Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Leikkaukset sekä kampaukset
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

^ Kyllä. Hunajapupu suositteli noita Fudgeja aikanaan mulla ja ihastuin heti! Kiitosta vaan vinkistä! Toimivat ihan mielettömän hyvin tyven kohotukseen ja muun tukan tuuheutukseen. Ihastuin myös noiden tuoksuihin.
Iiris
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1260
Liittynyt: 21 Maalis 2006, 19:25

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja Iiris »

Ostin Matrix Amplify Root Lifterin kun lähti halvalla Jenkeistä ja olen ollut tosi iloisesti yllättynyt! Tällä hetkellä oiva yhdistelmä superohuelle tukalleni on tuota tyveen ja pituuksiin sitten Tigin Cockya (joka ei toimi mulla tyveen laitettuna yhtään). Jei!

Kuva
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).
Metku
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 466
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 14:11

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja Metku »

^ eilen meinasin ostaa tuota. Oli Sokoksella melko edulliseen hintaan tarjolla. Päädyin kuitenkin testaamaan ennen sitä vielä Herbinan tyvikohottajan (pikkupurkki 2,70e), koska en vielä tiedä kuinka tätä uutta V-leikkaustani haluan pitää. Täytyy harkita tuon ostamista, jos tyvikohotus tuntuu hyvältä.
1b F ii
Väri 3.0
Pituus n. 74 cm
Hiuskuvia löytyy Hiuslaatuketjusta (s. 2)
Herya
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1051
Liittynyt: 07 Syys 2007, 17:21

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja Herya »

^^ Tekeekö tuo tyvikohottaja hiukset tahmeiksi tai koviksi? Goldwellin trendline tyvikohottaja oli aivan kamalaa tahmaa ja kovetti myös samalla  :-\.
Norppa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 923
Liittynyt: 31 Elo 2006, 11:33

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja Norppa »

Metku kirjoitti: ^ eilen meinasin ostaa tuota. Oli Sokoksella melko edulliseen hintaan tarjolla. Päädyin kuitenkin testaamaan ennen sitä vielä Herbinan tyvikohottajan (pikkupurkki 2,70e), koska en vielä tiedä kuinka tätä uutta V-leikkaustani haluan pitää. Täytyy harkita tuon ostamista, jos tyvikohotus tuntuu hyvältä.
Niin ostitko siis tuon jo? Olen tuota itsekkin miettinyt, kiinnostaisi vaan tietää että onko tuosta mitään iloa tai onko se ihan kuraa. Löytyykö muita jotak tuota olisivat testanneet?

Entä onko jotain muuta markettimerkkiä millä olisi hyvä tyvikohottaja?
Ikuinen kasvattaja. Laatu jotakuinkin 2a M ii, kuivat ja helposti katkeilevat
Tuikkuli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2461
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:18

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja Tuikkuli »

Tuo Herbinan pieni tyvikohottaja menee paremman puutteessa ja esim. matkapullona, mutta jatkuvassa käytössä en oikein jaksa innostua siitä. Periaatteessa se toimii markettituotteeksi aika jees, mutta pidemmässä käytössä varsinkin tuntuu, että se kuivattaa hiuksia ja aiheuttaa kuitenkin jotain tahmaisuutta, vaikkei se ensialkuun siltä vaikutakaan. Jos sitä kokeilee, eikä ole vielä aivan myyty, niin ei kannata missään nimessä ajatella, ettei tykkää sitten muistakaan tyvikohottajista!

Mulla on ollut nyt koko syksyn käytössä Paul Mitchellin Extra Body Daily Boost. Se on tavallista suihketta muovipullossa eikä siis mitään vaahdoksi muuttuvaa aerosolia. Pullossa on kuitenkin nokkasuutin eli aineen saa tarkasti päänahkaan. Tuoksu tuotteessa on tosi mieto. Tykkään tosi paljon siitä, että tämä jättää hiukset luonnollisiksi, mutta silti tuuheiksi. Ei koppuroita yhtään, ei tahmaa juuri yhtään eikä kuivata, vaikka käyttäisi joka päivä. Pullossa neuvotaan tosi pieni annostelu, mutta itse laitan enemmän eikä silti tahmaannu. Tuntuu tosi hellävaraiselta ja älyttömän miellytttävältä muotoilutuotteelta! Mitään megatuuheaa biletukkaa tällä ei varmaankaan saa, mutta arkikäyttöön aivan ihana!

Matrixin perinteisintä Amplify-suihketta en ole tainnyt koskaan kokeilla (sekin nokkapullossa), mutta joku muu tuuheuttava suihke samasta sarjasta mulla on ja se on ollut vähäisen käytön perusteella karsea tahmaaja ja liimaaja. On siis koekäyttö hiipunut ymmärrettävistä syistä enkä enää hinkua muitakaan sarjan tuuheuttavia, vaikka iso ja mielenkiintoinen valikoima olisikin.
lip_eh
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 198
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 14:40

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja lip_eh »

Haaaah.. Tigin Root Boost ei tee hiuksille yhtään mitään. Tekeekö teille ja jos tekee, miten? ???
Kasvain sanoi kasvain ja kasvoi vain. Toimispa myös hiuksiin.
petomaani

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja petomaani »

Formen root boosteria löytyy kotoota ja kehun kyllä todella hyväks ja tehokkaaks värkiksi. Käytän lähinnä jos menen viihteelle - ensin sitä ja kiinnitys lakalla.
Iiris
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1260
Liittynyt: 21 Maalis 2006, 19:25

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja Iiris »

Hemppa kirjoitti: ^^ Tekeekö tuo tyvikohottaja hiukset tahmeiksi tai koviksi? Goldwellin trendline tyvikohottaja oli aivan kamalaa tahmaa ja kovetti myös samalla  :-\.
Ei tahmaa yhtään. Jos laittaa paljon, saattaa kovettaa, mutta ei todellakaan samalla tavalla kuin aerosolipulloissa olevat vaahtomaiset. Tuossa Matrixissa viehättää juuri se luonnollinen tuuheutus minua.
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).
Sylver
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 400
Liittynyt: 01 Heinä 2007, 22:20

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja Sylver »

Keunen root booster on todella toimiva ja edullinenkin.. Se toimii musta hyvin oikeastaan kaikilla hiuslaaduilla.
mariea

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja mariea »

Sylver kirjoitti: Keunen root booster on todella toimiva ja edullinenkin.. Se toimii musta hyvin oikeastaan kaikilla hiuslaaduilla.
Kokeilin tuota siskollani, ja toimi munkin melkoisen raskaaseen tukkaan. Täytynee ostaa oma, en tosin tajunnut kysyä mistä sisko oli omansa ostanut.
Miho
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 283
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 09:57

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja Miho »

Minäkin ostin tuon Herbinan tyvikohottajan, mutta enpä kyllä ole huomannut mitään eroa hiuksissa. Laitettiin varsin poikakaverin tukkaankin, mutta hän valitti että hiukset tuli "oudon" tuntoisiksi ja sitten tietty tuli bad hair day ja päivä pilalla :D Mutta tosiaan ei ole hinnalla pilattu, joten uskaltaa varmasti testiksi ostaa, jos muiden hiuksiin toimisi paremmin.
Kunis

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja Kunis »

Mitä olen tällaisten tuotteiden käyttäjiltä kuullut, niin he pesevät tukkaansa päivittäin. Mun normaali pesuväli on kolme-neljä päivää (luomuna kestää niin hiton kauan kuivua, ettei useammin viitsi, ja fööni pilaa karvat).

Onko sellaista kohotusainetta, jonka voisi kammata iltaisin pois tms? Niin, kyllähän tossa Herbinankin hiuslakassa lukee että poiskammattava, mutta paskat oikeesti. Pitoa saisi myös olla jonkunverran, että kannattelisi näitä raskaita. Oisko suositteluja?
tuatara
Haiven
Haiven
Viestit: 27
Liittynyt: 30 Heinä 2008, 15:38

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja tuatara »

Tuikkuli kirjoitti:

Mulla on ollut nyt koko syksyn käytössä Paul Mitchellin Extra Body Daily Boost. Se on tavallista suihketta muovipullossa eikä siis mitään vaahdoksi muuttuvaa aerosolia. Pullossa on kuitenkin nokkasuutin eli aineen saa tarkasti päänahkaan. Tuoksu tuotteessa on tosi mieto. Tykkään tosi paljon siitä, että tämä jättää hiukset luonnollisiksi, mutta silti tuuheiksi. Ei koppuroita yhtään, ei tahmaa juuri yhtään eikä kuivata, vaikka käyttäisi joka päivä. Pullossa neuvotaan tosi pieni annostelu, mutta itse laitan enemmän eikä silti tahmaannu. Tuntuu tosi hellävaraiselta ja älyttömän miellytttävältä muotoilutuotteelta! Mitään megatuuheaa biletukkaa tällä ei varmaankaan saa, mutta arkikäyttöön aivan ihana!
Komppailen täysillä! Mulla on ollut tuo samainen aine säännöllisessä käytössä nyt n. 5 kk, ja se toimii mullakin juuri noin, kuin Tuikkuli kuvaili. Aivan ihanaa ainetta! Ei tahmaa, kuivata tai koppuroita, ja tulos on tuuhean luonnollinen. Me like  :-* Kannattaa kokeilla, jos tykkää luonnollisesta lopputuloksesta.
Blushing
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 555
Liittynyt: 03 Heinä 2008, 15:14

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja Blushing »

Kumpi olisi bsl- pituiselle hennolle, rasittavan suoralle tukalle parempi kohottaja, Fudgen Pump up vai Paul Mitchellin Extra Body Daily Boost? Ja haluaisin tosissaan kunnon kohotusta, en vain vähän tuuheutta...
Vastaa Viestiin