Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Leikkaukset sekä kampaukset
ftw

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja ftw »

Mä meen aina ihan sekasin näistä kaikista merkeistä ja suosituksista :D

Joten, nyt suoraa ohjetta meikäläiselle; Tarvitsisin tyvikohottajan ja tuuheuttaajan, hinnalla ei väliä, saa sisältää mitä tahansa myrkkyä kunhan pitää tukan kuosissa  ;D
Hiukseni ovat siis olkapäille asti ulottuvat, ohuet, liukkaat ja lättänät. Olen myös maailman huonoin ja laiskin laittamaan tukkaa, joten mitkään kikkakolmoset eivät minulle sovellu, muutama yksinkertainen tuote ja that's it.

Tarvitsisin siis iltamenoihin näyttävyyttä hiuksiini, joten olisi kiva jos joku viitsisi suositella (lue: käskea minua ostamaan jonkun tietyn tuotteen) jotain sopivaa tuotetta/tuotteita.
Tazu
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 71
Liittynyt: 18 Marras 2006, 12:39

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja Tazu »

^ tyvikohottajaksi suosittelisin Redkenin Wool shakea. Suihkaus sitä, pari kevyttä tupeerausliikettä tyveen ja hiustenkuivaaja --> tyvi kohoaa ja on siellä vielä seuraavana päivänäkin  :D (toimii ainaki mulla pitkissä hiuksissa)
Hiukset : 2b M ii. Vaalea. iHerb <3
keesha
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1682
Liittynyt: 01 Elo 2008, 10:20

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja keesha »

Oho, nyt täytyy sanoa että yllätyin. Kaapin perällä on lojunut Goldwellin Volume Boost root lift spray melkein vuoden käyttämättömänä, lahjaksi saatu. Muotovaahdoista en kauheasti tykkää niin ajattelin kokeilla tuota vaihteeksi. Muutama suihkaus esikuivattuun tukan tyveen riitti, ja johan tuli volyymiä kun föönasin. Mulla tuota hiusta on paljon ja se on hyvin paksua. Tämä tuote teki kyllä tehtävänsä. :) Moneen edelliseen tyvikohottajaan olen saanut karvaasti pettyä.

v Herbinan ja Cutrinin suihkeita. Tigin blowdry lotionia (tiedää kyllä onko se niinkään kohottaja, en ymmärrä mitä virkaa koko tuotteella edes on)
Viimeksi muokannut keesha, 01 Joulu 2009, 20:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

^Mitä olet kokeillut ennen tuota?
muutettu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1432
Liittynyt: 21 Maalis 2008, 06:14

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja muutettu »

Saako Matrix Amplify Root Lifteriä (http://www.hairsupermarket.com/p/2708) pakkauksensa puolesta tilattua Suomeen? :)
So it goes.
nukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 711
Liittynyt: 21 Loka 2006, 09:41

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja nukka »

Sain lahjakortin Hairlekiiniin ja mulla ei ole hajuakaan että mitä merkkejä siellä on myynnissä. Leikkasin myös vasta hiukset polkkamittaisiksi ja haluaisin sellaisen kohottajan tai tuuheuttavan joka toimisi ihan sellaisenaan, eli että ei tarvitsisi esimerkiksi föönausta toimiakseen.

Hiuslaatu mulla on sellainen aika vetelä ja pehmeä, vähän luonnontaipuisa.

Osaisko joku suositella sellaista mulle tuolta hairlekiinista?
Viimeksi muokannut nukka, 06 Tammi 2010, 16:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234
maarit
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 253
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:23

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja maarit »

^Hairlekiinillä on myös nettisivut http://www.hairlekiini.fi/index.php?id=5 Tuotesarjoja on Redken, L'orèal, Kérastase, Tigi, Sebastian, Paul Mitchell, Wella, Matrix, Schwarzkopf, Goldwell, KMS, Cutrin, Crestol, KC ja Sim. Tuotetta en osaa suositella kun itselläkin on vielä hakusessa mutta ketjua selailemalla varmasti löytyy joku kiinnostava ja myyjät kyllä auttavat.&nbsp; :)
mingtang
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 981
Liittynyt: 14 Marras 2006, 20:36

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja mingtang »

En löytänyt tähän hätään tästä ketjusta mitään juttua tyvikohotukseen tarkoitetuista laitteista - siis tyvikohotusraudoista. Onko teillä kokemuksia näistä vai onko Juurikasvussa jossain muualla keskustelua tästä?
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,&nbsp; Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

^Suoristusraudoille on oma ketju, samoin hiustenkuivaajille, kaikista muista laitteista eli myös tyvikohotusraudoista voi keskustella täällä: http://www.juurikasvu.org/smf/http://localhost/\/viewtopic.php?t=3
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Mikä olisi hyvä vaha, jolla voisi pöyhiä tyveä hieman pöyheämmäksi suoristuksen jälkeen? Mulla on pitkä ja paksu tukka. En oikein tykkää sellaisista mattavahoista, kun niistä jää sellainen samea lopputulos. Olisiko Lanzan Molding Paste?
juuriska
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 510
Liittynyt: 08 Loka 2008, 15:36

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja juuriska »

^ Lanzan Molding Paste on aika tahmeaa sellaisenaan hiuksissa. Käytän itse sitä pesun jälkeen ennen föönausta juuriin ja silloin se toimii hienosti. Tigin Rocktastic-suihkegeeli voisi olla kokeilemisen arvoinen. Ei takuta ainakaan minulla, jos sitä laittaa varovasti käden kautta. Pitoa kyllä löytyy hyvin. &nbsp;:)
Viimeksi muokannut juuriska, 25 Tammi 2010, 16:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
5 dollarin alekoodi iHerbistä ensi kertaa tilaaville: VAM480.
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

^Mille tuo Tigi tuoksuu?
aini

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja aini »

pinkpepper kirjoitti: ^Mille tuo Tigi tuoksuu?
Mun mielestä siinä on hyvin mieto sitruksinen tuoksu.
juuriska
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 510
Liittynyt: 08 Loka 2008, 15:36

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja juuriska »

^^ Minun nenääni se on ehkä ennemminkin hedelmäinen ja raikas.&nbsp; :)
5 dollarin alekoodi iHerbistä ensi kertaa tilaaville: VAM480.
BlueBerry
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 913
Liittynyt: 18 Huhti 2009, 19:59

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja BlueBerry »

Tilasin Tigin Big & Bigger tuuheuttavan vaahdon. Luin kokemuksia siitä tuosta "Tigin muotoilutuotteet" -ketjusta ja osa tykkäsi, osa ei. Monet olivat saaneet tuon toimimaan paremmin sekoittamalla sitä esim. smalltalkiin, mutta toimisikohan sekoitettuna jätettävään hoitsikkaan, kuten Joicon vaahtomaiseen jätettävään?

Voin kokeilla noita sekoituksia kun saan tuon käsiini, tulen sitten kertomaan :) Mutta vielä toinen kysymys; onko tuon Big&Biggerin INCI:stä tietoa? En ainakaan haulla löytänyt sitä. Voisiko joku kiva ihminen kertoa siitä?
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865
Vastaa Viestiin