Sivu 1/1

Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 21 Maalis 2007, 14:04
Kirjoittaja kotiparturi
Oletko leikkauttamassa kesätukkaa? Jos olet, niin miten lyhyttä ajattelit?

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 21 Maalis 2007, 22:03
Kirjoittaja Euphoria
Nyt on pakkokin leikkuuttaa jonkun lainen kesätukka, että näytän siistiltä valmistujaisjuhlissani. Pituudesta en vielä tiedä, sillä tukka on ennestään jo lyhyt. Toivon, että malttaisin vähän kasvattaa tätä välillä, sillä alkaa tympiä jo näin lyhyt malli.

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 21 Maalis 2007, 22:22
Kirjoittaja ilona
Hmm.. Enpä ole pohtinut asiaa, mutta nyt kun luin otsikon rupesi kauheasti houkuttamaan joku lyhyempi malli :P. Ehkä leikkautankin, mutta vasta myöhemmin keväällä.

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 21 Maalis 2007, 22:35
Kirjoittaja Minni
Mulla ei ole koskaan ollut tapana leikkauttaa kesätukkaa. Päinvastoin kesällä annan tukan kasvaa ja muotoilen sitä todella harvoin. Yleensä pidän tukan kiinni, jottei se hiosta niskaa. Kesäisin myös venytän värjäysvälejä, koska punaruskea sävy haalistuu auringossa joka tapauksessa. Loppukesästä menen sitten parturiin siistimään tukkani.

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 22 Maalis 2007, 10:11
Kirjoittaja Moonflower
Ei ei, ei kesätukkaa. Vaikka se ehkä vähän ristiriitaista, tai ainakin epäkäytännöllistä, onkin niin kesällä mulla pitää olla pitkä tukka, talvella (ehkä) voisi nipsaista vähän lyhyemmäksikin. Mun kesätukka saa liehua vapana ja pitkänä, ei erityisemmin laitettuna tai tiukkaan malliin leikattuna. Se tuo mulle jotenkin ihan erityisen kesäfiiliksen, kuuluu mun kesään. Taidan olla vähän outo  :D.

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 22 Maalis 2007, 10:22
Kirjoittaja Humppasusi
^Heh, mulla on sama. Vaikka tämä onkin aika karvalakki kesäisin, niin silti sen pitää heilua vapaana ja mahdollisimman luonnollisena 8) Kuivimpia latvoja nipsaisen varmaan kesän jälkeen. Värjäyksetkin jätän syksymmälle.

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 22 Maalis 2007, 10:37
Kirjoittaja Miracle
Tuskinpa leikkautan kesätukkaa. Vaikka varmasti kesällä pitkä tukka tuntuu kuumalta ja hiostavalta ajoittain. Mutta en mä raaski mun pitkistä hiuksista luopua ja jos vaikka 10cm leikkaisin pois, niin eipä se tohon ongelmaan auttais juuri ollenkaan. Kesällä kyllä oon kolme viikko Turkissa lomalla, joten voi olla että loman jälkeen on kärsineet latvat leikattava pois.

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 22 Maalis 2007, 10:40
Kirjoittaja lynx
Oonks mä ainut kelle tulee tästä kotiparturista vähän jänskät pervostalkkerivibat? Oon varmaan ::) Siis mies, joka on halukas parturoimaan tyttöjä kotonaan ja tuntuu muutenkin kovin kiinnostunelle naisten hiustenleikkuusta...

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 22 Maalis 2007, 10:43
Kirjoittaja Kikka
Juu vähän samat epäilyt, että kotiparturi ainakin haluaisi täältä kovasti asiakkaita itselleen :)

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 22 Maalis 2007, 11:08
Kirjoittaja Efva
lynx kirjoitti: Oonks mä ainut kelle tulee tästä kotiparturista vähän jänskät pervostalkkerivibat? Oon varmaan ::) Siis mies, joka on halukas parturoimaan tyttöjä kotonaan ja tuntuu muutenkin kovin kiinnostunelle naisten hiustenleikkuusta...
Sama tuli mieleen.

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 22 Maalis 2007, 11:12
Kirjoittaja Humppasusi
^Hmm. Muistankos ihan väärin, mutta hakiko asiakkaita jossain ketjussa ja oli valmis maksamaan korvausta heille? :o

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 22 Maalis 2007, 11:15
Kirjoittaja nanai
Mirre kirjoitti:
lynx kirjoitti: Oonks mä ainut kelle tulee tästä kotiparturista vähän jänskät pervostalkkerivibat? Oon varmaan ::) Siis mies, joka on halukas parturoimaan tyttöjä kotonaan ja tuntuu muutenkin kovin kiinnostunelle naisten hiustenleikkuusta...
Sama tuli mieleen.
Minullekin tuli outoja viboja tästä. Profiilin mukaan kotiparturi on 34 v mies ::)

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 22 Maalis 2007, 12:50
Kirjoittaja Twinkley
No kyllähän miehiäkin on partureina. :) Ei sitä nyt heti pahinta kannata odottaa, ennen kuin toisin todistetaan. Eli kukas lähtee mannekiiniksi? ;)

En varmaan ole leikkaamassa kesätukkaa, varmaan lyhennän ennen ylppäreitä hieman, että tämä on sitten siisti.

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 22 Maalis 2007, 12:56
Kirjoittaja Säde
Aion leikkauttaa siistin polkan (alkaa olla jo vähän ylikasvanut) ja toivon että aurinko vaalentaa ettei tarvitsisi värjätä.

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 22 Maalis 2007, 13:28
Kirjoittaja heijji
Minäkin ajttelin ylppäreihin vähän leikkauttaa, ehkä olkapäämittaan. Saa nyt nähdä.

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 22 Maalis 2007, 20:18
Kirjoittaja Withering
Humppasusi kirjoitti: ^Hmm. Muistankos ihan väärin, mutta hakiko asiakkaita jossain ketjussa ja oli valmis maksamaan korvausta heille? :o
Juu-u.  ;D Mutta asiaan: en ole leikkauttamassa. Kesällä saa kasvaa vapaasti.

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 23 Maalis 2007, 09:32
Kirjoittaja Luna
En leikauta kesätukkaa, ellei kesätukaksi lasketa näillä näkymin toukokuussa tapahtuvaa latvojen tasoitusta  :D Kesällä tukka samaa tyyliä kuin muulloinkin, värjään varmastikin pari kertaa koko pituudet kun väri alkaa muuten haalistua ja alta puskea keltaisen sävyä. Mahdollinen ruskeaksi värjääminen saa odottaa syksyyn, ettei tuore värinmuutos sitten niin haalistuisi auringossa.

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 23 Maalis 2007, 12:18
Kirjoittaja Inotti
Mulla on jo nyt aika kesätukka, kun on niin lyhyt ja kevyt. Kesällä sitten kasvatellaan tukkaa, kun ainakin minulla kasvaa silloin tukka huomattavasti nopeammin. :) Tietty takatukkaa leikataan, pois sitämukaa, kun sitä tulee liikaa. (Yritän kasvattaa polkkamallia)

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 23 Maalis 2007, 15:26
Kirjoittaja purppura
Minä taidan jättää leikkaamatta. Kesällä pidän usein hiuksia sellaisilla sykeröillä kiinni, niin ihan turhaan leikkaan. Kesällä pitää mun mielestä olla sellanen luonnonlapsi.  ;D

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 23 Maalis 2007, 17:49
Kirjoittaja calypso
En leikkaa. Ei ole koskaan ollut tapana leikata kesäksi lyhyempää, hiusmuutokseni eivät ole millään tavalla kytköksissä vuodenaikoihin, kuun kiertoon tai planeettojen sijainteihin  ::)

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 23 Maalis 2007, 17:55
Kirjoittaja Magdalena
Withering kirjoitti:
Humppasusi kirjoitti: ^Hmm. Muistankos ihan väärin, mutta hakiko asiakkaita jossain ketjussa ja oli valmis maksamaan korvausta heille? :o
Juu-u.  ;D Mutta asiaan: en ole leikkauttamassa. Kesällä saa kasvaa vapaasti.
Ja saattaapi lähestyä vaikka yksärillä. ;) Nooh, saattaisinpahan mä olla vaikkas parturoitavana, jos lyhkäseen haluaisin palata.

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 24 Maalis 2007, 10:09
Kirjoittaja Nemain
Varsinaista kesätukkaa en leikkauta, mutta pitääpä harkita jos tasaisi latvoja vähän reippaammin. Kesällä hiukset kuitenkin tuntuvat kasvavan nopeammin takaisin.

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 24 Maalis 2007, 11:33
Kirjoittaja Haylie
En varmaankaan. Pitää yrittää kasvatella tätä tukkaa. Tosin joskus alkukesästä pitää käydä tasauttamassa ja otsista ehkä vähän lyhyemmäksi ottaa. Värjäile en, koska aurinko vaalentaa/haalistaa tukkaa kuitenkin ihan kivasti.

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 24 Maalis 2007, 14:17
Kirjoittaja jeppu
En nyt varsinaisesti kesätukkaa leikkaa, mutta latvoja voisi käydä siistityttämässä kesäksi ja otsatukkaan voisi leikkauttaa jotain vähän uutta mallia  :)

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 26 Maalis 2007, 23:46
Kirjoittaja sininen kissa
En todellakaan. Enää ikinä!!!  :o

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 27 Maalis 2007, 10:28
Kirjoittaja Seela
calypso kirjoitti: En leikkaa. Ei ole koskaan ollut tapana leikata kesäksi lyhyempää, hiusmuutokseni eivät ole millään tavalla kytköksissä vuodenaikoihin, kuun kiertoon tai planeettojen sijainteihin  ::)
Hihiiii  ;D Juu ihan samoilla linjoilla. Sitäpaitsi mulla kun on kasvatus käynnissä niin eipä olisi liiemmin järkeä leikata kesäksi lyhyitä hiuksia varsinkaan kun hiukseni kasvavat kesäisin tuplavauhtia.

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 27 Maalis 2007, 10:34
Kirjoittaja Ilyasviel
En leikkaa. Sama pää kesät talvet  ;D

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 27 Maalis 2007, 11:23
Kirjoittaja hunaja
Huomenna olis kampaaja, siihen mennessä täytyisi päättää. Tekisi mieli kyllä vähän pätkäistä, alkaa tukka olemaan mun makuuni turhan pitkä. Toisaalta taas raidat näyttää kivemmiltä tässä pidemmässä tukassa.

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 27 Maalis 2007, 17:47
Kirjoittaja marenki
En leikkaa, syksyllä voi trimmata. Minusta kesätukka on pitkä, siinä on aavistuksen hamppuiset latvat ja se vaan on rennosti. Latvat saa olla ihan luvan kanssa vaaleammat kuin muu pää, vaikka mulla koko pää on sama väriä myöten kesät talvet.

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 27 Maalis 2007, 20:34
Kirjoittaja olivia
En vaan yritän kovasti kasvatella.

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 30 Maalis 2007, 15:51
Kirjoittaja Nipsu
Kahden vaiheilla olen. Toisaalta tekisi mieli taas kovasti lyhentää näitä hiuksia mutta toisaalta haluaisin kuitenkin vielä kasvatella vähän pidempää tukkaa kesäksi. :P

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 30 Maalis 2007, 18:43
Kirjoittaja Bamboo
Hyvinkin vois vetästä kesätukan, joku rokkiletti ois aika hiano *haaveilee*  ;D. Semmonen lyhyehkö, L-koodi Shanen tyylinen vaikka.

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 30 Maalis 2007, 22:37
Kirjoittaja Haylie
Joskus kesän alussa pitää käydä vähän otsista ainakin lyhentämässä ja muualta tasaamassa. Muuten saa kyllä tukka koko kesän kasvaa ihan rauhassa..Tämä hiustenkasvatus -prosessi kun ei meinaa milloinkaan onnistua vaikka kuinka yrittää. Mutta kesällä kyllä harvoin yleensäkään kampaajalla käyn.

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 30 Maalis 2007, 22:41
Kirjoittaja Hunajapupu
En ole aikeissa leikkauttaa kesätukkaa, viihdyn suht pitkissä hiuksissa. Todennäköisesti en edes leikkauta latvoja ennen kesää kun ovat nyt helmikuisen kampaajakäynnin jäljiltä hyvässä kunnossa, varmaan vasta kesän jälkeen leikkautan hiukset seuraavan kerran malliinsa, ihan rahatilanteenkin vuoksi pitää säästellä kampaajakäynneissä. Ennen kesää pitää kyllä tehdä värille freessausta kun juurikasvu näkyy muuten pahasti, muutama hiusväripakkaus löytyy kaapista niin varmaan niitä tulee käytettyä.

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 30 Maalis 2007, 22:43
Kirjoittaja Sheppa
Nooouh en leikkaa, vasta äiskä napsaisi mun latvoista sentin pois (annoin sille viivottimen ja sanoin että max sentti pois ;D). Kesän saa ainakin mennä sillä leikkelyllä, yritän olla poissa auringosta jottei letti (tai iho) kärsisi turhaan. Tai sitten huivi, lätsä tms. päähän.

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 24 Huhti 2007, 11:56
Kirjoittaja Furtiva
En aio leikata. Kävin vain viikko sitten leikkaamassa kuivat pois, joten nyt näillä pitäisi pärjätä syksyyn asti. Itse laitan ehkä jotain kevytväriä välillä.

Kesätukista puhuttiin silloin kun olin lapsi, jolloin tukkaani saatettiin oikeasti lyhentää ihan vain kesän kunniaksi. Sen jälkeen olen lasten lisäksi kuullut vain miesten leikkaavan kesätukkia, naisten harvemmin.

Kesäkampauksiin sen sijaan aion siirtyä, sillä kesällä mun tukka on lähes koko ajan nutturalla takaraivolla, jotta niskakin saa osansa auringosta. Jotenkin vaan pitkä ja raskas tukka tuntuu kesällä aukinaisena liian tunkkaiselta ja ahdistavalta. Talvella taasen tukka voi olla melkein koko ajan auki.

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 24 Huhti 2007, 18:46
Kirjoittaja Hallonnikas
Enpä taida.. tai näin ainakin luulen. ;D Kasvatella tässä yritän kovasti, mutta kun vähän väliä erehdyn pläräämään hiusten muotoilu- osion lyhyttukkakeskusteluja niin hirveesti tekis mieli mennä ja pätkäistä karvalakki pois. Oon ollu kahden vaiheilla tän asian kanssa jo varmaan vuoden ja tuskastuttanut kaikki kyselemällä että mikä väri, millainen malli, lyhyt vai pitkä... kaikilla on kumminkin niin eroavat mielipiteet (paitsi väristä) että en tiedä mitä uskoisi. Toiset sanoo että lyhyt sopii paremmin ja toiset vannoo pitemmän nimeen, itse haahuilen siellä välillä edestakaisin. Se on joko pitkä tai lyhyt, medium saa mut hulluksi!  ;D

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 25 Huhti 2007, 11:27
Kirjoittaja Kultamarja
Nope. Olen niitä ihmisiä jotka kulkevat samalla tukalla koko vuoden...ja parikytvuotta putkeen. Ei hyvää kannata vaihtaa.

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 25 Huhti 2007, 11:45
Kirjoittaja J. Doe
^ Samis. Sama tukka kesät talvet. Kesällä ehkä pidän tukkaa enemmän kiinni.

Lapsena meidät aina kerittiin kesäksi, oli vissiin olevinaan lapsen pellavapää helppohoitoisempi lyhyenä. Kesän tukka sitten sai kasvaa villinä ja vapaana ja voi sitä itkua, kun aina syksyllä ennen kouluja vietiin kampaajalle! Aina tuli se sama pottakampaus, halusi tai ei! ::)

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 25 Huhti 2007, 12:43
Kirjoittaja Allegra
En aio mitään varsinaista kesätukkaa leikata, mutta muutosta hiuksiin on tulossa kuitenkin. Tänään leikataan huonoja latvoja pois ja vaihdetaan vähän väriä  :) Tarkoitus on saada luonnollisemman värinen ja terveemmän näköinen tukka. Kesän kanssa sillä ei kuitenkaan ole mitään tekemistä  :D

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 25 Huhti 2007, 14:10
Kirjoittaja deko
Isälleni leikkaan perinteisen kesätukan - 4 mm asemasta päätä myöten. Itse yritän pitää tukan hengissä kesän yli mahdollisimman pitkänä.

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 25 Huhti 2007, 16:34
Kirjoittaja Cerise
Yleensa leikkaan vahintaan muutaman sentin latvoista pois kesaksi, mutta nyt
on kasvatus kaynnissa niin jaa leikkaamatta.

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 26 Huhti 2007, 01:08
Kirjoittaja tiiti2
Täti kirjoitti: Lapsena meidät aina kerittiin kesäksi,
*tyrsks* Sama juttu, minä raukka sain polkkatukan joka kevät. Kummallista kansanperinnettä!

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 27 Huhti 2007, 12:34
Kirjoittaja Kissatukka
Kaveri leikkasi mulle jo pitkähkön polkkatukan. Nätti on, mutta vähän hirvittää, että paljon kasvatettavaa vanhaan tukkaan on. Tää siis syntyi vähän vahingossa, kun kaveri innostui...

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 27 Huhti 2007, 15:10
Kirjoittaja Allegra
Kyllä mullekin melkein kesätukka tuli nyt kun pituudesta lähti puolet pois  :'(

Ihan kivan näköinenhän tää nyt on, ei siinä mitään, mutta takaisku kasvatusprojektille. Oli pakko leikata, kun sinettituuhennus kidutti oman tukan ihan kamalaksi.

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 28 Huhti 2007, 15:07
Kirjoittaja Vera
En ole leikkauttamassa; ikuinen kasvatusprojekti käynnissä ;) Tosin latvat alkaa tuntua kuivilta, niitä pitää toki tasoitella. Välillä kyllä tekisi mieli leikkauttaa joku ihana, lyhyt malli, mutta kun mulla on niin kauan ollut lyhyet hiukset, niin en oikein nyt raaski.

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 28 Huhti 2007, 15:31
Kirjoittaja petomaani
Tuli pätkäistyä pituudesta semmoset 5 cm pois. Pirtsakampi versio entisestä; joten kai tätä voi kesätukaksi sanoa :D tykkään aika lujasti mallista, etuhiukset ovat pitkät, sivut lyhyet, samoin niska. Hieman poikamaisempi kuin entinen malli.. Vois tätä pikkasen tietty kasvattaakin, ennen kuin seuraavan kerran pätkäsee.. :)

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 28 Huhti 2007, 20:19
Kirjoittaja Riia
En leikkaa, pitkästä kuontalosta en luovu kuin pakon edessä! Mulla on aina ollut pitkät hiukset lukuunottamatta lukiossa sattunutta mielenhäiriötä, jolloin leikkautin parin sentin siilin, värinä kirkas punainen ::) Siinä oli kesätukkaa koko mun loppuelämäksi!
Miehelle leikkaan aina kesätukan, parin millin siilin, oli vuodenaika mikä hyvänsä ;D

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 13 Syys 2008, 20:59
Kirjoittaja Cabello
Nyt on tulossa talvi, mutta voisin puhua ihan yleisesti kesätukan puolesta. En siis leikkaa ikinä mitään kesätukkaa, sillä kasvattelen tälläkin hetkellä. :)

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 09 Syys 2010, 19:13
Kirjoittaja scarface
Ei tullu tääläkään leikattua, mutta näin syksyn tullen tää kasvattelija on alkanut haaveilla terhakasta, lyhyestä rokkitukasta :)

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 06 Syys 2011, 15:40
Kirjoittaja Batsy
Ei tullut kesätukkaa vaan nyt syksyn tullessa alkoi kaipaamaan vähän väriä ja rakennetta puolipitkään basic tukkaan. Lähti polkaksi ja vaalee väri vaihtui oranssiksi :)

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 06 Syys 2011, 22:54
Kirjoittaja zzww
en edes ajatellut kesähiuksia,sillä yritän kasvattaa ainakin alaselkään saakka hiuksia. Loppukesästä värjäsin tummeksi ja leikkasin alle sentin kuolleita latvoja pois.

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 01 Huhti 2013, 21:45
Kirjoittaja versicolori
Kuumottaisi leikkauttaa huoleton puolipitkä kesätukka ja kokea pitkästä aikaa keveät latvat ja viileä ilmavirta niskassa, vaikka yleensä kaikissa mielikuvissani kirmaan pitkissä hiuksissa valoisina kesäöinä  :D  En erityisemmin tykkää nykyisestä latvojen värityksestä, joten ei olisi mikään menetys päästä eroon väristä, mutta pituuden menettäminen kirpaisisi. Kesään on vielä hetki, joten antaa hiusmuutosten hautua.

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 02 Huhti 2013, 10:16
Kirjoittaja Jennq
En, mutta ajattelin kyllä värjätä kesätukan :D vaalentelen pikkuhiljaa, toivon mukaan jossain vaiheessa kesää olisi vaaleanruskea blondeilla latvoilla... :)

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 02 Huhti 2013, 14:35
Kirjoittaja SC
Kesätukka tulee mulla olemaan taas siilimittainen, nyt on jo kerennyt kasvamaan lyhyeksi pixieksi, mutta vaalennus vaati veronsa ja pitää siksikin jo trimmata.

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 02 Huhti 2013, 17:42
Kirjoittaja piste
En. Kasvatus on meneillään enkä halua yhtään takapakkia. On tää muutenkin ihan tarpeeks kamalaa :D Ei mutta siis, mun pulisongit on niin ylikasvaneet että ne ylettyy lähes leukaluuhun asti ja sit ne on niin leveät että näytän siltä kuin mulla olis korvalaput :T (<-- tuo on sarkastista taputusta niille korvalapuille) Tjaa, ei se korvalappulook ole niin paha kuin ehkä annan olettaa. Kyllä tää tässä menee :D Kun nyt on tänne asti päästy niin en rupea hetken mielijohteesta leikkaamaan.

Toivon mukaan kesällä mulla on jo polkka tai jopa hartioille :l Niskatukka jo hipoo hartioita, aika karmivaa...

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 03 Huhti 2013, 10:35
Kirjoittaja Hilippa
Viimeksi olen oikean kesätukan leikannut kesällä 2010, kun hiukset pätkäistiin olkapäämittaan. Sen jälkeen en ole kertaakaan käynyt kampaajalla vaan kasvattanut hiuksia ja itse vain latvoja tasannut.

Tänäkin vuonna "kesätukan" leikkaus siis tarkoittaa minulla tylsästi lupaa napsaista pari senttiä pois (jos latvojen kunto sitä vaatii) :P

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 06 Huhti 2013, 11:30
Kirjoittaja kaksisarvi
Ei tule mullekaan lyhyempää kesätukkaa, mutta toivon kovasti, että saisin jotain aurinkoraitoja sen sijaan. :)

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 06 Huhti 2013, 11:35
Kirjoittaja muori Pippuri
Kyllä, solisluumittaan olisi tarkoitus. Vaalennuksen vauriot alkaa näkymään vasta nyt ja latvat sojottaa ärsyttävästi... ei auta kuin lyhentää kymmenen senttiä, tulee luonnontaipuisuuskin taas paremmin esille.

Siitä ne taas kasvaa...

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 06 Huhti 2013, 12:05
Kirjoittaja Triina
Ei kesätukkaa oikeastaan, mutta ensi viikolla saa lähteä reipas pätkä latvoista. En kestä kuivaa ja heinämäistä, pahasti haaroittunutta latvaosaa. Tuntuu, että meikäläisen pää ei vain pysty kasvattamaan bsl-mittaa pidempää, kun siinä kohtaa latva alkaa silmissä rapistua&nbsp; :(

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 20 Huhti 2013, 01:02
Kirjoittaja pitkätukka
Ei, ei tänäkään kesänä. Mä olen hardcore-pitkätukka.&nbsp; ;D Leikkaan tästä lyhyemmäksi vain jos aseella uhaten pakotetaan.

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 23 Huhti 2013, 21:48
Kirjoittaja miolla
Leikkasin (ja vaalensin) jo :D

Suurempina muutoksena otsatukka (oli viimeksi kolmisen vuotta sitten kesällä) ja sitten 8-tasoinen keskivaalea hiussävy. Pituudesta lähti huonommat ja sitten pyysin kerrostamaan/ rikkomaan hiukan latvaa kun viimeksi pyysin häivyttämään kerrostukset pois..

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 25 Touko 2013, 17:45
Kirjoittaja Tellukka
Ehdin jo leikata...ja aloin samantien kasvattamaan&nbsp; ;)

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 27 Touko 2013, 08:25
Kirjoittaja Sassy
Jos nyt latvan saisi leikattua niin olisin iloinen. Tavallaan kun käyn kaksi kertaa vuodessa kampaajalla, saan aina "uuden" kesä- ja joulutukan&nbsp; ;D

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 27 Touko 2013, 21:25
Kirjoittaja janniina
Joo huomenna kampaajalle! Leikkaan tosin vaan huonot latvat pois. :)

E: VOI VITSIT minkä menin tekemään!!! Leikkasin sellaset 8 cm pois. Nyt hiukset on tosi terveen näköiset ja pehmeät ja kaikki tukka joka kampaajan lattialle jäi oli kyllä ihan kulunutta haituvaa ajalta ennen hiushöperyyttäni (eli oikeasti huonossa jamassa), mutta kaipaan niitä silti.Nyt hiukset on oikeesti ihan shoudler pituset. Yhyyyyy...

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 27 Touko 2013, 22:58
Kirjoittaja Kunis
Vuosittain teke vähäsen mieli, mutta onneksi tiedän, etten viihdy lyhyessä. Eikä takaraivolleni sovi. Mun pitää saada hiukset kiinni, muuten ne tulee silmille ja kutittelee korviin, en vaan kestä. Lyhyet tukat on kyllä nättejä.

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 28 Touko 2013, 12:19
Kirjoittaja Wanda
Mä menen lauantaina kampaajalle. Ajattelin pätkäistä vyötäröpituisesta hiuksistosta n. 20 cm ja vaalentaa raidoilla. En malttaisi odottaa, viimeisin kampaamokerta on ollut marraskuussa.

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 15 Kesä 2013, 15:44
Kirjoittaja Oili
Niin pitkään oli lyhykäisempi tukka, että kun kampaaja totesi ettei houksiani tarvitse leikata lyhyeksi hyvän kunnon takia, päätin pitäytyä pitkässä. (Mahdollisesti pitkässä pitäytymiseen vaikutti myös avomiehen harras toive siitä ;D). Nähtävästi nyt on&nbsp; hiuksillani myös joku omatoiminen superkasvukausi, sillä ne tuntuvat hujahtavan pituutta ihan silmissä. Toki pyrin hoitamaankin hyvin. Tuuheuttakin jos vielä saisi niin olisin iloinen. Edelleen ovat aika lättänät, mutta ei niin pahat lättänät kuin joskus. Woohoo.&nbsp; ;)

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 30 Maalis 2014, 22:01
Kirjoittaja versicolori
Nostanpa kesätukka-ketjun etusivulle kesäajan alkamisen kunniaksi &nbsp;:)

Parina päivänä olen itsekseni leikannut hiuksia pari senttiä kerrallaan tässä kampaajalle pääsyä odotellessa. Tänä vuonna mulle taitaa tulla puolipitkähkö oman värinen kesätukka &nbsp;8)


Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 31 Maalis 2014, 18:19
Kirjoittaja höpönasu
En. En oo koskaan leikannut kesää varten tukkaa. Nyt tosin pienimuotoinen polkkakuume mutta pitkätukkana pysytään. :D

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 18 Huhti 2014, 20:07
Kirjoittaja scarface
En leikkauta, kasvatteluprojekti alkoi lyhyestä viime vuoden huhtikuussa ja jatkuu edelleen. Siistin latvat marraskuussa, tarkotus ois tässä kesän aikana siistiä sentin verran.

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 28 Huhti 2014, 15:05
Kirjoittaja olivia
Leikkuutin jo..Solisluumitasta vähän hartioiden yläpuolelle ulottuvan reilulla kerrostuksella..otsiksen siistin ja halusin pitää vaikka tiedän et sen kans tulee ongelmia kun hikoilen kesällä niin paljon. Mut ainakaan ei selässä roiku hikistä lettiä.

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 15 Touko 2014, 10:46
Kirjoittaja SC
Tahtoisin tasata latvoja reilusti, mutta hiukset ovat vielä hyvin lyhyet ja koitan saada niitä pidemmäksi syksyn valmistujaisiin joten en aio. Yritän kasvatella, hoitaa ja samalla palata omaan väriin, jotta saisin juuri ennen valmistujaisia leikkautettua hiukset hyvin.

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Lähetetty: 15 Touko 2014, 15:26
Kirjoittaja bubbs
Leikkuupuolella suunnitelmissa vain uutta vain kevyttä trimmausta ja uudelleenmuotoilua, mutta tämä kesävalo saa omaväri takaisin -prosessissa olevan reuhkan näyttämään niin karsealta, että pakko tehdä jotain. Olen miettinyt värjättyyn osaan jotain vaaleita balayage -tyyppisiä raitoja tekemään monivärisestä kokonaisuudesta vähän harkitumman näköisen.