Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Leikkaukset sekä kampaukset
Nea/ Fashioned in Finland
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2673
Liittynyt: 06 Tammi 2008, 18:53

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja Nea/ Fashioned in Finland »

Täältä löytyy paljon juttua Woolshakesta (ainakin ketjun loppupuolelta): Redkenin muotoilutuotteet. Ihan loistava tuote ohueen, liukkaaseen tukkaani ja tuuheutus on hyvin pysyvä. Laitan käsien kautta kuiviin hiuksiin mutta ilmeisesti voi myös ennen föönäystäkin laittaa. Kannattaa tosiaan lukea tuolta lisää!
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

_____________________________________
http://fashionedinfinland.blogspot.com/
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Tuolta Nean laittamasta ketjusta löytyy lisää kokemuksia Woolshakesta. Mä laitoin Woolshakea kuivaan tukkaan, siis suihkutin käsiin ja hieroin tyviin. En tiedä mihin ko. tuotteen teho perustuu, mutta tukka kyllä saa volyymia oikein mukavasti. Mulla on luonnostaan tosi paksu ja tuuhea tukka, pituutta yli puolen selän. Lyhyemmässä ja ohuemmassa tukassa varmaan aika lyömätön tuuheuttaja. Tosi helppo käyttää.
Viimeksi muokannut pinkpepper, 02 Helmi 2009, 22:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
lip_eh
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 198
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 14:40

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja lip_eh »

Voi että. Mä haluun kans wool shaken, kuulostaa niin uskomattoman hyvältä aineelta tälle päälle :-*
Kasvain sanoi kasvain ja kasvoi vain. Toimispa myös hiuksiin.
marketta
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 268
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 20:21

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja marketta »

^ Suosittelen kyllä! Mä muuten käytän tuota sekä tyveen että puristelen pituuksiin, toimii itsellä parhaiten noin. Yleensä käytän 3-4 suihkausta (käsien kautta), paitsi tänään lässäyttävän tehismuhittelun jälkeen piti laittaa varmaan 5 tai 6 suihkausta. Föönin kanssa en ole kokeillut, mutta toimii yhtä hyvin sekä kuivissa että vielä hitusen kosteissa hiuksissa kun antaa kuivua vapaasti. Ja parasta on tosiaan se, että jos hiukset lärkähtää päivän mittaan, niin ei tarvitse kuin pöyhiä hiuksia hieman käsillä ja taas on tuuhea tukka! Ainut miinus mitä tästä keksin on se, että mun hiukset tuntuu sähköistyvän tästä jonkun verran.
Jouana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2200
Liittynyt: 14 Touko 2007, 13:14

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja Jouana »

En tiedä johtuuko omasta puusilmäisyydestä vai eikö vain ole tullut muutkaan käyttäneeksi vahoja kosteisiin hiuksiin. Mun tyvikohotukset on nyt päässeet ihan uusiin ulottuvuuksiin kun aloin käyttämään vahaa kosteisiin hiuksiin ja sen jälkeen kevyt föönaus. Olen käyttänyt muutaman kerran Tigin Catfight'ia ja tänään kokeilin ensimmäisen kerran Osiksen Thrill-kuituvahaa.

Kohotusta ja kuohkeutta tulee enemmän kuin millään muulla aineella olen onnistunut saamaan aikaan (Tigin B&B ollut vakkarikäytössä). Lisäksi superbonus tulee siitä että hiuksissa on paremmin rakennetta ja muotoiltavuus säilyy. Tarvittaessa siis voi vähän sormin pöyhiä ja hiukset tottelevat! Mulle erittäin uutta tällainen käytös hiuksien osalta ;D Niin, ja ihmeiden ihme; ei edes seuraavana päivänä sen rasvaisemman tai likaisemman oloinen kuontalo kuin muutenkaan. Pärjään vallan hyvin ainakin parin päivän ajan näin.

Sekä tuo Catfight että Thrill ovat olleet kuiviin hiuksiin käytettynä täysin merkityksettömiä mun itsepäiseen hiuksistooni. Aika loistavaa löytää tuollaista tehoa omasta arsenaalista! :ts
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja Amilo »

^Kai se on jotenkin niin iskostunut syvälle että vaha pitää laittaa kuiviin hiuksiin&nbsp; :)
Kuulostaa lupaavalle tuo kokeilusi, täytyykin kokeilla heti illalla pesun jälkeen.
Laitat siis ilmeisesti vahaa vain tyveen? vai kuinka?
Jouana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2200
Liittynyt: 14 Touko 2007, 13:14

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja Jouana »

^ Hieron käsiin/kämmeniin ja nypin&rutistelen hiuksiin aika lailla kauttaaltaan, en mitenkään erityisen huolellisesti. Itse asiassa tyven kanssa olen varovaisempi kun pelkään että tukka lähmääntyy sitten nopeammin. Kokeilin siksi juuri noita kahta vahaa (Catfight, Thrill) koska molemmissa on mainittu että voi käyttää kosteisiin tai kuiviin hiuksiin. Ilman sitä mainintaa en lähtisi kyllä kokeilemaan. Varmaan kokemuksen myötä opin vielä paremmin annostelemaan ja levittämään.

Täytyy muuten sanoa että taidan tykätä jopa enemmän tuosta Thrill vahasta tässä käytössä. On luultavasti kuituisempaa kuin Catfight. Ainiin, olen kyllä märkälakalla hiukan viimeistellyt. Ehdoton lemppari on tässä Chooz work&fix koska se ei korputa lainkaan, eikä juuri kuivatakaan. Hyvin vähän olen sitä kuitenkin lisännyt.

EDIT Multa löytyy vielä Goldwellin Superego, joka tuoteselosteen mukaan soveltuu myös kosteisiin hiuksiin käytettynä. Tämä on ainoa vaha joka on toiminut mulla kuivissakin hiuksissa, mutta näyttää siltä että se on seuraavana vuorossa tällä uudella käyttötavallani ;)
Viimeksi muokannut Jouana, 13 Huhti 2009, 15:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.
Herya
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1051
Liittynyt: 07 Syys 2007, 17:21

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja Herya »

Onko kellään kokemusta Schwarzkopfin Osis Volume shot tyvivaahdosta? Tai onko jollain vinkata vieläkin parempaa?&nbsp; :)
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Mitä kuiviin hiuksiin tarkoitettuja tyvikohottajia on? Mulla ei tule heti ainakaan yhtään mieleen.
Jouana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2200
Liittynyt: 14 Touko 2007, 13:14

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja Jouana »

Delia kirjoitti: Onko kellään kokemusta Schwarzkopfin Osis Volume shot tyvivaahdosta? Tai onko jollain vinkata vieläkin parempaa?&nbsp; :)
Mä en erityisemmin pitänyt, tuntui että tukka likaantui nopeammin sen kanssa. Tuoksukaan ei järin tehnyt vaikutusta. Sata kertaa paremmin toimiva on esim Tigin Control Freak Extra Extra Straight.
Kaveri on myös tykännyt Wellan markettityvikohottajasta Boost-it, mutta siinä on aikas paljon alkoholia.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.
masked sinner
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2374
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 11:38

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja masked sinner »

pinkpepper kirjoitti: Mitä kuiviin hiuksiin tarkoitettuja tyvikohottajia on? Mulla ei tule heti ainakaan yhtään mieleen.
Osis Dust-it ja Redken Wool shake, kumpikin hyviä!
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

^Ai niin, onhan mulla Wool Shake&nbsp; ;D
Jenni.
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1638
Liittynyt: 03 Kesä 2006, 14:42

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja Jenni. »

Onko markettituotteissa jotain hyvää tyvikohottajaa? Tai jossain muissakin sarjoissa kohtuu hintainen? En siis pysty tilaamaan ulkomailta mistään nettikaupoista.
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja Amilo »

^Kc:n 4R sarjaan on tullut sellainen uusi tyvisuihke. Noissahan hinta ei mikään päätähuimaava ole, muistaakseni 8,90.
Sitä suihkitaan kosteisiin hiuksiin tyveen ja kyllä sillä ihan mukavasti tuntuu tuuheutta tulevan.
Luscious
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1227
Liittynyt: 06 Marras 2006, 15:05

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja Luscious »

Jenni. kirjoitti: Onko markettituotteissa jotain hyvää tyvikohottajaa? Tai jossain muissakin sarjoissa kohtuu hintainen? En siis pysty tilaamaan ulkomailta mistään nettikaupoista.
Herbinalla on ainakin. http://www.herbina.fi/tuotteet/muotoilu ... trong.html En oo itse testaillut, tekis kyllä mieli. Jotenkin en vaan jaksa uskoa että pitkiin ja paksuihin hiuksiin auttaa mitkään tyvikohottajat.
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...
Vastaa Viestiin