Joicon käyttökokemukset

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Anissa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2364
Liittynyt: 06 Joulu 2006, 16:34

Vs: Joicon käyttökokemukset

Viesti Kirjoittaja Anissa »

Kaikki Joicot mitä olen kokeillut,ovat vanhaa sarjaa.Mun hiuksisto on hyväkuntoinen,pitkä ja alkanut kihartua vanhemmiten.Käsittelyjä ei ole juurikaan,mutta latvat tahtovat kuivua.

Shampoot:

Kerapro:ihanan hellävarainen perusshampoo,ei kuivata,eikä takuta

K-Pak:shampoiden parhaimmistoa,pesee hellästi,kosteuttaa ja tuoksuu herkulliselle,ehdottomasti yksi lemppareista

Silk result,hennoille hiuksille:ihana,hellävarainen shampoo,joka tekee tosi silkkistä lopputulosta,hiukset ihanan ilmavat tämän jälkeen,ei tuoksu kovin voimakkaalle

Colour Endurance:sähköistää hiukset ja päänahka ei tykkää tästä lainkaan,tuloksena hilsettä ja taliköhnää

Biojoba:rauhoittaa hiuspohjaa ja pesee puhtaaksi,ei kuitenkaan kuivata,hyvälaatuinen perusshampoo

Resolve:Yksi parhaista syväputsareista,puhdistaa tehokkaasti,muttei ole liiaan pesevää

Hoitoaineet:

Moisturizer:ihana kosteuttava tehohoito,tekee hiuksista painavamman tuntuiset

IHT:sama lopputulos kuin Moisturizerillä,ehkä hivenen parempaa

K-Pak rekku:paikkaa tehokkaasti,muttei kosteuta yhtä hyvin,kuin kaksi edellistä,ei huono tämäkään

Altima:käytän ainoastaan jätettävänä,liika annostelulla tekee hieman rasvaista jälkeä,älyttömän riittoisaa,tuoksuu ihanasti appelsiinille ja ananakselle,yksi suosikki jätettävistä

K-Pak pikahoitis:kelpo kamaa,ihanan silkkinen ja hoidettu kopputulos,tykkään

Silk Result hoitis:sama juttu,kun yllä,ehdoton lemppari,hiukset tuntuu todella hyvältä tämän jälkeen

Colour Endurance pikahoitis:ei vakuuta läheskään niin hyvin,kuin muut kokeilemani Joicot,en saa tällä tukkaa kunnolla selväksi

CE-vaahto:suosikki jätettävä tämäkin,kosteuttaa hyvin ja sisältää myös paikkaavia aineita,saa laittaa runsaallakin kädellä,loistavaa tavaraa,harmi,että lopettivat

K-Pak vaahto:ei yllä samaan tulokseen,kuin ylläoleva,ei kuitenkaan huonoa tämäkään,karheuttaa liiallisessa käytössä

Integrity:kevyt hoitosuihke,loistavaa selvittämiseen,antaa mukavasti kiiltoa ja kuohkeutta

Muotoilut

K-Pak smoothing balm:kevyesti tukea antava muotoilubalsami,sama tuoksu kuin muissakin sarjan tuotteissa,silottaa mukavasti ja tuo kiiltoa,käy myös raudan alle,harvemmin tulee käytettyä

Brilliantine:kiiltopomada,jolla saa nätisti korostettua ja eroteltua hiuksia,uskomattoman riittoisaa,loistotuote

Travallo:hiuslakka pumppupullossa,korputtaa hiusta,ei erityisen hyvää,voimakas pito ja riittoisaa tämäkin

Kokonaisuutena olen Joicoista tykännyt kovasti,hinta-laatusuhde niissä on myös kohdallaan.Ainoa varsinainen pettymys mulla on ollut CE-shampoo ja hoitis,muuten tykännyt kovasti.
Viimeksi muokannut Anissa, 18 Touko 2007, 19:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.
Shi Shi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1212
Liittynyt: 09 Kesä 2006, 12:32

Vs: Joicon käyttökokemukset

Viesti Kirjoittaja Shi Shi »

Pääpiirteittäin mun kokemukset Joicoista on ok, mutta parempiakin löytyy. Tarjoushinnoilla kuitenkin kokeilemisen arvoisia, ja uskoisin vähemmän kosteutta ja enemmän paikkausta ja siloitusta kaipaavalle hiuslaadulle olevan ihan kelpo tuotteita. Mun herkälle hiuspohjalle nää ei ole muutenkaan oikein sopineet. Vähän turhan monen tuotteen mukana lähtee pelottavan paljon tukkaa - katkeilun lisäksi. Kaikki mun kokemukset on vanhasta sarjasta.

Color Endurance Foaming Leave-In Jämäköittävä ja hyvin sulkeva jätettävä. Yksinään korputtaa, mutta toimii ihan ok kosteuttavien jätettävien kanssa.
Color Endurance Conditioner Sulkee hyvin, mutta jättää tukan vähän pinnoitetun oloiseksi. Tällä voisin mieluusti korvata väripakettien sulkevat hoitoaineet, sillä tämä ei jätä tukkaa lättänäksi silikonilimalähmäksi kuten väripakettien hoidot yleensä.

K-Pak Deep-Penetrating Reconstructor Melko tehokkaantuntuinen rekku, mutta on ihan kamalaa kamaa tälle päälle, ellei sekoita mukaan öljyjä tai IHT:ta. Tykkään loppupeleissä enemmän Nexxun Keraphixista, sillä sen paikkausteho on tälle tukalle likimain sama, eikä suihkuun tarvitse ottaa aina öljypulloa mukaan. Jostain syystä mulla lähtee aina tän kanssa erityisen paljon tukkaa huuhteluvaiheessa.
K-Pak Foaming Leave-In Silikonisempaa kuin CE-vaahto, eikä oikein vakuuttanut. Tuoksu on mun mielestä ihan ilmiselvä penisilliini.  :P
K-Pak Intense Hydrating Treatment Kosteuttaa ihan kivasti, mutta samalla pehmittää, ja mä en oikein tähän ohuehkoon tukkaani lisäpehmeyttä kaipaa. Ehkä ois mieluisampi sitten joskus kun tukka on reippaasti pidempi, mutta siihen mennessä on varmaan löytynyt jo vähintään tusinan verran toimivampia tehiksiä.

ALTima Tuntui aluksi kosteissa hiuksissa aivan ihanalta, mutta tuli sitten tässäkin se mulle melko turha keratiini onnellisen yhteiselon esteeksi. Viikon-parin säännöllisen epäsäännöllisellä käytöllä alkoi siis latvat mennä korpuksi ja sitä kautta hampuksi, vaikka koitin iskeä niihin kosteutta sekä huuhdeltavien että jätettävien muodossa.

Moisturizer En oikein tykännyt. Ei tuntunut tekevän juuri muuta kuin korputti. Ei näin äkkiseltään tule mieleen yhtäkään yhtä turhaa hoitista.  ::)

Resolve Hyvä syväputsari, oikeastaan ainoa Joicon tuote, josta olen todella tykännyt. Puhdistaa hyvin, mutta on samalla mukavan hellävarainen, eikä tuoksuakaan ole nimeksikään. Tuntuu silti, että seuraavaksi kokeilen jotain muuta merkkiä, koska mitään tajunnanräjäyttäviä tuloksia ei tälläkään saa aikaan.
Viimeksi muokannut Shi Shi, 18 Touko 2007, 20:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
:: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix
Luscious
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1227
Liittynyt: 06 Marras 2006, 15:05

Vs: Joicon käyttökokemukset

Viesti Kirjoittaja Luscious »

Kasvatan pitkiä hiuksia, värjäilen (ja syksyllä hairahdin vaalentelemaan) usein. Ohuita hiuksia runsaasti, luonnostaan karkea ja laineikas hiustyyppi. Kaipaan siloitusta ja  kiiltoa, lätsäytys ei pelota!

Joico K-pak

Daily conditioner - koostumus ohutta, mutta voi luoja mitä tuloksia onkaan mun hiuksilleni tehnyt! Kiiltoa ja pehmeyttä (!) karkeaan tukkaani, eritoten latvoihin.
Shampoo - Oon kokeillu pari kertaa, ei herätä mitään tunteita.
Reconstructor -Koostumus hieman epämiellyttävää. Tätäkin oon kokeillu vaan paristi, hyvältä vaikuttaa, kallis.
Jätettävä vaahto: tuoksu ok, vaahtomaisuus hyvä, ei tule suihkittua ohi/lattialle.
Lyhyen kokeilun jälkeen erittäin positiivinen mielikuva. Sain monia markettisuihkeita edullisemmin tarjouksesta.
Edit. Karheuttaa usein käytettynä
Viimeksi muokannut Luscious, 17 Loka 2007, 14:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...
Memmu
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 278
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 19:31

Vs: Joicon käyttökokemukset

Viesti Kirjoittaja Memmu »

Kaikki Joico -kokemukseni ovat vanhasta sarjasta. Hiuslaatuni on erittäin hentoinen ja yksittäinen hius on ohut, mutta hiuksia on suhteellisen paljon. Hiukset ovat luonnonkiharat ja luonnostaan kuivat. Päänahka on melko herkkä.

K-pak:

* Daily conditioner -pahalta haisevaa lirua, joka jätti tukan takkuiseksi heinäkasaksi -> ei kiharoita tuon hoitiksen jälkeen
* Shampoo -sisältää silikonia ja päänahka alkoi kutisemaan heti ensimmäisen käyttökerran jälkeen
* Reconstructor -haisi pahalta ja teki tukastani aivan lasikuidun tuntuisen -> ei kiharaa, joten meillä ei yhteistä tulevaisuutta

Muut tuotteet:

Shampoot:

* Kera-Pro -loistava tuote mun tukalle. Pehmeä vaahto, ei ärsytä hiuspohjaa, tuuheuttaa ja hiukset pysyy puhtaina kaksikin päivää.
* Biojoba -riittoisa shampoo, joka ei kuitenkaan hoitavuudellaan vakuuttanut. Toimii yhtä hyvin/huonosti kuin halvemmat silarittomat kampaamotuotteet.
* Volissima -silikoni sai hiuspohjan rikki heti ensimmäisellä käyttökerralla. Tuuheutta ei havaittavissa.

Hoitoaineet:

* Moisturizer - aivan mahtava tuote mun tukalle! Tulee pomppivat, kiiltävät ja kauniit kiharat. Kosteuttaa erittäin hyvin. Ehdoton tehissuosikkini :-*
* ALTima -liru koostumus, joten ainetta yleensä enemmän kylppärin lattiassa kuin mun tukassa. Selvitti ihan ok, mutta suoristi kiharat ja teki tukasta läskillä liipatun näköisen. Ei toiminut jätettävänä, vaan lähmäsi tukan ja teki jo olemassa olevista kiharoista cockerspanielin korvia muistuttavat lärppänät.
* Color Endurance vaahto - hamputtaa hennon tukan ja "suipottaa" latvat. Tämän jälkeen luonnonkihara näyttää yläasteen bilsanmaikan kuluneilta samettihousuilta :-\

Kiharasuihke:

* Curl revitalizer -tulee hyvät kiharat, kunhan pesussa ei ole käyttänyt liikoja silikoneja ja tuotteen puristelee silarittomalla jätettävällä kostutettuihin hiuksiin. Tuotteessa itsessään niin paljon silikonia, että pestävä pois ennen nukkumaanmenoa, muutoin ratkeaa päänahka.

Joico ei ole mun tukalle mitenkään paras mahdollinen sarja. Ilmeisesti minun luonnonkihara ja melkein jokaisessa tuotteessa oleva keratiini eivät sovi yhteen. Muutaman helmen olen löytänyt ja niiden puolesta liputan.
Viimeksi muokannut Memmu, 23 Touko 2007, 11:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Webekhet

Vs: Joicon käyttökokemukset

Viesti Kirjoittaja Webekhet »

Hiukset paljon värjätyt ja vaalennetut, tarvitsevat paljon sekä rakennepaikkausta että kosteutusta. Päänahka herkkä kutisemaan, pitkät latvat helposti takkuuntuvat.

K-Pak
Shampoo: Yksi suosikkishampoistani. Pesee kunnolla puhtaaksi, mutta ei liian. Tuoksu on turhan makea banaanimainen, mutta onneksi ei mikään yltiövoimakas tuoksu kuitenkaan. Jättää jälkeensä ilmavat hiukset, joissa on sopivasti jäntevyyttä. Kutittaa jonkin verran päänahkaa, mutta ihan siedettävän rajoissa.
Hoitoaine: Vastaavasti tämä on yksi suosikkipikahoitiksista. Tällä saa aikaan tuuhean oloiset ja kiiltävät hiukset. Hiukset ovat tosi pehmeät, mutta kuitenkin jämäkät eli eivät valu liian päätä myöten. Takuuvarma pintapörrön taltuttaja ja takkujen aukaisija.
Leave-in-protectant-hoitovaahto: Tätä saisi menemään hiuksiin varmaan kourakaupalla. Imeytyy jonnekin tukan syövereihin salamana, eikä jätä lähmäistä tulosta vaikka annostelussa erehtyisikin. Tuo tukkaan jämäkkyyttä, mutta liian monena pesukertana peräkkäin käytettynä aikaansai valtaisan rastatakkupallon niskaan. Kerran viikkoon on aika hyvä käyttöväli.
Reconstructor: Valtavan hyvä tehohoito. Tuo kiiltoa, pehmeyttä, jämäkkyyttä ja sileyttä. Takkuja ei aukaise, joten vaatii perään jotain hyvää pikahoitista, joka hoitaa sen puolen.

Volissima
Shampoo
: Ihan perusshampoo, pesee puhtaaksi ja jättää tukan ilmavaksi. Mainittavaa tuuheutta ei tule. Jättää hiukset melkoiseen takkuun.
Hoitoaine: Liru tapaus, josta ei ole minkään valtakunnan hyötyä. Aukaisee shampoon jättämät takut silikonien avulla mutta siinä kaikki. Valtavasti pintapörröä jää tämän jälkeen.
Viimeksi muokannut Webekhet, 13 Kesä 2007, 18:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ilyasviel
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1299
Liittynyt: 21 Marras 2006, 17:59

Vs: Joicon käyttökokemukset

Viesti Kirjoittaja Ilyasviel »

Hiukset: välillä kuivahkot, takapuolen päälle yltävät punaisiksi suoraväreillä käsitellyt hiukset, hieman laineita latvoissa - muuten tikkusuorat. Muuten käsittelemätöntä, ei muotoilutuotteita, fööniä tms. KAIKKI kokemukset ovat vanhan sarjan tuotteista.

K-Pak Shampoo
Pesee hyvin ja puhtaaksi, ei narsku. Jättää jopa latvat todella hoidetun tuntuisiksi eikä hoitoainetta tunnu aina tarvitsevan.

K-Pak Daily Conditioner
Hyvin silottava pikahoitis. Pidän tämän tehosta ja jäljestä jopa enemmän kuin rekusta!

K-Pak Reconstructor
Tuo hiuksiin jäntevyyttä ja pehmeyttä. Jättää välillä silti tukan suht kuivan tuntuiseksi.

K-Pak IHT
Daily conditionerin rinnalla toinen suosikkini. Varsinkin pitkällä vaikutusajalla tukasta tulee vahva ja sileä.

Silk Result shampoo
Pesuvaiheessa tuntui hyvältä, tosin olisi voinut vaahdota paremmin. Kuivuessaan hiukset olivat lähmäiset, aivan kuin en olisi pessytkään hiuksia.

Silk Result hoitosuihke
Aivan hirveä myrkynhaju! Silottaa kuitenkin hiusta hyvin ja helpottaa harjattavuutta.
Viimeksi muokannut Ilyasviel, 30 Elo 2007, 13:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Surrur
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 507
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 09:48

Vs: Joicon käyttökokemukset

Viesti Kirjoittaja Surrur »

Hiukset on aika lyhyet. Kosteutta kuitenkin kaipaavat, ja rakennepaikkausta silloin tällöin.

-K-Pak Shampoo
Uutta sarjaa. Ostin tätä matkakokoisen pullon, onneksi! Oli nimittäin todellinen pettymys. Tuntui, etteivät hiukset puhdistuneet suunnilleen yhtään. Joutui laittamaan ihan kauheasti, että vaahtoaisi edes vähän.

-K-Pak Daily Conditioner
Vanhaa sarjaa. Aika turhaa litkua. Ei tee mun tukalle juuri mitään, vähän auttaa takkujen selvittelyssä. Liru koostumus hankaloittaa käyttöä, hankala saada mitään käsistä hiuksiin kun kaikki lörähtää ssormien välistä maahan >:(

-K-Pak Daily Conditioner
Uutta sarjaa. Koostumus parempi kuin vanhan, enempi voide kuin litku. Ihan ok pikahoitis, selvitti tukan hyvin. En osta täysikokoista putelia kuitenkaan, ei mitenkään korvaamaton tuote.

-K-Pak Reconstructor
Vanhaa sarjaa tämäkin. Älyttömän hyvä tuote! Hiuksista tulee oikeasti jäntevät, mutta myös pehmoiset tän jälkeen. Toimii varsinkin Tigin O&H:n kanssa sekoitettuna. Koostumus on hassu liru-kökkö-sekoitus, mutta saa silti levitettyä hyvin. Tuoksu on musta ihan kiva, vaikka onkin aika keinotekoinen.

-IHT
Vanhaa sarjaa. Tääkin on aivan ihana :-* Tekee hiuksista mielettömän sileät ja pehmeät, ja saa ne näyttämään tosi hyviltä. Tätä käytän yleensä ihan itekseen, toimii hyvin ilman muita tuotteitakin. Kuuluu ehdottomasti tehissuosikkeihini!
Viimeksi muokannut Surrur, 10 Elo 2008, 23:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kemuli
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 282
Liittynyt: 03 Elo 2006, 19:02

Vs: Joicon käyttökokemukset

Viesti Kirjoittaja Kemuli »

Hiukset täysin käsittelemättömät, hiukkasen kuivuuteen taipuvaiset, hieman karheat ja pörröiset

K-Pak Daily Conditioner: tosi hyvä pikahoitis, silottaa ja pehmentää, mitään erityistä paikkausta en kyllä huomannut tätä käyttäessä, tuoksu on aivan mahtava mun nenään! Jos olis tarvetta pikahoitikseen, ostaisin varmasti lisää.

K-Pak Creme Elixir: kuten moni muukin, en oo ihan päässyt jyvälle mitä tän kanssa pitäs tehä, mutta ite käytän kiiltoa tuovana ja silottavana jätettävänä (sisältää ihan pikkupieniä kiiltohiukkasia, jotka eivät onneksi leviä ympäriinsä), pito lähes 0 muotoilutuotteeksi.

K-Pak vaahtojätettävä: mainio jätettävä, silottaa ja pehmentää, mulla myöskin tekee sen, ettei hiukset mene takkuun lähes ollenkaan, ei lähmää.

IH: erittäin hyvä tehis! Tämä toimi mun päässä samalla tavalla aluks kuin O&H, eli piti käyttää muutaman kerran ennen kuin siihen optimaaliseen tulokseen pääsi, tuoksu on jälleen kerran ihana, helppo levittää, imeytyy hetkessä. Kosteuttaa, silottaa, pehmentää, tän jälkeen ei ole pikahoitsikalle tarvetta. Miinusta silikoneista -> en voi käyttää tätä koko päähän kutiavan hiuspohjan takia, ja aine jää useimmiten kaappiin lojumaan. Tämän takia en taida ostaa enää uudestaan.

K-Pak rekku (vanha): Teki hiuksista sileät, ilmavat ja pehmeät. Ei tehnyt karheiksi, toi jonkin verran jämäkkyyttä. Voisin ostaa tuubin (kokeilin näytteen verran).

K-Pak rekku (uusi): Aivan paras, tätä on pakko aina olla - HG! Plussaa silikonittomuudesta ja ihanasta purkka-tuoksusta. Tekee hiuksista jämäkät, hoidetut, sileät, kiiltävät, pehmeät... kaikkea, mitä tehikseltä odotankin! Koostumus on ällö kokkaireinen ;D, mikä tekee siitä vähän vaikean levittää (käytössä pää alaspäin -tekniikka) ja osa aineesta tipahtaa aina viemäriin.

Triage -sh: hyvä perusshampoo, silikoniton, sopii ainakin mun herkälle päänahalle hyvin. Tuoksu on aivan ihana mun nenään, niinkuin kaikissa Joicoissa. Puhtaaksi pesevä, ei kuitenkaan jätä narskuvaa lopputulosta, eikä takuta. Hiukset jäävät pehmeiksi ja kiiltäviksi, mikä toisaalta voi olla hyvien hoitsikoiden(kin) ansiota. Tykkään! :-*

Moisture Recovery Treatment Balm: Alkuhämmennyksen jälkeen (tukka kuivui erittäin kauan) sain huomatta, että on tämä ihan pätevä tuote! Tuli jämäkkä, sileä, pehmeä ja takuton tukka, joka tuoksuu hyvälle :-* Hiuspohja jäi vähän araksi, varmaankin alcohol denatin takia. Tykkään, mutta saa nähä mitä toi alcoholi ja merisuola sekä dimethicone tekevät tukalle pitemmän päälle. Jos ei sisältäisi edellä mainittuja ainesosia menisi varmaan IH:n tasolle. Erittäin lähmäävä! Kiva jämäkkä vahamainen koostumus. -> lahjoitin kaverille.
Viimeksi muokannut Kemuli, 13 Tammi 2008, 12:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hiukset: 1c M iii, n. 55 cm. L'Anza <3
Eläimellisyys
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3186
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:28

Vs: Joicon käyttökokemukset

Viesti Kirjoittaja Eläimellisyys »

Hiuslaatu: http://juurikasvu.org/smf/http://localh ... 1900#p1900

Shampoot

Volissima
Tuuheuttava shampoo joka todella tuuheuttaa :) Mun tukka oli aina kuin karvalakki tällä pesemisen jälkeen. Ei silti takuta tukkaa, vaan jättää kiiltäväksi ja suht siloisaksi. Sopi ainakin mulla rasvoittumisongelmaan, pesuväli piteni n. yhdellä päivällä. Tuoksu raikas kukkaistuoksu, koostumus paksu geelimäinen.

Biojoba
Tämän shampoon olisi pitänyt auttaa päänahan ongelmiin, mulla ei tehnyt oikein mitään. Pesuteho ok, jotenkin aika mitäänsanomaton shampoo. Haju ihan kamalan mummomaisen tunkkainen.

Color Endurance
Aika pesevä shampoo värishampooksi. Saman tyylinen kuin Volissima, tosin ilman karvalakkiefektiä. Pidän kuitenkin geelmiäisestä, hyvinpesevästä shampoosta - puhdas ja ryhdikäs tukka tulee lopputulokseksi. Tuoksu ihanan raikas ja marjaisa.

Kerapro
Tätä on tullut kokeiltua vain kerran, mutta se kerta sai mut ihastumaan shampooseen... Tuli tosi sileä tukka, mutta silti ilmavan puhdas. Tuoksu ihana banaani-hedelmä.

Resolve
Perus syväputsari, hyvin riittoisaa kamaa (riiippunee tietty kuinka usein käyttää). Pesee tukan narskuvan kuivaksi. Poistaa myös metallikertymiä.


Hoitoaineet

ALTima
Tämä hoitoaine on mulla käytössä lähinnä jätettävänä latvasuojana, jona toimii kuin unelma&nbsp; :-* Ollut mun vakkari latvasuoja jo 2 vuotta (joka pesun jälkeen), sinä aikana kulunut ALTimaa 2 putelia, käytän myös huuhdeltavana silloin tällöin eli riittoisaa kamaa. Hiukset ovat tänä aikana haaroittuneet huomattavasti entistä vähemmän, joten lopputulos on toivottava pitkällä käyttöajalla. Tykkkään tästä koska ei ole niin silikoninen ja sisältää enemmän oikeasti hoitavia aineita verrattuna useisiin latvasuojiin. Ei tunnu myöskään kerrostuvan tukkaan.
&nbsp; Huuhdeltavana altima on myös jees ainetta, vaikuttaa erittäin nopeasti ja sulkee suomut, tukasta tulee liukas ja siloisa, mutta kevyt. Pitkään tukkaan ei kuitenkaan riitä hoitotehot millään, lyhyeen taas oli ihan optimaalinen. Tuoksu hedelmäinen, ananas, koostumus aika ohutta, levittyy hyvin, mutta huuhdeltavana tarvitsee paljon.&nbsp;

Color Endurance
Vanha versio on hyvin&nbsp; vähäsilikonista, ja tekee tukasta ihanan&nbsp; paksun jäntevän mutta siloisan. Toimii hyvin n. 10 minuutin vaikutusajalla - lyhempää en viitsi mun tukassa kokeilla kun se on niin ainesyöppö. Mun mielestä tämä tuntuu enemmän rakennepaikkaavalta hoidolta, keratiini onkin ylhäällä incissä, ja juuri hyvä sellaisena. Paksua tököttiä, ei meinaa saada purkista ulos, tuoksu raikkaan marjaisa.

K-pak daily conditioner (vanha)
Tämä aine on jotain ALTiman ja Color Endurancen välimaastosta. Käytän välillä tätä sekotettuna CE-hoitikseen ja hyvin toimii. Yksinään hieman turhan silikonisen tuntuinen, mutta tulee raskaampi ja hoidetumman oloinen tukka kuin ALTimalla. Tuoksu raikkaan banaaninen, koostumus liruisaa.


Tehohoidot

Moisturizer
Perushyvä tehohoito. Silikoniton, matala ph. Tekee tukasta hoidetun sileän ja pehmeän ei kuitenkaan extraupeaa sileyttä, kosteutusta ja takunpoistokykyä jota tehohoidolta odotan. Tykkään monen kehumasta sekoituksesta Lanza-dryhair-tehohoidon kanssa, sopii sekoitteluun myös K-pakin rekun kanssa - näillä coctaileilla saakin jo täydellisen tukan aikaan. Koostumus paksun voidemaista, tuoksu hedelmäinen tuttifrutti.

K-pak Deep Penereiting Reconstructor
Tämä on ollut 2 vuotta mun vakkari rekkuna, ja hyvin toimii. Tuo hiuksiin todellakin paremman rakenteen säännöllisessä käytössä. Joskus käytän kuureittain, mutta useimmiten n. 2 kertaa kuukaudessa. Se riittää pitämään hiukseni hyvässä kunnossa, olettaen että käytän muitakin keratiinia sisältäviä tuotteita (ja niitähän tulee käytettyä muutenkin lähes joka pesussa). Jos tukka on tämän tarpeessa tulee aivan ihana sileä, ja paksun jäntevä tukka. Usein annan tämän muhia n. 1,5 tuntia, ja tukka on unelma&nbsp; :-* Koostumus tuppaa muuttua lirumaiseksi eikä ole ikinä tasaisen voidemainen, haju on voimakas makea "mätäbanaani" josta mä tykkään kovasti, jää vielä leijumaan tukkaankin.

K-pak Intense Hydrating Treatment
Ehdoton HG tuote, paras tehohoito mitä olen käyttänyt. Kosteuttaa todella tehokkaasti, paikkaa myös. Tämän jäljiltä hiukset ovat tosi sileät, kiiltävät, ja raskaan pehmeät - parempaa ei ole tullut millään paitsi hetkellisesti. Uskon että voisin käyttää tätä vaikka kuinka usein, ja tukka vaan tykkäisi, mutta empä raaski kun on niin paljon muitakin aineita kaapissa, tulevaisuudessa varmaan pidän tätä yhtenä valittuna tehohoitona. Koostumus paksua voidetta, tuoksu raikkaampi banaani/hedelmä.


Jätettävät

Color Endurance -vaahto
Tämä on ollut tosi hyvää, ellei jopa loistavaa jätettävää, harmi että valmistus on lakkautettu :(&nbsp; (3 putelia vielä kaapissa onneksi). Olen käyttänyt tätä jo pian 4 vuotta säännöllisesti, eli vanha toimiva vakkari :P Siloittaa ja tekee hiuksista mukavan jäntevät sekä kiiltävät, huomaa että vaahto sisältää paljon keratiinia. Koostumus paksua vaahtoa, tuoksu CE marjatuoksu.

K-pak -vaahto
Todella mitäänsanomaton jätettävä, oikeastaan huono. Tuntui joko että ei tehnyt tukalle mitään, tai sitten jopa karheutti sitä. Vähemmän paikkaavaa kuin edellinen, vaikka tämä on paikkaavasta sarjasta ::) Tuoksu banaaninen, koostumus lirumainen vaahto.
Pampula
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 148
Liittynyt: 04 Touko 2007, 10:16

Vs: Joicon käyttökokemukset

Viesti Kirjoittaja Pampula »

ALTima on mun suosikki jätettävistä hoitiksista. Kosteuttaa ja hoitaa hyvin, mutta annostelussa pitää olla tarkka, lähmää helposti mun ohuet ja pehmeät hiukseni.
Magia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4169
Liittynyt: 30 Tammi 2007, 18:05

Vs: Joicon käyttökokemukset

Viesti Kirjoittaja Magia »

K-Pak IHT: Ekan kerran perusteella oikein hyvää, kosteuttavan vaikutuksen kyllä huomasi, rakennepaikkaavuutta en, mutta voi olla parempi niin. Eivätpähän koppuroituneet. Tuloksena pehmeät ja sileät hiukset. Plussaa ihanasta banaanituoksusta!

K-Pak rekku (uusi): Teki paremman tuloksen kuin IHT, sama ihana tuoksu. Hiukset vieläkin pehmeämmät ja sileämmät kuin IHT:llä. Ei mitään korputtavaa efektiä tässäkään. Tekee varmasti hyvää tukalle pidemmän päälle. Koostumuksesta miinus, valuu tuubista jo ennen kuin puristaa, liian puuromaista velliä.

K-Pak shampoo (uusi sarja): Tykkään tosi paljon, pesee ihanan hellästi puhtaaksi, hiukset tuntuvat tosi sileiltä pois pestessä. Ainut shampoo, jonka kanssa voisi kuvitella jättävänsä hoitiksen pois, mutta sitä en tee silti. Tuoksu on edelleen ihana kookosbanaani. Ainut miinus tuosta uudesta purkista, en oikein tykkää, ainetta ei saa hirveän hyvin ulos. Miinusta vähän myös silikonista, en osaa sanoa kutittaako se joskus minulla vähän, vai johtuuko se kutina vaan sattumasta.

K-Pak pikahoitis (uusi sarja): Keskiverto, mutta ennemmin hyvä kuin huono. Kerran tosin olen vasta kokeillut, eikä tehnyt hirmuisen suurta vaikutusta. Koostumus oli ehkä vähän liian lirua ja ohutta, mutta toimii varmaan tosi hyvin johonkin kosteuttavaan hoitikseen sekoitettuna tai sulkevana. Tuoksu edelleen vaan ihana.
Viimeksi muokannut Magia, 05 Loka 2007, 16:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Siru

Vs: Joicon käyttökokemukset

Viesti Kirjoittaja Siru »

Tässäpä omia kokemuksiani (kyseessä se vanha sarja):

- K-Pak Daily shampoo: pesee hyvin, miellyttävä koostumus, ihan jees tuoksu, jos ei vihaa banaania
- K-Pak Daily Conditioner: ei toimi, hiukset jäävät kuivan tuntuisiksi ja takkuisiksi, eli ei sovikaan kovin kuiville hiuksille
- K-Pak Deep-Penetrating Reconstructor: ei tomi tämäkään, tämänkään tuotteen teho ei riitä tekemään hiuksistani helposti selvitettävät ja kiiltävät, koostumus aika erikoinen (juoksettunut), itselläni toimii paremmin tavallisen hoitoaineen sijaan eikä tehohoitona, jolloin tuota tehoa tarvittaisiin mielettömän paljon lisää, todella voimakas tuoksu
- K-Pak IHT: edellisistä poiketen vaikuttaa yllättävänkin hyvältä, koostumus tarpeeksi paksu, levittyy hyvin, tuoksu laimeampi kuin edellisissä enkä oikeastaan itse haista siinä kunnon banaania (onkohan tuo minun puteli lojunut liian kauan hyllyssä...), vaan enemmänkin sellainen perushaju, ehkä aavistuksen verran teollinen, huuhtelun jälkeen hiukset tuntuvat kuitenkin todella pehmeiltä ja ovat helposti kammattavat, yllätyin todella positiivisesti.
Viimeksi muokannut Siru, 23 Elo 2007, 20:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
olivia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 512
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 15:16

Vs: Joicon käyttökokemukset

Viesti Kirjoittaja olivia »

K-Pak Shampoo: Tämän kokemuksen jälkeen ei tee mieli muitakaan Joicoja testailla, kiertoon sai pullo mennä kahden pesun jälkeen. Kamala, tunkkainen haju, ei tuntunut pesevän ollenkaan mutta jo pesuvaiheessa hiukset tuntui kuivilta ja höttöisiltä. Tuloksena kamala takkupesä, kuivuttuaan pää oli kun kovaa heinää, muotoilukaan ei onnistunut. Silikoni? kutitti päänahkaa.
Huonoin kokeilemani shampoo.

Hiukseni on vuosia kestoväreillä värjätyt ja kuivahkot mutta ilmeisesti kuitenkin hyväkuntoiset jos tuo keratiiniyliannostuksen aiheutti. Outoa.
Breathe me.
Tiitunen
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 342
Liittynyt: 02 Touko 2007, 01:08

Vs: Joicon käyttökokemukset

Viesti Kirjoittaja Tiitunen »

Hiukset pitkät, raidoitetut, yksittäinen hius on laadultaan hyvin hento ja silkkinen. Kokonaisuutena tukka on melko normaalipaksuinen ja hiukan taipuisa. Taipuisuus vaihtelee suuresti käytettyjen tuotteiden mukaan. Kokonaisuutena hiukset ovat melko hyvässä kunnossa, mutta raitakohdat ovat selvästi muuta tukkaa huonommat. Latvat tarvitsevat myös paljon kosteutusta.

Deep-penetrating reconstructor (vanha sarja): Koostumus omituinen, tuoksusta en pidä. Tuloksena jäntevän tuntuinen tukka, huuhteluvaiheessa karhea, mutta kuivuttuaan tosi pehmeä ja kiiltävä. Ei kaipaa pikahoitista perään. Toimii yksinään ja sekoituksissa.

Intense hydrator (uusi sarja): Jättää tukan tosi pehmeäksi ja kiiltäväksikin, mutta latistaa liian paljon makuuni. Ehkä en ole löytänyt vielä oikeaa annostelua? Tätä ei ilmeisesti pidä käyttää kuin aivan vähän melko latvaan, muuten lopputuloksena on liimaantuneen tuntuinen tukka. Paras tulos on syntynyt raitojen ottamisen jälkeen, kun hiukset ovat olleet huonokuntoisimmillaan, yhdessä K-pak-rekun kanssa. Muuten ei mikään suosikki.

Liquid reconstructor
(uusi sarja): Jättää hiukset ehkä hiukan jäntevämmiksi ja samalla karheamiksi (mikä ei tässä hennossa tukassa ole kovin huono asia). Tukka näyttää ehkä vähän tuuheammalta, mutta en ole käyttänyt kovin usein enkä oikein osaa kertoa selviä vaikutuksia, joiden tietäisin johtuvan juuri tästä tuotteesta.

Olen ostanut Joicoa reippaasti normaalihintaa halvemmalla poistomyynneistä, ja olen ollut hankkimieni tuotteiden hinta-laatu - suhteeseen tyytyväinen. Normaalihinnalla en luultavasti ostaisi muita kuin ehkä rekkua.
2a F ii, hiusten pituus noin puoleen selkään, tavoitemitta vyötäröllä, hapetevärjäyslakossa kesästä 2009
Carietta
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 321
Liittynyt: 18 Joulu 2006, 20:13

Vs: Joicon käyttökokemukset

Viesti Kirjoittaja Carietta »

K-pak Shampoo (vanhaa sarjaa): Vaahtosi hyvin pestessä ja silotti tukkaa, latvat jäivät kyllä hiukan karheiksi. Jatketaan kokeilua

K-pak rekku (vanhaa sarjaa): Oikein hyvältä vaikuttaa ensimmäisen kokeilukerran jälkeen. Sekoitin o&h hoitsikkaan ja tulos oli mitä mainioin :)

K-pak IHT: Hyvä rakennepaikkaaja ja siloittaja. En kuitenkaan usko ostavani uudelleen, kun halvemmallakin saa hyviä tehohoitsikoita :)
Viimeksi muokannut Carietta, 27 Maalis 2008, 17:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin