Natural & Easy

Keskustelua hiusväreistä, värjäämistekniikoista, kaikesta asiaan kuuluvasta
höpsökkä

Natural & Easy

Viesti Kirjoittaja höpsökkä »

Niin, en ainakaan löytänyt tästä väristä omaa aihetta joten hei kokemuksia tästä!
Itse oon värjänny tällä pari kertaa.. vuos sitte vaalunnusoperaation yhteydessä ja musta hyvä oli.
Eilen värjäsin tumman ruskealla ja tuli erittäin tumma. hississä näyttää  melkein mustalta ;D
Luscious
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1227
Liittynyt: 06 Marras 2006, 15:05

Vs: Natural & Easy

Viesti Kirjoittaja Luscious »

Mua on kans kiinnostanut jo jonkun aikaa nää värit.. Eikö niin että kyseessä ei ole kestoväri?
Omalla paikkakunnallani on ollut aika huonosti valikoimaa ruskeissa. Tosin usein niin, että tän merkin sävyt on myyty loppuun. Eli tyhjää hyllyissä.
Millanen hoitis siinä tuli mukana? Vai onks se joku hoitoshamppoo?
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...
Lonka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1132
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:19

Vs: Natural & Easy

Viesti Kirjoittaja Lonka »

Mä olen värjännyt niillä kahdella vaalealla, jotka ei kuitenkaan vaalenna. Toinen oli luonnonvaalea ja toinen kullanvaalea. Kullanvaaleasta tuli punertava ja haalistui tosi pian pois. Luonnonvaalea ei vaikuttanut juuri mitenkään väriin, mutta tasoitti. Ihan kiva oli. Mutta ei ainakaan mun hiuksissa tosiaan kauaa nuo värit kestäneet. Hellävaraisia kyllä oli, hiukset tuntui (ja näytti) tosi hyviltä operaation jälkeen!

Edit. Niin ja markettiväri-ketjussa on juttua näistä.
deko
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2744
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 18:14

Vs: Natural & Easy

Viesti Kirjoittaja deko »

Kis Kis kirjoitti: Eikö niin että kyseessä ei ole kestoväri?
Kyllä kyseessä on ihan täysipainoinen kestoväri.
Hoitis on ihan ok, ei tosin preference-tasoa mutta ajaa asiansa.
this too shall pass.
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Natural & Easy

Viesti Kirjoittaja ellen »

Natural & Easy sävy 522 kuivasi mun päänahan aika tehokkaasti. Ihan niin kovasti mun päänahka ei kuitenkaan yleensä kuivu vaalennuksen aikana. Ihan hyvä kokemus kokonaisuudessaan, käytän varmaan uudestaanki edullisen hintansa takia.
Cherry
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 722
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:51

Vs: Natural & Easy

Viesti Kirjoittaja Cherry »

Värjäsin hiukseni pari pesua sitten sarjan mahonki-sävyllä. Ihan hyvältä tuo väri minusta vaikuttaa, latvoista toki tuli kuivuuden vuoksi vähän tummemmat kuin tyvestä, mutta niinhän se on kaikkien värien kanssa. kahdesti olen värjäyksen jälkeen pessyt, ja olen ihmetellyt, kuinka vähän tuota väriä jää märistä hiuksista pyyhkeeseen pesun jälkeen. Mulla on ainakin sellainen muistikuva, että joidenkin muiden kestovärien jälkeen pyyhe olisi ollut suunnilleen punainen usean pesukerran jälkeen. Tuon väripaketin hoitis on minusta ihan ok, tulee varmasti käytettyä.
Kaikkein vaikeinta on luottaa, mutta ilman sitä ei mitään saa.
dripple

Vs: Natural & Easy

Viesti Kirjoittaja dripple »

Cherry kirjoitti: kahdesti olen värjäyksen jälkeen pessyt, ja olen ihmetellyt, kuinka vähän tuota väriä jää märistä hiuksista pyyhkeeseen pesun jälkeen. Mulla on ainakin sellainen muistikuva, että joidenkin muiden kestovärien jälkeen pyyhe olisi ollut suunnilleen punainen usean pesukerran jälkeen.
Mulla ei ole ikinä koskaan jäänyt mistään kestoväristä pyyhkeeseen mitään väriä sen 15 vuoden aikana mitä olen niitä käyttänyt. Sävytteistä ja suoraväreistä kylläkin.
Lonka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1132
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:19

Vs: Natural & Easy

Viesti Kirjoittaja Lonka »

deko kirjoitti:
Kis Kis kirjoitti: Eikö niin että kyseessä ei ole kestoväri?
Kyllä kyseessä on ihan täysipainoinen kestoväri.
Mun mielestä ainakin siinä mun kullanvaaleassa luki, että 24 pesua. Jolloin olisi siis kevytväri (tai jotain sinne päin, kun en näistä termeistä niin ymmärrä). Saattaa toki olla, että muistan väärin...
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Natural & Easy

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

^Ehkä niillä on sekä kevyt- että kestovärejä samassa sarjassa, mun paketissa nimittäin lukee että "Tämä sävy on kestoväri" mikä antaisi ymmärtää että joku muu sävy ei välttämättä ole.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
Meikku

Vs: Natural & Easy

Viesti Kirjoittaja Meikku »

Mulla lukee samassa paketissa "tämä väri on kestoväri (taso 3) " ja yläpuolella  "kestää 24 hiustenpesuun"
outoa  ???
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Natural & Easy

Viesti Kirjoittaja Mena »

^ Kumpi niistä on tummemmalla pohjalla?
Ainakin muistaakseni Liven väreissä (?) on kaikki vaihtoehdot ja sitten tummalla pohjalla se mitä kyseinen purkki edustaa.
Laura

Vs: Natural & Easy

Viesti Kirjoittaja Laura »

Meikku kirjoitti: Mulla lukee samassa paketissa "tämä väri on kestoväri (taso 3) " ja yläpuolella  "kestää 24 hiustenpesuun"
outoa  ???
Mulla paketin sivussa lukee ne kaikki vaihtoehdot:
1.Poispeseytyvä
2. Kestää 24 pesua
3.Kestoväri

Ja tuo "kestoväri" lukee valkoisella tekstillä tummemman vihreällä pohjalla, kun muut tekstit on kirjoitettu mustalla. Paketin päällä lukee "kestoväri" ja "kestävyys 3".

Eiköhän tuossa sinun paketissasi ole ihan kestoväri, siinä on vaan vähän epäselvästi laitettu muutkin olemassaolevat vaihtoehdot näkyviin :)
Melisande

Vs: Natural & Easy

Viesti Kirjoittaja Melisande »

Huomasin Tarjoustalon mainoslehtisestä että Natural&Easy sarjaan on tullut tyvikasvun värjäykseen tarkoitettu Root Set. Lupailee peittävän harmaat vain 10 minuutissa. Schwarzkopfin  sivuilla ei ollut juuri tuosta mainintaa, mutta tyvivärejä kuului muihin värimerkkeihin. Mietin vain miten mahtaa erota tavallisella kestovärillä värjäämisestä muuten kuin vaikutusajassa ja mad. pakkauksen koossa.. Mainoskikkailua vai oikeasti näppärä uutuus?
Efva
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 869
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:36

Vs: Natural & Easy

Viesti Kirjoittaja Efva »

Saman huomasin ja samaa mietin, että lieneekö vain samaa tavaraa pienemmässä paketissa vai oikeasti kokeilemisen arvoinen juttu. Kyllä mä varmaan ainakin testaamaan joudun parin viikon päästä, kun tyvivärin aika tulee :)
Melisande

Vs: Natural & Easy

Viesti Kirjoittaja Melisande »

^No juu, kieltämättä kiusaus kokeilla heräsi.. Täytyypä ensin katsastaa värisävyt, jos jotain tuhkaisen vaaleaa olisi tarjolla niin tuskin pystyisin vastustamaan houkutusta  :D
Vastaa Viestiin