Crestol

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
pippuri
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 197
Liittynyt: 16 Loka 2006, 08:29

Vs: Crestol

Viesti Kirjoittaja pippuri »

Kiitti ChaosBlack vertailuista  :)
Tänään ilmoittivat paikallisesta kampaamokaupasta, että Treatment Maskia on taas saatavana... täytyykin käydä nuuhkimassa.

Oonko mä nyt ymmärtäny oikein, että on Tehohoito: Treatment Mask...kaikkein hoitavin
Jätettävä: Creme Moisturiser...lähes yhtä hoitava kuin tehohoito???
Jätettävä: Serum Moisturiser...  3. hoitavin                                                   
Sävyttävä: soft color& conditioner...ei yhtä hoitava kuin edelliset?

Oliko vielä niin, että hajusteetonta noissa löytyy ainoastaan Creme Moisturiserissa?

En löytänyt googlettamalla juuri paljoakaan mitään tietoa crestoleista, paitsi noista sävyttävistä oli jonkun kampaamon sivuilla.
Viimeksi muokannut pippuri, 16 Marras 2007, 10:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2aFii
pippuri
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 197
Liittynyt: 16 Loka 2006, 08:29

Vs: Crestol

Viesti Kirjoittaja pippuri »

En mäkään oo löytänyt kuin hopea- ja hilseshampoista juttua.

Mä kiinnostuin myös tehiksestä ja sävyttävästä kun luin kehuja sellaisilta henkilöiltä jotka käyttävät  mm. yleisesti hyviksi todettuja Lanzoja ja Nexxuja ( yhyy :( ,joita itte en pysty hajusteallergian takia enään käyttämään )
2aFii
Shi Shi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1212
Liittynyt: 09 Kesä 2006, 12:32

Vs: Crestol

Viesti Kirjoittaja Shi Shi »

Crestolin Treatment Mask ja sävytetuubit on täsmälleen samaa tavaraa - ainoana erona, että sävytteissä on pigmenttiä mukana.
:: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix
deko
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2744
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 18:14

Vs: Crestol

Viesti Kirjoittaja deko »

pippuri kirjoitti: Oliko vielä niin, että hajusteetonta noissa löytyy ainoastaan Creme Moisturiserissa?
Serum moisturiser ei myöskään tuoksu miltään, creme moisturiserista on siis tarjolla myös miedosti tuoksuva versio tuoksuttoman rinnalla.
this too shall pass.
Lapanen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1577
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 14:47

Vs: Crestol

Viesti Kirjoittaja Lapanen »

Löytyisikö mistään kuvaa tuosta Creme moisturiserista? En löydä tuota Lahdesta, Sitruunassa on kyllä muista Crestolin tuotteita, mutta mielestäni ne on sävyttäviä.
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.
deko
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2744
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 18:14

Vs: Crestol

Viesti Kirjoittaja deko »

Ja kaikkien riemuksi pikkuinen kuva shoppailua auttamaan:

Kuva

vasemmalla Crestol Color Gloss creme moisturiser, sensitive
keskellä Crestol Color Gloss serum moisturiser (tästä minulla on jemmapulloni myynnissä, yksi riittää)
oikealla Crestol Color Gloss deep action conditioning treatment

Taka-alalla pinkki kylpypyyhe ja vinot kaakeliseinät  ;D
this too shall pass.
Chinaski

Vs: Crestol

Viesti Kirjoittaja Chinaski »

Tattista, ChaosBlack. Lappeenrannassa onkin (ainakin oli) Sitruuna, pitänee sieltä kokeilla tammikuussa. Ja kuvista dekolle myös kiitos, helpompi löytää:)
Lapanen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1577
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 14:47

Vs: Crestol

Viesti Kirjoittaja Lapanen »

Kiitos deko kuvista.  :) Ei ole tuon näköisiä purkkejä täällä päin näkynyt, kysyin Sitruunasta, mutta heillä ei ole niitä myynnissä ollenkaan.
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.
pippuri
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 197
Liittynyt: 16 Loka 2006, 08:29

Vs: Crestol

Viesti Kirjoittaja pippuri »

Kiitos deko ja Shi Shi infosta.

Miten vertaisitte tuota Creme Moisturiseria tuohon Treatment Maskiin?
Tuleeko läheskään yhtä hyvä, hoidettu lopputulos?


Hirvittää kun siinä on tuo isopropyl alcohol heti veden jälkeen tokana...eikös se
ole liuotin, siis pahis alkoholi?
Mulla nimittäin denaturoitu alcoholi kuivattaa kauheesti hiuksia!!
2aFii
Winnie
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 493
Liittynyt: 05 Joulu 2006, 13:03

Vs: Crestol

Viesti Kirjoittaja Winnie »

Ostin viime viikolla tuon Treatment Maskin Kampin Hairlekiinista noin 10 €:lla, noita muita purkkeja siellä ei näkynyt. Yhden pikaisen käyttökerran perusteella on kyllä ihan hyvää ainetta omille hiuksille, pitää tällä viikolla testata vielä tuon tehot pidemmällä vaikutusajalla ja lämpimässä.
2aMii
pippuri
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 197
Liittynyt: 16 Loka 2006, 08:29

Vs: Crestol

Viesti Kirjoittaja pippuri »

Lapanen kirjoitti: Ei ole tuon näköisiä purkkejä täällä päin näkynyt, kysyin Sitruunasta, mutta heillä ei ole niitä myynnissä ollenkaan.
Lapanen, Mikkelinkään sitruunassa ei noita ollut, mutta tilasivat naamiota kun pyysin.( Hitsi kun en tajunnut pyytää tilaamaan noita kaikkia )
Tänään pääsen testaamaan oman Tretment Maskini. Onneksi tuoksu on mieto, ainaskin näin purkista nuuhkittuna.


2aFii
Lapanen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1577
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 14:47

Vs: Crestol

Viesti Kirjoittaja Lapanen »

^Kiitos pippuri vinkistä! En tajunnutkaan pyytää, että tilaisivat muualta. Kuitenkin myyvät Crestolin muita tuotteita täällä, niin voisi olla mahdollista saada noita hoitotuotteitakin tilattua.
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.
Hue
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4497
Liittynyt: 29 Heinä 2006, 13:02

Vs: Crestol

Viesti Kirjoittaja Hue »

pippuri kirjoitti: Hirvittää kun siinä on tuo isopropyl alcohol heti veden jälkeen tokana...eikös se
ole liuotin, siis pahis alkoholi?
Mulla nimittäin denaturoitu alcoholi kuivattaa kauheesti hiuksia!!
Itse en kyllä laittaisi tuota Color Gloss creme moisturiseria tukkaani. Tosiaan Isopropyl Alcohol on INCI:ssä heti veden jälkeen. Isopropyl alkoholi on nimenomaan kuivattava alkoholi. Käytetään yleensä liuottimena denaturoidun alkoholin tapaan.
deko
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2744
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 18:14

Vs: Crestol

Viesti Kirjoittaja deko »

pippuri kirjoitti: Miten vertaisitte tuota Creme Moisturiseria tuohon Treatment Maskiin?
Tuleeko läheskään yhtä hyvä, hoidettu lopputulos?
Hankala verrata jätettävää hoitoainetta ja tehohoitoa ;D

creme pehmittää latvat mainiosti, käytän sitä lähes joka pesun jälkeen. Mukava levittää ja silikoniton. Tuoksuttomuudesta iso plussa. Toki siinä se monien välttelemä alkoholimörkö piilee, mutta ei se ainakaan minun latvojani tunnu millään mittapuulla kuivattavan. Treatment maskia käytän vuorollaan viikkotehohoitona eli pitkällä vaikutusajalla lämmössä ja on yhä HG -tuotteeni. Parempaa tulosta ei tähän päähän ole millään muulla testatulla saanut.
this too shall pass.
pippuri
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 197
Liittynyt: 16 Loka 2006, 08:29

Vs: Crestol

Viesti Kirjoittaja pippuri »

No, nyt on Treatment Mask testattu.
Laitoin sen eilen illalla saunaan pyyhkeen alle muhimaan noin tunniksi...ja tuli mahtavan hyvä lopputulos;
hiukset on pehmoiset, sileät ja silleen mukavan ilmavat, ei lätsäyttänyt yhtään ja tuntuu, että  kuitenkin
löytyy hoitotehoja ja mun hiusten tarvitsemaa kosteutusta. Ette kyllä suotta kehuneet, tänx ö lot.

Ainoa huolenaihe tässä fiilistellessä on tämä minun hajusteyliherkkyys... vaikka tuoksu on tosi mieto
niin tuntuu, että se vähäinenkin tuoksu jäi kuitenkin yhtä voimakkaana hiuksiin, huutelemisesta huolimatta.
No, kattotaan miten tässä käy, rupiaako piätä särkemään :-\

edit; tilanne klo 15.00  voi hitsin pimpulat, pakko mun on mennä pesemään hiukset kun en näitä hajusteita kestä. :'(
Viimeksi muokannut pippuri, 20 Marras 2007, 15:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2aFii
Vastaa Viestiin