L'anzan käyttäjäkokemukset

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Surrur
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 507
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 09:48

Vs: L'anzan käyttäjäkokemukset

Viesti Kirjoittaja Surrur »

Hoito:

-Healing Moisture Tamanu Cream-shampoo
Tätä en käyttänyt kuin muutaman kerran ennen kuin myin eteenpäin. Ei siis vastannut odotuksiani :-\ Oli mun mielestä tosi pesevä, jätti tukan kunnon takkupalloksi. Tuoksu oli ihan ok. Ihan käytettävä shampoo, mutta yhtä hyvän tuloksen saa ihan reilusti halvemmallakin!

-Hair Repair Leave-In Protector
Lempparijätettäväni! Oon käyttänyt sekä kuiviin että kosteisiin hiuksiin ja molemmissa toimii. Tuntuu oikeasti hoitavan tukkaa, hiukset on ihanan sileät ja pehmeät tän jälkeen. Tuoksu on ihan ok, voisi olla parempikin. Onneksi ei oo kauhean vahva kuitenkaan.

Muotoilu:

-Urban Elements Molding Paste
Loistotuote! HG muotoilutuotteeni. Hyvä pito ja pystyy vähän uudelleenmuotoilemaankin, ei katoa tukasta. Tarpeeksi "kiinteä", mutta ei yhtään tahmea. Ei tee tukasta likaisennäköistä. Tuoksu ei tosin oo musta kauhean hyvä, tulee mieleen herne (?!).

-Volume Formula Final Effects-hiuslakka
Ihan ok lakka. Hyvä pito, ei korputa. Tässäkään ei tosin oo erikoisen hyvä tuoksu. Tosi riittoisaa.
Viimeksi muokannut Surrur, 24 Touko 2008, 00:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 994
Liittynyt: 23 Syys 2006, 17:03

Vs: L'anzan käyttäjäkokemukset

Viesti Kirjoittaja Mella »

Be Long shampoo ja hoitoaine: tosi hyviä tuotteita, joita ei taida enää saada mistään paitsi omasta kaapista.
( ^^)_且~~ Green tea, Anyone?

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-
Vivi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1110
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 12:09

Vs: L'anzan käyttäjäkokemukset

Viesti Kirjoittaja Vivi »

Tukka on pitkä, keskipaksu, latvoista kuiva ja vähän katkeileva. Kaipaa kosteutusta, pehmennystä ja silotusta, sekä toisinaan rakennepaikkausta. Päänahka on hiukan rasvoittuva (pesen 2. päivän välein).

Dry Hair Moisture Treatment Todellä hyä kosteuttava tehohoito. Tekee tukasta pehmeän ja sileän. Törkeän hintaista vain, siksi tulee käytettyä harvoin.  Paha ja omituinen tuoksu, tulee mieleen lähinnä lapsuuden antiioottilitkut, haju ei tosin onneksi kamalasti jää hiuksiin.
Be Long Strenghten Aluksi en tykännyt yhtään, tukka jäi karheaksi, mutta huolellisemman huuhtelun kanssa toimii tääkin tosi hyvin. Tukasta tulee liukas, pehmeä ja jämäkkä. Tosi paha mummoparfyymi-tuoksu joka jää vähän tukkaankin. Tätä ei ilmeisesti enää valmisteta.
Viimeksi muokannut Vivi, 15 Kesä 2007, 00:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Oma väri takaisin.
Shi Shi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1212
Liittynyt: 09 Kesä 2006, 12:32

Vs: L'anzan käyttäjäkokemukset

Viesti Kirjoittaja Shi Shi »

Hiukset värjätyt, hennonpuoleiset, taipuisat ja löyhillä kiharoilla hyvin kosteutettuina. Kuivuvat, takkuuntuvat mutta myöskin lässähtävät helposti. Kaipaavat eniten kosteutta, aika-ajoin myös paikkausta.

Dry Hair shampoo Teki mun tukasta ratisevan kuivan ja höttöisen takkupallon. En tykännyt.
Dry Hair Moisture Treatment Kokeilin vain lyhyellä vaikutusajalla, mutta tää pehmensi tukkaa entisestään, ja shampoon kanssa käytettynä tulos oli jotakuinkin veltto, venyvä ja höttöinen hattara. Tuoksu tässä sarjassa oli kyllä hauskan purkkainen.
Dry Hair Detangler L'anzalta löytyi toinenkin käyttökelpoinen tuote! ;D Parissa pesussa oon ehtinyt jo kokeilla minuutin-parin vaikutusajalla n. 10 min. tehismuhittelun perään, ja tykkään kyllä. Sulkee hyvin, selvittää, tuntuu hieman vahvistavan hiusta, eikä ollutkaan ihan niin silikonista kuin pelkäsin. Ihan kiva vaihtelu Nexxun Ensurelle. 

Hair Repair Protein Plus shampoo Tosi kiva, mieto ja hoitava shampoo. Kesäkäyttöön mulle jopa liiankin kermaista, mutta talven varalle kerrassaan oiva.  :-*
Hair Repair Leave-in Protector Parin viikon säännöllisen käytön jälkeen latvojen kunto on parantunut huomattavasti. Tykkään todella. Tuntuu suojaavan, kosteuttavan ja paikkaavan, eikä loppupeleissä ole edes kovin silikonista, vaikka antaakin reippaasti kiiltoa. Takkuuntumisongelma on lieventynyt selvästi. Tän kokeilun jälkeen alkoi L'anza taas sarjana kiinnostaa.
Viimeksi muokannut Shi Shi, 29 Syys 2007, 08:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
:: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix
Eläimellisyys
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3186
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:28

Vs: L'anzan käyttäjäkokemukset

Viesti Kirjoittaja Eläimellisyys »

Dry Hair Moisture Treatment
Ei toimi mulla yksinään, tai joutuu pistämään ihan kamalan kasan joka pienen tuubin hintaan nähden ei ole järkevää. Käytän tätä sekoitettuna Joicon Moisturizerin kanssa, ja silleen toimii ihan loistavan hyvin. Tuntuu enenmmänkin rakennepaikkaavalta kuin kosteuttavalta tehohoidolta, koostumus liimamaista eikä voidemaista. Haju tuo mieleen My Little Ponit  :P

Kukui Nut Conditioner
Tätä olen kokeillut vain kerran, mutta sai mut vakuuttuneeksi siitä että aijon ostaa lisää. Kermainen koostumus, ja tukka tuntui tykkäävän, oli ihanan sileä ja pehmeä tämän jälkeen, ei tuntunut kaipaavan jätettäviä pahemmin. Ainoa miinus tulee hajusta, joka oli tunkkainen kookos.

Hair Repair Leave-in Protector
Paras jätettävä jota olen ikinä käyttänyt! Kosteuttaa ja paikkaa, tekee hiuksista raskaan silkkiset mutta jäntevät, estää takkuuntumista. Haju raikas kookos. Tässä ei ole mitään huonoa, voisin käyttää vaikka aina!

Healing Color Care -jätettävä suihke
Ihan jees kamaa. Tulee tosi kiiltävä tukka, ja voi laittaa kuiviinkin hiuksiin. Käytän tätä lähinnä aurinkosuojana tai kiillon antajana muiden jätettävien päälle. Ei mielestäni kostuta tarpeeksi, mutta toisaalta lähmää jos laittaa liikaa - paljon silikonia. Toimii kuitenkin hyvin yhdistettynä muihin jätettäviin, tai oikein kosteuttavaan tehohoitoon. 
Hentoinen
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 210
Liittynyt: 10 Heinä 2007, 10:55

Vs: L'anzan käyttäjäkokemukset

Viesti Kirjoittaja Hentoinen »

Tamanu Cream shampoo Pesuteho likaiseen tukkaan hyvä, pesee tuntuvan puhtaaksi muttei tee käppyräksi. Vaahtoaa kiitettävästi. Mun kuiva päänahkani tuntui tykkäävän, mutta vasta talvipakkaset näyttää mikä on lopullinen kosteutusteho. Huuhtoutuu hyvin. Tuoksu omalaatuinen, ei paha, mutta...no...omalaatuinen.  ;D

Kukui Nut Conditioner Tämä on HG-tuote mun arsenaalissani. Kosteuttaa tehokkaasti, selvittää huonokuntoiset latvat pehmeiksi hetkessä ja jättää tukan ilmavaksi. Tuoksu pestessä terävän pähkinäinen, kuivuessa selkeästi kookosmainen. Siitä joko pitää tai sitten ei, onneksi tuoksu ei ole hirveän voimakas, verrattuna esim. Nexxuksen KeraPhixiin tai Fudgen tuotteisiin. Jättää kivan kiillon, ainakin jos antaa kuivua itsekseen. Mä olen antanut vaikuttaa 2-3 min, mutta tulokset voi olla vielä dramaattisemmat jos antais olla vaikka 5 min.

Molemmista pulloista tosiaan lähtee teksti irti helposti.  ??? Silti hintansa väärti duo.
1b M ii. Chagrin Valley & Organic Soap!!! Iloinen polkkatukkalainen. :)
Essi
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 248
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 22:11

Vs: L'anzan käyttäjäkokemukset

Viesti Kirjoittaja Essi »

Healing Color Care jätettävä suihke: Yksi lempparijätettävistä. Tosin alkoi toimimaan mulla vasta sitten, kun hiusten kosteustasapaino oli jokseenkin kunnossa, sitä ennen karheutti. Tekee hiuksista kiiltävät ja melko kuohkeat ja jämäkät. Pehmentää kivasti myös kuiviin hiuksiin suihkittaessa. Jännä, miellyttävä tuoksu.

Healing Color Care Trauma Treatment: Tämä voidemainen jätettävä on tämänhetkinen suosikkini. Tuntuu kosteuttavalta, hoitavalta ja tuo toivottua raskautta tähän hamppuiseen pöheikköön. Ja tuoksuu ihanalle!

Healing Moisture Tamanu Cream shampoo: Hyvin vaahtoava, melko hellän tuntuinen, mutta silti pesevä kosteuttava shampoo. Ihan jees. Kolmas pullo menossa.

Healing Moisture Kukui Nut hoitoaine: Tosi kiva pikakosteuttaja. Toimii todella lyhyelläkin ajalla. Kosteutusteho tosiaan aikas hyvä, ja kiiltoa tulee mukavasti. Hyvä tuoksu. Tästäkin kolmas pullo menossa. Tämän ja saman sarjan shampoon kanssa tämänhetkinen lempikaksikko.

Healing Moisture Moi Moi naamio: Ekoilla käyttökerroilla olin niiiin pettynyt tähän. Lopputulos tuntui tosi hamppuiselta, ei todellakaan kosteutetulta. Nyt viime aikoina tämä on kuitenkin alkanut toimia ihan kiitettävästi tuoden kosteutta, jämäkkyyttä ja ilmavuutta. Älkää siis tuomitko ekan kokeilun perusteella.

Healing Moisture Noni Fruit Detangler: Melko keskinkertainen jätettävä. Tuo jokseenkin kiiltoa, mutta kosteutusteho ei päätä huimaa - kuten ei selvitystehokaan. Hinta-laatu -suhde ei ole kohdallaan.

Hair Repair Leave-in Protector: Aika mitäänsanomaton. Ei tunnu tekevän mun hiuksille juuri mitään; ei kosteuta eikä muutenkaan hoida. Eli aika yhtä tyhjän kanssa. Geelimäinen koostumus jättää mun ohuet hiukset aluksi koppuroiksi, tosin koppuraisuus häviää harjaamalla. En tiedä onko asialla jotakin tekemistä tämän jätettävän kanssa, mutta mun latvat ei ole pitkään aikaan ollu yhtä kuivat kuin mitä ne ovat nyt tätä käyttäessä. Tuoksu on kiva, muttei jää hiuksiin.
Viimeksi muokannut Essi, 19 Tammi 2009, 17:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2b F i Vaalea, kuiva ja ohut luonnonkihara. Lempparituotteet Mop C-system Hydrating shampoo+hoitis, B&B Creme de Coco shampoo, Nexxus Therappe, Kerastase Bain Satin 3 ja Joico Intense Hydrator.
Tristy

Vs: L'anzan käyttäjäkokemukset

Viesti Kirjoittaja Tristy »

Hiukset ohuet, lasimaiset ja puolipitkät. Vaalennettu hieman keväällä. Muuten suht hyvässä kunnossa, mutta latvat meinaavat välillä kuivua.

Dry hair detangler: Selvittää erittäin hyvin lyhyelläkin vaikutusajalla. Pehmentää ja kosteuttaa hyvin tukkaani. Mielestäni tuoksuu ihan Pisang ambonille, joten tuoksusta vähän miinusta. :P

Dry hair moisture treatment: Silottaa, pehmentää, kosteuttaa ja selvittää hyvin sekä tuo kiiltoa. Ehdottomasti tehohoitojen parhaimmistoa. Ei tosin kovin riittoisaa.

Hair repair Leave-in protector: Lempparijätettäväni. Helppo levittää, erittäin riittoisaa. Tuntuu hoitavalta ja kosteuttavalta, selvittää jopa hyvin pieniä pesunjälkeisiä takkuja. Ei tuoksu mielestäni oikein millekään.

Healing moisture Kukui nut hoitoaine: Erittäin hyvä hoitoaine, kosteuttaa, selvittää ja pehmentää hiuksia, latvatkin tuntuvat hyvältä tämän jälkeen. Sopii myös tehissekoituksiin. Tosin pitkä miinus kamalasta hajusta, onneksi ei tuoksu juurikaan hiusten kuivuttua, mutta märissä hiuksissa tuoksusta meinaa tulla huono olo.
Viimeksi muokannut Tristy, 30 Syys 2007, 14:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tepsu

Vs: L'anzan käyttäjäkokemukset

Viesti Kirjoittaja Tepsu »

Protein Plus Shampoo - Pesi hiukset puhtaaksi takuttamatta, ei kuivata.

Leave-In Protector - Todella hyvää jätettävää. Selvittää hiukset ja hoitaa niitä, eikä lähmää.

Moisture Treatment - Jättää hiukset pehmeiksi ja selviksi. Juuri oikeaa tavaraa kuiville hiuksilleni.

Reconstructor - Jatkan kokeiluja ja tulen myöhemmin kertomaan mielipiteeni.

Lilja

Vs: L'anzan käyttäjäkokemukset

Viesti Kirjoittaja Lilja »

Hair Repair Leave-in Protector: Koostumus miellyttävä, valkoinen voide. Tuoksu mieto ja ihan ok. Helppo levittää myös kuiviin hiuksiin, vaikka putilossa neuvotaan levittämään märkiin. Hiukset saattavat mennä takkuun hieman aiempaa vähemmän. Koska olen käyttänyt hyviä tuotteita jo aiemmin, odotan "tuloksia" vasta jonkin aikaa kestäneen käytön jälkeen.
si3nna
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 565
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 22:16

Vs: L'anzan käyttäjäkokemukset

Viesti Kirjoittaja si3nna »

Mun Lanza-kokemukset eivät ole kovin hyviä, jostain syystä tuotteet eivät ole toimineet mulla alkuunkaan.

Dry Hair tehohoito En huomannut tuotteella mitään vaikutusta tukkaan, en lyhyellä enkä pidemmällä vaikutusajalla. Turha tuote mulle. En tiedä olisiko saattanut olla pilaantunut tms. koska ostin jostain loppunmyynnistä hullun halvalla.

Hair Repair tehohoito Sama kuin edellisessä.

Urban Elements shampoo plus Todella pesevää, jätti tukan aika takkuiseksi ja päätä myöten meneväksi.

Be Long hoitoaine Aika mitäänsanomaton hoitoaine, ihan ok mutta heikot hoitotehot. Hankala pullo, vaikea saada hoitoainetta ulos.
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: L'anzan käyttäjäkokemukset

Viesti Kirjoittaja ellen »

Dry Hair
Moisturizing Shampoo kosteuttaa mukavasti ja tuoksuu mielestäni energiajuomalta. "Ihan kiva" sampoo.

Detangler selvitti hyvin. Mukavan yrttimäinen tuoksu. Tämä pikahoitis sopii varmastikin pitkähiuksisille hyvin, sillä se selvittää hiukset todella nopeasti. Miinusta silikonista.

Moisture Treatment ei ole ihan niin kosteuttava kuin sen luulin olevan. Sekoitettuna johonkin öljyyn ominaisuudet paranevat. Marjamainen tuoksu on nami. Miinusta pienestä putelikoosta.


Healing Moisture
Kukui Nut
selvittää kyllä hyvin, mutta ei vakuuttanut mua hoito- ja kosteutusteholla. Hoitis haisee kamalalta raakana, hiuksissa tuoksu on paljon mukavampi ja kookosmaisempi.


Hair Repair
Protein Plus Shampoo on ihanan kookostuoksuinen sampoo, joka pesi hiukset hellästi.

Reconstructor on selvästi rakennepaikkaava tehohoito, joka jättää hiukset jämäköiksi, mutta sileiksi. Tekee hiuksista myös todella ilmavat ja kuohkeat, käy ikään kuin tuuheuttavaksikin hoidoksi. Ihanan banaanimainen tuoksu. Tällekin miinusta vain pienestä putelista.

Leave-in Protector pehmentää, mutta jämäköittää samalla.


Sekalaiset
Macig Bullet ei ole litrahintansa veroinen tuote. Teki hiukset karkeaksi, eikä sitä mummotuoksua jaksa pidemmän päälle.

Ultimate Treatment ei ole mielestäni kampaamohinnan arvoinen hoito, on paljon kannattavampaa hankkia viisivaiheinen hoito omaksi kotona tehtäväksi. Tekee ällistyttävää jälkeä: hiukset ovat todella kiiltävät ja hyväkuntoiset hoidon jälkeen. Hyvänä apuna hiustenkasvatuksessa.

Strait-Line Smoother on todella hyvä tuote hiusten suoristuksen avuksi. Todella riittoisa tuote.

Strait-Line Thermal Defense suihke suoristaa hiukset ihan rapsakoiksi asti suoristusraudan kanssa käytettynä. Miinusta melko suuresta alkoholipitoisuudesta.
Viimeksi muokannut ellen, 09 Tammi 2008, 11:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Viivi
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 610
Liittynyt: 28 Tammi 2006, 12:39

Vs: L'anzan käyttäjäkokemukset

Viesti Kirjoittaja Viivi »

Omat hiukset: Suhteellisen hyväkuntoiset pitkät värjätyt & raidoitetut hiukset. Hieman lasimaiset ja aavistus taipuisuutta. Yksittäinen hius on ohuehko, mutta niitä on paljon. Tavoitteena pehmeys, keveys ja kiilto.

Remedy shampoo: Riittoisa ja hyvin vaahtoava shampoo. Tuoksuu aivan Bailey's-liköörille. Pesee tukan todella puhtaaksi ja narskuvaksi. Hiukset jäävät latvoista aavistuksen verran kuiviksi ja voimakkaat pesutehot kirkastavat vaaleaksi raidoitettuja kohtia. Käytän tätä syväpuhdistavan shampoon asemasta. Remedy on siis tarkoitettu ongelmalliselle päänahalle, mutta ei ainakaan minulla poistanut kutinaa kokonaan. Tosin 2-v. tyttäreni päästä karsta lähti tällä shampoolla. Kaiken kaikkiaan ihan kiva tuote.
Hiukset: 1cMii, pitkät ja kevyesti latvoista kerrostetut. Väri: tummanvaaleat+paljon kirkkaan vaaleita raitoja.
Vera
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 193
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 19:27

Vs: L'anzan käyttäjäkokemukset

Viesti Kirjoittaja Vera »

Hair repair leave-in protector: Paras jätettävä, mitä olen kokeillut. Tekee hiuksista ihanan sileät, pehmeät ja kiiltävät. Tuoksu on miellyttävä ja todella mieto, ei jää hiuksiin lainkaan. Sopii laitettavaksi sekä kosteisiin että kuiviin hiuksiin. Plussaa myös riittoisuudesta!

Urban elements Deep conditioner: Muutaman käyttökerran perusteella tuntuu oikein hyvältä tehikseltä. Tekee hiukset ihanan sileiksi ja kosteutetuiksi.

Urban elements Molding Paste: Hyvän ja miedontuoksuinen vaha, joka tuo mukavasti kiiltoa ja sopivasti pitoa. Ei lähmää kovinkaan helposti.
Kemuli
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 282
Liittynyt: 03 Elo 2006, 19:02

Vs: L'anzan käyttäjäkokemukset

Viesti Kirjoittaja Kemuli »

Anti Aging -sarja:

Manuka Mud -hoitoaine: Mieto kookoksen tuoksu, joka ei jää hiuksiin, täyteläinen koostumus, riittoisa. Sisältää keratiinia, tässä tukassa tuntuu kuitenkin enemmän kosteuttavalta. Vaikka sisältää silikonia, ei tätä herkkääkin herkempää hiuspohjaa ärsytä millään lailla. Tekee hiukset ilmaviksi, pehmeiksi, kosteutetuntuntuisiksi, selvittää takut täydellisesti ja tuo jonkin verran kiiltoa.

White Tea -shampoo: Vielä miedompi kuin ha:ssa, lähes olematon kookoksen tuoksahdus, kermainen koostumus, vaahtoaa kohtalaisesti. Pesee hellävaraisesti, mutta hyvin puhtaaksi, ei narskuta. Plussaa sulfaatittomuudesta. Hiuksista tulee täysin takuttomat ja hoidetuntuntuiset jo ennen ha:n levittämistä. Silareiden osalta sama kuin edellisen kohdalla.

Neem Plant Silk Serum: Ihanannäköinen pullo :-* Kiva makea tuoksu, jota en osaa määritellä tarkemmin, tuoksu jää hiuksiin. Selvittää ja myös pitää selvänä latvat. Öljymäisen koostumuksensa takia tätä on varoittava laittamasta liikaa, muuten lähmää ja saa latvatkin näyttämään rasvaisilta. Pehmittää ja silottaa, tuo jonkin verran kiiltoa. Tykkään paljon! :-* Hoitavuudesta vaikea sanoa mitään, runoilen lisää, kun olen käyttänyt pitemmän aikaa.

Hair Repair -sarja:

Leave-In Protector -jätettävä: Hyvä jätettävä, selvästi hoitaa latvoja ja pituuksia. Ei tuoksu mun mielestä millekään. Ei silota pintapörröjä kovinkaan hyvin, yleisesti sanottuna hoitaa tosiaan enemmän, eikä niinkään tee hiuksia näyttävämmän näköisiksi. Pehmentää ja selvittää takut. Tosi riittoisa, vaikka suht pieni purkki!

Protein Plus -sh: Mmmmm... se ihana kookoksen tuoksu! :-* Jos tää ois ihan kauheen huono, käyttäisin silti sen kookoksen takia ;D Onneks ei ollut huono: suht. pesevä, vaahtoaa hyvin jo pienellä määrällä eli riittoisaa. Jättää tukan takuttomaksi ja hoidetuntuntuiseksi jo ennen hoitoainetta. Tuoksu ei jää (valitettavasti) hiuksiin. Jää vakkarikäyttöön! Plussaa silikonittomuudesta.

Reconstructor: Tässäkin ihana banaanin tuoksu! Paljon raikkaampi ja miellyttävämpi kuin esim. Joicoissa. Teki hiuksista aivan ihanan tuntuiset, pehmeät ja ilmavat ja kuivuvista latvoistakin tuli pehmeät ja kosteutetuntuntuiset. Minkäänlaista karheutta ei tukkaan jäänyt, jäntevyyttä sen sijaan rutkasti! Mun mieleen parempi kuin Joicon rekku. Jää myöskin vakkariksi! Plussa silikonittomuudesta, pieni miinus pienestä tuubista.

Healing Moisture -sarja

Kukui Nut -hoitis: Kerran olen tätä ihanuutta päässyt testaamaan ja tuntui kosteutettavuudeltaan vähintään saman tasoiselta kuin O&H ellei jopa paremmalta. Jätti tukan pehmeäksi ja tosi kiiltäväksi. Latvoista tuli kosteutetut ja hoidetuntuntuiset ilman jätettävääkin. Ehdottomasti hankin vielä oman pullon!
Viimeksi muokannut Kemuli, 28 Joulu 2007, 10:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hiukset: 1c M iii, n. 55 cm. L'Anza <3
Vastaa Viestiin