Pitkien hiusten kampaukset

Leikkaukset sekä kampaukset
maarit
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 253
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:23

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja maarit »

Kuva
Mä ihastuin tähän kampaukseen. Mulla on melkein saman väriset ja pituset hiuksetkin.  :D
Kettukiesi

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja Kettukiesi »

Mulla on hyvin usein tukka kiinni kahdella puikoilla. Teen sen niin että kieritän sen tukan ihan tavalliselle nutturasykerölle, sitten vain isken puikot X -asentoon ylhäältä alaspäin. Pari hengetöntä jolla saa hapsut piiloon ja avot  :D En tosin tiedä miten ne pysyvät niin, mutta pysyvätpä silti. Ne pysyvät vielä silloinkin kiinni kun otan puikot pois ;D
Mutta oikeakin kiinnitystapa olisi kiva oppia.

Tosiaan semmosta samettirautalankaviritystä olisi kiva ruveta käyttämään, oliko siihen jonkinlaista ohjetta?
rolla

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja rolla »

Sophie kirjoitti: Kuva
Mä ihastuin tähän kampaukseen. Mulla on melkein saman väriset ja pituset hiuksetkin.  :D
Miten tuo tehdään?
marenki
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1837
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 02:00

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja marenki »

Jos nyt oikein muistan, niin tuo kuva näyttäisi olevan ihan vaan XZ:in nettisivuilta, joten sinne tutkimaan kampauksia.
Tiizku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1154
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 16:55

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja Tiizku »

Rosey
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 203
Liittynyt: 26 Tammi 2006, 15:20

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja Rosey »

Tiizku, upea ja seksikäs kampaus. Eiköhän tossa lisäkkeitä ole.
Ishamael
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 538
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 12:37

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja Ishamael »

Kyllä, tuo on ehkä klassisimpia lisäkekampauksia mitä on, semmoisen päälaelle kiinnitetyn korkean poninhännän lisäksi.
Tuossa on lisäke alla joka on niitattu tuohon päälaelle kiinni, ja osa lisääkkeestä on sitten pyöräytetty kiinnityskohdan yli ja ympäri peittämään sen.
En kyllä muuten tiedä, saako tuollaistya kampausta ihan helpolla edes tehtyä vaikka omat hiukset olisivatkin pitkät.
Se lisäkkeen antama massa ja muoto on tuossa kampauksessa nimittäin aika oleellinen, mutta lisäkkeen kanssa tuommoinen on kyllä nopea ha helppo tehdä.
Tuohon vain vaaditaan melko massiivista lisäkettä, omat hiukset vedetään kireästi kiinni poninhännälle päälaelle, ja poninhännän päälle laitetaan sitten lisäke ja muotoillaan.
Dark nights, silvery moon in the frozen sky.
Black cape over the world where nobody waits the dawn, thats where i live.
-Ishamael, betraitor of hope-
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja Amilo »

Tässä vinkki helppoon kampaukseen puolipitkiin hiuksiin (eli noin olkapäälle ulottuviin):
Eli ensiksi puolikuiviin hiuksiin rullat niin, että päälle isompia ja korvasta alaspäin saa olla aika pieniä, niin että tulee jo vähän kiharaa.
Pohjalle joku jämäkkä kampausneste. Sitten vaan odotellaan että tukka kuivaa tai kuivataan föönillä.
Rullat pois ja tehokas tupeeraus joka osiolle, niin että hiukset muistuttavat leijonanharjaa. Sitten silotellaan vähän päältä ja kiinnitetään sivuhiukset ilmavasti vähän korvan yläpuolelle niin, että takaraivon kohdasta tulee hieman pallomainen, siis molemmilta puolilta yhdellä pinnillä. Vapaaksi jääneet alahiukset ositellaan kolmeen osaan pystysuunnassa ja kukin osio kiinnitetään kieputtaen ylös. Sitten vaan hieman pinnejä ja vapaaksi jäävien latvojen tupeerausta. Ja en tiedä tajusiko kukaan mitään tästä sepustuksesta, mutta kokeilkaa, jos on tekemisen puutetta joskus ;D
Valerius

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja Valerius »

Tietäisikö joku sivuston, jossa olisi kampausvaihtoehtoja miehen pitkille hiuksille? Kaverin miehelle etsitään piristystä
Mari0

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja Mari0 »

Millainen olisi kiva koulukampaus, johon ei kuitenkaan kuluisi ihan hirveästi aikaa aamulla? :) Ja kestäisi pyörämatkan kanssa :D
Itse en oikein osaa kiinni pitää kuin ponnarilla.. Ehdotelkaa ja kertokaa omia hyviä :)
Vivi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1110
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 12:09

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja Vivi »

Mari0 kirjoitti: Millainen olisi kiva koulukampaus, johon ei kuitenkaan kuluisi ihan hirveästi aikaa aamulla? :) Ja kestäisi pyörämatkan kanssa :D
Mä käytän yleensä puikkonutturalla (tää vaatii kai aika pitkät hiukset pysyäkseen), letillä tai pikku hainhampaalla tai ponnarilla tms päälihiukset kiinni, joskus kaikki hiukset ponnarilla. Ei oo mitään ihmeellisiä, pitää olla sellaisia, että saa alle minuutissa valmiiksi.  ;)x
Oma väri takaisin.
Eiffe
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2017
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:27

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja Eiffe »

Olisi hauska kokeilla joskus sellaista ponnaria, jossa omista hiuksista otetaan suikale "pompulaksi". Hiuskaistale siis pyöritetään ponnarin ympärille. Kuinka ihmeessä hiuskaistale kiinnitetään niin, ettei se löysty? Pinneillä en ole ainakaan vielä saanut kovin kestävää tulosta, mutta ehkä en osaa vain kiinnittää pinnejä oikein.
Vivi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1110
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 12:09

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja Vivi »

^Tukka laitetaan ensin tiukalle ponnarille ja kiinnitetään tavalliselle lenkillä ja sitten tuo hiuskaistale kiinnitetään siihen ponnarin päälle koristeeksi.

Vai  teitkö näin, eikä silti pysy? Sain sen käsityksen, ettet laittanut ollenkaan tavallista ponnarilenkkiä sinne alle.
Oma väri takaisin.
Eiffe
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2017
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:27

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja Eiffe »

Ei mulla käynyt pienessä mielessäkään, että siihen alle täytyy laittaa tavallinen ponnari, niin järkeen käyvältä kuin se nyt kuulostaakin  :D Ei se sytytys aina pelaa...

Kiitos Vivi, eiköhän se nyt onnistu.
bbee

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja bbee »

Millainen olisi sellainen helppo (juhla)kampaus olkapäistä vähän pidempiin hiuksiin? Oon ihan totaalisen kyllästynyt ja tekisi mieli vetää partakoneella siili. Onko jossain ohjeita taviksille?
Vastaa Viestiin