Nexxuksen käyttäjäkokemukset

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Reese
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1099
Liittynyt: 19 Heinä 2007, 21:35

Vs: Nexxuksen käyttäjäkokemukset

Viesti Kirjoittaja Reese »

Therappe-shampoo: mua se kookoksentapainen tuoksu ällöttää tosi paljon ja koostumuskin on mielestäni hassun geelimäinen. Hiukset jää karheamman oloisiksi kuin monen muun shampoon jälkeen, mutta hoitoaineella saa sen tietysti korjattua. Aamukiireissä ei olisi aikaa odottaa tuota kolmeakaan minuuttia, joten miinusta siitäkin. Pidempiaikaisista hoitotehoista ei vielä kokemusta, vasta pari kertaa olen kokeillut.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.
Annie

Vs: Nexxuksen käyttäjäkokemukset

Viesti Kirjoittaja Annie »

Itselläni hentoinen, lasimainen, taipuisa yksittäinen hius, joita kuitenkin kohtuupaljon. Kaipaa ennenkaikkea kosteutta. Korjaavuudelle ei ole niin tarvetta. Ongelmana löytää tarpeeksi keveitä hoitotuotteita joissa kuitenkin hyvät kosteutustehot. Päänahka kutiaa silikoneista, ja niitä yritänkin vältellä etenkin shampoissa.

Luxxtress
Tämä on satunnaisessa käytössä, lähinnä niihin tilanteiseen kun tarvitsen raskaampaa(lue:hoitavampaa) jätettävää. Vaikka ei varmastikaan kovin paljon sisällä keratiinia, tuntuu jatkuvassa käytössä kovettavan kuivia vaalennettuja latvoja. Tuoksu aika huumaavan vahva mutta tykkään kuitenkin.

Humectin

Tällä hetkellä paras kosteuttava hoitis jonka omistan. Huuhtoutuu kohtuullisen helposti, tuoksu kevyempi ja jotenkin miellyttävämpi kuin luxxissa. Vaikka sisältääkin mineraaliöljyä, ei kumminkaan tunnu painavan ja rasvoittavan hiuksiani. Hiukset pesun jälkeen pehmeät ja kuitenkin kohtuullisen ilmavat, mutta ennenkaikkea kosteutetut. Kosteus tuntuu säilyvän hiuksissa hyvin seuraavaan pesuun asti. Toimii minulla paremmin kuin esim. Mop hydrating(joka sekin kyllä mainio). Tuntuu toimivan niin pitkällä kuin lyhyellä vaikutusajalla.
Essi
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 248
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 22:11

Vs: Nexxuksen käyttäjäkokemukset

Viesti Kirjoittaja Essi »

Theratin-shampoo: Mä en tykäänyt tästä shampoosta yhtään. Paksu geelikoostumus teki hiuksista todella takkuiset ja jotenkin raskaan tuntuiset. Ei tuntunut kosteuttavan tai hoitavan juuri yhtään.
2b F i Vaalea, kuiva ja ohut luonnonkihara. Lempparituotteet Mop C-system Hydrating shampoo+hoitis, B&B Creme de Coco shampoo, Nexxus Therappe, Kerastase Bain Satin 3 ja Joico Intense Hydrator.
Vera
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 193
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 19:27

Vs: Nexxuksen käyttäjäkokemukset

Viesti Kirjoittaja Vera »

Luxxtress-jätettävä
En ole mitenkään erityisen innoissani tästä tuotteesta, odotukset olivat kovemmat kaiken täältä lukemani hehkutuksen johdosta. Selvittää hiukset kyllä ihan hyvin, mutta ei juuri muuta. Tuoksu on karmiva ja päänsärkyä aiheuttava, enkä sen vuoksi aio ostaa uudelleen.

Hydraide-hoitoaine
Tämä toimii tukassani sekä pitkällä että lyhyellä vaikutusajalla oikein hvyin. Hiukset jää sileiksi ja kosteutetun tuntuisiksi. Kevyehkön koostumuksen vuoksi tätä joutuu kyllä annostelemaan hiuksiin melko runsaalla kädellä. Tuoksu on hyvä!
Viivi
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 610
Liittynyt: 28 Tammi 2006, 12:39

Vs: Nexxuksen käyttäjäkokemukset

Viesti Kirjoittaja Viivi »

Omat hiukset: Suhteellisen hyväkuntoiset pitkät värjätyt & raidoitetut hiukset. Hieman lasimaiset ja aavistus taipuisuutta. Yksittäinen hius on ohuehko, mutta niitä on paljon. Tavoitteena pehmeys, keveys ja kiilto.


Therappe: Paksu koostumus ja todella hyvin vaahtoava. Pesee hellävaraisesti ja vaatii toimiakseen sen 3 minuutin vaikutusajan. Jättää hiukset hieman nahkean tuntuisiksi, mutta kosteutetuiksi. Sopii loistavasti mun herkälle hiuspohjalle ja rauhoittaakin sitä hieman. Tykkään kovasti.

Assure: Ihanan tuoksuinen perus-shampoo, joka pesee tehokkaasti, mutta hellävaraisesti. Jättää hiukset kosteiksi ja sopii loistavasti mun herkälle hiuspohjalle. Yksi suosikeistani.

Diametress: Tunkkainen tuoksu, mutta tuuheuttaa upeasti. Tällä saa muhkean ja hyväntuntuisen tukan. Liian usein käytettynä kuivattaa.

Humectress
: Kookoksen ja karvasmantelin tuoksuinen todella tuhti hoitoaine. Kosteuttavien tuotteiden ehdotonta eliittiä. Hiukset tuntuvat ihanan pehmeiltä ja kevyiltä ja hoitoaine tuo myös aika hyvin kiiltoa. Toimii loistavasti pieninä määrinä myös jätettävänä.

Keraphix: Tällä hetkellä mun lemppari paikkaavista tehohoidoista. Silottaa ja saa tukan tuntumaan vahvalta ja hoidetulta. Mummomainen tuoksu.

Headdress: Tosi hyvä jätettävä. Silottaa, tuuheuttaa ja suoristaa aavistuksen verran, muttei kovin kosteuttava. Riittoisaa.
Viimeksi muokannut Viivi, 12 Syys 2009, 10:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hiukset: 1cMii, pitkät ja kevyesti latvoista kerrostetut. Väri: tummanvaaleat+paljon kirkkaan vaaleita raitoja.
Kukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 921
Liittynyt: 04 Heinä 2007, 08:39

Vs: Nexxuksen käyttäjäkokemukset

Viesti Kirjoittaja Kukka »

Hydraide: Ihan toimiva, kevyt hoitis. Joutuu annostelemaan turhan paljon. Toimii mun päässä paremmin kuin humectress.
Hydruss: Ihan kivan pesevä pesuaine-tuoksuinen shampoo.
Luxxtress: Kosteuttaa, pehmehtää ja selvittää mukavasti. Hiukset eivät lähmäänny eivätkä likaannu nopeammin kuin tavallisesti, vaikka laittaa reilulla kädellä. Hiukset saa myös tuuheaksi tämän jälkeen. Olen käyttänyt tämän jälkeen vielä miracle mistiä ja se lisättynä  lopputulos on  :-*
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Nexxuksen käyttäjäkokemukset

Viesti Kirjoittaja ellen »

Humectin: toimii oikein hyvin sekä pikahoitiksena että tehohoitona pitkällä muhitusajalla. Kosteuttaa ja pehmentää hiuksia hyvin. Plussaa silikonittomuudesta, miinusta mineraaliöljyistä. Tuoksu on ihan miellyttävä, eikä jää hiuksiin. Ei toiminut mun hiuksissa jätettävänä, vaan jätti hiukset liian sähköisiksi. Tykkään kuitenkin paljon todella paksusta ja kermaisesta koostumuksesta ja hyvistä hoitotuloksista. Yksi suosikeistani.

Luxxtress: todella kermamainen suihke, joka kosteuttaa hyvin. Tuoksu on melko voimakas sitruunamainen pesuaine, mutta onneksi tuoksu ei jää hiuksiin leijailemaan. Tämä jätettävä ei lähmää hiuksiani yhtään, vaikka laitan suihketta todella monta suihkausta. Tykkään todella paljon, enkä enää osaa olla ilman, sen verran hyvää tavaraa tämä on.

Headress: mukavan voidemainen jätettävä, joka jättää jälkeensä selvästi enemmän volyymia kuin normijätettävä. Kuiville latvoille ei ole riittävän kosteuttava, mutta kun hoitaa latvat erikseen jollain muulla, tämä volyymia antava jätettävä on oikein hyvä ihan arkikäytössäkin. Tuoksuu mummomaisen puuterimaiselta.
Viimeksi muokannut ellen, 02 Huhti 2008, 21:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-j-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2285
Liittynyt: 21 Syys 2006, 16:15

Vs: Nexxuksen käyttäjäkokemukset

Viesti Kirjoittaja -j- »

Luxxtress jätettävä hoitosuihke Tykkään. Tuntuu hoitavalta ja kosteuttavalta, selvittää hyvin märät hiukset. Tuoksu kivan raikas. Olen saanut tällä lähmättyä hiukset, jos olen laittanut liikaa.

Humectress hoitoaine Olen vasta kerran käyttänyt lyhyellä vaikutusajalla. Oli niin paksua, että oli vaikeuksia saada ainetta pullosta! Muuten tykkäsin, kosteuttavalta tuntui. Edit. ihan kiva hoitsikka, muttei paras kokeilemistani.

Retexxtur curl vitalizing shampoo Pesi ja vaahtosi hyvin, takutti ehkä hieman hiuksia? Täytyy kommentoida lisää kun on enemmän käyttökokemusta. Vaikea sanoa, tekikö kiharoille/laineille mitään. Edit. hyvä shampoo, ei tämä mitään takuta. Tuntuu todella saavan kiharat enemmän esiin.

Retexxtur curl rejuventating treatment Tehohoito pienessä tuubissa. Silikoniton ja sisältää lähinnä eri kasviuutteita. Ei ollut kyllä kovin riittoisaa! Eikä selvittänyt hiuksia kovin hyvin. Kosteutus kaiketi ok, vaikea sanoa.

Retexxtur curl enhancing styler kiharasuihke. Yllättäen sisältääkin alkoholia paljon. Ohjeessa käskettiin suihkuttaa märkiin hiuksiin, suihkutin kuiviin. Ei koppuroita pahemmin, mutten tiedä, tekikö kiharoille mitään. Lähmäsi hiuksia, mutta saatoin annostella liikaa. En ole oikein vakuuttunut, täytyy kokeilla uudestaan. Edit. kokeilin uudestaan kosteisiin hiuksiin ja toimii kyllä ihan hyvin! Tukka on kuivuttuaan tavallista tiukemmalla kiharalla :)

Resilient Alkoholiton pumppulakka. Tätä on vaikea suihkuttaa tasaisesti, kun annostelupullo on samanlainen, kuin luxxtressissa. Pito lienee ok, mutta viimeistään seuraavana päivänä aine näkyy hiuksissa "likaköntteinä". Mulla ei ole kauheasti kokemusta lakoista, kommentoin varmaan myöhemmin lisää. Edit. olen alkanut tykätä tästä lakasta enemmän. Ja olen onnistunut saamaan suihkeen tasaisemmaksi, kun putsasin huolella annostelukorkin.

Versastyler Ihan litkua ainetta! Ja sellaisessa humectress-pullossa, joten annostelu hieman hankalaa. Tämä kuitenkin tuuheutti hiuksia föönatessa ihan mukavasti. Koppuroittaa helposti, oikea annostelu vielä vähän hukassa.
Viimeksi muokannut -j-, 14 Elo 2008, 08:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...
Surrur
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 507
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 09:48

Vs: Nexxuksen käyttäjäkokemukset

Viesti Kirjoittaja Surrur »

Tukka on lyhyehkö, kaipailee erityisesti kosteutta.

-Therappe sh
Ihan ok shampoo, ei mikään lemppari kuitenkaan. Ei vaahtoa mun makuun tarpeeksi, eikä tunnu kauhean riittoisalta. Ei kauhean pesevä, mikä on toisaalta hyvä mutta toisaalta huono, tykkään pesevistä shampoista. Tuoksu on kuitenkin ihana!

-Humectress ha
Pikahoitiksena aika huono. Ei selvitä takkuja yhtään, en siis käytä enää yksinään. KeraPhixin kanssa toimii hyvin pitkillä vaikutusajoilla, ja O&H:n kanssa lyhyillä. Jätettävänä kuitenkin aika ässä, ehkä saan käytettyä loppuun. Tuoksu ei hyvä, mutta onneksi mieto.

-KeraPhix ha
Tätä oon käyttänyt vaan yhdessä Humectressin kanssa, ainakin yhdessä ovat vallan mainio combo. Tukka tuntuu kosteutetulta, mutta ei lässähdä. Käytän pitkähköillä vaikutusajoilla.

-Headress jätettävä
Ei kauhean toimiva jätettävä tässä päässä. Tuoksu on vähän turhan mummomainen. Tuuheuttavaa vaikutusta en oo kauheasti huomannut, enkä myöskään kosteuttavaa. Auttaa jonkun verran latvapörröihin, mutta jättää hiuksiin hieman tahmean tunteen.

-Luxxtress jätettävä suihke
Paras kokeilemani suihkittava! Tuntuu tosiaan kosteuttavan hiuksia, auttaa latvapörröihinkin aika hyvin. Tuoksu ihan ok, tarpeeksi mieto eikä jää haisemaan. Tykkään!
Viimeksi muokannut Surrur, 10 Elo 2008, 23:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Neriana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2417
Liittynyt: 28 Maalis 2008, 13:48

Vs: Nexxuksen käyttäjäkokemukset

Viesti Kirjoittaja Neriana »

Nexxus Humectress hoitoaine - Hoitoaineen ominaisuudessa en ole tätä raaskinut kokeilla, ainoastaan naamio sekoituksissa ja toimii mielettömän hyvin! Hiuksista jäi todella kosteutetut ja jäntevät. Kiiltoa extra extra paljon!

Nexxus Luxtress - Näitä on ilmeisesti kahta erilaista, löysää ja paksua. Minulle ilmeisesti sattui paksu versio sillä sitä on jopa vaikeaa suihkuttaa pullosta kun on niin tököttiä. Tein aloittelijan virheen ja levitin sitä pääosin eteen, noh, nyt on otsalla limainen rasvaletti.. Käytän tätä jatkossa enemmänkin hiuspituuksiin, päältä rasvottaa aika nopeasti.
Ainut miinus on todella voimakas tuoksu, ei onneksi jää hiuksiin! Pelkäsin jo joutuvani haisemaan Wonderbaumeilta koko päivän :D

Nexxus Humectin -tätä olen kokeillut vain kerran, jätettävänä, ja todella tönkköä kamaa. Hiuksista tuli oudon nihkeät(?) Mutta koska en ole tätä vielä oikeassa elementissään kokeillut, en voi tuotetta oikein kommentoida sen enempää.. Tätäkin on tarkoitus käyttää naamio sekoituksissa.
Viimeksi muokannut Neriana, 09 Heinä 2008, 06:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Luurankka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1661
Liittynyt: 24 Maalis 2007, 21:12

Vs: Nexxuksen käyttäjäkokemukset

Viesti Kirjoittaja Luurankka »

^ Tilasin juurikin tuolta ja homma meni ongelmitta; sekä maksu että toimitus. Tuotteet tuli pahvilaatikossa jossa oli styroxpehmustetta. Hankin varmaan tuolta Nexxuja jatkossakin. Ikävää kyllä että kaikilla ei oo menny ihan putkeen tuon firman kanssa. :-\

Luxxtress on loistoskamaa tälle päälle. Tuoksu on kyllä aika kaamea mutta selvitysteho on ihan omaa luokkaansa eikä hiuksiin jää voimakasta katkua.
Viimeksi muokannut Luurankka, 11 Elo 2008, 00:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.
Kiivi

Vs: Nexxuksen käyttäjäkokemukset

Viesti Kirjoittaja Kiivi »

Therappe shampoo:

Ihana kosteuttava shampoo, jättää hiukset todella pehmoisiksi. Paksu koostumus on muuten oikein hyvä, mutta minun päässäni vaahtosi huonosti. Tämä oli pitkään suosikkishampooni, mutta nopeasti rasvoittuvan tukan takia oli pakko vaihtaa pesevämpään.

Syntress shampoo:

Tämän pitäisi olla tuuheuttava shampoo, mutta minun liiskatukassani en huomaa eroa muihin shampoihin verrattuna. Koostumus samanlaista kuin Therappe-shampoossa, mutta ei aivan niin paksua, vaahtoaa paremmin. Pesee paremmin kuin Therappe, mutta ei "liikaa". Hiukset yhtä pehmeät kuin Therappen jälkeen, mutta pesuväliä sain pidennettyä päivällä. Tästä tuli uusi lempishampoo.

Luxxtress jätettävä:

Tämä on myös yksi suosikeistani. Kunhan oppii oikean annostelun, toimii täydellisesti eikä lähmää. Tukasta tulee sileä ja pehmoinen.

Liina
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 228
Liittynyt: 07 Huhti 2008, 12:51

Vs: Nexxuksen käyttäjäkokemukset

Viesti Kirjoittaja Liina »

Diametress shampoo: Hyvä perusshampoo hennoille hiuksille, pesee puhtaaksi muttei kuivata kuten monet tuuheuttavat. En kuitenkaan mitään maata mullistava kokemus. Koostumus on paksu kellertävä geeli eli riittoisaa on, mutta jotenkin ylellisyyden tuntu puuttuu kokonaan. Tuoksu on aika erikoinen (yrttinen?), ei paha mutta ei kyllä hyväkään.

Assure/Color Assure: Sama shampoo kahdella eri nimellä? Tämä oli loistoshampoo, silloin kun hiukseni olivat kuivemmat. Tällä hetkellä hiukan liian hoitava. Koostumus on kermainen ja sitrustuoksu todella hyvä.

Headress: Todella hyvä jätettävä! Paksu ja riittoisa koostumus. Kosteuttaa ohuen tukan tosi hyvin, muttei tee yhtään raskaaksi. Tuoksu vois todellakin olla parempi (tunkkainen hajustepuuteri?), mutta ei se vielä ole kauheesti häirinnytkää.
1aFii Hiukset piikkisuorat ja lasimaiset, paljon pyörteitä. Pituus vaihtelee lyhyestä polkasta olkapäille. Suosikkeja: Faith in Nature sh&c, Forme muotoilutuotteet
Firestarter
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 395
Liittynyt: 17 Loka 2007, 11:56

Vs: Nexxuksen käyttäjäkokemukset

Viesti Kirjoittaja Firestarter »

Vaalennettu, paksu ja taipuisa tukka

Humectin : Ostin tämän Mop:in hydrating-hoitiksen tilalle.Tuoksu on mukavan mieto, en oikein osaa kuvailla. Olen käyttänyt tätä vasta pariin otteeseen lyhyellä vaikutusajalla, enkä ole vielä ainakaan täysin vakuuttunut. Tukka on ollut kostea vielä seuraavanakin päivänä, joten jotain tämä kai tekee, mutta muuten hiukset tuntuvat hiukan kurittomilta ja oudon nihkeiltä. Takkuuntuvat myös hieman helpommin. Raportoin lisää kokemusten myötä.
Elisaka
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 83
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 15:08

Vs: Nexxuksen käyttäjäkokemukset

Viesti Kirjoittaja Elisaka »

Humectin :
Mukava tuoksu, mutta ei ole kovinkaan riittoisaa, eikä selvitä hiuksia. Mineraaliöljyillä taitaa olla vaikutusta kutiavaan niskaan, mutta jatkan kokeiluja.
1b F ii
Vastaa Viestiin