Pitkien hiusten kampaukset

Leikkaukset sekä kampaukset
Eiffe
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2017
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:27

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja Eiffe »

Kuva

Tämä on aika veikeä kampaus... Mun tukka on ollut tänään vallaton tapaus ja huomisaamuna ajattelin yrittää taltuttaa sen tuollaiseen muotoon. Tai sitten laitan vaan lakin/hatun päähän jos laiskotuttaa.
WilloTheWisp
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 312
Liittynyt: 05 Tammi 2010, 18:16

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja WilloTheWisp »

Nyt löytyi ihana kampaus mitä tahtoisin kokeilla! :)
http://haircrazy.info/timelines/urs/2010/5/9/8320/

Tuo on varmasti helppo kuin mikä, mutta itse olen hiusten muotoilussa täysi tumpelo. Suoristan hiukseni harvoin ja silloinkaan tulos ei ole ihan niinkuin pitäisi :D mutta riittäisikö tuollaiseen kampaukseen kiharrin? Vai saisikohan suoristusraudalla pyöriteltyä tuollaisia kiharoita? Vai jollain patukoilla? Joo, olen ihan noob näissä asioissa :D
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

Kuva

Jestas mikä kampaus! Vaatis mulla aikamoisen työn, mutta on kyllä pakko kokeilla joskus... Ensin pitää kiharrella vimmatusti, että saisi mun suoran tukkani edes lähes noin pöyheäksi, ja sitten nuo letit. Olen varmaan ihan hiessä ja kiukkuinen siinä vaiheessa, jos ikinä edes tulen pääsemään sinne asti. ::)

Edit.
Lisää nättejä kampauksia:
http://www.4hairstyles.com/long/prom-updo/pics/104.jpg
http://www.4hairstyles.com/long/prom-updo/pics/140.jpg
Viimeksi muokannut Hallonnikas, 13 Elo 2011, 18:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
Horros
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1878
Liittynyt: 04 Touko 2010, 22:48

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja Horros »

^Pitäisiköhän kokeilla, omat hiukseni ovat suoristuksen ja kostean ilman jälkeen aika lähellä tuota.  :D
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.
salute
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 654
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 19:18

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja salute »

Toi Eiffen helmikuussa postaama kampaus on aivan ihana. <3 Miten sellaisen saa aikaiseksi? Mun liukkaassa hiusmassassa ei kyllä välttämättä pysyisi tollanen kuin hetken, mut olishan se komia.
miolla
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 421
Liittynyt: 19 Heinä 2008, 23:47

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja miolla »

Kuinka tehdään se 1960-luvulla kohtuullisen suosittu kampaus jossa hiuspannan jälkeen kaikki hiukset ovat siististi isossa kasassa päälaella? Ei näy latvoja, eikä näytä siltä ku hiukset olisi kierretty nutturalle. Oon ihan&nbsp; ???

Idean sain Adelen Rolling In the Deep-videosta
http://www.youtube.com/watch?v=rYEDA3JcQqw&ob=av3e

Tähän tyyliin:
Kuva
Kuva
Luscious
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1227
Liittynyt: 06 Marras 2006, 15:05

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja Luscious »

^Tyylin nimi on beehive ja esimerkiksi haulla "beehive tutorial" löydät youtubesta paljon video-ohjeita mistä valita.
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...
miolla
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 421
Liittynyt: 19 Heinä 2008, 23:47

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja miolla »

Kesti kauan vastata, mutta kiitos Luscious :)
Luciana
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 534
Liittynyt: 29 Joulu 2010, 15:25

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja Luciana »

^^^ Kokeilin viikonloppuna kuvan kampausta ja se oli mielestäni hieno. Avokkini totesi kuitenkin sen näyttävän pyöräilykypärältä. Miehet eivät vain ymmärrä&nbsp; :D
Mellie
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 704
Liittynyt: 29 Loka 2007, 22:20

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja Mellie »

Olen menossa ystäväni häihin kahden viikon kuluttua, ja ajattelin väsätä kampaukseksi jonkun löysän nutturan tuonne niskaan. Kasvoni tarvitsevat kehystystä, joten hieman jätän suortuvia roikkumaan myös. En vaan ollenkaan tiedä, miten kiinnittäisin nuo niskahiukset, että tosiaan pysyisivät 12+ tuntia paikallaan! En edes tiedä minkä tapaisen nutturan haluaisin. ::) Hiuksiakaan ei ole ihan hirveitä määriä, tällä hekellä yltävät vain parisen senttiä olkapäiden alle. Löysin joitakin vaihtoehtoja netistä:

Kuva Kuva Kuva

Tuossa viimeisessä ei riitä mun hiusten määrä, mutta etuhiukset ajattelin siis jättää roikkumaan tuolla tavalla. Onko kenelläkään jotain ideoita tähän suuntaan? Muitakin kun kuvien tapaisia saa ehdottaa. Mikä olisi helppoa ja mikä pysyisi hyvin? Lähinnä se nuttura siis mietityttää. Jokin hiuskoruksin voisi olla mahdollinen, koska muuten mulla asussa aika simppelit korut.
Kisumirri
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 250
Liittynyt: 21 Syys 2011, 13:35

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja Kisumirri »

Mulla on huomenna kampaajalle aika mutta en vielä tiiä montako senttiä lähtee.. Raskin luopua varmaan vaan parista kolmesta&nbsp; ;D Mulla on melko pitkät, jotain 15 senttiä olkapäiden alle ulottuvat hiukset nyt.

Tästä haaveilen: http://www.hairfinder.com/hairstyles5/b ... tyle3a.htm
mutta kerrosten poiskasvattaminen on ikävää hommaa. Millasta laittoa tuo vaatis päivittäin?

Jotku tällaset etuhiukset haluan huomenna: http://www.hairfinder.com/info/long-haircuts.htm
Metalliapina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 314
Liittynyt: 16 Marras 2009, 20:36

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja Metalliapina »

Mä pidän usein hiukset nutturalla, ja tilasin nyt goodyn spin pin pakkauksen kokeiluun, toimii ihan loistavasti! Sain tehtyä löysän chignon tyylisen nutturan hetkessä ruuvamalla spin pinit hiuksiin, ja kampaus pysyi iltaan asti, kunnes otin ne pois, ihan loistava keksintö! Kannattaa kokeilla pitkille hiuksille.

Kuvia spin pin kampauksista-

Kuva

Kuva

Kuva
It's just that in the Deep South, women learn at a young age that when the world is falling apart around you, it's time to take down the drapes and make a new dress
orava

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja orava »

^ Metalliapina, mistä tilasit spin pinin? Löysin itse sen vain Amazon.comista mutta sieltä tulis liian kovat postimaksut...
muutettu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1432
Liittynyt: 21 Maalis 2008, 06:14

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja muutettu »

^ Ebaysta lähtee alle eurolla. :D Olen joskus noita aiemminkin katsonut, mutta en ole tajunnut kuinka niitä käytetään. Kuinka isoja nuo spin pinit ovat, saako niillä yli BSL-mittaisen tukan kiinni? Alkoi kiinnostaa, ihanat nutturat kuvissa.
So it goes.
Kisumirri
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 250
Liittynyt: 21 Syys 2011, 13:35

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja Kisumirri »

armi kirjoitti: ^ Ebaysta lähtee alle eurolla. :D Olen joskus noita aiemminkin katsonut, mutta en ole tajunnut kuinka niitä käytetään. Kuinka isoja nuo spin pinit ovat, saako niillä yli BSL-mittaisen tukan kiinni? Alkoi kiinnostaa, ihanat nutturat kuvissa.
Mut noitahan ei saa Suomeen? Ainakin lukee että not available to Finland.
.
.
.
Hei mutta brittien ebaysta löytyy myös =) Tilasin sieltä just.
Viimeksi muokannut Kisumirri, 25 Syys 2011, 23:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin