Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Leikkaukset sekä kampaukset
smirre

Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja smirre »

Elikkäs olen käyttänyt matthew james rootlift spayta ja olen todella tyytyväinen, mutta nyt alkaa loppumaan ja katselin hinnan olevan 19e HS:llä...  eli voisitteko vinkkailla vastaavan tuen antavaa edllisempaa.... kiiiitooos


eikö tuollaista tuotetta sitten ole olemassakaan kun kellään ei ole mitää ideoita.... :-\ ???
Viimeksi muokannut smirre, 22 Helmi 2007, 16:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ishamael
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 538
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 12:37

Vs: edullisempi vaihtoehto

Viesti Kirjoittaja Ishamael »

Poistin toisen viestin tarpeettomana, omiin viesteihin vastaaminen ja sen kokonaan lainaaminen ei ole välttämättä kaikista tarkoituksenmukaisinta.

Vastauksen saantia ei välttämättä nopeuta asiasta huomauttaminen, ja voihan olla ettei kenelläkään ole tiedossa edullisempaa, vastaavaa tuotetta.

Haluat siis vastaavan tuotteen tyvikohtukseen? Käytätkö sitä föönin kanssa, vai annatko hiusten kuivua vapaasti?
Monilla sarjoilla on tyvikohuts nesteita ja vaahtoja, kokeilemalla löytää parhaiten juuri itselleen sopivan tuotteen.  ;)
Dark nights, silvery moon in the frozen sky.
Black cape over the world where nobody waits the dawn, thats where i live.
-Ishamael, betraitor of hope-
Ananas
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 744
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 15:33

Vs: Edullisempi vaihtoehto Matthew Jamesin tyvisuihkeelle

Viesti Kirjoittaja Ananas »

Itse en ole tuota enkä mitään muutakaan tyvisuihketta kokeillut, mutta ekana tuli mieleen vo5. Niissä uudistuneissa muotoilutuotteissahan on joku suihke, jonka inci vaikutti ihan hyvältä. Alcohol denatia siinä ei ainakaan ollut. Marketista löytyy, joten hintakin voisi olla kohdallaan.  :)
loota
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1712
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:18

Vs: Edullisempi vaihtoehto Matthew Jamesin tyvisuihkeelle

Viesti Kirjoittaja loota »

No mikähän tyvikohottaja olisi hyvä, jos hinta ei ole se määräävin peruste vaan se että tuote oikeasti toimii? Hiustyyppi johon tätä tuotetta etsiskelen, on tosi terve ja melko liukas. Tulee mieleen Pennyn hiukset. :) Ongelmana siis on, että hiukset menee päätä myöten esim. kiharakampauksissa.

edit: tosin sen ei tarvitse olla suihke, joten tuli nyt ehkä väärään paikkaan. Mutta toiimiko esim. vahat tyvikohottajana paremmin?
Viimeksi muokannut loota, 24 Helmi 2006, 16:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Miracle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2154
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 13:24

Vs: Edullisempi vaihtoehto Matthew Jamesin tyvisuihkeelle

Viesti Kirjoittaja Miracle »

Onko kukaan kokeillut tuota vo5:sen uutta sarjaa? Siinähän on se joku suihke, minkä pitäisi sopia tyvikohotukseen. Toimiikohan tuo oikeasti? Ja incci tosiaan oli ihan ok. Sellainen vaan tuli tuosta mieleen, että kun siinä pullon kyljessä kehotetaan käyttämään sitä suihketta föönin kanssa (toimii silloin parhaiten), mutta minkäänlaista merkintää en lämpäsuojasta huomannut? ::) Voi toki olla, että se ei vaan osunut silmään. Olisi kyllä aika hassua, jos föönin kanssa käytettävä tuote ei sisältäisi minkäänlaista lämpösuojaa..
Tarabel
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 281
Liittynyt: 08 Heinä 2006, 16:44

Vs: Edullisempi vaihtoehto Matthew Jamesin tyvisuihkeelle

Viesti Kirjoittaja Tarabel »

Mä olen tykännyt älyttömästi Sebastianin tyvivaahdosta.
Se kyllä pitää hiukset hyvin koholla ja antaa ihanan tuuheuden tunteen.
Se on lämpöaktivoituva, eli kannattaa käyttää fööniä tmv.
Varsinkin föönatessa hiuksiin tulee rakennetta ja "karhennusta" jota liukashiuksiset usein tarvitsevat saadakseen hiukset kohoamaan päänahasta.
Itse karheahiuksisena käytän harjakiharrinta tyven kohottamiseen.
Myös Tigin tyvivaahto on ihan ok.

Edit. Ai niin, tossa haettiin edullista..nämähän eivät siis ole mitään edullisia vaan n. 25€ kumpikin.
Viimeksi muokannut Tarabel, 03 Syys 2006, 17:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Eufonia
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 246
Liittynyt: 03 Elo 2006, 08:23

Vs: Edullisempi vaihtoehto Matthew Jamesin tyvisuihkeelle

Viesti Kirjoittaja Eufonia »

Kampaaja käytti omaan päähän joskus Goldwell:n Trendline sarjasta jotain tyvikohottajaa. En muista tarkkaa nimeä, mutta toimi hyvin. Luulisin, että voisi olla suhteellisen halpaa. :)

Uudistuneesta sarjasta, joka kantaa nimeä Goldwell Styling löysin tälläisen tuotteen:
Volume Double Boost: Tyvispray äärimmäiseen volyymiin. Tekee hiuksista tuntuvasti paksummat ja vahvemmat ja antaa nostetta elottomiin, hentoihin hiuksiin.

Tätä jälkimmäistä voisin itsekin kokeilla, sillä juuri tuollainen tuote itselläkin hakusessa.  :)
1b M i
Miia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 830
Liittynyt: 25 Helmi 2007, 17:21

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja Miia »

Osiksen vaahtosuihketta (tulee ulos pullosta nestesuihkeena ja kasvaa pian paksuksi vaahdoksi) jakaus jakaukselta runsaasti käytettynä sain aikaiseksi ohuesta lirutukastani todellisen leijonanharjan, näytti kun olisin käyttänyt tupeeraukseen monta tuntia, juuret olivat kyllä aivan ilmassa. Föönasin vastakkaiseen suuntaan, minne tukka lopulta laskeutuu ja kun on kuivaa, puhallan föönin kylmäpuhalluksella tukan ihan viileäksi. Tämä oli kyllä jopa liika koholla oleva tukka ja oli yhtä koholla koko illan vaikka yritin painella alemmaksi.

Sen sijaan Sebastian Shaper -sarjassa on mukava tyvivaahto, käytän sekä juuriin että pituuksiin ja föönaus jälleen vastakkaiseen suuntaan kun mihin tukka laskeutuu. Luonnollisen tuuhea lopputulos.
Jessie
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 1396
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 01:38

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja Jessie »

Miia kirjoitti: Osiksen vaahtosuihketta (tulee ulos pullosta nestesuihkeena ja kasvaa pian paksuksi vaahdoksi) jakaus jakaukselta runsaasti käytettynä sain aikaiseksi ohuesta lirutukastani todellisen leijonanharjan, näytti kun olisin käyttänyt tupeeraukseen monta tuntia, juuret olivat kyllä aivan ilmassa. Föönasin vastakkaiseen suuntaan, minne tukka lopulta laskeutuu ja kun on kuivaa, puhallan föönin kylmäpuhalluksella tukan ihan viileäksi. Tämä oli kyllä jopa liika koholla oleva tukka ja oli yhtä koholla koko illan vaikka yritin painella alemmaksi.

Sen sijaan Sebastian Shaper -sarjassa on mukava tyvivaahto, käytän sekä juuriin että pituuksiin ja föönaus jälleen vastakkaiseen suuntaan kun mihin tukka laskeutuu. Luonnollisen tuuhea lopputulos.
Kuinka nopsaan tukan saa näillä likaisen ja lähmäisen tuntuiseksi?
Webekhet

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja Webekhet »

Mä olen löytänyt mun HG tyvikohottajani. Lanzan Root Effects on ensimmäinen tuote joka oikeasti nostaa tyveä ylöspäin ja jaksaa sen myös pitää siellä. Tigit jää kauas taakse tämän tuotteen kanssa. Kallishan se oli, mutta mulla se on kestänyt myös nukkumisen, seuraavana päivänä on ihan yhtä bueno. Ja on vielä aika riittoisaakin, kun suuttimella saa vaahdon niin hyvin ihan tyveen. Enkä ole vielä edes jaksnut kokeilla föönata harjan kanssa, eli olen föönannut vain pää alaspäin. Vielä jos harjalla nostaisi, niin varmaan saisi kasaritukan volyymin aikaan.
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja ellen »

Mie taas saan hyvän tyvikohotuksen Paul Mitchellin LAB XTG -liimalla. Hieron sitä hiusten tyviin, kun oon jo muotoillut kuivat hiukset, eli käytän liimaa ihan viimeisenä tuotteena. Se kohottaa tyvet oikein hyvin ilman tunnetta lähmäisyydestä tai liiasta muotoilutuotteesta päänahassa.
Seela
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 832
Liittynyt: 26 Tammi 2006, 12:02

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja Seela »

Ainoa joka aidosti toimii mulla on Fudgen Pump Up. Sitä pienen pieni määrä hiuksiin ja föönaus pää alaspäin niin hiukset jää pystyyn  ;D Antaa myös mahtavasti rakennetta ja runsauden tuntua myös dagen efter.
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Kokeilin Matrixin Amplify tyvisuihketta ja tuntui että se vain lähmää. Tosin mulla on niin pitkä tukka että ei se kyllä oikein edes jaksa kohota... Noh, etsintä jatkuu silti...
maikku

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja maikku »

Ostin eräältä juurekselta KMS Hair Play Texture Blastin. Aivan mahtava tuote.  :-*
Suihkutan ainetta (kosteiden) hiusten tyveen, enkä oikein edes tee muuta ja silti hiukset ovat "ryhdikkäämmät" ja enemmän koholla kuin ilman ainetta. Jos antaisin kuivua ilman mitään muuta, tukka menisi liimana pitkin päätä.
Beatrix
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 777
Liittynyt: 03 Marras 2006, 19:27

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja Beatrix »

^Toihan kuulostaa hyvältä. Lähmääkö tukkaa ja kuinka kauan "noste" kestää? Haiseeko/tuoksuuko joltain? Joku ilman fööniakin toimiva tyvikohottaja olisi nyt hakusessa...  :)
2c F ii
Vastaa Viestiin