Natural & Easy

Keskustelua hiusväreistä, värjäämistekniikoista, kaikesta asiaan kuuluvasta
Efva
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 869
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:36

Vs: Natural & Easy

Viesti Kirjoittaja Efva »

Niin joo, vaatiihan se kokeilu kuitenkin sen oikean värisävyn ;D

Olen käyttänyt nyt tuota tavallista Natural & Easyä (sävy kirkkaanruskea) nelisen kertaa tyvivärjäykseen, enkä oikein tiedä olenko tyytyväinen siihen vai en. Aluksi tulos on hirveän tumma, liiankin, mutta sitten se haalistuu parissa pesussa sopivaksi. Kuukauden kuluttua tyvi on vaalentunut entisestään niin, että tyvikasvun raja ei erotu selkeänä. Toisaalta tämä on hyvä asia, toisaalta vaikutelma on melko kulahtanut...
katajainen
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 343
Liittynyt: 15 Heinä 2007, 13:06

Vs: Natural & Easy

Viesti Kirjoittaja katajainen »

onko nää värit jotenkin koostumukseltaankin "luonnollisempia" tai hellempiä hiuksille?
1cCii,18.6.2010 pituus 34cm
kesäheinä
Haiven
Haiven
Viestit: 44
Liittynyt: 02 Heinä 2007, 14:44

Vs: Natural & Easy

Viesti Kirjoittaja kesäheinä »

Olen käyttänyt Natural & easyn väriä jo useamman paketin sävyssä Kastanja. Ihan toimivalta on aina tuntunut, ja tyytyväinen olen ollut. Ainoa pieni haittapuoli on jo tuo Mirrenkin mainitsema 'haalistuminen'. Heti värjayksen jälkeen tukka on tosi tumma, mutta muutamassa pesussa väristä tulee hyvä (eipä se sitten siitä kovasti vaalenekaan lisää.. joten sen puoleen ei mulla haittaa ole ollut)
Lingon
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 308
Liittynyt: 20 Heinä 2007, 21:29

Vs: Natural & Easy

Viesti Kirjoittaja Lingon »

Useamman paketin olen noita käyttänyt ja olen kyllä tyytyväinen. Yleensä kaikkien hiusvärimerkkien ruskeat sävyt tekee hiuksistani kamalan tummat, mutta näillä lopputulos on aina ollut hyvin lähellä paketin kyljessä olevaa. Haalistuu kyllä aika nopeasti.
Belle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2117
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 14:02

Vs: Natural & Easy

Viesti Kirjoittaja Belle »

Cittarin mainoksessa oli uutuutena Natural & Easy rootset, tyviväri. Onko kukaan tutustunut tuohon tarkemmin? Mietin vaan, että mikä idis tässä oikein on, kyllähän kaikkia värejä voi tyvikasvuun pistää yhtä lailla  ;D.
Lingon
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 308
Liittynyt: 20 Heinä 2007, 21:29

Vs: Natural & Easy

Viesti Kirjoittaja Lingon »

Voisiko tuossa rootsetissä olla kyse ihan vaan siitä, että siinä on tavallista vähemmän sitä väriä, siis tosiaan vaan niitä juuria varten? Ainakin pakkaus näytti pienemmältä, samoin vaikutti hieman edullisemmalta kuin normaalit hiusvärit.
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Natural & Easy

Viesti Kirjoittaja Mena »

Sokoksen syyslehdykästä poimittua:

"Natural & Easy Rootset -tyviväri
Kestävän tuloksen antava nopea tyvikasvukäsittely, jota käytetään värjäysten välillä. Peittää harmaat ja sopii kaikille kestovärin käyttäjille merkistä riippumatta."

Eli siis väri jota laitetaan tyveen kestovärivärjäysten välillä? Öö? Hintaa 6,90e.
Belle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2117
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 14:02

Vs: Natural & Easy

Viesti Kirjoittaja Belle »

Erikoinen juttu, voihan ihan peruskestoväriäkin sekoitella pienemmän määrän ja lätkiä tyveen  ::). Tuon Rootsetin hinta ei ole edes halpa, jos vertaa esim. Eleaan ja Poly Coloriin, joilla värjää tyven pari kertaa ja hintaa 5-6e kieppeillä.

Veikkaanpa, että ei ehkä saavuta suurta suosiota...
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Natural & Easy

Viesti Kirjoittaja Mena »

Vai oisko toi jopa peräti suoraväriä  ??? Eihän se nyt kestoväriäkään voi olla kun on tarkoitettu kestovärjäyksen välillä laitettavaksi. Nyt joku ostamaan tuo ja kertomaan mikä on idea  ;)
Denial

Vs: Natural & Easy

Viesti Kirjoittaja Denial »

Eilen tuossa just värjäsin tummanvaalealla, ja ihan tyytyväinen olen. Punaisuudenkin peitti tosi hyvin. Ainoa miinus on ammoniakki.
tiikeri
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 180
Liittynyt: 07 Syys 2007, 14:54

Vs: Natural & Easy

Viesti Kirjoittaja tiikeri »

Onko kukaan värjännyt tällä sävyllä 560 eli kirkkaan ruskea? Tuleeko kuinka tumma? Vähän hirvittää et kuin tummaa tulee kun hius on vaalennettu aiemmin.
Viimeksi muokannut tiikeri, 12 Joulu 2007, 18:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Olkamittainen hennattu paksu, kuivahko ja taipuisa tukka. Kasvatus käynnissä.
Efva
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 869
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:36

Vs: Natural & Easy

Viesti Kirjoittaja Efva »

^ Mun kokemus löytyy tän sivun ekasta viestistä.
tiikeri
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 180
Liittynyt: 07 Syys 2007, 14:54

Vs: Natural & Easy

Viesti Kirjoittaja tiikeri »

^ Olin lukevinani kokoketjun mutta silti jotenkin ohitin tuon. kiitos huomautuksesta  ;D
Olkamittainen hennattu paksu, kuivahko ja taipuisa tukka. Kasvatus käynnissä.
Vivianna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1591
Liittynyt: 06 Helmi 2007, 11:27

Vs: Natural & Easy

Viesti Kirjoittaja Vivianna »

Kuinka vaalea pohja ansq sulla oli?Mulla on tosi vaalea kellertävä ja pitäs saada luonnollinen sävy tähän pehkoon.

Nyt on sit taas yksi uusi väri lisää harkinnassa mitä voisin kokeilla 8). On tää niin vaikeeta.
Viimeksi muokannut Vivianna, 08 Maalis 2008, 11:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.
Kosmetiikkakissa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 661
Liittynyt: 23 Loka 2007, 21:05

Vs: Natural & Easy

Viesti Kirjoittaja Kosmetiikkakissa »

Värjäsin muutama päivä sitten sävyllä 564 Toffee suklaanruskea, lopputulos oli aika punetava ja kuparinen, vaikka itse odotin jotenkin enemmän kultaan vivahtavaa, ei punaista lopputulosta. En siis itse tykkää, ei sovi mulle, mutta yleisesti ottaen sävy on kyllä kaunis, ei vaan sovi omaan väritykseen.

Väri oli helppo levittää, ei valunut ollenkaan levitysvaiheessa, mutta oli helppo saada tasaisesti hiuksiin. Värin riittoisuus, tai pikemminkin riittämättömyys, yllätti. Mulla yleensä väripaketeista kuluu puolet, mutta tässä oli juuri sopivasti väriä mun ohuille ja hennoille hiuksille. Pituutta mulla on vähän olkapäiden alapuolelle. Mikäli hiukset on vähänkään pidemmät ja paksummat, ei välttämättä edes kaksi pakettia riitä, kun tuntui, että tämä ei olisi riittänyt edes 'normaalihiuksiselle', itse kun hiuksieni määrä on todella säälittävä.

Mua harmittaa, kun keskiruskeita sävyjä on todella vähän tarjolla ja niistäkin suurin osa on punertavia  :-[
Vastaa Viestiin