Pitkien hiusten kampaukset

Leikkaukset sekä kampaukset
Trillian

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja Trillian »

Miten tällainen letti tehdään? Anyone? Normaalit letitykset hallitsen kyllä, mutta tuo näyttää niiin paljon paremmalta!  :-*
Keiju

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja Keiju »

^ Oijoi, miten ihana! Minäkin olen utelias! :D
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja Ice »

^vähän niinkuin epätasaista korinpohjaa?
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
Ilyasviel
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1299
Liittynyt: 21 Marras 2006, 17:59

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja Ilyasviel »


http://www.dressytresses.com/hair/galle ... nas-braid/

Tuollainen tähän pehkoon, kiitos! Sopisi loistavasti erääseen tapahtumaan kesällä, pakko värvätä joku tekemään tuollainen miulle :)
Eleonora
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2149
Liittynyt: 22 Tammi 2007, 00:25

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja Eleonora »

bbee kirjoitti: Millainen olisi sellainen helppo (juhla)kampaus olkapäistä vähän pidempiin hiuksiin? Oon ihan totaalisen kyllästynyt ja tekisi mieli vetää partakoneella siili. Onko jossain ohjeita taviksille?
minä teen usein niin, että laitan muotoiluvoidetta puolikuivaan tukkaan, föönaan pää alaspäin ja laitan jollakin kivalla soljella puoliponnarille. Eli päällimmäiset hiukset soljella kiinni, alimmaiset tuuheiksi föönin avulla. Teen vielä niin, että tuperaan hiukan sitä osaa, jonka laitan kiinni. Se on tosi helppo mutta näyttävä :)
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.&nbsp; Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.
bast
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1561
Liittynyt: 10 Helmi 2007, 13:12

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja bast »

Mitenkäs tällaisia kampauksia tehdään? Väkersin ja tungin pinnejä ja lakkaa, mutta ei vaan onnistu.

http://ic3.deviantart.com/fs9/i/2006/14 ... nstory.jpg
http://ic1.deviantart.com/fs11/i/2006/1 ... nstory.jpg

Muutenkin kaikki tuollaiset 40-50-luvun tyyliset kampaukset on ihania, mutku en vaan osaa&nbsp; :'(
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja Ice »

^ kierrä vaikka lakkapullon ympärille nuo hiusosiot ja kiinnitä pinnirivillä joka menee ristiin toistensa lomitse /\/\/ vähän noin mutta niin että se pinni ei sentään ole pystysuorassa, joku sentin heitto vaakatasosta toiseen päähän ja siinä samaa kuviota jatkaen. Pohjustus kunnon määrällä vaahtoa, geeliä tai molempia sekoitettuna, itse tykkään suoristaa raudalla tällaisen kampauksen ollessa kyseessä -mielestäni helpompi saada se kierrettyä, toiset laittaa isot rullat

Hoitoainetta ei kannata käyttää pesussa ennen tätä, shampoo vain. Eikä siis jätettäviä eikä silottavia muotoiluaineita pohjalle.

Eli siis, kun sitten edessä on kuiva ja ehkä vähän karhea suora tukka, tupeerataan se halutun tötterön kokoinen osio pienissä erissä ja silotetaan pinta huolella, kierretään vaikka sen lakkapullon ympärille ja töräytetään pinneillä kiinni. Tässä vaiheessa sen pitäisi pysyä siellä ;D aina voi vähän huijata, jos vaikapa lakkaa sen siinä vaiheessa kun se pullo vielä tukee sitä. Sitten pullo ulos ja varovasti muokkaamaan halutun laiseksi ja loppupää samaan malliin

ei ole helppoa millään tavalla kuitenkaan, varsinkaan omaan päähän :)
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
Luscious
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1227
Liittynyt: 06 Marras 2006, 15:05

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja Luscious »

Ivye kiitos loistavasta vinkistä! hyvännäköisiä kampauksia tuolla sivuilla minkä linkin laitoit.

Bast (ja ihmeessä muutkin!) käy tsekkaan http://www.fiftiesweb.com/fashion/fashion-wh.htm
Ohjeita ja kuvia hiusmuodista 50- ja 60-luvuilta. Myös pukeutumisesta jne.


OT: tylsä vaihe tää "vähän yli olkapäiden" kun en oikein samaistu pitkähiuksisiin, enkä myöskään puolipitkiin..
Viimeksi muokannut Luscious, 04 Maalis 2007, 15:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...
bast
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1561
Liittynyt: 10 Helmi 2007, 13:12

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja bast »

Ihana sivusto! 50-luvun muoti oli upeaa.
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977
MAS
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 797
Liittynyt: 31 Elo 2006, 19:41

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja MAS »

Kis Kis kirjoitti: OT: tylsä vaihe tää "vähän yli olkapäiden" kun en oikein samaistu pitkähiuksisiin, enkä myöskään puolipitkiin..
sama vika, yritin katsella vinkkejä tuolta "puolipitkistä", mutta mun silmiini ne on lyhyitä malleja&nbsp; ::)
1b F ii
Babooshka
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 187
Liittynyt: 24 Loka 2006, 09:50

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja Babooshka »

bast kirjoitti: Ihana sivusto! 50-luvun muoti oli upeaa.
Uijui kiitos tuosta linkistä! Aivan ihania juttuja. Mua kiinnostaa nyt tällä hetkellä pantakampaukset, ja tuolta 60-luvun osiossa onkin monta kivaa kuvaa: http://www.fiftiesweb.com/fashion/hair-ribbons.htm

Miten saisin hiukset tuolla tavalla päälaelta pallomaisiksi? Siis niin, että kasvoja kehystää muutama sileä suortuva, sitten tulee panta ja pannan takana olevat hiukset nousevat korostaen päälakea. Hieman kuten tuon linkin ylimmässä kuvassa olevalla polkkatukkaisella naisella. Tupeerausta? Ongelmana on vielä se, että minulla on pitkät ja liukkaat hiukset, joilla on oma tahto...
Mikset nauttisi elämästäsi heti? -Jane Austen
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja Amilo »

Tiukka rullapohja alle, paljon tupeerausta ja paljon lakkaa. Lopuksi siloitellaan päällimmäiset hiukset ja lisää lakkaa ;)
Lumi

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja Lumi »

Oon nyt pitänyt rastojani paljon kiinni ylhäällä. En oo vieläkään saanut näitä väännettyä nutturalle :D Ihan mahdoton tehtävä, kun mulla ei riitä edes kädet ponnarin ympärille ja siks jo hiustenkiinni laitto on jo melkein ihan mahdoton tehtävä..&nbsp; :D Paljon oon pitänyt huiveja päässä.. oon ihan koukussa niihin&nbsp; :D
Kaisuli
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 285
Liittynyt: 11 Tammi 2008, 10:16

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja Kaisuli »

olen tänään lähdössä juhlimaan kaverin synttäreitä/ pääsiäislomaa. Ollaan aluks menossa saunomaan ja sit ulos. Nyt tulikin sit tenkkapoo: eli miten laittaisin hiukset saunan jälkeen, ku ei oikein viittis mukana raahata mitään muotoiluaineita tai-vempaimia... ???onko kellään mitään ideoita?
Webekhet

Vs: Pitkien hiusten kampaukset

Viesti Kirjoittaja Webekhet »

^Varmaan riippuu ihan sun omista hiuksista miten ne kannattaa laittaa.&nbsp; :) Onko kuinka pitkät, sileät, liukkaat? Jos on tosi liukas tukka voi olla vaikea laittaa kivaa kampausta ilman fööniä/suoristusrautaa ja etenkin ilman muotoilutuotteita. Jos sun tukka kuivaa ihan itekseen kivannäköiseksi, voisit harkita puoliponnaria erilaisin variaatioin (eli siis sivuhiukset vedetty taakse kiinni). Jonkunlainen rento nutturahässäkkäkin voisi olla tosi kiva, riippuen taas tietysti tukan pituudesta.

Edit. Vitsi mä oon taas pölö. ::) Jos kysymys on pitkän tukan ketjussa sulla on varmaan pitkä tukka. :) Sellanen rennompi nuttura voisi olla ihan kiva, eli laittaa ensin tavallisen ponnarin, ja siitä kieputtaa hiukset pampulan ympärille ja pinneillä kiinni. Jos latvaa jättää vähän auki ja "pörrölleen" (pörrölleen on huono sana mutten keksi parempaakaan. Mutta siis ei piilota latvoja nutturan sekaan tai alle) niin nutturasta tulee vähän sotkuisempi eikä niin virallinen.
Viimeksi muokannut Webekhet, 19 Maalis 2008, 14:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin