Natural & Easy

Keskustelua hiusväreistä, värjäämistekniikoista, kaikesta asiaan kuuluvasta
lippuliisa

Vs: Natural & Easy

Viesti Kirjoittaja lippuliisa »

mä värjäsin nutrisse 7  mut se haalistu toho kultaseks ett tuo ruskeus ei näkyny  mut nii mikä näistä naturajaeasy väreistä vastais tota 7.3 tai 7 tarviiko sekotella kahta ?
johku

Vs: Natural & Easy

Viesti Kirjoittaja johku »

Ite laitoin N&E 542 opaali tuhkanvaalea, ja mun mielestä tosi kiva vaikka vetiki aika tummaks, mut yllättävän tuhkainen kuitenkin!
Alla oli siis kaksi värinpoistoa ja joku lorkun 8.1 light ash blonde, ja hiukset oli sekoitus keltaista, punaista sekä valkoisia länttejä. Jollain oli saatava viileyttä ja toi väri taitto kyllä keltasuuden pois :) Vielä on sävy ehkä aavistuksen lämmin, oon tehnyt hopeashampoolla tehohoitoja jotta saisin vähän viileyttä ja haluaisin enemmän sitä tuhkaa/harmautta. Olisiko jollain jotain vinkkejä? Oon niin kärsimätön oottaa tolla hopiksella niitä tuloksia :D
grace

Vs: Natural & Easy

Viesti Kirjoittaja grace »

Mä etsin useammasta kaupasta turhaan 7.13-sävyistä hiusväriä, ja tartuin sitten lopulta Natural & Easyn 562-sävyyn (Vaalea Tuhkanruskea). Koodit ei sanoneet mulle mitään ja paketin kuva näytti aika tummalta, mutta nimi kuulosti oikealta, lähelle omaa hiusväriä siis pyrin. Olihan 562 siis tummempi kuin etsimäni väri, mutta uskoisin, että lähempänä omaa väriä kuitenkin.  Laitioin värin 10-asteiseksi vaalennettuun tukkaan, lopputulos on n. 6-asteinen, tosi tuhkainen ja jännästi vähän läpikuultava. Olen kyllä ihan tyytyväinen, täytyy vain toivoa, ettei huokoinen hius ihan heti vuoda kaikkea väriä ulos, niin kuin edelliselle värille kävi... Plussaa verrattain edullisesta hinnasta, tämä maksoi Prismassa n. 8 €, eikä hajukaan ollut mikään ihan hirveä.
Vastaa Viestiin