Hiustapaturmat

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Antur
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1510
Liittynyt: 04 Marras 2008, 04:08

Vs: Hiustapaturmat

Viesti Kirjoittaja Antur »

Krööh... Tämä nyt ei kovin suuren luokan hiustapaturma ole, mutta yleinen kohellus kuitenkin. uitinpa sitten äsken lettini Toluämpärissä, kas kun ei kloriittia ollut ::) Letin pää on melko kuivakan oloinen, mutta tuskin tuolle kovin pahoja vaurioita koitui. Mutta että note to self: pidetäänpä ne hiukset nutturalla kun siivotaan niin ei tule tötöiltyä tähän malliin. Tulipahan siivottua joka tapauksessa ;D
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."


Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Hiustapaturmat

Viesti Kirjoittaja ellen »

Mulle on alkanut sattumaan lieviä hiustapaturmia, joista olen kovin innostunut, koska tiiän hiusten kasvaneen ja paljon. Ovat jääneet auton oven väliin, ovat menneet kainaloon, kun kainalo on vielä märkä dödöstä, jäävät miehenkin alle sänkypuuhissa ja muuta sellaista pientä. Jei, mun hiuksia voisi sanoa jo pitkiksi!
Tintu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2578
Liittynyt: 02 Kesä 2009, 14:16

Vs: Hiustapaturmat

Viesti Kirjoittaja Tintu »

Kummempia hiustapaturmia ei ole, paitsi vanhanaikaisella kiharrusraudalla poltin sääreni :-X istuin siis lattialla kokovartalopeilin edessä ja rauta tippui ;D vieläkin kolmionmallinen arpi muistona.
Ja laittaessa muotovaahtoja sun muita pää alaspäin on ylöstullessa kolautettu pää vauhdilla kaappiin.
Ei onneksi (vielä) sen kummempia!
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Hiustapaturmat

Viesti Kirjoittaja Mena »

Värjäsin toissapäivänä hiukset ihan mustiksi, laitoin siis tyveen mustaa ja latvoihinkin hetkeksi vaikka ne olivatkin about mustat jo Lorealin Casting Creme Glossin tummanruskean jälkeen. Laitoin niskaan ihan vaaleista pidennyshiuksista raitoja. Tänään sitten tein emämokan: Laitoin Joicon Rekkua ja LV tehistä muhimaan myssyn alle tunniksi shampoon jälkeen. Raidat ei oo enää vaaleita vaan tummanharmaita.  :o Tsiisus.  Uuh I'm so hot.  ;D Thank god mulla on noita pidennyshiuksia vielä 90 kpl ja kiinnitykset on vaan microringeillä joten jos nää ei nyt pesuissa ala haalistua takaisin vaaleiksi niin otan pois ja lykkään uudet. Mitä tästä opimme: Seuraavan kerran kun laitan Joicon rekkua muhimaan niin raidat + niiden tummat omat hiukset saa jäädä ilman.  ::)

Jos nää vaaleat olis omasta hiuksesta tapettu vaaleaksi niin vois ahdistaa vähän enemmänkin...  :-X
Viimeksi muokannut Mena, 28 Elo 2009, 10:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-j-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2285
Liittynyt: 21 Syys 2006, 16:15

Vs: Hiustapaturmat

Viesti Kirjoittaja -j- »

En tiedä, onko tää nyt varsinainen hiustapaturma, ei kamalan paha ainakaan, mutta yläasteella kuoroharjoituksissa takana olevasta pojasta oli tosi hauskaa nyppiä eturivin tytöiltä tukkaa irti yksi kerrallaan!!

Se ei auttanu, jos oli ponnari, jotenkin siinä yritti pitää tukkaa käsillä kiinni. Ja opettaja ei osannu tehdä asialle mitään. Se ei muutenkaan saanu ketään kuriin mitenkään, ei yhtään auktoriteettia. Vähän kuumottavaa ja raivostuttavaa olla vain siellä laulamassa, kun joku nyppii sun tukkaa. Kiltti kun olin, en uskaltanut lähteä lätkimään kesken kaiken (mielessä kyllä kävi) enkä uskaltanut tinttasta kundia naamaan.

Kyllä jotkut osaa olla aika ääliöitä.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...
tragedia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 687
Liittynyt: 13 Heinä 2009, 22:56

Vs: Hiustapaturmat

Viesti Kirjoittaja tragedia »

Tuittunen kirjoitti: Tämä ei nyt ihan tapaturma ole, mutta hiuksiin liittyvä (tahallinen) ilkivallanteko..

Kun olin yläasteella, oli jokin ihme teemaviikko koululla, ja askarreltiin jotakin julistetta tai jotain.. eräs tyttö, joka oli jostakin kumman syystä aina ollut vihaisen oloinen minulle, seisoi takanani sakset kädessä, ennenkuin ehdin tajuta, oli hän napannut saksilla ison tukon hiuksistani  :o  ??? Kommentiksi sanoi  manaajasta tutulla äänellä "minusta sinulla on AINA ollut liikaa hiuksia" ja piti hiustukkoa kuin jokin intiaani skalpeerattua vihollisen päänahkaa. Tottakai menin opettajalle inisemään jotakin mutta tunsin itseni todella typeräksi kun opettaja tokaisi van että "no, onhan sulla tukkaa vielä jäljellä" ja jatkoi lehden lukemista.---------------
Sain kauheita painajaisia, mitä jos hiukseni olisivat olleet ponnarilla? olisiko se tyyppi yrittänyt pätkäistä koko tukkani  :o Enkä vieläkään pidä hiuksia kiinni ja olen jo 24v... että kyllä se säväytti, ja se vähättely oli kyllä pahinta  :(
Ei voi olla totta, toihan on melkeen sama kuin mulle kävi yläasteella! Ja mä kun oon tapausta tähän päivään asti ihmetellyt, että eskarissa tai ehkä vielä ala-asteella ymmärtäisin, mut, että yläasteiässä vielä...nooh, kai silloin on moni vielä aika lapsellinen,

Meillä siis oli englannin tunti alkamassa ja taisi olla jotain erikoispäivähässäkkää meilläkin, koska odoteltiin opettajaa ja meno oli aika levotonta. Mä juttelin ihan rauhassa kaverini kanssa ja yhtäkkiä kuului saksien napsaus ja kun käännyin niin siinä seisoo yksi meidän luokan tytöistä (valehtelematta vähintään 130-kiloinen, androgyyni ja poikatukkainen ja halvatun kovaääninen ja rasittava) varmaan viidennes mun tukkaa kourassaan eikä suostu/tajua edes olla pahoillaan vaan vähättelee vaan koko juttua.
Ja opettaja vaan toruu konemaisesti mimmiä, ei tainnut edes jälki-istuntoa saada :#
En tajua, miten kukaan voi olla noin törkeä!
Kerran aikaisemmin jo yksi pahismimmi kiskaisi multa tukun hiuksia juurineen irti kun satuin häntä jotenkin ärsyttämään, mutta siinä tilanteessa oli kyllä molemminpuolista kärhämää, joten ihan eri juttu kuin tulla vaan saksimaan kuin salama kirkkaalta taivaalta.

Nämä perus rööki/kiharrin/fööni/harja/purkka/luistinrata -tapaturmat on myös tullut koettua...niin ja töissä hiukset on vähänväliä tiellä (olen baarityöntekijä), mutta kerran jäi tukka tosi pahasti valtaisan tuoppitornin väliin ja siinä olikin sitten yrittämistä luovia takahuoneeseen valtaisan tiiviin ihmismassan ohi niska epämääräisesti kenossa ja valtava määrä tuoppeja mukana huojuen, mahtoi jengi ihmetellä mikä muhun meni ;D
Viimeksi muokannut tragedia, 19 Syys 2009, 19:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1cFii
Sikses iha nätti naine.
Camilla
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 263
Liittynyt: 18 Tammi 2009, 11:49

Vs: Hiustapaturmat

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Viimeisin tapaturma oli, kun pyysin ystävätärtä tasoittamaan otsatukkaani. Jostain syystä toisella puolella otsatukka oli sen jälkeen "leveämpi" ja nyt kasvatan hassua tupsua pois otsiksen ja muiden hiusten latvojen välillä  ;D
Mitä yhteistä on miehillä ja videoilla?
- Eteenpäin, taaksepäin, eteenpäin, taaksepäin, stop, eject.
bast
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1561
Liittynyt: 10 Helmi 2007, 13:12

Vs: Hiustapaturmat

Viesti Kirjoittaja bast »

-j- kirjoitti:
OT:
Memmu kirjoitti: Mulle kävi tuossa viime kesänä pieni hazard, kun olin suihkutellut saunan jälkeen tukkaani Miracle mistiä. Seuraavan kerran kylppäriin mennessäni (sauna, vessa ja kylppäri yhteistä tilaa), liukastuin lattiaan junttaantuneeseen mistiin ja löin otsalohkoni aika ikävästi rakosellaan olevaan saunan oveen. Otsaan tuli näpsäkkä ventti ja seuraavana päivänä sain töissä selitellä mistä tuo ventti oli tullut. Jännää oli, kun aika monet olivat aivan varmoja, että keksin tekosyitä perheväkivallalle. 
Minä kaaduin fillarilla kännipäissäni, josta tuli mm. musta silmä. Mun mies ei meinannu kehdata/uskaltaa liikkua mun seurassa sen jälkeen, kun tuli kuulema murhaavia katseita joka suunnasta. Huomasin mäkin sen, kun oltiin yhdessä kaupassa. Todella epämiellyttävä fiilis!
Huomasin saman kun onnistuin murtamaan nenäni ja miehen kanssa liikkuessa sai tosi merkitseviä katseita ja joku puolituttu kysyikin mieheltä että säkö ton teit... Tosi outoa että heti oletetaan vammojen syyksi perheväkivaltaa! 

Sitten takaisin asiaan.

Useamman kerran on tukka jäänyt auton oven väliin ja kerran liian korkea keesi hankaloitti autolla ajamista kun osui kattoon  ::)

Lapsena tietysti tuli kokeiltua pyöröharjaa perinteisin tuloksin.

Ala-asteella luokan paha-poika heitti purkkaa hiuksiin kesken tunnin. En ujona kehdannut mitään sanoa,aikani nypersin sitä irti ja pidin irrallaan muista hiuksista. Se kuitenkin haisi niin pahalle että oli pakko mennä hakemaan sakset opettajan pöydän laatikosta ja nipsaista tuppo irti. En silloinkaan sanonut mitään... mulla oli aika omituisen tyypin maine  :P

Yläasteella eräs "kaveri" istui takanani ruotsin tunnilla ja luulin, että se vaan nyppii kiusallaan mun tukkaa, mutta myöhemmin selvisi, että se leikkeli latvoja. Paras kaveri istui vieressä ja näki mitä tapahtui, mutta ei sanonut mitään...  :# Jos olisin tajunnut tilanteen heti olisi kyllä tullut turpaan! Myöhemmin se selitteli, että mun latvat oli muka leikattu vinoon ja se suoristi niitä. Mä kyllä nojailin aina pulpettiin niin toispuoleisesti, että ei millään olisi voinut siinä asennossa nähdä miten latvat menee  >:( ja vinossa ne enemmän oli sen saksinnan jälkeen.

Ekan värinpoiston menin teettämään kampaajalle että varmasti tulee hyvä, mutta tukasta tulikin kauhea kuiva hattara, eikä edes pahemmin vaalentunut  :-\ Meinasi pestessä mennä aina yhdeksi isoksi takkupalloksi ja oheni kamalasti. Jouduin leikkaamaan lyhyeksi. Myöhemmin olen tehnyt värinpoistoja kotona, eikä tukka ole ikinä mennyt noin huonoon kuntoon ja värikin on lähtenyt paremmin.

Roaccuttania syödessä tukasta tippui valehtelematta 2/3! Lääkäri sanoi, että palautuu ennalleen kun kuuri loppuu. Ei ole palautunut  :'( Ennen ranteenpaksuinen letti on nyt vain kahden sormen paksuinen.  :#

Koitin saada otsatukkaa kuosiin kuumalla kiharrusraudalla ja sohaisin otsaani. Kiva palovamma keskellä otsaa.

Sitten tietysti ne monet kerrat kun olen itse leikannut otsatukan tai muuten innostunut saksimaan  ::)

Ja kaikki värjäyskatastrofit kun tulos ei ollutkaan sama kuin paketin kyljessä...
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Hiustapaturmat

Viesti Kirjoittaja nelma »

Hyi ihan kauheita noi hiustenleikkelijät  :o

Mä onnistuin joskus lapsena maalauskurssilla saamaan vielä märän öljymaalauksen lävähtämään keskelle päätäni.  ::) Siinä sit oli sinistä ja vihreetä päässä tovin. Kulumalla lähti.
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
BlueBerry
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 913
Liittynyt: 18 Huhti 2009, 19:59

Vs: Hiustapaturmat

Viesti Kirjoittaja BlueBerry »

Toi on kyl jo törkeyden huippu repästä/ leikata toisen tukkaa ilman lupaa&nbsp; >:( oikein suututtaa teidän puolesta.

Mulle on itselle käynyt monta kertaa tuo kun hiukset jää auton oven väliin. Varsinkin jos tukka on auki ja vähän tuulee, niin hiukset pöllähtävät ylös juuri kun olet istumassa autoon ja vedät oven kiinni. Sattuu muuten aika helkkaristi kun erehtyy istumaan alas asti ja tukka on jääny oven väliin&nbsp; :(

Kerran joskus ehkä 12 -vuotiaana matkustin bussilla serkulleni. Söin purkkaa. Ja haukottelin. Purkka tippui vyötärömittaiselle tukalleni ja sotkeentui heti niin tiukkaan, ettei auttanut mikään. Kun olin jonkin aikaa yrittänyt saada sitä pois, kysyin bussikuskilta olisiko sillä saksia yms. Sillä oli vain kynsileikkuri, jolla sitten napsaisin tuon purkkatupsun pois. Silloin harmitti mutta nyt vähän naurattaa&nbsp; :)
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865
Kahvikettu
Haiven
Haiven
Viestit: 30
Liittynyt: 06 Touko 2009, 16:57

Vs: Hiustapaturmat

Viesti Kirjoittaja Kahvikettu »

Tuossa toissapäivänä kävi pieni tapaturma. :D En edes tienny tämmösen olevan mahollista. Kun laittelin normaalisti jätettäviä hiuksiini teki pieni BC latvasuoja jo tyhjentymisen elkeitä. Minäpä totesin, että kyllä sitä vielä tulee. Jotenkin onnistuin voimin rutistamaan ja lipsauttamaan että sain tököttiä käsiini. :p Siinä sitä normaalisti laittelin kunnes tajusin peukalossa olevan vekin, josta vuoti verta. (: Kaikkea sitä.
1c F ii
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Hiustapaturmat

Viesti Kirjoittaja wilma »

Ei nyt niin "kamala" tapaturma, mutta viimeviikolla suoraan uimahallista ( hiukset märkinä kun oli muka niin kiirus..) ulos -20 pakkaseen. Tukka jäätyi siinä 100 metrin matkalla autolle. hiukset ehti "sulaa" autossa ja kun taas kotipihalta kävelin ovelle niin jäätyi taas koko pää.&nbsp; ::) Tyhmänä en laittanut pipoa enkä edes huppua päähän. Nyt tukka on sellainen mukavan kuiva, sai ilmeisesti oikein shokkihoitoa?

Mulla on myös lukemattomia kertoja jäänyt tukka auton oven väliin. Jäi joskus jopa ulko-oven väliin kun juostiin avon kaa kilpaa autolle.. Onneksi nykyään on lyhyempi tukka niin ei noita autonovitapaturmia ole sattunut.
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Hiustapaturmat

Viesti Kirjoittaja nelma »

^
Mä oon kans onnistunut jäädyttämään mun hiukset puikoiksi parikin kertaa tänä talvena kun olen hipsinyt parin kymmenen metrin matkan tien yli pyykkituvalle.&nbsp; ::)
1bMii&nbsp; BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
Horros
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1878
Liittynyt: 04 Touko 2010, 22:48

Vs: Hiustapaturmat

Viesti Kirjoittaja Horros »

Lapsena meillä oli talossa kaappi, jossa oli kaksi laatikkoa alhaalla ja hyllyjä ylhäällä, siten että laatikot muodostivat "korokkeen". Kurkotin jotain ylähyllyltä seisomalla laatikko-osan päällä ja reippaasti sitten päätin hypätä alas. Ilmalento päättyikin lyhyeen, kun jäin hiuksistani roikkumaan kaapin ovessa olevaan naulakkoon!&nbsp; :o Huusin kuin syötävä, onneksi äiti tuli nopeasti pelastamaan minut siitä roikkumasta eikä mitään vahinkoa ehtinyt tapahtua.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.
SC
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 483
Liittynyt: 24 Kesä 2009, 11:06

Vs: Hiustapaturmat

Viesti Kirjoittaja SC »

Ala-asteella erään pikkutyttö oli äidin kanssa taloa maalatessaam saanut vihreän maalipurkun päähänsä ja joutui leikkauttamaan hiuksensa siiliksi. Ei noin nuorelle kiva juttu kun kaverit kommentoi vähän kaikkea, onneksi oli minun kummioppilaani niin pidin sitten hänen puoliaan jos kuulin jotain ilkkumisia!

Kun tappelin pikkuveljeni kanssa niin hän riuhtaisi minulta tukon hiuksia päästä niin, että jäi sellainen kalju kohta... Ei saanut hiuksia kunnolla ikinä ja jos sai, sai silti varoa ettei se näkyisi ja lopulta leikkasin taas lyhyeksi. Nyt on onneksi kadonnut koko läntti :).
1aFMii,&nbsp;kasvatus käynnissä
<3 TT, vauvashampoo, kookosöljy
Vastaa Viestiin