Ihan lyhyiden hiusten muotoilu

Leikkaukset sekä kampaukset
Jemni
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 352
Liittynyt: 31 Tammi 2006, 19:15

Vs: Ihan lyhyiden hiusten muotoilu

Viesti Kirjoittaja Jemni »

Lonka kirjoitti:
nandia kirjoitti: Mä tykkään tigin vahasta, jonka nimeä en taas muista..  ::) Se on sellaisessa vihreessä pallossa
Varmaan Manipulator? Tätäkin on kehuttu paljon, muistan vaan joskus kun viimeksi oli lyhyet hiukset niin luin jostain jotain keskusteluja, joissa tota hehkutettiin.
Ei se ollu Manipulator, vaikkakin sekin on hyvä vaha.. Se olikin Hard to Get ja se tuoksui sellaiselle kurkun tapaiselle..  :)
Lonka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1132
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:19

Vs: Ihan lyhyiden hiusten muotoilu

Viesti Kirjoittaja Lonka »

Ok :) Tuollaisesta en olekaan kuullut.

Mä menin viikonloppuna ostamaan sitä Goldwellin SuperEgoa, mutta poistuinkin jostain syystä liikkeestä Goldwellin Mellogoo:n (noinkohan se nimi meni...?) kanssa. Se myyjä vaan sanoi, että se olisi mun hiuksille paljon parempi. Enpä tiedä. Olisin ehkä kumminkin halunnut sen SuperEgon, mutta sitten pöljänä uskoin sitä myyjää. Tuntuu ettei tuossa ole pitoa tarpeeksi kun en haluaisi lakkaa käyttää. Mutta pitää nyt katella vielä muutama päivä. Kyllä tuo ihan hyvältä periaatteessa kumminkin vaikuttaa :)  Saas nyt vaan nähdä koska käyn kipaseen vielä sen "liiman" (joksi myyjä siis superegoa nimitti).
Husky
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2022
Liittynyt: 12 Syys 2006, 09:04

Vs: Ihan lyhyiden hiusten muotoilu

Viesti Kirjoittaja Husky »

Löytyyhän täältä "poikatukkaisiakin". Herättelen tätä siis henkiin.

Oma uusi suosikkini on Osiksen Mess up vaha. Todella hyvää ja pitää mukavasti. Osiksen perinteinen haju alkaa vaan tökkiä pidemmän päälle.

L' orealin out of bed ei toimi mun tukassa ollenkaan. Vetää joko ihan tahmaiseksi tai sitten koppuraksi. Purkki on vieläkin kaapissa ja sitä tulee välillä laitettua. En tiedä enkö vaan osaa vai laitanko liikaa vai mikä on.

Tarvitsisin jonkinlaista suositusta siitä, mitä voisi käyttää föönauksen pohjalla lyhyeen tukkaan? Vaahto tuntuu liian raskaata. Ja osiksen joku vaahtoneste ihan ok. mutta vaihtelua välillä kaipaisi.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.
Euphoria

Vs: Ihan lyhyiden hiusten muotoilu

Viesti Kirjoittaja Euphoria »

Paul Mitchellin Extra Body Daily Boost- muotoilusuihke on todella hyvä. Ei jätä koppuraksi, on riittoisaa ja pitää paremmin kuin esim. Tigin Superstar.

Minulla on myös lyhytet hiukset ja olen niihin vieläkin aivan rakastunut, vaikka tämä lyhyt kausi on kestänyt jo useamman vuoden. Huomenna taas käyn kampaajalla ja lyhyt tukka pysyy. Välillä annan kasvaa hieman, että saa vaihtelua, mutta sitten alkaa ahdistaa kun hiukset yltävät korvan päälle.
Viimeksi muokannut Euphoria, 01 Joulu 2006, 00:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Luscious
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1227
Liittynyt: 06 Marras 2006, 15:05

Vs: Ihan lyhyiden hiusten muotoilu

Viesti Kirjoittaja Luscious »

Mä kaipaisin kanssa (mielellään marketti) muotoilutuote vinkkejä mieheni trendikeesiin??  ???
Nyt sillä on käytössä wella shock wawes vaha "messed up look" ja se on toistaiseks parhaimman oloinen. Jos ei muuta, niin sitä voi aina käyttää. Lisäks lakkaa ja ompa näkynyt geeliäkin käyttävän, mut se antaa kyl  typerän wet lookin keesiin  ::)
Jotain siis "kuivaa" tarvis varmaan olla? Ja varmasti hyvin pitävää/kestävää. Ei vaan raaskis kokeilla oman nilkan kautta kaikkia läpi..
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: Ihan lyhyiden hiusten muotoilu

Viesti Kirjoittaja Amilo »

Kis Kis kirjoitti: Mä kaipaisin kanssa (mielellään marketti) muotoilutuote vinkkejä mieheni trendikeesiin??  ???
Nyt sillä on käytössä wella shock wawes vaha "messed up look" ja se on toistaiseks parhaimman oloinen. Jos ei muuta, niin sitä voi aina käyttää. Lisäks lakkaa ja ompa näkynyt geeliäkin käyttävän, mut se antaa kyl  typerän wet lookin keesiin  ::)
Jotain siis "kuivaa" tarvis varmaan olla? Ja varmasti hyvin pitävää/kestävää. Ei vaan raaskis kokeilla oman nilkan kautta kaikkia läpi..
Ihan huipputuote on Lorealin kuitugeeli eli special Fx studio Radical gel. Hieroa vaan hyvin käsiin, että kuidut tulee esiin. Voi käyttää kosteaan tai kuivaan tukkaan, eikä  tee wet lookkia. Päihittää monet kampaamo tuotteetkin. Keesiin sopii ja muihinkin villeihin kampauksiin.
Euphoria

Vs: Ihan lyhyiden hiusten muotoilu

Viesti Kirjoittaja Euphoria »

^Täytyykin kokeilla tuota, kun hyllystä sattui tuollainen geeli löytymään  :D.
Luriana

Vs: Ihan lyhyiden hiusten muotoilu

Viesti Kirjoittaja Luriana »

Uskaltauduin syksyllä leikkaamaan hiukseni aivan lyhyeksi. Miten helppoa onkaan nyt hiusten laittaminen, kun vertaa aikaisempiin noin  leukamittaisiin  :)  Minulla kun sattuu olemaan ohut ja liukas hiuslaatu. Muotoilutuotteita meni aivan valtavasti, kun vertaa nykyiseen kampaukseen.

Tällä hetkellä käytän hiusvahana D:fi heavy waxia päivittäin. Jos haluan hieman lisää pitoa, niin suihkaisen hieman lakkaa, mutta sitä ei läheskään aina tarvitse. Sain itseasiassa vinkin tuosta vahasta täältä juurikasvu.orgista, joten kiitos siitä, aivan mahtava tuote  ;D

Husky
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2022
Liittynyt: 12 Syys 2006, 09:04

Vs: Ihan lyhyiden hiusten muotoilu

Viesti Kirjoittaja Husky »

Alan olla kyllästynyt Osiksen Mess upiin. Tuote on sinällään ok ja toimii mutta haju tökkii nyt todella pahasti ja kaipaisin kohta jotain uutta varsinkin kun hiukset alkaa kasvaa ja kihartua. Entäpä geelit? Löytyykö kokemuksia hyvistä tuotteista?
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Ihan lyhyiden hiusten muotoilu

Viesti Kirjoittaja Ice »

Husky kirjoitti: Alan olla kyllästynyt Osiksen Mess upiin. Tuote on sinällään ok ja toimii mutta haju tökkii nyt todella pahasti ja kaipaisin kohta jotain uutta varsinkin kun hiukset alkaa kasvaa ja kihartua. Entäpä geelit? Löytyykö kokemuksia hyvistä tuotteista?
geeleistä wellan flubberissa on todella vahva pito, mutta ensimmäisenä tuli taas mieleen osiksen rought up jota olen paljonkin mainostanut viimeaikoina :)
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
Husky
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2022
Liittynyt: 12 Syys 2006, 09:04

Vs: Ihan lyhyiden hiusten muotoilu

Viesti Kirjoittaja Husky »

Mutku kaikki Osis haisee samalta ja nyt tökkii pahasti.  :D Kiitos vinkistä silti. Käyn haistelemassa tuota joskus.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Ihan lyhyiden hiusten muotoilu

Viesti Kirjoittaja Ice »

Husky kirjoitti: Mutku kaikki Osis haisee samalta ja nyt tökkii pahasti.  :D Kiitos vinkistä silti. Käyn haistelemassa tuota joskus.
se on hajusteeton, uutta osista ;)
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
Husky
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2022
Liittynyt: 12 Syys 2006, 09:04

Vs: Ihan lyhyiden hiusten muotoilu

Viesti Kirjoittaja Husky »

No niin. Sitä suuremmalla syyllä lähden siis tutustumaan tuohon.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Ihan lyhyiden hiusten muotoilu

Viesti Kirjoittaja Triina »

Hyvä superpitävä tuote on Goldwellin Funky Honey. Sitä ei kyllä saa muuta kuin pesemällä pois, mutta pitää taatusti muodon. Pulloni on vanhaa Trendline-sarjaa, mutta en usko tuota kovin pahasti muutetun. Olen avolle laittanut, hänellä on muutaman sentin mittainen, paksu ja kihartuva tukka. Myös Head Shrink ja Frisky Tigiltä ovat toimineet lyhyeen wet-tyyppiseen muotoiluun.
Lulu

Vs: Ihan lyhyiden hiusten muotoilu

Viesti Kirjoittaja Lulu »

kun mulla oli lyhyet hiukset, niin tykkäsin l'anzan zero weight geelistä. ihan loistava pito! mulla ainakin aina lässähti hiukset muotovaahtojen kanssa, puhumattakaan muotoilusuihkeista, mutta tuolla sain hiukseni juuri niinkuin piti ja kampaus pysyi koko päivän. annostelussa vaan sai olla tarkkana ettei tuotetta tullut liikaa, koska silloin tuloksena oli korpputukka. yleensä laitoin tuon kanssa myös hieman l'anzan volume muotoiluvoidetta, jolloin sain hiuksiini hienon kiillon.
Vastaa Viestiin