Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Leikkaukset sekä kampaukset
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja Triina »

Mä olen aina vain vakaammin sitä mieltä, että Tuikkulin hiuslaatu menee yksiin omani kanssa, sillä erolla, että näitä ei ole lukumääräisestikään erityisen paljon. Tukka littaantuu ihan pienestäkin, en pysty esim. pitämään pipoa lainkaan, jos pitäisi sen jälkeen näyttäytyä ihmisaten ilmoilla. Opettilin jo aikoja sitten pesemään hiukset joka aamu. Ilman mitään muotoiluja hius on ällöttävän silkkinen ja veltto.

Fudgen Pump Up on ollut erinomainen tyvikohottaja. Se antaa rakennetta, todellakin nostaa hiusta ja tuki pysyy. Siihen vähän vahaa ja lakkaa lisukkeeksi, niin pää on ihan uudestisyntynyt.
Herya
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1051
Liittynyt: 07 Syys 2007, 17:21

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja Herya »

Mistä saisi tyvikohottajan jossa ei ole alkohoolia tai silikoonia vai onko niissä aina pakostikin ???
Butterfly
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1436
Liittynyt: 23 Kesä 2006, 22:16

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja Butterfly »

^ Goldwell Trendline Double Boost Rootlift Spray -siinä ei ole alkoholia ja toimii ainakin omaan yleensä päätä myöten menevään tukkaan todella hyvin :) Tuoksukin on miellyttävä. Tuosta en tiedä, onko silikonia (purkki on kotona), mutta ei kai noissa suihkittavissa yleensä ole ???
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja Triina »

Matrix Amplify Root Lifter spray on täysin alkoholiton ja silikoniton.
Lizine

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja Lizine »

Joo, täytyy nyt tännekkin tulla kertomaan että olen löytänyt todella hyvän tuotteen: Tigin big&biggerin. Ei aiheuttanut minkäänlaista hilseilyä päähän (olen tummahiuksinen, että olisi varmasti näkynyt) ja pitää tosi hyvin. Ei tarvitse enää edes välttämättä tupeerata jos ei halua  ;D niin hyvin tuo big&bigger minulla toimii!

Paras lopputulos tosiaan tulee niin, että laittaa vielä hiukan kosteaan hiukseen juureen big&biggeriä ja pituuksiin superstar-föönausnestettä ja sitten harjan kanssa föönaa kuivaksi.  :-*  Superstar pehmentää ja suojaa hiuksia ja estää niiden koppuroitumisen, mitä tuo big&bigger tekee jos sitä pituuksiin laittaisi.
Shi Shi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1212
Liittynyt: 09 Kesä 2006, 12:32

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja Shi Shi »

Hemppis kirjoitti: Mistä saisi tyvikohottajan jossa ei ole alkohoolia tai silikoonia vai onko niissä aina pakostikin ???
KMS:n Texture Blast ei sisällä kumpaakaan. Tigin Cockyssa ei ainakaan silikonia ole, tuskin alkoholiakaan. Nexxulta löytyy  Ambient, jossa ei myöskään ole kumpaakaan.
:: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix
nukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 711
Liittynyt: 21 Loka 2006, 09:41

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja nukka »

Kuuluuko tuuheuttavatkin tähän ketjuun? En ainakaan nopealla selauksella löytänyt parempaakaan ketjua..

Eli mun pitäis löytää joku marketista saatava tuuheuttava/kohottava aine. Ei saisi pahemmin olla silikonia eikä alkoholia. Olen käyttänyt tuommoista kiharanvirkistäjää kuin Lorealin Studio hot curl, saan sillä hiukset todella tuuhean ja ilmavan näkösiksi. Tuntuu kuitenkin että hiukset kuivaa kamalasti ja tuolla tulee muutenkin jotenkin koppuraiset hiukset.

Ehkä joku samantyylinen tuote olisi hyvä mutta nimenomaan tuuheuttava/kohottava. Ei tarvitse olla mikään kiharanvirkistäjä. Ja siis marketista pitäisi löytyä.
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234
Lalla
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1589
Liittynyt: 25 Helmi 2008, 21:44

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja Lalla »

L'Anzan Volume Roots Effects on ihan toimivaa, mutta en ole ihan varma ostaisinko sitä muuten kuin alesta... Kalliilta tuotteilta pitäisi saada jo vastinetta rahalle. Osiksen Volume Shot on toinen kokeiltu tyvivaahto, mutta mielestäni aika lähellä tavallisen muotovaahdon luokkaa. Jostain kumman syystä sillä saa kyllä otsiksen muotoiltua hyvin :D
Tuikkuli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2461
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:18

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja Tuikkuli »

Olen jo pitkään halunnut ostaa Paul Mitchellin Extra Body Daily Boost -tyvisuihkeen ja nyt mulla lopulta on se! :D

Suihke ei tahmaa tai koppuroita yhtään, mikä on harvinaista muotoilutuotteelle. Antaa kuitenkin tosi hyvin nostetta juuriin ja tuuheutta pituuksiin ja kaiken lisäksi vaikutus kestää älyttömän hyvin koko päivän. Ehkä pikkuinen miinus siitä, että tuote jättää hiukset föönaamisen jälkeen niin pehmoisiksi ja höttöisiksi, että tekee mieli lisätä jotain muotoiluvoidetta tai vahaa, että saisi vähän eroteltavuutta suortuviin. Loistotuote joka tapauksessa!
Neriana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2417
Liittynyt: 28 Maalis 2008, 13:48

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja Neriana »

Saan tuttavan kautta Schwarzkopfin tuotteita edullisemmin, ja nyt tarvitsisin jonkun todella hyvää pitoa tuovan muotovaahdon, joka ei kuitenkaan tahmaa tai kuluta hiuksia..

Onko kellään ideoita minkä tuotteen voisin häneltä pyytää? :)
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja Amilo »

^Osiksen Grip muotovaahto on todella pitävä ja tuuheuttava muotovaahto. En nyt osaa sanoa sen kuluttavuudesta, eipä kai juuri sen enenpää kuin muotikset yleensäkään. Ainahan ne jonkin verran hiusta kuivattavat.
Kähmäräpälä
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 101
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 14:20

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja Kähmäräpälä »

Osaako joku verrata Tigin Root Boostia ja Superstar Queen for a Dayta? Hakusessa on tuote, jossa on riittävästi ytyä nimenomaan pitkän ja painavan tukan nostattamiseen.
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

^En noista Tigeistä tiedä, mutta Fudgen Pump Up ja Oomf Booster toimivat ainakin mun pitkään, paksuun ja suht raskaaseen tukkaan tosi hyvin. Todellakin tuovat tuuheutta. Fudge-ketjussa on lisää mielipiteitä, mutta noita voin lämpimästi suositella.
Herya
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1051
Liittynyt: 07 Syys 2007, 17:21

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja Herya »

Ostin goldwell trendline tyvisuihkeen. Tekee ihan kauheen kökköset ja tahmeet hiukset yök. Onkohan tuo matrixin tyvisuihke parempi?
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

Kähmäräpälä kirjoitti: Osaako joku verrata Tigin Root Boostia ja Superstar Queen for a Dayta? Hakusessa on tuote, jossa on riittävästi ytyä nimenomaan pitkän ja painavan tukan nostattamiseen.
Root Boostia en ole kokeillut, mutta Superstar Queen for a Day ei ainakaan mulla riitä yksinään kohottamaan tyveä vaan vaatii lisäksi tupeerausta. Sen sijaan Tigin Big&Bigger kohottaa tyveä mukavasti, joten kannattaa ehkä harkita myös sitä yhdeksi vaihtoehdoksi.

Pinkpepperin mainitsemat Fudgen Pump Up ja Oomf Booster toimivat myös mulla erinomaisesti tyven kohottamiseen ja tuuheuttamiseen, muistaakseni suosittelin näitä aikanaan pinkpepperille ja kiva kuulla että hän on tykännyt näistä. :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
Vastaa Viestiin