Ihan lyhyiden hiusten muotoilu

Leikkaukset sekä kampaukset
petomaani

Vs: Ihan lyhyiden hiusten muotoilu

Viesti Kirjoittaja petomaani »

No niin, tytöt. Antakaapa vinkki, mimmonen paletti ja MITÄ tuotteita kannattaa hommata lyhyiden hiusten muotoiluun. Ja vaikka hoitoonkin, vaikkei aihe virallisesti tällä linkillä olekaan. Mitä hoitoja, shampoita, jätettäviä kenties..? Markettimuotoilun ykköset? Omat hiukset ovat paksut ja hyväkuntoiset. Lisäksi sitä on aika paljon.
Viimeksi muokannut petomaani, 11 Tammi 2007, 14:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Ihan lyhyiden hiusten muotoilu

Viesti Kirjoittaja Ice »

^ kannattaa varmaan tuuheuttavalle linjalle lähteä, jos hiukset meinaa pitääkin lyhyinä eikä pieni kuntoisuuden menetys häiritse. Vaahdot toiminee muotoilussa, voiteet samoin, vahalla viimeistely

ikävä kyllä en osaa antaa vinkkejä markettipuolelta, mutta näillä eväillä lähtisin hakemaan :)
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
Husky
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2022
Liittynyt: 12 Syys 2006, 09:04

Vs: Ihan lyhyiden hiusten muotoilu

Viesti Kirjoittaja Husky »

Mä en oo oikein koskaan ollut vaahtojen ystävä. Enemmän tykkään nesteistä, esim. XZn kampausneste on ihan ok tavaraa kunhan on sen käytön kanssa varovainen, ettei tule liikaa. Toisaalta noinkin pitkään malliin voi tosiaan vaahdot sopia paremmin.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.
matskupupu

Vs: Ihan lyhyiden hiusten muotoilu

Viesti Kirjoittaja matskupupu »

Kaikista vahvinta geeliä vain suht reilusti lettiin ja käsillä pörröttää koko tulla läpi ja sit kampaa sopivaan muotoon. itselläni toiminut hyvin. helppo ja yksinkertainen. pitää seuraavaan aamuun asti :D
Husky
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2022
Liittynyt: 12 Syys 2006, 09:04

Vs: Ihan lyhyiden hiusten muotoilu

Viesti Kirjoittaja Husky »

Mitähän tuo tuollainen geeli voisi olla? Mulla on huonoja kokemuksia esimerkiksi Shock Wavesin geeleistä, veli käytti niitä aikanaan teinihyppyrin luomiseen, mutta mun tukalle ne ei tee mitään. Hyviä vinkkejä siis geeleistä ja geelin käytöstä, voisin harkita sellaista vahan rinnalle.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.
matskupupu

Vs: Ihan lyhyiden hiusten muotoilu

Viesti Kirjoittaja matskupupu »

Husky kirjoitti: Mitähän tuo tuollainen geeli voisi olla? Mulla on huonoja kokemuksia esimerkiksi Shock Wavesin geeleistä, veli käytti niitä aikanaan teinihyppyrin luomiseen, mutta mun tukalle ne ei tee mitään. Hyviä vinkkejä siis geeleistä ja geelin käytöstä, voisin harkita sellaista vahan rinnalle.

Wellan shock waves touchble texture lukee pudelissa.. itse en ainakaan vahoja ole käyttäny koska olen tämän todennut hyväksi mömmöksi :)
Euphoria

Vs: Ihan lyhyiden hiusten muotoilu

Viesti Kirjoittaja Euphoria »

Minullapa onkin jälleen ongelmatukka. Leikkuutin noin kuukausi sitten tukan ja malli on sellainen, että se on päältä pitempi kuin sivuilta ja niskasta. Nyt tuntuu tuo päällimmäinen osa kasvaneen kovasti. Miten tätä voi muotoilla, kun en vielä halua kampaajallekaan mennä, koska hiukset ovat muualta vielä sen verran lyhyet?
peppi

Vs: Ihan lyhyiden hiusten muotoilu

Viesti Kirjoittaja peppi »

^Sen verran olet onnistunut tuota hehkuttamaan että on varmaan pakko mennä maanantaina ostamaan  ;D Lähteekö kuinka hyvin pois hiuksista, pesussa varmaan ainakin?  ;)
Husky
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2022
Liittynyt: 12 Syys 2006, 09:04

Vs: Ihan lyhyiden hiusten muotoilu

Viesti Kirjoittaja Husky »

matskupupu kirjoitti:
Husky kirjoitti: Mitähän tuo tuollainen geeli voisi olla? Mulla on huonoja kokemuksia esimerkiksi Shock Wavesin geeleistä, veli käytti niitä aikanaan teinihyppyrin luomiseen, mutta mun tukalle ne ei tee mitään. Hyviä vinkkejä siis geeleistä ja geelin käytöstä, voisin harkita sellaista vahan rinnalle.

Wellan shock waves touchble texture lukee pudelissa.. itse en ainakaan vahoja ole käyttäny koska olen tämän todennut hyväksi mömmöksi :)
Me ei taideta aivan samanlaista tyyliä tavoitella  ;D joten taitaa mulla jäädä geelit hyllyyn jatkossakin.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.
peppi

Vs: Ihan lyhyiden hiusten muotoilu

Viesti Kirjoittaja peppi »

Ok, kiitos! Huomenna kipaisen sitten hakemaan. Hyvälle kuullostaa  ;D
N

Vs: Ihan lyhyiden hiusten muotoilu

Viesti Kirjoittaja N »

Peppi, onko liima toiminut? :) Olen itse vaan niin hurahtanut tuohon tuotteeseen, ettei uskoiskaan. :D
Viimeksi muokannut N, 09 Tammi 2010, 21:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
peppi

Vs: Ihan lyhyiden hiusten muotoilu

Viesti Kirjoittaja peppi »

Joo kyllä on. On tosi ihana aine, tykkään! Ostin maanantaina ja koko viikon olen testaillut  ;D Tosi hyvä pito ja tosiaan pieni määrä riittää, mulla on lyhyet hiukset joten pito on niin hyvä ettei välttämättä tarvitse edes lakkaa päälle. Kiitos paljon vinkistä N (ja lisääkin otetaan vastaan  ;))!
Tiizku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1154
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 16:55

Vs: Ihan lyhyiden hiusten muotoilu

Viesti Kirjoittaja Tiizku »

Musta toi liima on karmeeta tököttiä.Tukasta tulee kamala eikä lähe käsistä millään.
peppi

Vs: Ihan lyhyiden hiusten muotoilu

Viesti Kirjoittaja peppi »

Niin, makunsa ja tukkamallinsa meillä kullakin. Mulla taas lähtee toi tosi helposti käsistä pelkällä vedellä  ;D
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Ihan lyhyiden hiusten muotoilu

Viesti Kirjoittaja ellen »

Toi liima ois mulleki ollut aivan mahtava tuote silloin, kun olin ihan lyhythiuksinen. Harmi vain, etten silloin tiennyt tuosta aineesta. Tosi jämykkää ainetta, jolla saa hiukset kuin hiukset kuriin :-* Avokkikin rakastaa tuota mänkkiä ja oon mieki lainaillut sitä häneltä, vaikka hiukset ovatki nykyään hiukan pidemmät.
Vastaa Viestiin