Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Leikkaukset sekä kampaukset
beachbunny
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 647
Liittynyt: 31 Heinä 2006, 23:15

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja beachbunny »

Missä vaiheessa sä laitat sitä Herbinan tyvikohottajaa? Ite ostin tota pari vuotta sitte ja mulla se on jääny kaappiin muhimaan, kokeilin kai kerran eikä se tehny mitään.
Venin
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 124
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 16:43

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja Venin »

^ Ensin pesen hiukset ja pyyhekuivaan, sitten tyvikohottajaa ja joskus seuraksi muotovaahtoo lähinnä vaan ei-tyveen. Sitten föönaus pää alaspäin ja lopuksi päälliset pyöröharjan kanssa.
Vaalennettu, BSL. Oman värin kasvattelua.
Nannuliini
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 93
Liittynyt: 29 Maalis 2007, 19:45

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja Nannuliini »

Olen käytellyt nyt pullon Redkenin Rootfullia. Ei ainakaan lähmää, ihan ihmeitä ei tosin tee, mutta ei ehkä ihmekään kun tukkakin niin pitkä. Hieman kuitenkin kohottaa ja vie sen pahimman liukkauden pois, ettei otsaa lähinnä olevat hiuksetkaan rasvoitu ihan niin nopeaan. Tuntuu, että mitä märempään tukkaan laittaa ja sitten föönää, niin sitä paremman tuloksen saa. Toinen pullo on odottamassa huomisaamun korkkausta.  :)

Hiukset siis alaselkään, ja pituuksilta haen sileyttä ja raskautta. Hius kuitenkin rasvoittuu nopeaan varsinkin jos tukka on auki joten senkin takia kaipaan nostetta tyveen.

Fudgen Pump uppia olen myös jonkin verran testaillut, mutta tuntuu ettei se tee oikein mitään. Sen tosin sain kaverilta niin ehkä ei sitten vaan ole parhaimmassa hapessa enää.

Sexy hairin tyvisuihketta olisi kiinnostava kokeilla, saattaisi olla hyvinkin tuhtia. Sääli vaan ettei sitä saa ulkomailta tilattua.

Onko kellään Tresemmen tyvisuihkeesta kokemusta vielä?
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus ... id=2271482 Ilta-Sanomien tyvikohottajavertailu :) Lanzan Daily Thickening Treatment voitti.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja nelma »

Onko kukaan kokeillut Giovannin tyvikohottajaa?
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
Henrietta
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 179
Liittynyt: 14 Huhti 2006, 13:43

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja Henrietta »

nelma kirjoitti: Onko kukaan kokeillut Giovannin tyvikohottajaa?
Olen muutaman kerran testannut ja on kyllä hyvä! Itse en ainakaan tarvitse föönausta kun tuote toimii. Olen suihkinut pyyhekuiviin hiuksiin ja tukka kyllä nousee päänahasta. Mulla ei kokemusta juurikaan muista tyvikohottajista, mutta uskaltaisin kyllä suositella tätä lämpimästi.
Kyseessä siis Giovanni root 66.
Mulla on puolipitkät, lasimaiset "silkkihiukset".
1b Fii
Arnella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 954
Liittynyt: 02 Maalis 2010, 15:53

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja Arnella »

^ Kuulostaapa hyvältä, taidankin käydä heti lisäämässä iherbin wish listille. Olen todella laiska föönaaja ja harva tuote toimii ilman sitä.&nbsp; :) Tekeekö tuo hiuksesta karkeampaa tai lähmääkö mahdollisesti?
1bMii, vaalennettu.
Henrietta
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 179
Liittynyt: 14 Huhti 2006, 13:43

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja Henrietta »

^

Mulla on tosiaan vaan parin kerran kokemus, mutta ei mielestäni karhenna. Ei lähmää. Mä en tykkää föönailla&nbsp; yhtään ja siks olikin kiva ylläri et toimi :)
1b Fii
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja nelma »

Arnella kirjoitti: ^ Kuulostaapa hyvältä, taidankin käydä heti lisäämässä iherbin wish listille. Olen todella laiska föönaaja ja harva tuote toimii ilman sitä.&nbsp; :) Tekeekö tuo hiuksesta karkeampaa tai lähmääkö mahdollisesti?
Sama vika. ;) Jos tuo tosiaan toimisi ilman fööniä niin voisi olla vastaus kaikkeen.
1bMii&nbsp; BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
Kostajakani

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja Kostajakani »

Henrietta kirjoitti: Kyseessä siis Giovanni root 66.
Saako tuota suomesta? :)
Bamboo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1523
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 20:47

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja Bamboo »

Onko Tresemmen 24h Body Root Boostista kokemusta? Tekisi mieli kokeilla jotain tyvikohottavaa, jota saisi helposti kaupasta.

http://www.tresemme.com/Products/Volume/24-Hour-Body-Root-Boost-Spray/
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini
Henrietta
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 179
Liittynyt: 14 Huhti 2006, 13:43

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja Henrietta »

Mary the Queer kirjoitti:
Henrietta kirjoitti: Kyseessä siis Giovanni root 66.
Saako tuota suomesta? :)
Nyt vasta huomasin kyssärisi.. Juu ei saa suomesta. iherb:stä jenkeistä tilasin :
http://www.iherb.com/Giovanni-Root-66-M ... /8833?at=0
1b Fii
lines

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja lines »

Osaisitteko sanoa kumpi on parempi tyvikohottaja, Tigin catwalk root boost vai Big sexy hairin puuteri. (Big Sexy Hair Powder Play Volumizing & Texturizing Powder) Big sexy hairista ei löydy oikein mitään tietoa ja puuteri taitaa olla uutuus. Oma kampaajani on laittanut tukkaani Tigiä ja tykkäsin siitä tuuheudesta mutta toinen kampaaja parjasi Tigiä ja suositteli tätä uutta Big sexy hairia. Olin ihmeissäni että mistäs nyt tuulee, vastahan kaikki ylistivät Tigiä.
Ärsyttää muuten nuo testit joissa ei kerrota millaiseen tukkaan tuotteita on kokeiltu. Oma hiukseni ovat lyhyet, ehkä 10 cm pisimmillään.
Tintu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2578
Liittynyt: 02 Kesä 2009, 14:16

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja Tintu »

^itselläni samanlainen tukka, ja Root boost kyllä tehoaa ja kunnolla! Tulee oikein tuuhea :) Itselläni suht sileä suomalainen hius. Yksittäinen hius ohut.
Chantel

Vs: Tyvisuihkeet, kohottajat -ja vaahdot

Viesti Kirjoittaja Chantel »

Arvoin tuon Redken Rootfulin ja Layer Liftin välillä, mutta makeupalleyn ja muiden arvostelujen perusteella ostin sitten jälkimmäisen. Oi oi oi!&nbsp; :l&nbsp; Ihanasti antaa tukea tyveenkin ja on minunlaiselleni maailman laiskimmalle hiusten laittajalle hengenpelastaja. Suihkii vain menemään illalla kosteisiin hiuksiin ja aamulla wool shaken kaverina antaa volaa koko päiväksi. Suosittelen! :)
Vastaa Viestiin