Pitkien hiusten kampaukset

Leikkaukset sekä kampaukset
Metalliapina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 314
Liittynyt: 16 Marras 2009, 20:36

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja Metalliapina »

Mulla on melkein vyötärölle hiukset, ja saa ihan helposti kiinni pitkätkin hiukset, ne niin kuin ruuvataan hiuksiin, ja pysyy tosi hyvin.

Taisin tilata amazonista, postimaksut oli mun muistaakseni halvat, voin yrittää tarkistaa vielä. Ebayssakin oli niitä.

Oon ollut tosi tyytyväinen noihin.
It's just that in the Deep South, women learn at a young age that when the world is falling apart around you, it's time to take down the drapes and make a new dress
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

Mulla ei nyt sytytä yhtään, että miten noita spin pinejä käytetään.  :-[ Oisko kellään vinkata jotain todella selkeää tutoriaalia tms? Jos tajuan systeemin, niin tuollaisenhan voisi tilata, tosi kauniita nutturoita tuolla näköjään saisi aikaiseksi.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
kleio
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2017
Liittynyt: 17 Marras 2008, 19:13

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja kleio »

^ Youtubesta löytyy.

Tämä oli hakutuloksista ensimmäinen: http://www.youtube.com/watch?v=HvhE75bxf2I
(ei kovin hyvä, enemmän lörpöttelyä ja vähemmän ohjetta. Parempaa voi etsiä hakusanoilla "spin pin tutorial")
Iherbin alennuskoodi ensitilaajalle KOR084. Vitacostin 10$ alennuskoodi ensimmäistä kertaa tilaavalle: http://goo.gl/YZ3A3v
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

^Ajattelinkin että sieltä varmasti löytyy, mutta joukossa on varmasti huonoja ja hyviä niin ei jaksaisi kaikkia käydä läpi hyvien tutorialien toivossa. Kiitos linkistä siis! Jännän näköinen keksintö, mutta tuntuu ihan ihmeelliseltä että tuo lähtisi hiuksista ihan ongelmitta irtikin eikä juuttuisi kiinni. Saako tuon varmasti helposti irtikin hiuksista?  :D
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
Sanguine
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1283
Liittynyt: 16 Huhti 2006, 15:54

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja Sanguine »

Aah, osaisinpa tehdä itselleni ns. Waterfall braidin.


Kuva

^ Tällainen olisi myös mielestäni kiva arkikampaus.


Olen ihan hulluna kaikkiin lettikampauksiin mutta yllätys, osaan tehdä itselleni vaan pari löysähköä peruslettiä.  :P
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 
Horros
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1878
Liittynyt: 04 Touko 2010, 22:48

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja Horros »

Mikä tämän kampauksen nimi on? Ihan mahdottoman kaunis, tekisin heti itselleni kunhan löytäisin ohjeen:
Kuva
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.
Polina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 495
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 11:44

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja Polina »

Mielestäni Lolitalla oli tuossa leffassa ihan tavallinen "milkmaid braids" -kampaus, eli hiukset kahdelle letille ja siitä sitten kiepsautettu pään yli & kiinnitetty pinneillä.

-edit- Tässä vielä otos eri kuvakulmasta,

Kuva
Viimeksi muokannut Polina, 25 Loka 2011, 23:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey
Horros
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1878
Liittynyt: 04 Touko 2010, 22:48

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja Horros »

Kiitos, ei ollutkaan sitten niin hankala. Ihania kampauksia muutenkin tuossa elokuvassa, muut tosin jo tuttuja ja kokeiltuja.&nbsp; <3
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja Mena »

Hitto teidän kanssanne, mäkin jouduin tilaamaan Ebaysta spin pinejä! :D Tahtoo myös tuollaisen huolettoman nutturan helposti.
nukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 711
Liittynyt: 21 Loka 2006, 09:41

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja nukka »

Tässä videossa oli minusta aika kivoja arkikampauksia http://www.youtube.com/watch?v=jb1jh-Wv ... ure=fvwrel

Miten saisi siististi tehtyä tuon (muistaakseni videon eka kampaus) että on kaksi lettiä sivuilla, mutta ei kuitenkaan olisi sellaista selvää jakausta takana. En saa tehtyä sitä oikein mitenkään niin etteikö jonkinlainen jakaus näkyisi tai hiukset on muuten vaan ruman näköisesti.
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234
La

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja La »

Oon tässä pikän aikaa ettinyt ohjeita ison nutturan tekoon, mutta suurin osa niistä on donitsi -, sotku -tai pikkumyynutturoita. En löytänyt mitään kivaa kuvaa esimerkiksi, mut siis sen nutturan pitäs olla semmonen aika iso ''takaraivolla'' oleva.
Olisko kellää juurikasvulaisella ohjeita tai neuvoja tehä semmosta kivaa isoa nutturaa? Apua kaivataan. :D
Kunis

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja Kunis »

La: Oletko valkkinutturaa kokeillut? Vai onko donitsi ja valki sama jttu? :F
Mena kirjoitti: Hitto teidän kanssanne, mäkin jouduin tilaamaan Ebaysta spin pinejä! :D Tahtoo myös tuollaisen huolettoman nutturan helposti.
Noniin, oon nyt kokeillut itsekin näitä väkyröitä, eikä jotenkin oikeen pysy. Tylsää. Nää varmaankin toimii vähän pitemmällä tukalla paremmin?
Mutta nyt olen löytänyt nuturapuikot ja -haarukat taas, oih. Tein myös elämäni ekaa kertaa sukkavalkin, siitä tulee muuten kiva, mutta vähän pitää vielä harjaantua pompulan piiloonsaamisessa.
nukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 711
Liittynyt: 21 Loka 2006, 09:41

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja nukka »

Tännekin tuli kasa spin pinejä :D Sai kyllä helposti tehtyä nutturan, mutta pysyvyydestä en osaa vielä sanoa.
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234
Luciana
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 534
Liittynyt: 29 Joulu 2010, 15:25

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja Luciana »

Tilasinpa sitten minäkin spin pinejä, utelias kun olen :)
chai

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja chai »

Ostin Lontoosta spin pinit, mutta mun tukka on vähän liian lyhyt, liukas ja kerrostettu niihin. Ensi kesänä sitten alkaa tukka olla tarpeeksi pitkä.
Vastaa Viestiin