Pitkien hiusten kampaukset

Leikkaukset sekä kampaukset
Hipsu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1701
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 21:37

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja Hipsu »

Mistä te ootte löytäneet noita spin pinejä? Mä koitin jenkkilän ja brittien ebayta ja amazonia, mutta mistään niistä ei toimitettu suomeen. Löysin samalta valmistajalta "ponnarin tuuheuttajan" pony poufin, jota olis kans hauska kokeilla, mutta eipä sitäkään saanut suomeen.
"Life comes with many challenges. The ones that should not scare us are the ones we can take on and take control of." -Angelina Jolie
chai

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja chai »

^ Ainakin Saksan Amazonin kautta onnistuu Suomeen tilaaminen.  :)
Mustikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3064
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:26

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja Mustikka »

Hipsu kirjoitti: Mistä te ootte löytäneet noita spin pinejä? Mä koitin jenkkilän ja brittien ebayta ja amazonia, mutta mistään niistä ei toimitettu suomeen. Löysin samalta valmistajalta "ponnarin tuuheuttajan" pony poufin, jota olis kans hauska kokeilla, mutta eipä sitäkään saanut suomeen.
Ebaysta löytyy, kun etsii hair pin ja hair stick nimillä. Niitä tuli useampi vastaan kun etsin nutturapuikkoja

edit. Löysin ihan spin pin hair hakusanoillakin.
Viimeksi muokannut Mustikka, 30 Tammi 2012, 12:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t
Hipsu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1701
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 21:37

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja Hipsu »

Kiitos vinkeistä, nyt sainkin ebaysta tilattua molemmat, vaikka muka aiemmin ei onnistunut.. Outoa ::).
"Life comes with many challenges. The ones that should not scare us are the ones we can take on and take control of." -Angelina Jolie
calypso
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2457
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 11:49

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja calypso »

Kertokaahan kuinka nuo spin pinit toimivat aivan käytännössä? Onko niin käteviä kuin videoilla vaikuttaa, lähteekö hyvin irti, ja kuinkakohan vyötärömittaiset tai pidemmät hiukset saa tuollaisilla kiinni?. Oletteko laittaneet hiukset ponnarille ensin vai riittääkö teillä tuollainen pelkkä kieputus ja sitten spiraalit perään?  :D Mielenkiintoisia vekottimia kyllä. Youtubesta löysin videon missä tehdään suuri sotkunuttura tuollaisilla suuremmilla spiraaleilla. :) http://www.youtube.com/watch?v=KBrcieu99oo
calypso
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2457
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 11:49

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja calypso »

Kuulostaa kyllä hankkimisen arvoisilta kapineilta. Etenkin kun hintaakaan noilla ei ole paljon mitään, ainakaan mitä eBaysta katselin. En sitten tiedä onko ne aitoja, ja onko sillä nyt niin väliäkään.  :) Olen opetellut nyt viime aikoina uusia arkinutturoita, ja tavoitteena onkin ollut juuri se ettei mitään klipsejä ja härveleitä jäisi näkyviin. Nuo spin pinit tekevät haasteestani kyllä paljon helpomman! :D
lillamilla
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1316
Liittynyt: 09 Kesä 2006, 22:54

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja lillamilla »

Musta tuon näköisiä vempeleita on ollut tarjolla ihan Glitterissä sekä Ninjassa. Pitäää itsekin köydä tsekkaamassa, olisi kivaa saada hiukset nutturalle ilman että kiinnityspinnit näkyisi.
2a /b F ii. Hunajanvaalea, lapaluille yltävä hennon kiharainen tukka. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.
Mala Belen

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja Mala Belen »

Btw, jos joku opiskelija tai kampaaja on kiinnostunut, niin minulla olisi lähes uusi, pitkä aitohiuksinen kampauspää/harjoituspää, jonka voin myydä sopivaan hintaan. Ota yhteyttä jos olet kiinnostunut.
peachvodka
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 230
Liittynyt: 14 Helmi 2012, 21:03

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja peachvodka »

Entie kuuluuko tää ny tänne mutta menkööt :D

Mä laitan aina välillä mun pitkän tukan yöksi kiinni "pikkumyylle", niin mitä, aamulla ku avaan nutturan niin mun tukka on aivan järkyttävä leijonanharja >:( Ja sitte joutuu suoristamaan niin maan perkeleesti ja arghhh  :#

Mitä mä teen väärin? Haluaisin kuitenki suojata ne yöksi ja laittaa kiinni ettei mee takuille yms, mutta kahta kauheempi suoristaminen aamulla ja siinäpä vasta tukka kärsii  :ts
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi
nukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 711
Liittynyt: 21 Loka 2006, 09:41

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja nukka »

Mulla on sama juttu tuon yökampauksen kanssa. Jos teen pikkumyynutturan niin aamulla hiukset on ihan kauhean näköiset, päällimmäiset varsinkin sojottaa mihin sattuun. Olen kokeillut tehdä löysempänä ja tiukempana mutta aina lopputulos on sama.
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234
peachvodka
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 230
Liittynyt: 14 Helmi 2012, 21:03

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja peachvodka »

Mä oon kans koittanu löysempää nutturaa, mutta ei, ei auta..&nbsp; :-\
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi
deko
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2744
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 18:14

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja deko »

jos haluatte loivemmat "yökiharat" niin googlatkaa "lazy wrap bun". Se ei vaadi hiusten kiertämisetä eli sillä ei tule kikkaratulosta. Sen voi tehdä myös päälaelle. On puikkonuttura eli vaatii vähän nukkumistyyliltä :)

Toinen mahdollinen on caterpillar braid. (taas googlea kehiin). Se ei jätä kiharoita ja kuitenkin suojaa edes vähän pituuksia rasituksilta.

Kolmas mahis on lykätä hiukset yöksi Buff-huiviin. (tätä minä käytän, laiska, monta buffia, helppo)
this too shall pass.
hilpsu
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 415
Liittynyt: 04 Elo 2010, 14:18

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja hilpsu »

Mulla toimii yökampauksena pää alaspain tehty letti ja kun letittää vähän löysemmin, kiharantapaisiakaan ei tule. Nopea ja helppo tehdä. Kun letin tekee pää alaspäin, letti tulee päälaelle eikä ainakaan mulla haittaa nukkumista samallalailla kuin normaalisti niskaan tehty versio.
Pähkinä
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1502
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 15:25

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja Pähkinä »

^ Teetkö ihan tuikitavallisen perusletin vai jonkinlaisen ranskisviritelmän?
Mai
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 521
Liittynyt: 04 Syys 2011, 03:57

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja Mai »

Mitäköhän mä teen väärin kun en vaan saa spin pinejä toimimaan.&nbsp; ??? Mulla on hiukset melkein vyötärölle eli ei voi olla liian lyhyet, liian pitkätkö? Kun mä otan tukan, kieputan sen nutturaksi ja laitan spinit niin se vaan lössähtää saman tien ja latvat hapsottaa aina jostain. Minne ne latvat oikein pitäisi tunkea?
1a F ii, mustat vajaa BSL-pituiset hiukset, oma väri platinablondi. Turhamainen vaate-, meikki- hius- ja lävistysfriikki.
Stay punk, stay free!
Vastaa Viestiin