Sivu 1/1

Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 29 Tammi 2006, 17:22
Kirjoittaja smirre
Elikkäs olen käyttänyt matthew james rootlift spayta ja olen todella tyytyväinen, mutta nyt alkaa loppumaan ja katselin hinnan olevan 19e HS:llä...  eli voisitteko vinkkailla vastaavan tuen antavaa edllisempaa.... kiiiitooos


eikö tuollaista tuotetta sitten ole olemassakaan kun kellään ei ole mitää ideoita.... :-\ ???

Vs: edullisempi vaihtoehto

Lähetetty: 04 Helmi 2006, 17:41
Kirjoittaja Ishamael
Poistin toisen viestin tarpeettomana, omiin viesteihin vastaaminen ja sen kokonaan lainaaminen ei ole välttämättä kaikista tarkoituksenmukaisinta.

Vastauksen saantia ei välttämättä nopeuta asiasta huomauttaminen, ja voihan olla ettei kenelläkään ole tiedossa edullisempaa, vastaavaa tuotetta.

Haluat siis vastaavan tuotteen tyvikohtukseen? Käytätkö sitä föönin kanssa, vai annatko hiusten kuivua vapaasti?
Monilla sarjoilla on tyvikohuts nesteita ja vaahtoja, kokeilemalla löytää parhaiten juuri itselleen sopivan tuotteen.  ;)

Vs: Edullisempi vaihtoehto Matthew Jamesin tyvisuihkeelle

Lähetetty: 04 Helmi 2006, 21:06
Kirjoittaja Ananas
Itse en ole tuota enkä mitään muutakaan tyvisuihketta kokeillut, mutta ekana tuli mieleen vo5. Niissä uudistuneissa muotoilutuotteissahan on joku suihke, jonka inci vaikutti ihan hyvältä. Alcohol denatia siinä ei ainakaan ollut. Marketista löytyy, joten hintakin voisi olla kohdallaan.  :)

Vs: Edullisempi vaihtoehto Matthew Jamesin tyvisuihkeelle

Lähetetty: 24 Helmi 2006, 16:17
Kirjoittaja loota
No mikähän tyvikohottaja olisi hyvä, jos hinta ei ole se määräävin peruste vaan se että tuote oikeasti toimii? Hiustyyppi johon tätä tuotetta etsiskelen, on tosi terve ja melko liukas. Tulee mieleen Pennyn hiukset. :) Ongelmana siis on, että hiukset menee päätä myöten esim. kiharakampauksissa.

edit: tosin sen ei tarvitse olla suihke, joten tuli nyt ehkä väärään paikkaan. Mutta toiimiko esim. vahat tyvikohottajana paremmin?

Vs: Edullisempi vaihtoehto Matthew Jamesin tyvisuihkeelle

Lähetetty: 24 Helmi 2006, 18:59
Kirjoittaja Miracle
Onko kukaan kokeillut tuota vo5:sen uutta sarjaa? Siinähän on se joku suihke, minkä pitäisi sopia tyvikohotukseen. Toimiikohan tuo oikeasti? Ja incci tosiaan oli ihan ok. Sellainen vaan tuli tuosta mieleen, että kun siinä pullon kyljessä kehotetaan käyttämään sitä suihketta föönin kanssa (toimii silloin parhaiten), mutta minkäänlaista merkintää en lämpäsuojasta huomannut? ::) Voi toki olla, että se ei vaan osunut silmään. Olisi kyllä aika hassua, jos föönin kanssa käytettävä tuote ei sisältäisi minkäänlaista lämpösuojaa..

Vs: Edullisempi vaihtoehto Matthew Jamesin tyvisuihkeelle

Lähetetty: 03 Syys 2006, 17:31
Kirjoittaja Tarabel
Mä olen tykännyt älyttömästi Sebastianin tyvivaahdosta.
Se kyllä pitää hiukset hyvin koholla ja antaa ihanan tuuheuden tunteen.
Se on lämpöaktivoituva, eli kannattaa käyttää fööniä tmv.
Varsinkin föönatessa hiuksiin tulee rakennetta ja "karhennusta" jota liukashiuksiset usein tarvitsevat saadakseen hiukset kohoamaan päänahasta.
Itse karheahiuksisena käytän harjakiharrinta tyven kohottamiseen.
Myös Tigin tyvivaahto on ihan ok.

Edit. Ai niin, tossa haettiin edullista..nämähän eivät siis ole mitään edullisia vaan n. 25€ kumpikin.

Vs: Edullisempi vaihtoehto Matthew Jamesin tyvisuihkeelle

Lähetetty: 13 Marras 2006, 10:49
Kirjoittaja Eufonia
Kampaaja käytti omaan päähän joskus Goldwell:n Trendline sarjasta jotain tyvikohottajaa. En muista tarkkaa nimeä, mutta toimi hyvin. Luulisin, että voisi olla suhteellisen halpaa. :)

Uudistuneesta sarjasta, joka kantaa nimeä Goldwell Styling löysin tälläisen tuotteen:
Volume Double Boost: Tyvispray äärimmäiseen volyymiin. Tekee hiuksista tuntuvasti paksummat ja vahvemmat ja antaa nostetta elottomiin, hentoihin hiuksiin.

Tätä jälkimmäistä voisin itsekin kokeilla, sillä juuri tuollainen tuote itselläkin hakusessa.  :)

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 14 Touko 2007, 01:38
Kirjoittaja Miia
Osiksen vaahtosuihketta (tulee ulos pullosta nestesuihkeena ja kasvaa pian paksuksi vaahdoksi) jakaus jakaukselta runsaasti käytettynä sain aikaiseksi ohuesta lirutukastani todellisen leijonanharjan, näytti kun olisin käyttänyt tupeeraukseen monta tuntia, juuret olivat kyllä aivan ilmassa. Föönasin vastakkaiseen suuntaan, minne tukka lopulta laskeutuu ja kun on kuivaa, puhallan föönin kylmäpuhalluksella tukan ihan viileäksi. Tämä oli kyllä jopa liika koholla oleva tukka ja oli yhtä koholla koko illan vaikka yritin painella alemmaksi.

Sen sijaan Sebastian Shaper -sarjassa on mukava tyvivaahto, käytän sekä juuriin että pituuksiin ja föönaus jälleen vastakkaiseen suuntaan kun mihin tukka laskeutuu. Luonnollisen tuuhea lopputulos.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 14 Touko 2007, 03:50
Kirjoittaja Jessie
Miia kirjoitti: Osiksen vaahtosuihketta (tulee ulos pullosta nestesuihkeena ja kasvaa pian paksuksi vaahdoksi) jakaus jakaukselta runsaasti käytettynä sain aikaiseksi ohuesta lirutukastani todellisen leijonanharjan, näytti kun olisin käyttänyt tupeeraukseen monta tuntia, juuret olivat kyllä aivan ilmassa. Föönasin vastakkaiseen suuntaan, minne tukka lopulta laskeutuu ja kun on kuivaa, puhallan föönin kylmäpuhalluksella tukan ihan viileäksi. Tämä oli kyllä jopa liika koholla oleva tukka ja oli yhtä koholla koko illan vaikka yritin painella alemmaksi.

Sen sijaan Sebastian Shaper -sarjassa on mukava tyvivaahto, käytän sekä juuriin että pituuksiin ja föönaus jälleen vastakkaiseen suuntaan kun mihin tukka laskeutuu. Luonnollisen tuuhea lopputulos.
Kuinka nopsaan tukan saa näillä likaisen ja lähmäisen tuntuiseksi?

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 14 Touko 2007, 09:37
Kirjoittaja Webekhet
Mä olen löytänyt mun HG tyvikohottajani. Lanzan Root Effects on ensimmäinen tuote joka oikeasti nostaa tyveä ylöspäin ja jaksaa sen myös pitää siellä. Tigit jää kauas taakse tämän tuotteen kanssa. Kallishan se oli, mutta mulla se on kestänyt myös nukkumisen, seuraavana päivänä on ihan yhtä bueno. Ja on vielä aika riittoisaakin, kun suuttimella saa vaahdon niin hyvin ihan tyveen. Enkä ole vielä edes jaksnut kokeilla föönata harjan kanssa, eli olen föönannut vain pää alaspäin. Vielä jos harjalla nostaisi, niin varmaan saisi kasaritukan volyymin aikaan.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 14 Touko 2007, 10:06
Kirjoittaja ellen
Mie taas saan hyvän tyvikohotuksen Paul Mitchellin LAB XTG -liimalla. Hieron sitä hiusten tyviin, kun oon jo muotoillut kuivat hiukset, eli käytän liimaa ihan viimeisenä tuotteena. Se kohottaa tyvet oikein hyvin ilman tunnetta lähmäisyydestä tai liiasta muotoilutuotteesta päänahassa.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 14 Touko 2007, 13:49
Kirjoittaja Seela
Ainoa joka aidosti toimii mulla on Fudgen Pump Up. Sitä pienen pieni määrä hiuksiin ja föönaus pää alaspäin niin hiukset jää pystyyn  ;D Antaa myös mahtavasti rakennetta ja runsauden tuntua myös dagen efter.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 02 Kesä 2007, 19:55
Kirjoittaja pinkpepper
Kokeilin Matrixin Amplify tyvisuihketta ja tuntui että se vain lähmää. Tosin mulla on niin pitkä tukka että ei se kyllä oikein edes jaksa kohota... Noh, etsintä jatkuu silti...

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 07 Kesä 2007, 09:37
Kirjoittaja maikku
Ostin eräältä juurekselta KMS Hair Play Texture Blastin. Aivan mahtava tuote.  :-*
Suihkutan ainetta (kosteiden) hiusten tyveen, enkä oikein edes tee muuta ja silti hiukset ovat "ryhdikkäämmät" ja enemmän koholla kuin ilman ainetta. Jos antaisin kuivua ilman mitään muuta, tukka menisi liimana pitkin päätä.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 11 Kesä 2007, 13:52
Kirjoittaja Beatrix
^Toihan kuulostaa hyvältä. Lähmääkö tukkaa ja kuinka kauan "noste" kestää? Haiseeko/tuoksuuko joltain? Joku ilman fööniakin toimiva tyvikohottaja olisi nyt hakusessa...  :)

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 11 Kesä 2007, 14:11
Kirjoittaja maikku
Mulla ainakin tuote muuttaa tukan vähän kovaksi siitä kohtaa mihin sitä on laitettu vähän enemmän. Tämä ei minua haittaa, kun se ei kuitenkaan näytä pahalta. Tukkaa pitäisi föönata laiton jälkeen, mutta itse en aamuisin ehdi, joten ruiskin vain ainetta, pöyhin vähän jos muistan siinä se.
Mitään järjetöntä nostetta ja pöyheyttä en siis saa aikaan, mutta sellaisen "luonnollisen näköisen" tukan. Ilman Texture Blastia kun tosiaan olisi kuin liimattu toi tukka päänahkaan..

Tuoksu on mielestäni kiva, mutta en itse haista sitä enää kovin pitkään laiton jälkeen ja vaikutus kyllä kestää (jos en harjaa tai kampaa tukkaa) koko päivän.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 11 Kesä 2007, 21:21
Kirjoittaja Beatrix
Kiitos laikku, toi kuulostaa hyvältä. En tosiaan mitään extratuuheutta kaipaa vaan vähän kohotusta, kun tuntuu että varsinkin näin kesällä hiukset menee päätä myöten jo vuorokauden kuluttua pesusta. Joten täytyypä pistää toi ostoslistalle (joka muuten pitenee koko ajan hurjaa vauhtia...) :D

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 13 Kesä 2007, 07:56
Kirjoittaja -tiina-
Täältäkin ropisee pisteitä Texture Blastille. Alkoholiton ja silikoniton,antaa tuuheutta,ei lähmää. Täällä meillä päin kampaamot myös myy kaikki KMS- tuotteet kympillä pois. En kyllä norm. hinnalla,jotain 33 e, olisi raaskinut ostaa.
Tuo alkottomuus tekee kyllä sen että tukka kuivuu hitaasti ilman fööniä.Mutta mihinpä tässä lomalla olisi kiire..

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 15 Kesä 2007, 17:42
Kirjoittaja Miia
Dudum kirjoitti:
Miia kirjoitti: Osiksen vaahtosuihketta (tulee ulos pullosta nestesuihkeena ja kasvaa pian paksuksi vaahdoksi) jakaus jakaukselta runsaasti käytettynä sain aikaiseksi ohuesta lirutukastani todellisen leijonanharjan, näytti kun olisin käyttänyt tupeeraukseen monta tuntia, juuret olivat kyllä aivan ilmassa. Föönasin vastakkaiseen suuntaan, minne tukka lopulta laskeutuu ja kun on kuivaa, puhallan föönin kylmäpuhalluksella tukan ihan viileäksi. Tämä oli kyllä jopa liika koholla oleva tukka ja oli yhtä koholla koko illan vaikka yritin painella alemmaksi.

Sen sijaan Sebastian Shaper -sarjassa on mukava tyvivaahto, käytän sekä juuriin että pituuksiin ja föönaus jälleen vastakkaiseen suuntaan kun mihin tukka laskeutuu. Luonnollisen tuuhea lopputulos.
Kuinka nopsaan tukan saa näillä likaisen ja lähmäisen tuntuiseksi?
Tuo osis lähmää siinä vaiheessa kun tukka kostuu tyvestä kunnolla (esim sadekelin jälkeinen kosteus ei vaikuttanu mutta hikoilu kyllä) mikäli on tullu annosteltua turhan runsaasti. Sebastianin taas ei omassa tukassani missään vaiheessa mene likaseksi, ei edes tunkkaiseksi.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 17 Kesä 2007, 15:31
Kirjoittaja Superstar
Itse tykkään eniten Tigin Superstar -nesteen ja Big&Biggerin aikaansaamasta lopputuloksesta. Eli Superstaria pituuksiin ja Big&Biggeriä tyveen. Big&Biggerkään ei jää klimppiseksi jos kampaa levittämisen jälkeen sen tasaiseksi. Jos tosin toinen vain pitäisi näistä valita niin ehdottomasti tuo Big&Bigger. Superstar tuo kivasti sellaista karheutta mutta Big&Bigger todella tuuheuttaa ja nostaa hiusta.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 20 Kesä 2007, 22:39
Kirjoittaja princess
Ainakaan haulla ei löytynyt kokemuksia enkä ole varma, onko tämä oikea ketju ko. tuotteelle mutta koetetaan.. Eli Osiksen sprayvaha, kenellä kokemuksia? Viime kampaajakäynnillä sain tuota kuontalooni enkä ole aivan varma, tykkäsinkö vai en joten käyttökokemukset kiinnostavat.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 05 Heinä 2007, 21:02
Kirjoittaja Erykah
Miia kirjoitti: Osiksen vaahtosuihketta (tulee ulos pullosta nestesuihkeena ja kasvaa pian paksuksi vaahdoksi) jakaus jakaukselta runsaasti käytettynä sain aikaiseksi ohuesta lirutukastani todellisen leijonanharjan, näytti kun olisin käyttänyt tupeeraukseen monta tuntia, juuret olivat kyllä aivan ilmassa. Föönasin vastakkaiseen suuntaan, minne tukka lopulta laskeutuu ja kun on kuivaa, puhallan föönin kylmäpuhalluksella tukan ihan viileäksi. Tämä oli kyllä jopa liika koholla oleva tukka ja oli yhtä koholla koko illan vaikka yritin painella alemmaksi.
Muistatko mikä tuon Osiksen vaahtosuihkeen varsinainen nimi on? Vai onko Osiksella edes kovin montaa tuuheuttavaa tuotetta, että kyllä tuon varmaan löytää. Kiinnostaisi kokeilla kun nuo ei mitään kovin pahan hintaisiakaan ole.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 06 Heinä 2007, 01:33
Kirjoittaja Ice

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 08 Heinä 2007, 00:54
Kirjoittaja Miia
Erykah kirjoitti: Muistatko mikä tuon Osiksen vaahtosuihkeen varsinainen nimi on? Vai onko Osiksella edes kovin montaa tuuheuttavaa tuotetta, että kyllä tuon varmaan löytää. Kiinnostaisi kokeilla kun nuo ei mitään kovin pahan hintaisiakaan ole.
Olin reipas, nostin peppusen ylös sohvalta ja kävelin tarkistamaan asian pullon kyljestä: Volume Shot on tuotteen nimi. Nyt näyttää olevan myös nettihairstoressa 4eurolla puol litraa.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 08 Heinä 2007, 01:57
Kirjoittaja Triina
Minulla on ollut Volume Shottia. Aika perus-muotovaahtoa, ei mitään erikoisempaa tehoa tyven kohottamisessa tai muutenkaan, ok tuote arkena. Suoraan hiuksiin ei kannata laittaa, vaan ruiskaisee kämmenelle, aine paisuu nopeasti vaahdoksi, ja siitä hiuksiin. Vahasta ei ole kyse ja vaati föönauksen ainakin minulla.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 08 Heinä 2007, 03:25
Kirjoittaja Miia
^Mä laitan aina suoraan tukkaan. Ruiskaisen tuota jakaus jakaukselta ihan tyveen ja se saa sitten paisua vaahdoksi siellä ja sitten kampaan sen sieltä tyvestä. Toimii parhaiten juuri näin että jakaus-suihkutus-paisuu-kampaus-seuraava jakaus koska tällä tavalla sen saa suoraan sinne tyveen eikä vain vähän sinne päin niinkuin kädeltä leviteltynä. Mulle volume shot on ylivoimaisesti tehokkain tyven kohottaja, joskaan ei suosikkituotteeni koska menee vähän tahmaiseksi jos päänahka hikoilee. Vinkkinä että föönaus pääalaspäin on yhtä tyhjän kanssa, föönata kannattaa päätä myöten vastakkaiseen suuntaan kun mihin hiukset tulevat laskeutumaan, huomattavasti tehokkaampaa näin.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 08 Heinä 2007, 14:03
Kirjoittaja Triina
Miia kirjoitti: ^Mä laitan aina suoraan tukkaan. Ruiskaisen tuota jakaus jakaukselta ihan tyveen ja se saa sitten paisua vaahdoksi siellä ja sitten kampaan sen sieltä tyvestä. Toimii parhaiten juuri näin että jakaus-suihkutus-paisuu-kampaus-seuraava jakaus koska tällä tavalla sen saa suoraan sinne tyveen eikä vain vähän sinne päin niinkuin kädeltä leviteltynä.
Ok, minulle tuolla systeemillä tulee liikaa ainetta ja jää tahmean ja lähmäisen tuntuiseksi. Tyven kohottajana Fudgen Pump Up tai Tigin Big&Bigger ovat huomattavasti tehokkaampia ja antavat paremmin kestävän ja jämäkämmän pidon, mutta minulla onkin harmillisen veltto hiuslaatu. Muotovaahtona Volume Shot oli kyllä ihan kiva.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 12 Elo 2007, 16:45
Kirjoittaja Lizine
Minäkin ängen nyt tänne kyselemään tästä aiheesta. Mulla on myös hyvin liukas hiuslaatu, menee aivan päätä myöten jos en tee tukalle mitään. Kampaajat aina hämmästyvät että miten paljon sitä tukkaa on kun ei se ilmeisesti näy päällepäin  ::)
Olen kokeillut tähän päähän ainakin Osiksen volumeshottia mikä oli täysi floppi. Ei toiminut tavallista muotovaahtoa paremmin ja teki hiuksista tahmeat. Tigin Queen for a day -suihke oli muistaakseni hyvää ja tuuheutti, mutta olisiko jotain VIELÄ parempaa tiedossa, mieluusti kommentteja sellaisilta jotka ovat kokeilleet myös tuota tigin tuotetta.

Olen nyt tilaamassa tigin superstar föönausnestettä ja tuota Queen for a day suihketta. Jos yhdessä toimisivat. Big and bigger kiinnostaisi myös mutta siitä olen kuullut tosi ristiriitaista palautetta (mm että tekee hilsettä tukkaan jne)

Anteeksi nyt tästä epäselvästä sepustuksesta mutta tuotevinkkejä siis otetaan vastaan mieluusti, hinnalla ei niin väliä jos oikeasti on hyvä! ;)

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 30 Marras 2007, 21:13
Kirjoittaja Euphoria
Minua alkoi himottamaan L'anzan tyvivaahto, kun kampaaja taikoi minulle sillä oikein tuuhean tukan. Harmikseni se on aika kallis tuote, mutta nyt saisin kyseisestä kampaamosta alennusta. En kuitenkaan ostanut sitä kampaamokäynnin yhteydessä. Tätä lukiessa myös muistin tuon Volume Shotin, joka lojuu jossakin laatikossa. Täytyy etsiä se ja kokeilla.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 01 Joulu 2007, 19:11
Kirjoittaja Tuikkuli
Joko Lizine on löytänyt hyvän tuotteen?

Meidän kuontalot kuulostaa aika samanlaisilta. Mulla on tosi litteän lässykkä tukka, jos en tee sille mitään. Luonnontilassa hiusmäärä tuntuu tosi olemattomalta, vaikka kampaajat sanovat mullekin aina, että kun näitä hiuksia riittää ja riittää... Vika on siis siinä, että hiuksia on paljon, mutta yksittäinen hius on ohut.

Minun ainoa vaihtoehto on pestä hiukset aamuisin ja muotoilla sen jälkeen. Jos pesen hiukset jo illalla, se on yleensä seuraavana päivänä ihan karmaiseva. Pientä apua tuo se, jos iltapesun jälkeen föönaa hiukset jollain tuuheuttavalla suihkeella, mutta ei lisää muita muotoilutuotteita. Silti se on vain hätäapukeino, muuten hiukset on parempi pestä aamuisin.

Osiksen Volume Shot ei toimi tässäkään päässä, tekee hiukset tahmeiksi niin kuin Lizine sanoikin. Queen for a Day -suihketta en ole kokeillut, mutta Superstar-nesteestä ei ole ollut oikein mihinkään. Sen sijaan se uusi suihkepullossa oleva Superstar jätettävä hoitoaine on tosi hyvää ja toimii myös muotoilussa! Tuuheuttaa, mutta ei tahmaa eikä tee hiuksia raskaiksi. Ylivertainen Tigin tuuheuttaja on mulle kuitenkin Root Boost. Se toimii joka kerta kuin häkä! Antaa paremman ja pitävämmän tuen kuin Superstar-suihke.

L'anzan tyvivaahto on ollut mulle aika pettymys. En ole saanut sitä monta kertaa käytettyä, kun se tuntuu aina tahmaavan... Root Boost on siitä ylivoimainen, että se ei tahmaa isollakaan annostuksella.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 01 Joulu 2007, 20:35
Kirjoittaja Triina
Mä olen aina vain vakaammin sitä mieltä, että Tuikkulin hiuslaatu menee yksiin omani kanssa, sillä erolla, että näitä ei ole lukumääräisestikään erityisen paljon. Tukka littaantuu ihan pienestäkin, en pysty esim. pitämään pipoa lainkaan, jos pitäisi sen jälkeen näyttäytyä ihmisaten ilmoilla. Opettilin jo aikoja sitten pesemään hiukset joka aamu. Ilman mitään muotoiluja hius on ällöttävän silkkinen ja veltto.

Fudgen Pump Up on ollut erinomainen tyvikohottaja. Se antaa rakennetta, todellakin nostaa hiusta ja tuki pysyy. Siihen vähän vahaa ja lakkaa lisukkeeksi, niin pää on ihan uudestisyntynyt.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 19 Joulu 2007, 14:06
Kirjoittaja Herya
Mistä saisi tyvikohottajan jossa ei ole alkohoolia tai silikoonia vai onko niissä aina pakostikin ???

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 19 Joulu 2007, 14:57
Kirjoittaja Butterfly
^ Goldwell Trendline Double Boost Rootlift Spray -siinä ei ole alkoholia ja toimii ainakin omaan yleensä päätä myöten menevään tukkaan todella hyvin :) Tuoksukin on miellyttävä. Tuosta en tiedä, onko silikonia (purkki on kotona), mutta ei kai noissa suihkittavissa yleensä ole ???

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 19 Joulu 2007, 18:06
Kirjoittaja Triina
Matrix Amplify Root Lifter spray on täysin alkoholiton ja silikoniton.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 19 Joulu 2007, 22:05
Kirjoittaja Lizine
Joo, täytyy nyt tännekkin tulla kertomaan että olen löytänyt todella hyvän tuotteen: Tigin big&biggerin. Ei aiheuttanut minkäänlaista hilseilyä päähän (olen tummahiuksinen, että olisi varmasti näkynyt) ja pitää tosi hyvin. Ei tarvitse enää edes välttämättä tupeerata jos ei halua  ;D niin hyvin tuo big&bigger minulla toimii!

Paras lopputulos tosiaan tulee niin, että laittaa vielä hiukan kosteaan hiukseen juureen big&biggeriä ja pituuksiin superstar-föönausnestettä ja sitten harjan kanssa föönaa kuivaksi.  :-*  Superstar pehmentää ja suojaa hiuksia ja estää niiden koppuroitumisen, mitä tuo big&bigger tekee jos sitä pituuksiin laittaisi.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 28 Joulu 2007, 09:26
Kirjoittaja Shi Shi
Hemppis kirjoitti: Mistä saisi tyvikohottajan jossa ei ole alkohoolia tai silikoonia vai onko niissä aina pakostikin ???
KMS:n Texture Blast ei sisällä kumpaakaan. Tigin Cockyssa ei ainakaan silikonia ole, tuskin alkoholiakaan. Nexxulta löytyy  Ambient, jossa ei myöskään ole kumpaakaan.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 13 Helmi 2008, 17:05
Kirjoittaja nukka
Kuuluuko tuuheuttavatkin tähän ketjuun? En ainakaan nopealla selauksella löytänyt parempaakaan ketjua..

Eli mun pitäis löytää joku marketista saatava tuuheuttava/kohottava aine. Ei saisi pahemmin olla silikonia eikä alkoholia. Olen käyttänyt tuommoista kiharanvirkistäjää kuin Lorealin Studio hot curl, saan sillä hiukset todella tuuhean ja ilmavan näkösiksi. Tuntuu kuitenkin että hiukset kuivaa kamalasti ja tuolla tulee muutenkin jotenkin koppuraiset hiukset.

Ehkä joku samantyylinen tuote olisi hyvä mutta nimenomaan tuuheuttava/kohottava. Ei tarvitse olla mikään kiharanvirkistäjä. Ja siis marketista pitäisi löytyä.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 16 Maalis 2008, 21:32
Kirjoittaja Lalla
L'Anzan Volume Roots Effects on ihan toimivaa, mutta en ole ihan varma ostaisinko sitä muuten kuin alesta... Kalliilta tuotteilta pitäisi saada jo vastinetta rahalle. Osiksen Volume Shot on toinen kokeiltu tyvivaahto, mutta mielestäni aika lähellä tavallisen muotovaahdon luokkaa. Jostain kumman syystä sillä saa kyllä otsiksen muotoiltua hyvin :D

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 06 Touko 2008, 18:19
Kirjoittaja Tuikkuli
Olen jo pitkään halunnut ostaa Paul Mitchellin Extra Body Daily Boost -tyvisuihkeen ja nyt mulla lopulta on se! :D

Suihke ei tahmaa tai koppuroita yhtään, mikä on harvinaista muotoilutuotteelle. Antaa kuitenkin tosi hyvin nostetta juuriin ja tuuheutta pituuksiin ja kaiken lisäksi vaikutus kestää älyttömän hyvin koko päivän. Ehkä pikkuinen miinus siitä, että tuote jättää hiukset föönaamisen jälkeen niin pehmoisiksi ja höttöisiksi, että tekee mieli lisätä jotain muotoiluvoidetta tai vahaa, että saisi vähän eroteltavuutta suortuviin. Loistotuote joka tapauksessa!

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 16 Touko 2008, 08:09
Kirjoittaja Neriana
Saan tuttavan kautta Schwarzkopfin tuotteita edullisemmin, ja nyt tarvitsisin jonkun todella hyvää pitoa tuovan muotovaahdon, joka ei kuitenkaan tahmaa tai kuluta hiuksia..

Onko kellään ideoita minkä tuotteen voisin häneltä pyytää? :)

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 16 Touko 2008, 17:24
Kirjoittaja Amilo
^Osiksen Grip muotovaahto on todella pitävä ja tuuheuttava muotovaahto. En nyt osaa sanoa sen kuluttavuudesta, eipä kai juuri sen enenpää kuin muotikset yleensäkään. Ainahan ne jonkin verran hiusta kuivattavat.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 19 Touko 2008, 18:37
Kirjoittaja Kähmäräpälä
Osaako joku verrata Tigin Root Boostia ja Superstar Queen for a Dayta? Hakusessa on tuote, jossa on riittävästi ytyä nimenomaan pitkän ja painavan tukan nostattamiseen.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 19 Touko 2008, 20:34
Kirjoittaja pinkpepper
^En noista Tigeistä tiedä, mutta Fudgen Pump Up ja Oomf Booster toimivat ainakin mun pitkään, paksuun ja suht raskaaseen tukkaan tosi hyvin. Todellakin tuovat tuuheutta. Fudge-ketjussa on lisää mielipiteitä, mutta noita voin lämpimästi suositella.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 20 Touko 2008, 12:08
Kirjoittaja Herya
Ostin goldwell trendline tyvisuihkeen. Tekee ihan kauheen kökköset ja tahmeet hiukset yök. Onkohan tuo matrixin tyvisuihke parempi?

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 21 Touko 2008, 08:13
Kirjoittaja Hunajapupu
Kähmäräpälä kirjoitti: Osaako joku verrata Tigin Root Boostia ja Superstar Queen for a Dayta? Hakusessa on tuote, jossa on riittävästi ytyä nimenomaan pitkän ja painavan tukan nostattamiseen.
Root Boostia en ole kokeillut, mutta Superstar Queen for a Day ei ainakaan mulla riitä yksinään kohottamaan tyveä vaan vaatii lisäksi tupeerausta. Sen sijaan Tigin Big&Bigger kohottaa tyveä mukavasti, joten kannattaa ehkä harkita myös sitä yhdeksi vaihtoehdoksi.

Pinkpepperin mainitsemat Fudgen Pump Up ja Oomf Booster toimivat myös mulla erinomaisesti tyven kohottamiseen ja tuuheuttamiseen, muistaakseni suosittelin näitä aikanaan pinkpepperille ja kiva kuulla että hän on tykännyt näistä. :)

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 21 Touko 2008, 17:09
Kirjoittaja pinkpepper
^ Kyllä. Hunajapupu suositteli noita Fudgeja aikanaan mulla ja ihastuin heti! Kiitosta vaan vinkistä! Toimivat ihan mielettömän hyvin tyven kohotukseen ja muun tukan tuuheutukseen. Ihastuin myös noiden tuoksuihin.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 14 Heinä 2008, 21:32
Kirjoittaja Iiris
Ostin Matrix Amplify Root Lifterin kun lähti halvalla Jenkeistä ja olen ollut tosi iloisesti yllättynyt! Tällä hetkellä oiva yhdistelmä superohuelle tukalleni on tuota tyveen ja pituuksiin sitten Tigin Cockya (joka ei toimi mulla tyveen laitettuna yhtään). Jei!

Kuva

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 02 Syys 2008, 16:43
Kirjoittaja Metku
^ eilen meinasin ostaa tuota. Oli Sokoksella melko edulliseen hintaan tarjolla. Päädyin kuitenkin testaamaan ennen sitä vielä Herbinan tyvikohottajan (pikkupurkki 2,70e), koska en vielä tiedä kuinka tätä uutta V-leikkaustani haluan pitää. Täytyy harkita tuon ostamista, jos tyvikohotus tuntuu hyvältä.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 03 Syys 2008, 14:22
Kirjoittaja Herya
^^ Tekeekö tuo tyvikohottaja hiukset tahmeiksi tai koviksi? Goldwellin trendline tyvikohottaja oli aivan kamalaa tahmaa ja kovetti myös samalla  :-\.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 03 Syys 2008, 14:47
Kirjoittaja Norppa
Metku kirjoitti: ^ eilen meinasin ostaa tuota. Oli Sokoksella melko edulliseen hintaan tarjolla. Päädyin kuitenkin testaamaan ennen sitä vielä Herbinan tyvikohottajan (pikkupurkki 2,70e), koska en vielä tiedä kuinka tätä uutta V-leikkaustani haluan pitää. Täytyy harkita tuon ostamista, jos tyvikohotus tuntuu hyvältä.
Niin ostitko siis tuon jo? Olen tuota itsekkin miettinyt, kiinnostaisi vaan tietää että onko tuosta mitään iloa tai onko se ihan kuraa. Löytyykö muita jotak tuota olisivat testanneet?

Entä onko jotain muuta markettimerkkiä millä olisi hyvä tyvikohottaja?

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 03 Syys 2008, 16:01
Kirjoittaja Tuikkuli
Tuo Herbinan pieni tyvikohottaja menee paremman puutteessa ja esim. matkapullona, mutta jatkuvassa käytössä en oikein jaksa innostua siitä. Periaatteessa se toimii markettituotteeksi aika jees, mutta pidemmässä käytössä varsinkin tuntuu, että se kuivattaa hiuksia ja aiheuttaa kuitenkin jotain tahmaisuutta, vaikkei se ensialkuun siltä vaikutakaan. Jos sitä kokeilee, eikä ole vielä aivan myyty, niin ei kannata missään nimessä ajatella, ettei tykkää sitten muistakaan tyvikohottajista!

Mulla on ollut nyt koko syksyn käytössä Paul Mitchellin Extra Body Daily Boost. Se on tavallista suihketta muovipullossa eikä siis mitään vaahdoksi muuttuvaa aerosolia. Pullossa on kuitenkin nokkasuutin eli aineen saa tarkasti päänahkaan. Tuoksu tuotteessa on tosi mieto. Tykkään tosi paljon siitä, että tämä jättää hiukset luonnollisiksi, mutta silti tuuheiksi. Ei koppuroita yhtään, ei tahmaa juuri yhtään eikä kuivata, vaikka käyttäisi joka päivä. Pullossa neuvotaan tosi pieni annostelu, mutta itse laitan enemmän eikä silti tahmaannu. Tuntuu tosi hellävaraiselta ja älyttömän miellytttävältä muotoilutuotteelta! Mitään megatuuheaa biletukkaa tällä ei varmaankaan saa, mutta arkikäyttöön aivan ihana!

Matrixin perinteisintä Amplify-suihketta en ole tainnyt koskaan kokeilla (sekin nokkapullossa), mutta joku muu tuuheuttava suihke samasta sarjasta mulla on ja se on ollut vähäisen käytön perusteella karsea tahmaaja ja liimaaja. On siis koekäyttö hiipunut ymmärrettävistä syistä enkä enää hinkua muitakaan sarjan tuuheuttavia, vaikka iso ja mielenkiintoinen valikoima olisikin.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 03 Syys 2008, 21:41
Kirjoittaja lip_eh
Haaaah.. Tigin Root Boost ei tee hiuksille yhtään mitään. Tekeekö teille ja jos tekee, miten? ???

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 07 Syys 2008, 20:48
Kirjoittaja petomaani
Formen root boosteria löytyy kotoota ja kehun kyllä todella hyväks ja tehokkaaks värkiksi. Käytän lähinnä jos menen viihteelle - ensin sitä ja kiinnitys lakalla.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 07 Syys 2008, 22:28
Kirjoittaja Iiris
Hemppa kirjoitti: ^^ Tekeekö tuo tyvikohottaja hiukset tahmeiksi tai koviksi? Goldwellin trendline tyvikohottaja oli aivan kamalaa tahmaa ja kovetti myös samalla  :-\.
Ei tahmaa yhtään. Jos laittaa paljon, saattaa kovettaa, mutta ei todellakaan samalla tavalla kuin aerosolipulloissa olevat vaahtomaiset. Tuossa Matrixissa viehättää juuri se luonnollinen tuuheutus minua.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 11 Syys 2008, 21:56
Kirjoittaja Sylver
Keunen root booster on todella toimiva ja edullinenkin.. Se toimii musta hyvin oikeastaan kaikilla hiuslaaduilla.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 06 Loka 2008, 12:51
Kirjoittaja mariea
Sylver kirjoitti: Keunen root booster on todella toimiva ja edullinenkin.. Se toimii musta hyvin oikeastaan kaikilla hiuslaaduilla.
Kokeilin tuota siskollani, ja toimi munkin melkoisen raskaaseen tukkaan. Täytynee ostaa oma, en tosin tajunnut kysyä mistä sisko oli omansa ostanut.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 07 Loka 2008, 01:39
Kirjoittaja Miho
Minäkin ostin tuon Herbinan tyvikohottajan, mutta enpä kyllä ole huomannut mitään eroa hiuksissa. Laitettiin varsin poikakaverin tukkaankin, mutta hän valitti että hiukset tuli "oudon" tuntoisiksi ja sitten tietty tuli bad hair day ja päivä pilalla :D Mutta tosiaan ei ole hinnalla pilattu, joten uskaltaa varmasti testiksi ostaa, jos muiden hiuksiin toimisi paremmin.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 13 Loka 2008, 01:39
Kirjoittaja Kunis
Mitä olen tällaisten tuotteiden käyttäjiltä kuullut, niin he pesevät tukkaansa päivittäin. Mun normaali pesuväli on kolme-neljä päivää (luomuna kestää niin hiton kauan kuivua, ettei useammin viitsi, ja fööni pilaa karvat).

Onko sellaista kohotusainetta, jonka voisi kammata iltaisin pois tms? Niin, kyllähän tossa Herbinankin hiuslakassa lukee että poiskammattava, mutta paskat oikeesti. Pitoa saisi myös olla jonkunverran, että kannattelisi näitä raskaita. Oisko suositteluja?

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 13 Loka 2008, 21:06
Kirjoittaja tuatara
Tuikkuli kirjoitti:

Mulla on ollut nyt koko syksyn käytössä Paul Mitchellin Extra Body Daily Boost. Se on tavallista suihketta muovipullossa eikä siis mitään vaahdoksi muuttuvaa aerosolia. Pullossa on kuitenkin nokkasuutin eli aineen saa tarkasti päänahkaan. Tuoksu tuotteessa on tosi mieto. Tykkään tosi paljon siitä, että tämä jättää hiukset luonnollisiksi, mutta silti tuuheiksi. Ei koppuroita yhtään, ei tahmaa juuri yhtään eikä kuivata, vaikka käyttäisi joka päivä. Pullossa neuvotaan tosi pieni annostelu, mutta itse laitan enemmän eikä silti tahmaannu. Tuntuu tosi hellävaraiselta ja älyttömän miellytttävältä muotoilutuotteelta! Mitään megatuuheaa biletukkaa tällä ei varmaankaan saa, mutta arkikäyttöön aivan ihana!
Komppailen täysillä! Mulla on ollut tuo samainen aine säännöllisessä käytössä nyt n. 5 kk, ja se toimii mullakin juuri noin, kuin Tuikkuli kuvaili. Aivan ihanaa ainetta! Ei tahmaa, kuivata tai koppuroita, ja tulos on tuuhean luonnollinen. Me like  :-* Kannattaa kokeilla, jos tykkää luonnollisesta lopputuloksesta.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 24 Loka 2008, 19:05
Kirjoittaja Blushing
Kumpi olisi bsl- pituiselle hennolle, rasittavan suoralle tukalle parempi kohottaja, Fudgen Pump up vai Paul Mitchellin Extra Body Daily Boost? Ja haluaisin tosissaan kunnon kohotusta, en vain vähän tuuheutta...

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 25 Loka 2008, 14:25
Kirjoittaja pinkpepper
^Mä en kyllä ole paras vastaamaan kun mun tukka ei ole yhtään samantyyppinen kuin sun, mutta itse tykkään tosi paljon tuosta Fudgesta. Sitä kun laittaa ja föönaa tukkaa pää alaspäin, niin tulee kyllä nostetta ja tuuheuden tuntua. Toimii siis hyvin. En osaa verrata PM:ään kun en sitä omista. Ehkä joku muu osaa vastata paremmin?

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 25 Loka 2008, 14:38
Kirjoittaja Blushing
Laitatko tyveen Fudgen jälkeen vielä lakkaa vai pitääkö yksinään?
Kumpikin tuote on kauheen kehuttuja joten valinnan vaikeushan se iskee... Haluu iiiison tukan  ::)

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 25 Loka 2008, 14:52
Kirjoittaja pinkpepper
En ole laittanut lakkaa tyveen, mulla se pitää tuuheana ilmankin. Mulla on kyllä luonnostaan paksu tukka, että en senkään puolesta ole viitsinyt laittaa laikkaa ns. turhaan.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 25 Loka 2008, 14:59
Kirjoittaja Hunajapupu
Tease, mulla on bsl-mittainen melko paksu tukka ja Fudge toimii mulla paremmin tyvikohotukseen ja tuuheutta tuomaan kuin Paul Mitchell. Paul Mitchelliä käytän enemmän tupeerauksen pohjana, Fudgella saa enemmän tulosta yksinään. Käytän kyllä yleensä aina lakkaakin hiuksissa ja ehkä muitakin muotoilutuotteita, mutta jos pitää Paul Mitchellistä ja Fudgesta sanoa että kumman tuote tuo yksinään enemmän tuuheutta tukkaan niin sitten sanoisin että Fudge.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 25 Loka 2008, 15:02
Kirjoittaja Blushing
Selvä, eiköhän Fudge lähde sitten kokeiluun  :D
Pystyykö muuten Fudgea käyttää tupeerauksen alla vai korputtaako tms. sen verran ettei onnistu?

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 27 Loka 2008, 17:45
Kirjoittaja pinkpepper
^Itse en laittaisi sitä välttämättä tuperauksen alle.  Hunajapupu viestissään mainitsikin, että hän käyttää tuperauksen alle PM:ää.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 27 Loka 2008, 17:55
Kirjoittaja Blushing
Juup. Korputtaako fudge?

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 28 Loka 2008, 17:22
Kirjoittaja pinkpepper
^Ei korputa.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 05 Joulu 2008, 23:03
Kirjoittaja Hue
Miltäs kaikilta merkeiltä löytyykään Spray-vahoja? Mua on jostain syystä alkanut kiinnostaan noi ja nyt mietiskelen että miltä merkiltä löytyis paras spray-vaha lyhyeen hiukseen. Koen noi spray-vahat kätevämmiksi kuin töhnät, mutta ehkä sitä vois santsata johonkin hyvään kuivaan vahaankin. En vaan yhtään tykkään siitä tahmaisesta/lähmäisestä tunteesta, jonka jotkut vahat tekevät.

Mitchelliltä löytyis ainakin yksi, mutta en tiedä olenko valmis maksamaan pikku purkista reilu 35 euroa, kun en pääse edes kokeilemaan sitä. Osikseltakin löytyy, mutta mun mielestä se tekee hiukset jotenkin likaisen näköisiksi ja todella todella mattaisiksi.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 05 Joulu 2008, 23:08
Kirjoittaja Hunajapupu
^Voisin suositella KMS:n Paste Up Sprayta, mulla tämä on toiminut ihan mukavasti pitkissäkin hiuksissa joten lyhyelle hiukselle uskoisin olevan hyvä. En ole nyt käyttänyt tuota pitkään aikaan niin en muista kovin tarkkoja kokemuksia tuosta, mutta ainakin tyvikohotukseen sopi mulla tuo tuote eikä lähmännyt hiuksiakaan. Purkkikin on hyvän kokoinen, 200 ml.

http://www.lookfantastic.com/hair/kms-california/hairplay/kms-california-hairplay-paste-up-spray-(aerosol).html

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 01 Helmi 2009, 13:43
Kirjoittaja pinkpepper
Kokeilin eilen Redkenin Wool Shakea. Vou, se todellakin toimii! Taisi mennä jopa edellisen suosikkini Fudgen ohi. Ensin laitoin siten, että suihkutin käsiin ja käsillä hieroin tyviin. Sitten koitin suihkia myös suoraan tyviin. Toimii ainakin omassa tukassa miellyttävämmin jos laittaa käsien kautta. Tuoksu on ihan ookoo. Kaiken kaikkiaan aikas mahtava tuuheuttaja.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 01 Helmi 2009, 17:59
Kirjoittaja Lynnei
^Osaatko sanoa kuinka pitkäkestoisen tuen tuolla saa?

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 01 Helmi 2009, 20:42
Kirjoittaja pinkpepper
Tuen kestosta en osaa sanoa, koska menin melkein heti saunaan kun olin tuota kokeillut. En varmaan ole ihan lähiaikoina tuota uudestaan käyttämässä, koska en arkena käytä muotoilutuotteita...

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 01 Helmi 2009, 21:01
Kirjoittaja lip_eh
Pinkpepper: Miten Redkenin Wool Shake toimii? Pitääkö sitä föönata vai miten? Millainen hiuslaatu sinulla on? Itsellä on ei ole mitkään paksut. Olisi kiva tietää jos kyseisestä tuotteesta olisi minullekin hyötyä :)

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 01 Helmi 2009, 21:06
Kirjoittaja Amilo
Emi- lyn
Goldwellilla on ainakin ihan pätevä spary vaha. Tasainen sumu ja hyvä pito.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 01 Helmi 2009, 21:07
Kirjoittaja Nea/ Fashioned in Finland
Täältä löytyy paljon juttua Woolshakesta (ainakin ketjun loppupuolelta): Redkenin muotoilutuotteet. Ihan loistava tuote ohueen, liukkaaseen tukkaani ja tuuheutus on hyvin pysyvä. Laitan käsien kautta kuiviin hiuksiin mutta ilmeisesti voi myös ennen föönäystäkin laittaa. Kannattaa tosiaan lukea tuolta lisää!

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 01 Helmi 2009, 21:27
Kirjoittaja pinkpepper
Tuolta Nean laittamasta ketjusta löytyy lisää kokemuksia Woolshakesta. Mä laitoin Woolshakea kuivaan tukkaan, siis suihkutin käsiin ja hieroin tyviin. En tiedä mihin ko. tuotteen teho perustuu, mutta tukka kyllä saa volyymia oikein mukavasti. Mulla on luonnostaan tosi paksu ja tuuhea tukka, pituutta yli puolen selän. Lyhyemmässä ja ohuemmassa tukassa varmaan aika lyömätön tuuheuttaja. Tosi helppo käyttää.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 02 Helmi 2009, 20:49
Kirjoittaja lip_eh
Voi että. Mä haluun kans wool shaken, kuulostaa niin uskomattoman hyvältä aineelta tälle päälle :-*

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 03 Helmi 2009, 02:36
Kirjoittaja marketta
^ Suosittelen kyllä! Mä muuten käytän tuota sekä tyveen että puristelen pituuksiin, toimii itsellä parhaiten noin. Yleensä käytän 3-4 suihkausta (käsien kautta), paitsi tänään lässäyttävän tehismuhittelun jälkeen piti laittaa varmaan 5 tai 6 suihkausta. Föönin kanssa en ole kokeillut, mutta toimii yhtä hyvin sekä kuivissa että vielä hitusen kosteissa hiuksissa kun antaa kuivua vapaasti. Ja parasta on tosiaan se, että jos hiukset lärkähtää päivän mittaan, niin ei tarvitse kuin pöyhiä hiuksia hieman käsillä ja taas on tuuhea tukka! Ainut miinus mitä tästä keksin on se, että mun hiukset tuntuu sähköistyvän tästä jonkun verran.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 12 Huhti 2009, 14:32
Kirjoittaja Jouana
En tiedä johtuuko omasta puusilmäisyydestä vai eikö vain ole tullut muutkaan käyttäneeksi vahoja kosteisiin hiuksiin. Mun tyvikohotukset on nyt päässeet ihan uusiin ulottuvuuksiin kun aloin käyttämään vahaa kosteisiin hiuksiin ja sen jälkeen kevyt föönaus. Olen käyttänyt muutaman kerran Tigin Catfight'ia ja tänään kokeilin ensimmäisen kerran Osiksen Thrill-kuituvahaa.

Kohotusta ja kuohkeutta tulee enemmän kuin millään muulla aineella olen onnistunut saamaan aikaan (Tigin B&B ollut vakkarikäytössä). Lisäksi superbonus tulee siitä että hiuksissa on paremmin rakennetta ja muotoiltavuus säilyy. Tarvittaessa siis voi vähän sormin pöyhiä ja hiukset tottelevat! Mulle erittäin uutta tällainen käytös hiuksien osalta ;D Niin, ja ihmeiden ihme; ei edes seuraavana päivänä sen rasvaisemman tai likaisemman oloinen kuontalo kuin muutenkaan. Pärjään vallan hyvin ainakin parin päivän ajan näin.

Sekä tuo Catfight että Thrill ovat olleet kuiviin hiuksiin käytettynä täysin merkityksettömiä mun itsepäiseen hiuksistooni. Aika loistavaa löytää tuollaista tehoa omasta arsenaalista! :ts

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 13 Huhti 2009, 11:54
Kirjoittaja Amilo
^Kai se on jotenkin niin iskostunut syvälle että vaha pitää laittaa kuiviin hiuksiin  :)
Kuulostaa lupaavalle tuo kokeilusi, täytyykin kokeilla heti illalla pesun jälkeen.
Laitat siis ilmeisesti vahaa vain tyveen? vai kuinka?

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 13 Huhti 2009, 14:00
Kirjoittaja Jouana
^ Hieron käsiin/kämmeniin ja nypin&rutistelen hiuksiin aika lailla kauttaaltaan, en mitenkään erityisen huolellisesti. Itse asiassa tyven kanssa olen varovaisempi kun pelkään että tukka lähmääntyy sitten nopeammin. Kokeilin siksi juuri noita kahta vahaa (Catfight, Thrill) koska molemmissa on mainittu että voi käyttää kosteisiin tai kuiviin hiuksiin. Ilman sitä mainintaa en lähtisi kyllä kokeilemaan. Varmaan kokemuksen myötä opin vielä paremmin annostelemaan ja levittämään.

Täytyy muuten sanoa että taidan tykätä jopa enemmän tuosta Thrill vahasta tässä käytössä. On luultavasti kuituisempaa kuin Catfight. Ainiin, olen kyllä märkälakalla hiukan viimeistellyt. Ehdoton lemppari on tässä Chooz work&fix koska se ei korputa lainkaan, eikä juuri kuivatakaan. Hyvin vähän olen sitä kuitenkin lisännyt.

EDIT Multa löytyy vielä Goldwellin Superego, joka tuoteselosteen mukaan soveltuu myös kosteisiin hiuksiin käytettynä. Tämä on ainoa vaha joka on toiminut mulla kuivissakin hiuksissa, mutta näyttää siltä että se on seuraavana vuorossa tällä uudella käyttötavallani ;)

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 20 Touko 2009, 11:30
Kirjoittaja Herya
Onko kellään kokemusta Schwarzkopfin Osis Volume shot tyvivaahdosta? Tai onko jollain vinkata vieläkin parempaa?  :)

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 28 Touko 2009, 13:38
Kirjoittaja pinkpepper
Mitä kuiviin hiuksiin tarkoitettuja tyvikohottajia on? Mulla ei tule heti ainakaan yhtään mieleen.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 28 Touko 2009, 20:04
Kirjoittaja Jouana
Delia kirjoitti: Onko kellään kokemusta Schwarzkopfin Osis Volume shot tyvivaahdosta? Tai onko jollain vinkata vieläkin parempaa?  :)
Mä en erityisemmin pitänyt, tuntui että tukka likaantui nopeammin sen kanssa. Tuoksukaan ei järin tehnyt vaikutusta. Sata kertaa paremmin toimiva on esim Tigin Control Freak Extra Extra Straight.
Kaveri on myös tykännyt Wellan markettityvikohottajasta Boost-it, mutta siinä on aikas paljon alkoholia.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 29 Touko 2009, 13:07
Kirjoittaja masked sinner
pinkpepper kirjoitti: Mitä kuiviin hiuksiin tarkoitettuja tyvikohottajia on? Mulla ei tule heti ainakaan yhtään mieleen.
Osis Dust-it ja Redken Wool shake, kumpikin hyviä!

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 31 Touko 2009, 17:33
Kirjoittaja pinkpepper
^Ai niin, onhan mulla Wool Shake  ;D

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 07 Kesä 2009, 00:10
Kirjoittaja Jenni.
Onko markettituotteissa jotain hyvää tyvikohottajaa? Tai jossain muissakin sarjoissa kohtuu hintainen? En siis pysty tilaamaan ulkomailta mistään nettikaupoista.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 07 Kesä 2009, 19:48
Kirjoittaja Amilo
^Kc:n 4R sarjaan on tullut sellainen uusi tyvisuihke. Noissahan hinta ei mikään päätähuimaava ole, muistaakseni 8,90.
Sitä suihkitaan kosteisiin hiuksiin tyveen ja kyllä sillä ihan mukavasti tuntuu tuuheutta tulevan.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 07 Kesä 2009, 20:02
Kirjoittaja Luscious
Jenni. kirjoitti: Onko markettituotteissa jotain hyvää tyvikohottajaa? Tai jossain muissakin sarjoissa kohtuu hintainen? En siis pysty tilaamaan ulkomailta mistään nettikaupoista.
Herbinalla on ainakin. http://www.herbina.fi/tuotteet/muotoilu ... trong.html En oo itse testaillut, tekis kyllä mieli. Jotenkin en vaan jaksa uskoa että pitkiin ja paksuihin hiuksiin auttaa mitkään tyvikohottajat.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 07 Kesä 2009, 20:11
Kirjoittaja Jenni.
^ & ^^ Kiitos. :) Täytyypi käydä tutkimassa kauppojen hyllyjä, varmaan jompaan kumpaan päädyn.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 18 Kesä 2009, 13:44
Kirjoittaja ribald
Kaduksen Slalom tyvivaahtosuihke toimii ihan kivasti jättäen hiukset föönauksen jälkeen sen tuntuisiksi, kuin niissä ei muotoilutuotetta olisikaan. Tigin Catwalk Root Boost on aika samantyyppinen, mutta Slalom kohottaa musta vähän paremmin.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 19 Kesä 2009, 22:06
Kirjoittaja lillamilla
Itse pidän tuosta Tign Root Boostista paljon. Se ei jätä hiuksia koppuraan ja antaa sopivasti nostetta nokkasuihkun takia oikeaan kohtaan. Lisäksi laitan latvoihin jotain muotoiluainetta, useimmiten kiharuutta korostavaa voidett joko Tigiltä taikka Aveneltä vaikka harjaisinkin hiuksia osin suoraksi.

Jenni -mites ihan muotovaahto markettisarjasta jos tyvikohottajia on vähempi? Itse olen tykännyt Schwartzkopfin vaahdoista, osassa on lämpösuojakin. Ennen käytin aina muotovaahtoa nostamaan hiusta.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 20 Kesä 2009, 11:41
Kirjoittaja Jenni.
^ Hmm, täytyypi pistää harkintaan. Omistan kyllä pari muotovaahtoa mutta niitä ei ole juuri tullut käytettyä. Voisi joku päivä kokeilla mitä sillä saa aikaan. Kiitos vinkistä! :)

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 20 Kesä 2009, 17:20
Kirjoittaja Tuikkuli
Tuo Herbinan tyvisuihke on ainakin ollut ihan kelpo yksilö markettituotteeksi. En tiedä, onko sitä uusittu mitenkään viime aikoina, mutta mulla oli joskus sellainen pieni vaaleanvihreä pullo, jossa oli nokkasuutin. Se oli yllättävän hyvää marketista saatavaksi tyvisuihkeeksi, kun sitä valikoimaakaan ei kauheasti ole. Mielestäni se päihitti jopa jonkun kampaamotuotteen!

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 20 Kesä 2009, 23:13
Kirjoittaja Jenni.
^ Joo samanlainen se mun oma pulloni on. Miten tuota suihketta pitäisi levittää tukkaan hyvän lopputuloksen saamiseksi? Mulla on vähän hukassa tälläiset asiat.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 21 Kesä 2009, 17:11
Kirjoittaja Tuikkuli
Mä käytän kaikkia tyvisuihkeita niin, että pesun jälkeen annan hiusten kuivahtaa hetken ihan luonnollisesti (jos vain mahdollista, mutta aina ei ole aikaa), sitten suihkutan tyvisuihketta hiusosioita nostellen hiusten juuriin ja minne sitä ainetta siinä nyt sattuu menemäänkin, harjaan hiukset ja föönaan pyöröharjan kanssa.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 22 Kesä 2009, 21:17
Kirjoittaja nelma
Oisko Herbinan tyvikohotajasta kokemuksia?
Tarviiko föönata vai saako toimimaan ilmankin?

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 24 Heinä 2009, 17:32
Kirjoittaja pinkpepper
^Esim. hieman ylempänä tällä sivulla on muutama kokemus ja haulla löytynee lisää.
Jouana kirjoitti: Multa löytyy vielä Goldwellin Superego, joka tuoteselosteen mukaan soveltuu myös kosteisiin hiuksiin käytettynä. Tämä on ainoa vaha joka on toiminut mulla kuivissakin hiuksissa, mutta näyttää siltä että se on seuraavana vuorossa tällä uudella käyttötavallani ;)
Oletko kokeillut miten toimii kosteisiin hiuksiin ennen föönausta?

Onkos KC:n 4R sarjan tyvisuihkeesta lisää kokemuksia? Entäpä millainen mahtaa olla Lorealin tecni.art volume lift ("Tuuheutta antava spray-tyvivaahto. Antaa hetkessä tuuheutta tyveen jättäen pituudet keveiksi.")?

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 30 Heinä 2009, 11:55
Kirjoittaja Jenni.
Ehkä hieman tyhmä kysymys, mutta onko sillä periaatteessa mitään väliä käyttääkö tyvikohottajaa kosteisiin vai kuiviin hiuksiin? Tuossa Herbinan tyvikohottajassa ei mainita kumpaakaan. Mutta varmaanhan kosteisiin hiuksiin ja föönauksen jälkeen toimii paremmin.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 30 Heinä 2009, 17:36
Kirjoittaja pinkpepper
Yleensä tuotteet aktivoituu lämmöstä, joten yleensä niitä laitetaan kosteaan tukkaan ja föönataan kuivaksi. Mutta on varmaan sellaisiakin tuotteita, joita käytetään kuivaan tukkaan tuuheuttamaan tyveä.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 01 Elo 2009, 11:40
Kirjoittaja Marge
Etsiskelin toimivaa tyvikohottajaa, kun nykyiset eivät oikein ole vastanneet tarpeitani. Lettini on polkkamittainen, mutta luonnostaan ihan littana ja helposti rasvoittuva. Lueskeltuani tätä keskustelua päätin sitten antaa uuden mahdollisuuden omistamalleni Paul Mitchellin tyvisuihkeelle. Olen sen jostain joskus muinoin lahjaksi saanut, mutta se on hautautunut jonnekin kaapin perukoille, koska jotenkin en ole oppinut annostelemaan sitä oikein. Tosi helposti laitan sitä joko liikaa tai liian vähän ja eihän se homma silloin toimi. Eilisen hiustenpesuoperaation yhteydessä sitten kokeilin sitä pitkästä aikaa ja hämmästyin itsekin, että täähän on ihan jees, kun vaan saan annostelun kohdalleen. Eli ehkäpä nyt tulee käytettyä tuokin loppuun, pitää sitten katsoa hankkiiko sitä toistekin  :)

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 26 Syys 2009, 20:22
Kirjoittaja pinkpepper
^Olen kerran kokeillut Paul Mitchellin tyvisuihketta, ja en huomannut mitään vaikutusta. Mulla on kyllä pitkä tukka joka painaa aika paljon, että ehkä odotin liikoja. Tai sitten laitoin liian vähän. Täytyy testailla taas joskus kun aion tukkaa lyhentääkin varmaan 20 cm. Fudgen Pump Up on kyllä tosi hyvä juurten nostattaja.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 27 Syys 2009, 13:41
Kirjoittaja Lego
Itselläni on myös tuo Paul Mitchellin tyvisuihke ja olen huomannut saman, että annostelussa täytyy olla tosi tarkka. Liian vähän kun laittaa, niin ei tee tukalle mitään ja vähänkin jos menee liikaa, on jo lähmäisyyttä havaittavissa. Multa löytyy myös tuo Fudgen Pump up ja se on kyllä tämän tukan ehdoton ykköslähmääjä. Ilmakiharrinkin jää aina tuon jäljiltä inhaan tahmaan. Olen yrittänyt eri annostuksilla pelata, mutta ei ole ratkaisua löytynyt. Tukkani on tosi ohut, veltto ja helposti rasvoittuva. Ei taida olla meikäläisen päälle soveltuva aine tuo.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 27 Syys 2009, 15:16
Kirjoittaja lynx
Mun mielestä yksi parhaita kohottajia ja rakennetta antavia tuotteita on aerosolillinen kuivashampoo. Esim vaikkapa Biozellin 4,50 maksava. Tuoksuu ihan kivalle, ja tosiaan jättää hiukset hyvin tuuheiksi ja jämäköiksi. Hyvä pohja esim biletukkaan. Toi Biozell tuntuu senkin takia hyvälle, ettei jätä sellaista harmaata vaikutelmaa tukkaan. Swiss-o-parin kuivashampoo jätti mullakin vähän harmautta, vaikka olenkin vaaleatukkainen. Tigin vastaavaa en ole viitsinyt ostaa, kun toi Biozell on niin edukas ja hyvä.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 03 Marras 2009, 12:57
Kirjoittaja ftw
Mä meen aina ihan sekasin näistä kaikista merkeistä ja suosituksista :D

Joten, nyt suoraa ohjetta meikäläiselle; Tarvitsisin tyvikohottajan ja tuuheuttaajan, hinnalla ei väliä, saa sisältää mitä tahansa myrkkyä kunhan pitää tukan kuosissa  ;D
Hiukseni ovat siis olkapäille asti ulottuvat, ohuet, liukkaat ja lättänät. Olen myös maailman huonoin ja laiskin laittamaan tukkaa, joten mitkään kikkakolmoset eivät minulle sovellu, muutama yksinkertainen tuote ja that's it.

Tarvitsisin siis iltamenoihin näyttävyyttä hiuksiini, joten olisi kiva jos joku viitsisi suositella (lue: käskea minua ostamaan jonkun tietyn tuotteen) jotain sopivaa tuotetta/tuotteita.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 13 Marras 2009, 19:26
Kirjoittaja Tazu
^ tyvikohottajaksi suosittelisin Redkenin Wool shakea. Suihkaus sitä, pari kevyttä tupeerausliikettä tyveen ja hiustenkuivaaja --> tyvi kohoaa ja on siellä vielä seuraavana päivänäkin  :D (toimii ainaki mulla pitkissä hiuksissa)

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 30 Marras 2009, 20:40
Kirjoittaja keesha
Oho, nyt täytyy sanoa että yllätyin. Kaapin perällä on lojunut Goldwellin Volume Boost root lift spray melkein vuoden käyttämättömänä, lahjaksi saatu. Muotovaahdoista en kauheasti tykkää niin ajattelin kokeilla tuota vaihteeksi. Muutama suihkaus esikuivattuun tukan tyveen riitti, ja johan tuli volyymiä kun föönasin. Mulla tuota hiusta on paljon ja se on hyvin paksua. Tämä tuote teki kyllä tehtävänsä. :) Moneen edelliseen tyvikohottajaan olen saanut karvaasti pettyä.

v Herbinan ja Cutrinin suihkeita. Tigin blowdry lotionia (tiedää kyllä onko se niinkään kohottaja, en ymmärrä mitä virkaa koko tuotteella edes on)

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 01 Joulu 2009, 11:35
Kirjoittaja pinkpepper
^Mitä olet kokeillut ennen tuota?

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 05 Tammi 2010, 00:44
Kirjoittaja muutettu
Saako Matrix Amplify Root Lifteriä (http://www.hairsupermarket.com/p/2708) pakkauksensa puolesta tilattua Suomeen? :)

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 06 Tammi 2010, 16:06
Kirjoittaja nukka
Sain lahjakortin Hairlekiiniin ja mulla ei ole hajuakaan että mitä merkkejä siellä on myynnissä. Leikkasin myös vasta hiukset polkkamittaisiksi ja haluaisin sellaisen kohottajan tai tuuheuttavan joka toimisi ihan sellaisenaan, eli että ei tarvitsisi esimerkiksi föönausta toimiakseen.

Hiuslaatu mulla on sellainen aika vetelä ja pehmeä, vähän luonnontaipuisa.

Osaisko joku suositella sellaista mulle tuolta hairlekiinista?

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 06 Tammi 2010, 17:28
Kirjoittaja maarit
^Hairlekiinillä on myös nettisivut http://www.hairlekiini.fi/index.php?id=5 Tuotesarjoja on Redken, L'orèal, Kérastase, Tigi, Sebastian, Paul Mitchell, Wella, Matrix, Schwarzkopf, Goldwell, KMS, Cutrin, Crestol, KC ja Sim. Tuotetta en osaa suositella kun itselläkin on vielä hakusessa mutta ketjua selailemalla varmasti löytyy joku kiinnostava ja myyjät kyllä auttavat.  :)

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 16 Tammi 2010, 10:11
Kirjoittaja mingtang
En löytänyt tähän hätään tästä ketjusta mitään juttua tyvikohotukseen tarkoitetuista laitteista - siis tyvikohotusraudoista. Onko teillä kokemuksia näistä vai onko Juurikasvussa jossain muualla keskustelua tästä?

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 16 Tammi 2010, 11:34
Kirjoittaja Hunajapupu
^Suoristusraudoille on oma ketju, samoin hiustenkuivaajille, kaikista muista laitteista eli myös tyvikohotusraudoista voi keskustella täällä: http://www.juurikasvu.org/smf/http://localhost/\/viewtopic.php?t=3

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 25 Tammi 2010, 15:42
Kirjoittaja pinkpepper
Mikä olisi hyvä vaha, jolla voisi pöyhiä tyveä hieman pöyheämmäksi suoristuksen jälkeen? Mulla on pitkä ja paksu tukka. En oikein tykkää sellaisista mattavahoista, kun niistä jää sellainen samea lopputulos. Olisiko Lanzan Molding Paste?

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 25 Tammi 2010, 16:38
Kirjoittaja juuriska
^ Lanzan Molding Paste on aika tahmeaa sellaisenaan hiuksissa. Käytän itse sitä pesun jälkeen ennen föönausta juuriin ja silloin se toimii hienosti. Tigin Rocktastic-suihkegeeli voisi olla kokeilemisen arvoinen. Ei takuta ainakaan minulla, jos sitä laittaa varovasti käden kautta. Pitoa kyllä löytyy hyvin.  :)

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 26 Tammi 2010, 11:54
Kirjoittaja pinkpepper
^Mille tuo Tigi tuoksuu?

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 26 Tammi 2010, 14:35
Kirjoittaja aini
pinkpepper kirjoitti: ^Mille tuo Tigi tuoksuu?
Mun mielestä siinä on hyvin mieto sitruksinen tuoksu.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 26 Tammi 2010, 15:38
Kirjoittaja juuriska
^^ Minun nenääni se on ehkä ennemminkin hedelmäinen ja raikas.  :)

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 31 Tammi 2010, 22:36
Kirjoittaja BlueBerry
Tilasin Tigin Big & Bigger tuuheuttavan vaahdon. Luin kokemuksia siitä tuosta "Tigin muotoilutuotteet" -ketjusta ja osa tykkäsi, osa ei. Monet olivat saaneet tuon toimimaan paremmin sekoittamalla sitä esim. smalltalkiin, mutta toimisikohan sekoitettuna jätettävään hoitsikkaan, kuten Joicon vaahtomaiseen jätettävään?

Voin kokeilla noita sekoituksia kun saan tuon käsiini, tulen sitten kertomaan :) Mutta vielä toinen kysymys; onko tuon Big&Biggerin INCI:stä tietoa? En ainakaan haulla löytänyt sitä. Voisiko joku kiva ihminen kertoa siitä?

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 31 Tammi 2010, 23:16
Kirjoittaja sommarsnö
^ Mun puteli sanoo näin:

aqua (water/eau), peg-60 passiflora edulis seed glycerides, peg-60 passiflora incarnata seed glycerides, silicone quaternium-8, pvp, polyquaternium-55, polyquaternium-., panthenol, ammonium dimethicone peg-7 sulfate, glycerin, propylene glycol, benzophenone-4, polysorbate 20, cocamidopropyl betaine, tetrasodium edta, peg-60 lanolin, methylparaben, methylisothiazolinone, parfum (fragrance), hexyl cinnamal, linalool.

Pitänee lisätä tuonne muotoilutuotteiden inci-ketjuun, kun ei tosiaan näytä siellä vielä olevan. :)

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 31 Tammi 2010, 23:34
Kirjoittaja BlueBerry
^Kiitos vaivannäöstä :)

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 31 Tammi 2010, 23:35
Kirjoittaja tiikeri
Itse kokeilin tuota herbinan rootboosteria kun alekorista löysin. Riitii tehot kyllä tähän tukkaan ihan hyvin ja antoi kivasti muotoiltavuutta. Mun tukkaa itseasiassa kohotti melkein liikaakin kun on lyhyt ja karhea. Aika hankalaa suihkittavaa kylläkin tuntui että meni liikaa tai liian vähän ja osa tippui paidalle.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 08 Huhti 2010, 18:48
Kirjoittaja pinkpepper
Mikä voisi olla hyvä tyvivaahto, joka ei korputa ja olisi mielellään alkoholiton? Fudgen Pump Up tuntuu lähmäävän aika helposti. Olisiko Lanzalla tai Sebastianilla jokin? Ehdotuksia? Voi toki olla suihkekin, mutta mulla on sellainen mielikuva (täysin omaa mietintää), että vaahto tuuhentaisi paremmin eikä korputtaisi?

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 08 Huhti 2010, 20:36
Kirjoittaja Kettusieni
Shockwaves (Wella) Root Boost Spray-gel on täällä käytössä, kunnes saisi paremman ostettua. Käytän sitä tyveen suihkautettuna ja föönin kanssa, mutta se aiheuttaa aivan jumalattomat korput ja takut :x Inhottaa harjata hiuksia sen jälkeen, oikein tuntuu kun se alkoholi (Alcohol denat.) haihtuu ja kuivattaa.. Yäk. Poiskaan ei kyllä kehtaa heittää, kun on näin pihi :O En tykkää niin yhtään. Lyhyempään tukkaan tosin voisi toimiakin.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 09 Huhti 2010, 18:57
Kirjoittaja Sylver
Super Sexy Hairin kaikki vaahdot ja kohottajat  on aika tujua tavaraa ja kohottaa kyllä aivan varmasti.. Kuten se tupeeraus pullossa- tuote.. Kannattaa kokeilla jos haluaa maksimaalista tuuheutusta tai kohotusta! :)

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 10 Huhti 2010, 16:10
Kirjoittaja pinkpepper
^Onko noissa alkoholia? Korputtaako?

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 10 Huhti 2010, 17:12
Kirjoittaja Tintu
Omasta mielestäni Tigin Root Boost on todella hyvä :) Kohottaa varsinkin lyhyempää tukkaa upeasti, pidemmässä tukassa (yli olkapään) ei ihan niin hyvin. Ja sain nyt lahjaksi 2 tyvimuotoiluainetta joten tuo ylimääräinen puteli joutaisi pois -laittakaa yksäriä jos haluatte vaihtaa tai ostaa!

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 11 Huhti 2010, 16:16
Kirjoittaja Sylver
en ole ihan varma tosta alkoholista.. täytyy tarkistaa.. mutta ei mun mielestä kyllä korputa, ihan hyvän näköiseksi jätti hiukset, ei kuivan näköiseksi.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 11 Huhti 2010, 20:50
Kirjoittaja tuutikuu
^^^Tigin Root Boost on kyllä todella tujua tavaraa, ehdottomasti toimiva tuote, mutta ainakin omaan hentoon ja pehmoiseen tukkaani en ole onnistunut sitä käyttämään niin, etteikö korputtaisi. Queen for a day on Tigiltä vähän kevyempi tyvikohottaja, ihana tuoksu mutta se taas ei jotenkin tunnu pysyvän. Ja on omaan makuuni ehkä sekin liian korppu.

Big Sexy Hairin Root Pumpia löytyy kahta vahvuutta, en ole niitä vielä testailllut mutta kevyemmästä versiosta löytyy matkakoon testeri. Laitan kokemuksia myöhemmin. Backcomb in a bottle, eli tuo mainittu "tupeeraus pullossa" on kyllä loistotuote jos tahtoo todella tukan irti hiuspohjasta.Pehmoiseen, luonnolliseen volyymiin kyllä aivan liian styde, mutta toimii näyttäviin kampauksiin!

Lanzan Root Effects -tyvivaahtoon (vanha, punaisessa pullossa) olen aivan rakastunut!! Hiuksista tulee ilmavat ja kuohkeat, mutta ne jää silti ihanan pehmeiksi. Sopii pitkälle tukalle loistavasti - latvaan sitten jotain silottavaa. Miinusta vain tuoksusta, joka on jotenkin oudon miehinen..Mutta tämä jää kyllä käyttöön!

Jos varmasti korputtamatonta volyymia kaipaa, niin suosittelisin föönausgeelejä. Sexy Hairilta löytyy ainakin Blow Dry Gel, joka antoi ihanast volyymiä, mutta myös kiillon ja sileyden! Lanzalla on vastaava, josta vanhaa versiota olen testannut. Ihana appelsiinin tuoksuinen ja toimi hyvin hentoon tukkaan, mutta omana testipäivänäni tukka kyllä lätsähti aika nopeasti.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 12 Huhti 2010, 13:52
Kirjoittaja beachbunny
Sylver kirjoitti: Super Sexy Hairin kaikki vaahdot ja kohottajat  on aika tujua tavaraa ja kohottaa kyllä aivan varmasti.. Kuten se tupeeraus pullossa- tuote.. Kannattaa kokeilla jos haluaa maksimaalista tuuheutusta tai kohotusta! :)
Minkä sarjan tuotteita noi Super Sexyt on ?

------

Sitte kysyisin et onks kukaan hankkinu sitä Björn Axenin tyvikohotushärveliä ? Siin on semmonen kreppiraudan näkönen se rautaosa, näyttää vähän oudolta - miten se toimii ja tärveleekö hiuksia ?

---------

Ite oon harrastanu edelleen aina ku viitsin paplareilla kohotusta ja kuohkeutta hiuksiin, mut aina ei niitä viitti - paplareista todella vihaan tarrapaplareita => järjetön keksintö koska ne todella repii hiuksia - eli

- tietääks kukaan mitään kauppaa josta sais edullista ostettua samettipintasia ISOJA papiljotteja, halvemmalla ku hairstoressa - aikoinaan ostin mut ne on jo niin nuutuneita.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 12 Huhti 2010, 15:14
Kirjoittaja Sagu
beachbunny kirjoitti: Minkä sarjan tuotteita noi Super Sexyt on ?
Sarjan nimi on siis Sexy Hair, ja tässä kyseessä oleva "tuoteperhe" on Big Sexy Hair, jolla on tuuheuttavia tuotteita. Noita tuotteita löytyy muitakin samalla nimiperiaatteella, esimerkiksi Curly Sexy Hair on kiharoille tarkoitettua. Eli vaikkapa Feel Uniquesta nämä kaikki löytyy brändin Sexy Hair alta.

Tuo Backcomb In A Bottle kuulostaa kyllä tän perusteella pakkohankinnalta! ;D Multa löytyy ennestään jo tuo Blow Dry Gel, joka kyllä tuuheuttaa mahtavasti, mutta mulla myös korputtaa aika usein.
beachbunny kirjoitti:Sitte kysyisin et onks kukaan hankkinu sitä Björn Axenin tyvikohotushärveliä ? Siin on semmonen kreppiraudan näkönen se rautaosa, näyttää vähän oudolta - miten se toimii ja tärveleekö hiuksia ?
Volumaster! Ainakin Stationeryn blogissa oli kyseisestä härvelistä taannoin postaus, ja hän oli tykännyt. :) Täältä löytyy.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 12 Huhti 2010, 16:02
Kirjoittaja keijukainen
beachbunny kirjoitti:
Sitte kysyisin et onks kukaan hankkinu sitä Björn Axenin tyvikohotushärveliä ? Siin on semmonen kreppiraudan näkönen se rautaosa, näyttää vähän oudolta - miten se toimii ja tärveleekö hiuksia ?
Myös muotoilulaite-ketjusta löytyy Volumaster-kokemuksia.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 13 Huhti 2010, 11:33
Kirjoittaja beachbunny
Kiitos molemmille vastaajille noista linkeistä Volumaster-informaatioon - näyttää olevan kyseessä laite joka mun on HETI pakko hankkia - just mun tyyppisille hiuksille tehty - ei voi tässä vaiheessa muuta sanoa ku kiitokset, en usko et toi laite voi olla mulle ainakaan ihan turha hankinta, odotukseni ovat kuitenkin realistiset, jos nyt tietynlaista kuohkeutta sais tyveen ilman enemmän tai vähemmän inhoamiani paplareita niin se ois loistavaa  -  Luulen että Volumaster tulee olemaan yks valopilkku mun keväässä  :T

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 17 Huhti 2010, 16:40
Kirjoittaja Venin
Omaan liukkaaseen ja hyvin ohueen hiukseen tuo Herbinan tyvikohottaja toimi hyvin, tuli mukavan tuuhea lopputulos. Hiukset on pisimmillään olkapäille ja hyvin kerrostetut, ja nyt oikein tuntuu päänahassa miten hiukset on koholla  :D  Eikä hinta ole ollenkaan paha näinkin toimivaksi tuotteeksi.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 29 Huhti 2010, 11:44
Kirjoittaja beachbunny
Missä vaiheessa sä laitat sitä Herbinan tyvikohottajaa? Ite ostin tota pari vuotta sitte ja mulla se on jääny kaappiin muhimaan, kokeilin kai kerran eikä se tehny mitään.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 30 Huhti 2010, 01:24
Kirjoittaja Venin
^ Ensin pesen hiukset ja pyyhekuivaan, sitten tyvikohottajaa ja joskus seuraksi muotovaahtoo lähinnä vaan ei-tyveen. Sitten föönaus pää alaspäin ja lopuksi päälliset pyöröharjan kanssa.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 02 Marras 2010, 20:43
Kirjoittaja Nannuliini
Olen käytellyt nyt pullon Redkenin Rootfullia. Ei ainakaan lähmää, ihan ihmeitä ei tosin tee, mutta ei ehkä ihmekään kun tukkakin niin pitkä. Hieman kuitenkin kohottaa ja vie sen pahimman liukkauden pois, ettei otsaa lähinnä olevat hiuksetkaan rasvoitu ihan niin nopeaan. Tuntuu, että mitä märempään tukkaan laittaa ja sitten föönää, niin sitä paremman tuloksen saa. Toinen pullo on odottamassa huomisaamun korkkausta.  :)

Hiukset siis alaselkään, ja pituuksilta haen sileyttä ja raskautta. Hius kuitenkin rasvoittuu nopeaan varsinkin jos tukka on auki joten senkin takia kaipaan nostetta tyveen.

Fudgen Pump uppia olen myös jonkin verran testaillut, mutta tuntuu ettei se tee oikein mitään. Sen tosin sain kaverilta niin ehkä ei sitten vaan ole parhaimmassa hapessa enää.

Sexy hairin tyvisuihketta olisi kiinnostava kokeilla, saattaisi olla hyvinkin tuhtia. Sääli vaan ettei sitä saa ulkomailta tilattua.

Onko kellään Tresemmen tyvisuihkeesta kokemusta vielä?

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 03 Marras 2010, 21:42
Kirjoittaja RockQueen
http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus ... id=2271482 Ilta-Sanomien tyvikohottajavertailu :) Lanzan Daily Thickening Treatment voitti.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 04 Marras 2010, 17:05
Kirjoittaja nelma
Onko kukaan kokeillut Giovannin tyvikohottajaa?

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 04 Marras 2010, 17:13
Kirjoittaja Henrietta
nelma kirjoitti: Onko kukaan kokeillut Giovannin tyvikohottajaa?
Olen muutaman kerran testannut ja on kyllä hyvä! Itse en ainakaan tarvitse föönausta kun tuote toimii. Olen suihkinut pyyhekuiviin hiuksiin ja tukka kyllä nousee päänahasta. Mulla ei kokemusta juurikaan muista tyvikohottajista, mutta uskaltaisin kyllä suositella tätä lämpimästi.
Kyseessä siis Giovanni root 66.
Mulla on puolipitkät, lasimaiset "silkkihiukset".

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 04 Marras 2010, 17:28
Kirjoittaja Arnella
^ Kuulostaapa hyvältä, taidankin käydä heti lisäämässä iherbin wish listille. Olen todella laiska föönaaja ja harva tuote toimii ilman sitä.  :) Tekeekö tuo hiuksesta karkeampaa tai lähmääkö mahdollisesti?

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 04 Marras 2010, 17:39
Kirjoittaja Henrietta
^

Mulla on tosiaan vaan parin kerran kokemus, mutta ei mielestäni karhenna. Ei lähmää. Mä en tykkää föönailla  yhtään ja siks olikin kiva ylläri et toimi :)

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 07 Marras 2010, 09:12
Kirjoittaja nelma
Arnella kirjoitti: ^ Kuulostaapa hyvältä, taidankin käydä heti lisäämässä iherbin wish listille. Olen todella laiska föönaaja ja harva tuote toimii ilman sitä.  :) Tekeekö tuo hiuksesta karkeampaa tai lähmääkö mahdollisesti?
Sama vika. ;) Jos tuo tosiaan toimisi ilman fööniä niin voisi olla vastaus kaikkeen.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 11 Marras 2010, 13:42
Kirjoittaja Kostajakani
Henrietta kirjoitti: Kyseessä siis Giovanni root 66.
Saako tuota suomesta? :)

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 24 Marras 2010, 14:27
Kirjoittaja Bamboo
Onko Tresemmen 24h Body Root Boostista kokemusta? Tekisi mieli kokeilla jotain tyvikohottavaa, jota saisi helposti kaupasta.

http://www.tresemme.com/Products/Volume/24-Hour-Body-Root-Boost-Spray/

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 24 Marras 2010, 15:08
Kirjoittaja Henrietta
Mary the Queer kirjoitti:
Henrietta kirjoitti: Kyseessä siis Giovanni root 66.
Saako tuota suomesta? :)
Nyt vasta huomasin kyssärisi.. Juu ei saa suomesta. iherb:stä jenkeistä tilasin :
http://www.iherb.com/Giovanni-Root-66-M ... /8833?at=0

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 02 Joulu 2010, 10:27
Kirjoittaja lines
Osaisitteko sanoa kumpi on parempi tyvikohottaja, Tigin catwalk root boost vai Big sexy hairin puuteri. (Big Sexy Hair Powder Play Volumizing & Texturizing Powder) Big sexy hairista ei löydy oikein mitään tietoa ja puuteri taitaa olla uutuus. Oma kampaajani on laittanut tukkaani Tigiä ja tykkäsin siitä tuuheudesta mutta toinen kampaaja parjasi Tigiä ja suositteli tätä uutta Big sexy hairia. Olin ihmeissäni että mistäs nyt tuulee, vastahan kaikki ylistivät Tigiä.
Ärsyttää muuten nuo testit joissa ei kerrota millaiseen tukkaan tuotteita on kokeiltu. Oma hiukseni ovat lyhyet, ehkä 10 cm pisimmillään.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 02 Joulu 2010, 14:05
Kirjoittaja Tintu
^itselläni samanlainen tukka, ja Root boost kyllä tehoaa ja kunnolla! Tulee oikein tuuhea :) Itselläni suht sileä suomalainen hius. Yksittäinen hius ohut.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 29 Joulu 2010, 13:03
Kirjoittaja Chantel
Arvoin tuon Redken Rootfulin ja Layer Liftin välillä, mutta makeupalleyn ja muiden arvostelujen perusteella ostin sitten jälkimmäisen. Oi oi oi!  :l  Ihanasti antaa tukea tyveenkin ja on minunlaiselleni maailman laiskimmalle hiusten laittajalle hengenpelastaja. Suihkii vain menemään illalla kosteisiin hiuksiin ja aamulla wool shaken kaverina antaa volaa koko päiväksi. Suosittelen! :)

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 30 Maalis 2011, 13:18
Kirjoittaja masked sinner
Ostin Herbinan tyvikohottajan reissuja varten pienen kokonsa vuoksi, ja sehän osoittautuikin tosi hyväksi tuotteeksi! Käytin ilman fööniä, antoi sopivasti tukea mun hennoille olkapäämittaisille hiuksille. Pitää vielä testata föönin kanssa myös.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 01 Huhti 2011, 22:32
Kirjoittaja RockQueen
Chantel kirjoitti: Arvoin tuon Redken Rootfulin ja Layer Liftin välillä, mutta makeupalleyn ja muiden arvostelujen perusteella ostin sitten jälkimmäisen. Oi oi oi!  :l  Ihanasti antaa tukea tyveenkin ja on minunlaiselleni maailman laiskimmalle hiusten laittajalle hengenpelastaja. Suihkii vain menemään illalla kosteisiin hiuksiin ja aamulla wool shaken kaverina antaa volaa koko päiväksi. Suosittelen! :)
Annatko sä hiusten kuivua itsekseen vai kuivaatko kuivaajalla? Tuon Rootfulin kuvauksessa kun puhutaan että pitäisi föönata. Itse välttelen fööniä, mutta joku tyviaine kiinnostaisi :)

Edit. Luin tänään Stockalla tota Rootfulin suomenkielistä tekstiä putelin kyljestä, ja siinä luki että voi antaa kuivua itsestään tai föönata. Taidanpa laittaa tilaukseen jommankumman :)

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 12 Huhti 2011, 20:03
Kirjoittaja RockQueen
Chantel kirjoitti: Arvoin tuon Redken Rootfulin ja Layer Liftin välillä, mutta makeupalleyn ja muiden arvostelujen perusteella ostin sitten jälkimmäisen. Oi oi oi!  :l  Ihanasti antaa tukea tyveenkin ja on minunlaiselleni maailman laiskimmalle hiusten laittajalle hengenpelastaja. Suihkii vain menemään illalla kosteisiin hiuksiin ja aamulla wool shaken kaverina antaa volaa koko päiväksi. Suosittelen! :)
Sori tuplapostaus.. Kysyin feeluniquesta milloinkohan heille tulis Layer Liftiä varastoon (oli loppu myös LF:stä). Vastaus on että tuote on lopetettu joskus keväällä. Onkohan tuo Rootful nyt sitten ihan huonoa, makeupalleyssä oli vain yksi (haukku)arvio..

Edit. Hahah vai FOOTful :D korjataanpas..

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 13 Huhti 2011, 10:41
Kirjoittaja Kaisa
RockQueen kirjoitti: Kysyin feeluniquesta milloinkohan heille tulis Layer Liftiä varastoon (oli loppu myös LF:stä). Vastaus on että tuote on lopetettu joskus keväällä.
Redkenin Layer Liftiä saa vielä ainakin Hairsupermarketista ja Mansikkanetistä.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 13 Huhti 2011, 11:54
Kirjoittaja Miia
Minulla on käytössä Redkenin Rootful, se on ihan käypää tavaraa arkikäytössä. Nostaa tyveä ja pitää sen ilmavana, mutta mitään massiivista kohotusta tällä ei saa aikaiseksi. Ei lähmää pahemmin. Ei mikään kauhean hyvä tuoksu tässä, mutta ei leijaile päivän mittään nenään. Föönaus on kyllä ihan pakollista tämän kanssa, tuote on jotenkin todella märkää. Voi olla, etten osta toisen kerran, mutta eiköhän tuo loppuun tule käytettyä.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 15 Huhti 2011, 19:18
Kirjoittaja Herya
Quutti kirjoitti: Ostin Herbinan tyvikohottajan reissuja varten pienen kokonsa vuoksi, ja sehän osoittautuikin tosi hyväksi tuotteeksi! Käytin ilman fööniä, antoi sopivasti tukea mun hennoille olkapäämittaisille hiuksille. Pitää vielä testata föönin kanssa myös.
Mullakin toimii tosi hyvin. Suihkutin kuivien hiusten tyveen ja föönasin pää alas päin. Toimii siis myös kuivassa tukassa :)

Äh unohdin mainita että mun tukkani on melko liukas ja pituutta 5cm leuan alle.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 25 Huhti 2011, 13:05
Kirjoittaja beachbunny
Quutti kirjoitti: Ostin Herbinan tyvikohottajan reissuja varten pienen kokonsa vuoksi, ja sehän osoittautuikin tosi hyväksi tuotteeksi! Käytin ilman fööniä, antoi sopivasti tukea mun hennoille olkapäämittaisille hiuksille. Pitää vielä testata föönin kanssa myös.

Luettuani tän muistin että mullahan on tota kaapissa melkee täys pullo monen vuoden takaa, lieko enää kelvollista. - Oon karttanu useimpia muotovaahtoja ja hiuskiinnettä, aina ne rupee kutittamaan päänahkaa; kun vielä värjään hiuksia (etupäässä kevytväreillä) oon niiku ajatellu etten viitti liikaa ärsyttää -  Jos tota vaan laittaa tyviin eikä föönaa, niin onko aiheuttanu minkäänlaista kutinaa ? Ja kutina tarkottaa mulla sitä et se kutisee jossain määrin sit viel seuraavanakin päivänä, pesen hiukset yleensä joka toinen päivä - mut jos tyvikohottaja ois hyvä voisin pestä useinkin joka kolmas päivä.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 25 Huhti 2011, 13:07
Kirjoittaja masked sinner
^ Ei ole mitään kutinaa tullut. Onkohan se tuote enää sama? Mä jotenkin luulin, että tuo on uutta, sellaisessa ihan pienessä vaaleanvihreässä pullossa.

http://www.herbina.fi/herbina.nsf/sp?op ... ikohottaja

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 28 Huhti 2011, 21:19
Kirjoittaja Bamboo
Täytyypä kehua iHerbistä saatavaa Giovanni Root 66 tyvisuihketta. Tämä oikeasti toimii kuiviin että märkiin hiuksiin. Eikä todellakaan ole kallis. Aiemmin en ole saanut hiuksia pysymään tuuheina tyvestä millään konstilla, mutta tätä kannattaa kokeilla.

http://www.iherb.com/Giovanni-Root-66-Max-Volume-Directional-Root-Lifting-Spray-8-5-fl-oz-250ml/8833?at=0

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 01 Touko 2011, 21:02
Kirjoittaja beachbunny
Quutti kirjoitti: ^ Ei ole mitään kutinaa tullut. Onkohan se tuote enää sama? Mä jotenkin luulin, että tuo on uutta, sellaisessa ihan pienessä vaaleanvihreässä pullossa.

http://www.herbina.fi/herbina.nsf/sp?op ... ikohottaja
Sama tuote, ostin joskus 2007.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 01 Touko 2011, 21:37
Kirjoittaja Mustakuu
Mullakin on tuota Herbinan tyvikohottajaa, ja toimii sekä kuivassa että kosteassa tukassa! Putelista meinaa tulla jopa liian paljon välillä, joka näkyy seuraavana aamuna melkoisena kökkö-tukkana  :D Mulla kyllä on hento hius joka menee helposti päätä myöten, ja tykkään tässä lyhyehkössä tukassa oikein overistä pörröstä, joten saattaa johtua myös tuotteiden liikakäytöstä..

Kuitenkin oli iloinen yllätys, että tämä toimii mun tukassa, yleensä kaikki, joissa on tarpeeksi pitoa, ovat liian raskaita mun hiuksille. Pullokin on kestänyt yllättävän pitkään!

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 16 Touko 2011, 09:53
Kirjoittaja Neriana
Vähän tuppaa itseä naurattamaan kun ostin ihan ensimmäistä kertaa vuosiin hiuslakan ja tajusin etten osaa edes käyttää sitä ;D Valitsin XZ pienen lakkapullon halvan hinnan ja söpön pakkauksen takia, plus että en halunnut mitään isoa pulloa pyörimään kylppäriin jos ei sovikkaan.. Suihkin lakkaa vähän epätoivoisena sinne tänne mutta enemmän taisi mennä ohi kuin osua hiuksiin.. Näin amatöörille tuo tuntuu kuitenkin toimivan ihan hyvin, tuoksuu hyvälle ja jättää kivan pidon ilman lähmäisyyttä.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 26 Helmi 2012, 15:24
Kirjoittaja naapio
Mulla on n. lapaluihin ylettyvät ohuet, veltot ja lasimaiset hiukset ja lisäbonuksena kaksi raivokasta pyörrettä takaraivolla. Tukkaa ei voi pitää auki ilman todella voimakasta tupeerausta noiden pyörteiden takia ja vakkarikampaus onkin napakka ponnari. Kaikki karheuttavat ja tyveä kohottavat tuotteet ovat siksi kiinnostaneet aina kun saan hetkellisen kipinän kokeilla jotain muuta kuin ponnaria. Olen tykännyt Paul Michellin tuuheuttavasta Extra body -suihkeesta ja saman tyylisestä Matrixin Amplifyistä mutta ne vaativat föönauksen. Kokeilemani muotovaahdot ovat joko lähmänneet tai nostaneet pikkuiset hiuksenpätkät päälaella aivan pörrölle, niistä en ole tykännyt.

Kuivaan tukkaan olen käytellyt karhean pinnan jättävää kuivashampoota, joista suosikkini on Lee Staffordin suihkutettava. Halvin hankinta on ollut ihan perus tuoksutettu talkki, jolla saa pelastettua esim. hiusrajan rasvaisuuden samalla kun se antaa nostetta, vaaleassa tukassa ei jauhoisuus ole ongelma.

Syksyllä Sokoksen hiuspäivillä myyjä suositteli Wellan Ocean Spriz -suolasuihketta mutta se epäilytti silloin liikaa ja jäi kauppaan. Nyt näin Stokalla kaksi yhden hinnalla -paketin ja ostin kokeiluun - OMG mikä pito!&nbsp; :l Tupeerausta pullossa, tukka jäi sen verran jämäkäksi ja karheaksi jo pienellä määrällä, että sain sen sipaistua sivuponnarille noin vain, ilman normaalia tupeeraus-kiroilu-tupeeraus-kiroilu... tappelua. Pieni suihkaus lakkaa päälle ja pysyy kuin tauti! Parasta tosiaan se, että tämän voi laittaa kuiviin hiuksiin eikä tarvita mitään muuta, ei fööniä, suoristusrautaa, tupeerauskampaa tai vastaavia. Tosi helppo varmaan myös matkalla mukana kun pitää selvitä minimitarvikkeilla&nbsp; <3

Täältä lukemieni juttujen perusteella kiinnostuin myös Redkenin Wools Shakesta, osaisiko joku verrata näitä kahta keskenään? Ocean Sprizissä on alkoholia eli voi kuivattaa jatkuvassa käytössä, Wool Shake taitaa olla alkoton?

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 15 Maalis 2012, 14:40
Kirjoittaja lip_eh
Minul olis hakusessa muotovaahto, jota viitsisi käyttää surutta. Eli haluan hoitavan muotovaahdon, joka kosteuttaisi ja olisi muutenkin loistava. Olisiko kellään ajatuksia/kokemuksia? :)

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 16 Maalis 2012, 17:01
Kirjoittaja muutettu
^ Aussien Dual Personality Mousse/Leave-in Conditioner voisi sopia sulle. :) Se on tavallisiin vaahtoihin verrattuna kosteuttava (tai ainakin ei-kuivattava) eikä lähmää.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 16 Maalis 2012, 19:04
Kirjoittaja lip_eh
Kiitos. Täytyy ehdottomasti hankkia tuo&nbsp; :)

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 16 Maalis 2012, 19:40
Kirjoittaja Mirju
^ Olisin suositellut myös Four Reasonsin Cream Moussea, joka tuntuu tosi siloittavalta ja pehmeältä tukalle :)

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 03 Huhti 2012, 17:38
Kirjoittaja nysimum
Bamboo kirjoitti: Täytyypä kehua iHerbistä saatavaa Giovanni Root 66 tyvisuihketta. Tämä oikeasti toimii kuiviin että märkiin hiuksiin. Eikä todellakaan ole kallis. Aiemmin en ole saanut hiuksia pysymään tuuheina tyvestä millään konstilla, mutta tätä kannattaa kokeilla.

http://www.iherb.com/Giovanni-Root-66-Max-Volume-Directional-Root-Lifting-Spray-8-5-fl-oz-250ml/8833?at=0
Mullakin toimi tuo aiemmin oikein mainiosti kuivaankin tukkaan, mutta nyt yhtäkkiä lähmää ??? Onko muilla vastaavaa ongelmaa?

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 09 Elo 2012, 09:25
Kirjoittaja Amber
En tiedä kuuluuko tämä nyt ihan tähän kategoriaan mutta laitetaan tänne kun on kyse volyymia lisäävästä tuotteesta :) Ostin siis Kicksistä Lernberger Stafsingin Beach Sprayn ja olen tykästynyt tähän kovin <3 Suihke jättää hiuksiin sellaista kivaa rakennetta ilman, että hiukset ovat kovat - vain hieman karheammat mutta silti pehmeät ;) Tuoksu on kiva eikä ole liian voimakas. Tämä on myös loistava tuote otsiksen muotoiluun jos otsis tuntuu olevan liian lättänä - suihkaisen vähän, annan kuivua ja harjaan. Suihkeessa on myös lämpösuoja eli voi halutessaan myös käyttää föönin alla, itse kuitenkin tykkään kun ei aina tartte föönia kaivaa esille :-*

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 09 Elo 2012, 09:33
Kirjoittaja lillamilla
Täältä myös ääni Herbinan tyvikohottajalle. Tekee ilmavan, muhkean tukan ilman lähmää tai koppuraa. Love it &nbsp;<3
Peittoaa mm. Matrixit, Tigit ja Mitchellin mousset ja spraykohottajat mennen tullen.

| Lisäys: Minustakin Matrix on hyvä, mutta tällä saa saman tuloksen halvemmalla, siitä plussaa.
|
|
|
v

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 09 Elo 2012, 10:18
Kirjoittaja Elsinen
^Itse taas tykkään Matrixin tyvikohottajasta. Kampaaja laittoi sillä tukkani puolisentoista vuotta sitten, ja tuli niin kiva lopputulos, että päätin sitten ostaa omaksi. Kampaaja vinkkasi, että pitkälle tukalle sitä voi suihkattaa hieman myös pituuksiin, ja sillä tavoin tulee rakennetta mukavasti -> hiukset tuntuvat jänteviltä olematta koppurat.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 04 Marras 2012, 23:00
Kirjoittaja pinkpepper
Eräässä blogissa kehuttiin Label.M sarjan Volume mousse-tyvikohottajaa. Onko juureksilla kokemusta?

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 20 Maalis 2013, 06:44
Kirjoittaja Milly
Olen täysin ummikko mitä mousseihin tulee. Ostin viime viikolla Fructisin Bamboo moussen ja ihan miellyttävää tavaraahan tuo on. Muistin lakan olleen huonoa muttei tekevän koppuraiseksi, joten olin vähän kiikun kaakun tuon moussen kanssa.

Ei sillä mitään massiivista tuuheutta saa, mutta hiukset eivät nuole päänahkaa vielä pari päivääkään pesusta ja tuo jättää hiukset pehmeiksi, siitä ehdoton plussa. Sormikopelolla en pystyisi sanomaan hiuksissani olevan jotain jos en tietäisi.

Onko jollain suosituksia super pow ow mousseen?

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 13 Syys 2015, 17:21
Kirjoittaja wilma
Pakko aivan tulla kehumaan label.m texturising volume sprayta. Nykyään tulee käytettyä aika vähän muotoilutuotteita, ellei hiuslakkaa lasketa. Tämä on ehdoton lisä mun vakkarituotteisiin.

http://blackouthair.fi/blackout/wp-content/uploads/2013/09/labelm-texturising-volume-spray.jpg

Tällä sai ihmeellisen hyvin pitoa liukkaaseen ja suoristettuun tukkaan. Tyvi pysyy hyvin koholla, siinä on pitoa mutta tyvestä ei tule lähmäinen eikä korppu, vaan se pysyy kuivana. Mä olen käyttänyt tätä niinkin simppelisti, kuin suoristuksen jälkeen nostellut hiusosioita ylös ja suihkuttanut vain suoraan tyveen. Toimii.&nbsp; :ts Tyvessä tuntuu sellainen hiuspuuterimainen/kuivashampoomainen lopputulos, mutta pito on todella hyvä ja pysyy koko päivän. Mä olen laittanut myös ihan tavallisen ponnarikampauksen pohjaksi, ettei lopputulos ole niin sliipattu, ja toimii siinäkin oikein hyvin.

Ainut miinus tulee ehkä tuosta tuoksusta, joka on aika vahva kampaamomainen tuoksu. Hiuksissa tuoksu ei ole enää niin voimakas eikä mitenkään huono mielestäni. Tuoksu pysyy hiuksissa, eli todella tuoksuherkille en tätä suosittele.
Tuote vaikuttaa aika riittoisalta, pienellä suihkauksella pärjää pitkälle koska pitoa kyllä löytyy. Mä olen käyttänyt tätä nyt muutaman viikon ( en päivittäin kuitenkaan) ja pullo tuntuu vieläkin aivan täydeltä.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 13 Syys 2015, 18:09
Kirjoittaja riinam
^mistäs tuota saa ja onko minkä hintaista? :) mulla on ollut käytössä BC volume boost perfect foam, joka kyllä on tehokasta tavaraa. Jää tuntumaan hiuksiin ennemmin "kuivana", kuin lähmäisenä, mutta vaatii ehdottomasti föönauksen. Siksi mietin kaveriksi jotain, mitä voisi suihkuttaa kuivaan tukkaan.

Kuva

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 13 Syys 2015, 18:37
Kirjoittaja wilma
^ Mä ostin paikallisesta kampaamosta (hair and beauty spa)&nbsp; ja hintaa purkilla oli n. 12 euroa. En muista hintaa ihan tarkalleen, mutta reilun kympin.&nbsp; :) Pikagooglailulla löytyi ainakin paljon kampaamoita ympäri suomea jotka myyvät sarjan tuotteita, ja muutama nettikauppa, mm. lookfantastic.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 14 Syys 2015, 07:57
Kirjoittaja Triina
Ostin täysin heräteostoksena L'Orealin TXT Volume Supersizing Sprayn ja tämä on aika mahtavaa kamaa. Tällä saa samanlaista rakennetta kuin hiuspuuterilla tai kuivashampoolla, mutta voimakkaammin ja paljon helpommin, vähän sellainen tärkätty fiilis. Mattainen, vahva tekstuuri, joka mahdollistaa kunnon muhkeuden ja kohotuksen ja toimii erinomaisesti kampausten alla. Suihkutetaan kuiviin hiuksiin, ei lähmää. Miinuksena tulos on sitten tietysti kiilloton ja pidemmän päälle ei taatusti mikään hellävarainen, mutta hennolle luiruhiukselle ihan mahtava tuote :)

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 14 Syys 2015, 09:28
Kirjoittaja pinkpepper
^Millainen tuoksu tuossa Lorealissa on?

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 14 Syys 2015, 10:28
Kirjoittaja Triina
Vähän sellainen miehekäs, ei kovin viehättävä mun nenään, mutta ei jää onneksi pahasti hiuksiin.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 22 Loka 2015, 19:23
Kirjoittaja Iiris
wilma kirjoitti: Pakko aivan tulla kehumaan label.m texturising volume sprayta. Nykyään tulee käytettyä aika vähän muotoilutuotteita, ellei hiuslakkaa lasketa. Tämä on ehdoton lisä mun vakkarituotteisiin.

http://blackouthair.fi/blackout/wp-content/uploads/2013/09/labelm-texturising-volume-spray.jpg
Joo, mä hehkutin tätä joskus viime vuonna muistaakseni kuivashampoo-keskustelussa! Kyseinen tuotehan mainostaa yhdistävänsä kuivashampoon, hiuslakan ja suolasprayn. :P Mutta ihan ässä tuote ja mulla melkein päivittäisessä käytössä. Suomessa tämä on melko tyyristä, kampaajalla taisi olla lähemmäs 30e, ja netistä taas ei aerosoleja voi Briteistä Suomeen toimittaa. Itse tykkään tuoksustakin.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 24 Loka 2015, 18:59
Kirjoittaja wilma
^ Reilun kympin maksoi kun ostin tämän tuotteen, on tainnut tulla hinta sitten alas tai kampaamojen välillä on vaan sitten aika isot hintaerot.&nbsp; ;D

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 25 Loka 2015, 17:05
Kirjoittaja pinkpepper
Jääköhän tuosta tummiin hiuksiin harmahtava sävy kuten joistain hiuspuutereista tai kuivashampoista?

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 29 Loka 2015, 22:38
Kirjoittaja Iiris
Pinkpepper, mulle tästä ei jää, ei ole siinä mielessä kuivashampoon kaltainen.

Wilma, onpa hinnoissa tosiaan eroja. Mun kampaaja Hgin keskustassa, mikä ei tietenkään halvin paikka. Mutta UK:n nettikaupoissakin taitaa olla 15euron tuntumassa, joten sulla on hyvä diili siellä. Ehkä saat alkaa diilata tänne niitä&nbsp; :D

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 16 Maalis 2016, 20:50
Kirjoittaja lynx
Nostellaas tämmöistä ketjua pitkästä aikaa, kun olen leikkauttanut hiukset polkaksi ja omavärisenä ne ovat vähän turhankin hyväkuntoiset ja liukkaat. Joku kohottava ja rakennetta antava tuote föönaukseen olisi etsinnässä. Sinänsä ei väliä onko suihke vai vaahto, kunhan on hyvä ;D Tuota edellisellä sivulla mainittua Label M:n Volume Moussea olen joskus käyttänyt, ja se on ihan hyvä kyllä. Tosin tuoksu on melko ikävä... Onko muilla merkeillä jotain hyviä tuotteita tähän tarkoitukseen? En ole pitkiin kovasti seurannut hiustuotemarkkinoita ja olen vähän pihalla aiheesta.

Balmainin suolasuihketta olen käytellyt, mutta se oli jotenkin parempi pidemmille hiuksille.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 16 Maalis 2016, 21:51
Kirjoittaja Triina
^Mä olen tykännyt paljon Tigin Totally Baked -vaahdosta (tai hiusmarenki, kuten sitä markkinoidaan&nbsp; ;D). Se on vähän kuin muotovaahtoa, mutta ei niin höttöistä ja antaa napakamman tuen. Sopii todella hyvin föönauksen pohjaksi, antaa volyymia ja tukea, selvästi rakennetta, mutta ei koppuroita tai tee tahmeiksi, jos on määrän kanssa maltillinen, tätä ei kannata pursotella niin paljoa kuin muotovaahtoa. Sopii sekä tyveen että pituuksiin. Plussaa siitä, että tukka ei ole klähmäinen liiska seuraavana päivänä. Mulle tämä toimii myös erinomaisesti ilman fööniä kiharoiden puristeluun. Tuoksu on sellainen makean sokerinen, jos ei tigimäisestä hajusteesta tykkää, niin kannattaa suhtautua varauksella.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 16 Maalis 2016, 21:57
Kirjoittaja Memmuuh
^^ Suosittelen ehdottomasti samaa kuin Triina!

Nyt kun tuohon Totally Bakediin on tottunut niin kaikki muut aineet joista ennen olen pitänyt tuntuu siltä, että ne ei tee mitään. ;D

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 17 Maalis 2016, 06:27
Kirjoittaja lynx
Kiitos! Pitää ottaa tuo listalle. Tigiä ei olekaan aikoihin tullut ostettua, vaikka heidän muotoilutuotteensa ovat aina olleet varsin hyviä. Tigin tuoksut ovat mun mielestä ihan ok.

Jos joku tuota Balmainin suolasuihketta miettii, niin se on ihan hyvä tuote, mutta ei hyvä föönaamisen harjan kanssa. Se tekee heti hiukseen sellaisen pinnan, jossa fööniharja liikkuu huonosti. Vähän semmoista nyhtämistä se homma sitten.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 17 Maalis 2016, 12:50
Kirjoittaja kaarina
Totally Baked kuuluu myös mun suosikkilistalle! Ostin kuitenkin sen tilalle viimeksi, kun mulla oli suora polkkatukka, Creative Geniuksen. Sillä saa jämäkän, kohoavan, sileäpintaisen (mutta "karkean") tukan ja jotenkin lopputulos on Totally Bakediin verrattuna skarpimpi. Creative Genius on sellaista laihaa, turkoosia, kimaltavaa geeliä ja se kannattaa laittaa märkään, takuttomaan tukkaan. Sileälle /jämäkälle hiukselle hyvän fööniharjan kanssa se on tosi hyvä! Totally Bakedia itse käytin enemmän pehmeiden luonnonkiharoiden korostamiseen ja semmoisen pörheän tuuheuden luomiseen. Creative Geniuksen kanssa on myös mielestäni helpompi käyttää jotain lisäboostia, esimerkiksi hiuspuuteria, sillä CG ei tee ollenkaan sellaista tahmaavaa tekstuuria, joka hiuspuuterin kanssa saattaisi aiheuttaa lähmää.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 17 Maalis 2016, 19:44
Kirjoittaja lynx
Tuon Creative Geniuksen voisi ottaa myös kokeiluun kyllä. Kiitokset vinkistä :ts Mulla on ihan minimaalisen vähän tukkamömmöjä nyt, niin samapa ostaa vaikka molemmat :3

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 19 Maalis 2016, 07:40
Kirjoittaja lynx
Ostin tuon Totally Bakedin, ja se on tosiaan hyvin pitkälti sellainen tuote mitä olin etsimässä. Kiitokset vaan vinkkaajille :ts Tuoksu on mun mielestä kiva. Tigi on osannut kyllä noi tuoksut mielestäni aina hyvin, vaikka ne sinänsä ovat voimakkaita. Toi mainitsemani Label M:n Volume Mousse on tosiaan myös hyvä, mutta sen tuoksu muistuttaa yhtä aikaa&nbsp; jotain tosi voimakasta miesten tuotetta, mutta on myös jotenkin äitelä.

Creative Geniusia ei isolla Stockmannilla ollut, mutta pitää ostaa se jos tulee jossain vastaan.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 20 Maalis 2016, 13:22
Kirjoittaja Marie Corelli
Minäkin ostin tämän keskustelun innoittamana Totally Bakedin ja tänään kokeilin sitä ensimmäisen kerran. Olen iloisesti yllättynyt sen tuomasta tuuheudesta, kun käytin sitä föönauksessa. Tavallisella vaahdolla en ole saanut näin tuuheaa tulosta aikaiseksi ja minun kohdalle on sattunut myös muutama sellainen Tigin tuote, joka ei ole toiminut minulla. Tuon Creative Geniuksenkin olin jo unohtanut, vaikka sellaisenkin omistan. Viimeksi käytin sitä muotoiluun ja sillä saan myös hyvän tuloksen tukkaani. Creative Geniusta minulla on ollut työpäivänäkin, mutta Totally Bakedia en varmaan uskalla töihin laittaa.

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 26 Huhti 2020, 18:24
Kirjoittaja Happy
Mulla ois hakusessa muotovaahto föönauksen alle josta tukka sais mahdollisimman paljon volyymia ilman että kuivattaa. Mulla on luonnostaan melko tuuhea ja paksuhko tukka, laineille taipuvainen. Tigin totally baked mitä aiemmissa vanhoissa viesteissä kehutaan olisi jotain mitä koklaisin, mutta sitä ei näemmä myydä enää missään. Olisiko jotain vastaavaa korvaajaa vai tietääkö joku paikkaa josta sitä vielä saa?

Re: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 12 Loka 2021, 08:57
Kirjoittaja Anelma
Happy, olen itse ollut hyvin tyytyväinen Lanzan Dry Hair Texture Sprayihin. Suihkutetaan kuiviin hiuksiin ja saa minun melkein vyötärölle ulottuviin paksuihin hiuksiin kohotusta ja tuuhennosta. Tuoksukin on raikas, sellainen marjaisa, on saanut kehuja.

Re: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Lähetetty: 12 Loka 2021, 20:32
Kirjoittaja RaZen1000
Tuotapa täytyy kokeilla. Etsinyt pitkään kunnon kohotusta antavaa suihketta!