Crestol

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Nokkonen

Vs: Crestol

Viesti Kirjoittaja Nokkonen »

Rosilda kirjoitti: ^Ei kyllä ole tuota Sitruunaa Tampereella tietääkseni.. Vai onko muka? ??? Muakin kiinnostais tietää misä tuota Crestolia myydään Tampereella. Jossain vaiheessa luin, että niitä sävyttäviä tuotteita olisi Prismassa, onkohan näin edelleen?
Olen ostanut sävyttävää naamiota Tampereella Kalevan Prismasta, siinä karkkihyllyä vastapäätä noita Crestolin tuotteita näytti nököttävän ainakin vielä viime viikolla.  :)
Rosilda
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 285
Liittynyt: 07 Huhti 2008, 23:33

Vs: Crestol

Viesti Kirjoittaja Rosilda »

^ Okei, hyvä tietää että siellä ainakin on noita! Ja voisin kyllä Hairlekiinissakin käydä tsekkaamassa :)
Viliina

Vs: Crestol

Viesti Kirjoittaja Viliina »

Choco kirjoitti: Olen ostanut sävyttävää naamiota Tampereella Kalevan Prismasta, siinä karkkihyllyä vastapäätä noita Crestolin tuotteita näytti nököttävän ainakin vielä viime viikolla.  :)
Samasta paikasta näköjään ollaan tätä shoppailtu :)
Itse olen Crestolin sävyttävien hoitojen suurkuluttaja ja ei voi muuta kuin ylistää kyseistä tuotetta. Sävyttää tosi hyvin ja on punaisen värin pelastus kyllä.
Magia kirjoitti: Miten pitkään pidätte päässä noita Color glosseja? Lähinnä siis näistä värjäävistä kyselen, sillä sain tänään juuresvaihdoissa käsiini sävyn Kuparinvaalea, joka ainakin puristettaessa näyttää hurjan oranssilta, eivätkä hiukseni nyt kovin tummat / noin lämpimät ole. Että kuinka hyvin nuo sitten värjäävät?
Mä oon pitäny joskus ihan kolmatta tuntiakin eikä ainakaan haittaa ole ollut. Lyhin aika on varmaan ollut vartin verran. En ole huomannut oikeastaan mitään eroa sillä kauanko olen pitänyt niitä päässä, mielestäni tarttuu kyllä kivasti lyhemmässäkin ajassa. Itse käytän niitä punaisia sävyjä kirkastamaan punaisia hiuksia.
loma-deko kirjoitti: Crestolilta löytyy tämän hetkinen suosikkijätettäväni. Inci on jossain jätettävien ketjussa.

Crestol Color Gloss serum moisturiser: Ends plus body multiactive conditioning treatment. käsitellyille hiuksille. Valkoinen 200ml puteli, noin kympin maksaa. Ei tuoksu juuri miltään ja on unelmankevyt jota voi laittaa pyyhekuiviin ja kuiviin eikä tahmaa eikä tartu. Suosikki.
En olekaan tätä kokeillut. Ajattelin seuraavalla kauppareissulla istaa, kun etsinnässä joku hyvä jätettävä juuri olisi. Jos vaikka tämä olisi yhtä hyvä tuote kuin nuo sarjan sävytävät tuotteet.
Puf
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 481
Liittynyt: 05 Tammi 2011, 17:32

Vs: Crestol

Viesti Kirjoittaja Puf »

Crestolin sävyttävä Champagne Pink vaikuttais juuri täydelliseltä sävyltä värikartan mukaan. Kaikkien muiden merkkien suoravärit tuntuvat haalistuvan mulla oranssiin vaikka pohja olisi vaalennettu valkoiseksi (koitettu on ja muutaman vuoden jaksanut kuparisävy puskee joka kerta esiin). Turhauttaa joka kerta sävyttää pohja takaisin vaaleaksi jäljelle jääneestä oranssista. Käyttäisittekö Colorglossia suoraan vaalennettuun, valkoiseen hiukseen vai toimiiko tuo vain sävyn ylläpitämisessä? Aika kalliiksi kyllä tulee mutta ajattelin koittaa jos sillä saisi viileämmän pastellipinkin.

Tietenki voisin sekoittaa olemassa oleviin pastellipinkkeihin suoraväreihini jotain taittosävyä värin viilentämiseksi, vinkkejä :D?
Aridith
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2767
Liittynyt: 04 Heinä 2012, 16:23

Vs: Crestol

Viesti Kirjoittaja Aridith »

Onkohan mun googlessa jotain vikaa kun en -millään- meinaa löytää mitään listaa paikoista jotka myis Crestolin tuotteita? Täytyis Sastamala-Tampere seudulta paikka bongata.
Luonnonvaalea pellavapää - Pääosin omaa väriä ja muutamia raitoja - BSL mittainen (leikattu 08/21), lasimainen hiustyyppi - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.
Kristiina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1234
Liittynyt: 02 Heinä 2011, 12:53

Vs: Crestol

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

Crestol Color Gloss vaalea beige on mun suosikki näistä Crestolin suoraväreistä. Hiukset saavat luonnollisen vaalean sävyn. Esim. kesän auringon jäljiltä tämä sävy on hyvä palauttamaan hiuksiin väriä.
Susanna
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 53
Liittynyt: 15 Huhti 2008, 21:50

Vs: Crestol

Viesti Kirjoittaja Susanna »

Aridith kirjoitti: Onkohan mun googlessa jotain vikaa kun en -millään- meinaa löytää mitään listaa paikoista jotka myis Crestolin tuotteita? Täytyis Sastamala-Tampere seudulta paikka bongata.
Ainakin Hervannan Kauppakeskus Duon Hairlekiinista löytyy :) varmaan on muitakin mut ei tuu tietenkää just nyt mieleen..
Vivianna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1591
Liittynyt: 06 Helmi 2007, 11:27

Vs: Crestol

Viesti Kirjoittaja Vivianna »

Kristiina kirjoitti: Crestol Color Gloss vaalea beige on mun suosikki näistä Crestolin suoraväreistä. Hiukset saavat luonnollisen vaalean sävyn. Esim. kesän auringon jäljiltä tämä sävy on hyvä palauttamaan hiuksiin väriä.
Tämä on munkin suosikki. Täytyy muuten käydä ostamassa lisää.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.
Kristiina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1234
Liittynyt: 02 Heinä 2011, 12:53

Vs: Crestol

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

^Joo, tuo on suoraväri, jota pitää olla aina varastossa. Sillä saa korjattua ties mitä vähän huonoon suuntaan menneitä vaalennuksia! :) Crestolia ei taida saada netistä?

Niin, Tampereen Kalevan Prismasta olen aina ostanut Crestolia, siellä on muutenkin hyvä valikoima suoravärejä ym.
Vivianna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1591
Liittynyt: 06 Helmi 2007, 11:27

Vs: Crestol

Viesti Kirjoittaja Vivianna »

Olen ostanut aina kampaamosta. Helmenvaalea on toinen, mitä olen myös käyttänyt ja joku harmaa sävy. Muhittelen aina saunassa ja Crestolin suoraväreissä on aivan ihana tuoksu.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.
Rosilda
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 285
Liittynyt: 07 Huhti 2008, 23:33

Vs: Crestol

Viesti Kirjoittaja Rosilda »

Ja Tampereella Tullintorin Hairlekiinissa ainakin myydään myös Crestolia.  :)
Vivianna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1591
Liittynyt: 06 Helmi 2007, 11:27

Vs: Crestol

Viesti Kirjoittaja Vivianna »

Kävin tänään ostamassa Crestolin vaalea beige ja ovat uusineet tuubeja. Nyt on isommassa tuubissa 110 ml ja arganöljy tullut uutena hoitavana aineosana.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.
Kristiina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1234
Liittynyt: 02 Heinä 2011, 12:53

Vs: Crestol

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

^Ok, kiva tietää! :) Oliko hinta muuttunut? Suht. hintaviahan nuo on jos vertaa esim. KC color Maskiin (joka on muistaakseni paljon isommassa tuubissa.) Mutta tykkään Crestoleista enemmän; ovat hoitavampia, tuoksu on hyvä, värivalikoima on laaja ja sävyt on kauniita.

Edit. Samat kokemukset, että vaalea beige-sävy on paras, kun tavoittelee luonnnollista vaaleaa/ hiekkabeigen sävyä. Taittaa keltaisuuden helposti pois eikä kuivata.
Viimeksi muokannut Kristiina, 28 Tammi 2014, 11:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vivianna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1591
Liittynyt: 06 Helmi 2007, 11:27

Vs: Crestol

Viesti Kirjoittaja Vivianna »

Hinta oli jotain 14 €, eli suhteessa kokoon, ei kovin kallis.
KC maskit ovat muistaakseni 200ml ja nyt ovat kohta tarjouksessa 13,90 € Emotioneissa.
Mutta tykkään myös Crestoleista enemmän.
Eilen laitoin sitä uutta vaalea beigeä hiuksiin vaikuttamaan saunan lämmössä ja annoin olla 1/2 tuntia about.
Ja kyllä lähti keltaisuus kertaheitolla vekee.
Hiuksista tuli hiekanvaaleat, jota hainkin ja sain haluamaani tummuutta ja luonnollisuutta hiuksiin ja hiukset ovat ihanan pehmeät  :-*.
Todella tehokas sävy ja tällä saa hyvin keltaisuuden pois :T.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.
Reese
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1099
Liittynyt: 19 Heinä 2007, 21:35

Vs: Crestol

Viesti Kirjoittaja Reese »

Helmenvaalea 01 taitaa olla Color Glosseista aika suosittu sävy, ja itsekin olen sitä käyttänyt useamman tuubillisen vuosien saatossa, mutta osaisiko joku sanoa, paljonko sillä on eroa sävyyn 001 Samppanjanvaalea?
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.
Vastaa Viestiin