Crestol

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Vivianna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1591
Liittynyt: 06 Helmi 2007, 11:27

Vs: Crestol

Viesti Kirjoittaja Vivianna »

Mulla on juuri tuota Crestolin beigeä ja helmenvaaleaa ja yleensä laitan beigen joko yksinään tai sitten Cutrinin hopeahoitoaineen kera, ja aina on tullut sievä sävy, sellanen luonnonvaalea, ei punertava ja ihan vaalennettuihin hiuksiin :).
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.
Sheppa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1044
Liittynyt: 14 Loka 2006, 18:13

Vs: Crestol

Viesti Kirjoittaja Sheppa »

Kiitti vinkeistä! Täytyy jatkaa kokeilua vielä testitupsuihin vaikka just normihoitoaineen kanssa ja sit yhdessä hopeahoitiksen kanssa. Multakin löytyy Cutrinin hopeahoitista (jopas sitä ollaan tukkatuotesamiksia ;D) joten silläkin voin kokeilla.

Tosiaan ton lilahtavuuden huomasin kun vertasin tupsua Garnier 100% color XL1 ultra kirkkaalla tuhkanvaalealla värjättyyn juureen.

EDIT: noniin, testasin nyt illalla kuitenkin sitä vaaleaa beigeä aiemmin mainitsemani Liven poispeseytyvän sävytteen kanssa (18 Pure Gold, tätä ei kai enää valmisteta). Kuten vähän arvelin, mun juuressa on kevyesti lämmintä vivahdetta ton Garnierin värin ansiosta. Eli kun sekoittelin vaaleaa beigeä ja Pure goldia about suhteessa 2 osaa beigeä ja 1 osa goldia, tuli hyvin lähelle sen värjätyn juuren sävy. Taidanpa siis huomenna vetää koko pituuksiin samassa suhteessa näitä aineita. :) Uskon että tulee ihan hyvä sävy, ainoa harmi onkin kai se että värit ei viihdy mun hiuksissa. Mutta eipä se haittaa, en tosiaankaan haluaisi nyt värjätä näitä blondattuja pituuksia joten sävyttävillä (hoito)aineilla pelaaminen on hyvä vaihtoehto. (Jospa sitä uskaltautuis testaamaan myös Goldwell colorancen vaahtoa sävyssä 9GB kun nyt tiedän että tarvii taittaa hieman kultaan, jotta sulautuu värjättyyn juureen.)
Viimeksi muokannut Sheppa, 19 Heinä 2008, 23:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.
heidii
Haiven
Haiven
Viestit: 43
Liittynyt: 16 Tammi 2008, 23:26

Vs: Crestol

Viesti Kirjoittaja heidii »

olettekos te kuulleet sellaisesta että crestolin sävyttävät naamiot ja hiusvärit lopetettaisiin?itse käytän näitä säännöllisesti ja tänään kun menin sitruunasta väriä ostamaan niin punaisia ei ollut ollenkaan enää.kampaaja kertoi että niissä olisi jotain ainetta mitä ei jonkin eu direktiivin mukaan saa olla ja että valmistus on lopetettu ja että jäljellä olevat vaan myydään pois :-\
princess
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 820
Liittynyt: 28 Huhti 2006, 12:32

Vs: Crestol

Viesti Kirjoittaja princess »

^EIKÄ!  :'( :'(  Onko kukaan muu kuullut tuosta? Mitä ihmettä mä nyt käytän värin taittoon jos ne todella lopetetaan..
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree
Susanna
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 53
Liittynyt: 15 Huhti 2008, 21:50

Vs: Crestol

Viesti Kirjoittaja Susanna »

Eieieieiei tuo saa olla totta!  :o ...ne naamiot on just parhaita, niillä saa niin syvän ja kirkkaan ihanan värin! ..perskeles :-[
stylist

Vs: Crestol

Viesti Kirjoittaja stylist »

Crestolin värihoidot on ehdottomasti parhaita joihin olen törmännyt, sävyttää kivasti
Surrur
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 507
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 09:48

Vs: Crestol

Viesti Kirjoittaja Surrur »

Mä ostin tänään Sitruunasta Crestol Color Gloss-putelin, eikä myyjä ollut kuullutkaan lopettamisesta. Kuulemma olivat hiljattain tilanneet lisääkin ihan ongelmitta. Toivottavasti oli oikeassa! :)
Magia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4169
Liittynyt: 30 Tammi 2007, 18:05

Vs: Crestol

Viesti Kirjoittaja Magia »

Haisevatko teistä muista nuo Color gloss värinaamiot pahalta? ??? Minusta nuo haisevat ihan mielettömän pahalta, mikä on tosi harmi, koska ovat niin hoitavia ja väriäkin tulee hyvin. Poikaystäväkin aina kommentoi tuota laittaessani, kun tukka on kuivunut, että haisen pahalta. Haju jää kyllä tosi pahasti hiuksiin, vaikka yleensä hajut häipyvät hiusten kuivuessa.
Neriana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2417
Liittynyt: 28 Maalis 2008, 13:48

Vs: Crestol

Viesti Kirjoittaja Neriana »

En ole hajuherkkä enkä saa allergiaa kovin helposti. Kuitenkin tuollaista värinaamiota käyttäessäni silmät alkoivat vuotaa ja kirvellä. Näin käy joskus vahvojen hajuvesien kanssa.. Haju sinänsä oli minusta ihan selkeä ruusu, mutta vähän liian voimakas..
Susanna
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 53
Liittynyt: 15 Huhti 2008, 21:50

Vs: Crestol

Viesti Kirjoittaja Susanna »

Ei tuo haju minusta ihan hirveen paha oo, ei kovin miellyttäväkään.. ihan siedettävä silti.. (voiko olla enää ympäripyöreempää vastausta  ;D musta tulis hyvä poliitikko  ^^
Blushing
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 555
Liittynyt: 03 Heinä 2008, 15:14

Vs: Crestol

Viesti Kirjoittaja Blushing »

Saako näitä sävyttäviä naamioita lainkaan netistä? Vai mistäköhän näitä saa Oulussa?
Mulla ollut käytössä 04 kuparinpunainen ja 07 keskiruskea, hyvin on tullut väriä päähän  :-* Ja lisäputelit tietenkin olisi hankinnassa.
eadghe

Vs: Crestol

Viesti Kirjoittaja eadghe »

Netistä en tiedä mutta Oulusta olen noita ostanut  kampaamokauppa Sitruunasta.  :)
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Crestol

Viesti Kirjoittaja ellen »

Magia kirjoitti: Haisevatko teistä muista nuo Color gloss värinaamiot pahalta? ??? Minusta nuo haisevat ihan mielettömän pahalta, mikä on tosi harmi, koska ovat niin hoitavia ja väriäkin tulee hyvin.
Tein eilen tehismuhittelun Color Gloss -sävyttävällä naamiolla, ja vaikka tulos on todella ihana (sileät, kiiltävät, pehmeät, jopa yliliukkaat hiukset), inhoan sitä sävytenaamion mummomaista ja tunkkaista hajua. Voi miksi, voi miksi sen täytyy dunkata niin pahalta.

Edit: pilkunviilausta :D.
Viimeksi muokannut ellen, 05 Helmi 2009, 10:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jonnaps
Haiven
Haiven
Viestit: 31
Liittynyt: 11 Helmi 2006, 16:04

Vs: Crestol

Viesti Kirjoittaja jonnaps »

Olen tykännyt helmen vaaleasta, vaikka aikoinaan sitä käyttäessäni se ei taittanut tarpeeksi keltaisuutta pois. Mutta silloin minulla oli paljon sitä keltaisuutta. Ihanan hoitavaa naamiota! Parhaita mitä olen kokeillut. Harmi, että tuubi on pieni ja siitä ei riitä moneen kertaan. On sen verran kallista, että en raski ostaa enää.
iherb alennuskoodi ZEM077
kiwi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1320
Liittynyt: 21 Marras 2007, 11:51

Vs: Crestol

Viesti Kirjoittaja kiwi »

^ Minustakin tuntuu, että on aika hoitavaa (ainakin siihen nähden, että se vaalentaa). Minusta tuo hinta ei ole kyllä mikään hirmuinen, vaikkakin määrä on aika surkea. Eihän sitä nyt joka pesukerta tarvitse käyttää (ja kannattaa laittaa jonkin muun hoitiksen joukkoon, niin kuluu vähemmän). Välillä myös itse teen muhitteluja, ja sitten kun en jaksa laitan helmenvaaleaa n. 10min. Pitää sopivasti keltaisuutta tuokin tapa poissa. Itse tykkään myös tuoksusta.
Vastaa Viestiin