Pitkien hiusten kampaukset

Leikkaukset sekä kampaukset
Eiffe
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2017
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:27

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja Eiffe »

^^ Onnistuiskohan tällä  twisted sisterillä? http://thequeensthrone-maria.blogspot.f ... ad_31.html
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja wilma »

Kiitti Pähkinä ja Eiffe.  :) Kokeilin ihan pikaversion tuolla Eiffen linkkaamalla ohjeella, ja sillä pitäisi nyt onnistua. Kiharran tukkaan vähän tiukempaa kiharaa ja availen sitä kiinnitysvaiheessa, niin lopputuloksesta tulee vähän sotkuisempi ja muhkeampi.

Tuo kampaus onkin helpompi toteuttaa mitä luulin! Vielä kun tökin muutaman helmipinnin tai kukkakoristeen valmiiseen kampaukseen niin kampaus on täydellinen.  :)
Moriem
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 124
Liittynyt: 02 Helmi 2012, 23:50

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja Moriem »

Meigä ei oikeen jaksa suoristamisen lisäksi tehdä muuta, välillä taiteilen pinnien kanssa ja saatan vähän tupeeratakin. Älysin tosin "puolinutturan" mahtavuuden eilen - sopivan rento mutta silti tosi söpö!

Kihartinta odotellessa...Onhan mulla noita kukkia ja rusettejakin mutta nahh.
Tummanruskea keskipitkä 2b M iii.
http://moriemblog.blogspot.fi/
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja wilma »

^ Suoristusrautakiharat? Nopea ja helppo tehdä, eikä tarvitse erikseen kiharrinta.  :)

Edit: Mulla on nyt kampauskriisi. Ensi viikolla aika kampaajalle ja tukasta lähtee yli puolet pituudesta pois. Eilen illalla väkertää rakensin kampauksia mitkä onnistuu vain pitkällä tukalla.  :D
Viimeksi muokannut wilma, 06 Heinä 2012, 11:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Moriem
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 124
Liittynyt: 02 Helmi 2012, 23:50

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja Moriem »

Oon yrittäny tehdä niitä varmaan 6 eri raudalla, ellen useemmallakin, mutta ei onnitu! Tiedän tekniikan, oon kattonu moooonia videoita jne. mutta saan aikaiseksi vaan vekkejä ja palaneelta haisevaa hiusta :D Ja koska tiedän että harjoittelu kuluttaa hiusta niin en kauhean usein viitsi harjoitella... Voisin vaikka viikonloppuna ottaa itseäni niskasta kiinni ja opetella!
Tummanruskea keskipitkä 2b M iii.
http://moriemblog.blogspot.fi/
Pepper
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 415
Liittynyt: 21 Maalis 2006, 17:27

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja Pepper »

Kuva

(http://hellogiggles.com/braid-parade)

Jännän näköinen palmikko. Tuossa on kai kolme fishtail lettiä?
Tyger tyger, burning bright. In the forests of the night. What immortal hand or eye could frame thy fearful symmetry?
Elna H
Haiven
Haiven
Viestit: 37
Liittynyt: 03 Elo 2011, 14:39

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja Elna H »

Ainakin näyttää olevan  :) Tuo on sen verran nätti, että täytyy itsekin kokeilla, toivottavasti vain hiusten mitta riittää.
Shinea
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 65
Liittynyt: 22 Marras 2012, 23:05

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja Shinea »

Hankin Glitteristä joulupakettiin itselleni nutturalasson. Onko kenelläkään kokemuksia, miten kyseinen härpäke toimii, ja oletteko olleet tyytyväisiä?
1b, M/C, iii. Punertavanruskea, hip lengthin ja tailbone lengthin välimaastossa roikkuva kasvusto. Back to Classic Length. Rakkaus neitsytkookosöljy ja avocadonaamio.<br /><br />
Ponpon

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja Ponpon »

Kysyn nyt täällä kun en keksinyt muutakaan paikkaa&nbsp; :)

Missä suomessa myydään noita puikkoja jotka tökätään hiuksiin? Innostuin puikkonutturoista koska se olisi hellävarainen tapa pitää hiuksia kiinni. Kokeilin äsken kiepauttaa suht lyhyet hiukset nutturalle ja tökkäsin syömäpuikon ( :D) siitä läpi.

Hyvin tuntui pysyvän, mutta hiuksissani oli (noh, on vieläkin) kookosöljymuhitus meneillään että en sitten tiedä kuinka puikko pitäisi öljyttömiä hiuksia kiinni sillä hiukseni ovat suht liukkaat. Lisäksi nuttura näytti kivalta, vaikka sen teossa kesti n. 10 sekuntia. Kunhan löytäisi ihan oikean nutturapuikon : ]
Od3ssa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2318
Liittynyt: 22 Tammi 2008, 09:37

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja Od3ssa »

Tosi hyviä youtube-linkkejä täällä, eilen tuli useampi kateltua, laittakeehan vaan lisää. Mulla alkaa oleen ihan kivasti pituutta tukassa, joten voin alkaa jotain kokeilemaankin. Jouluksi kiharsin pearl wandilla ja vedin taakse sivuun toiselle puolelle hiukset kiinni (eli niin, että kiharat näkyi toisella puolella päätä edestäpäin), tuli ihan kivan- ja juhlavannäköinen :).
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann
peachvodka
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 230
Liittynyt: 14 Helmi 2012, 21:03

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja peachvodka »

Onko jollakin tietoa millä nimellä tällaista kampausta hakisi? Tai millä tavalla tuommoinen mahdollisesti tehdään?

Kuva
Kuva

Tuo on niin kaunis ja samalla rock -henkinen! :l
Yritin googletella vaikka millä nimillä ja kielillä mutta ei löytynyt mitään tietoa tuommoisista.. :-\
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi
Liselle
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 340
Liittynyt: 14 Heinä 2009, 13:55

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja Liselle »

^Vähänkö hieno! :l Kai noi renkaat on vaan punottu tuonne hiuksiin.
2aM
Koukussa kynsilakkaan: http://alcyonen.blogspot.com/
Kunis

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja Kunis »

Kalanruotolettiä minäkin harjoittelen itselleni, josko tällaisen kaunistuksen joskus saisin kyhättyä. Onhan sellainen toisille helppo tehdä, mutta ei siitä vielä kovin mairitelevaa jälkeä itselle synny.
http://www.refinery29.com/professional- ... ow#slide-1
Jenny
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 752
Liittynyt: 06 Syys 2009, 13:11

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja Jenny »

Olen menossa lokakuussa hienompiin iltapukujuhliin, mutta miten ihmeessä laitan sinne tukan! Olen aika käsi kampausten teossa, joten en yhtään tiedä, mistä pitäisi edes lähteä. Mun hiukset yltää jonkin verran yli BSL:n. Juhlallinen kampaus pitäisi olla, mutta ei mitenkään hirveän haastava tehdä... ???
sil' on hiukset niin kuin heinäpelto
talven jälkeen huhtikuussa
ainokainen

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Mun mielestä sun kannattaisi mennä vaikka kampaajalle, joka ammattilaisena näkee, mikä toimii. Tai jos sun joku kaveri on taitava tekemään kampauksia?

Mun mielestä esim. pään muoto vaikuttaa ihan helkkaristi. Itselläni on litteä takaraivo, joten jos laitan nutturan korkealle päälalelle, se vaan korostuu ja näytän siitä kuin osa päästä puuttuisi takaa. Mun pitää siis kasata hiusta siihen takaraivolle, ja mielellään nuttura mahdollisimman alas niskaan.
Vastaa Viestiin