Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Nipsu
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 214
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:43

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Viesti Kirjoittaja Nipsu »

Kahden vaiheilla olen. Toisaalta tekisi mieli taas kovasti lyhentää näitä hiuksia mutta toisaalta haluaisin kuitenkin vielä kasvatella vähän pidempää tukkaa kesäksi. :P
Bamboo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1523
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 20:47

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Viesti Kirjoittaja Bamboo »

Hyvinkin vois vetästä kesätukan, joku rokkiletti ois aika hiano *haaveilee*  ;D. Semmonen lyhyehkö, L-koodi Shanen tyylinen vaikka.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini
Haylie
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 180
Liittynyt: 23 Elo 2006, 20:52

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Viesti Kirjoittaja Haylie »

Joskus kesän alussa pitää käydä vähän otsista ainakin lyhentämässä ja muualta tasaamassa. Muuten saa kyllä tukka koko kesän kasvaa ihan rauhassa..Tämä hiustenkasvatus -prosessi kun ei meinaa milloinkaan onnistua vaikka kuinka yrittää. Mutta kesällä kyllä harvoin yleensäkään kampaajalla käyn.
1bMii
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

En ole aikeissa leikkauttaa kesätukkaa, viihdyn suht pitkissä hiuksissa. Todennäköisesti en edes leikkauta latvoja ennen kesää kun ovat nyt helmikuisen kampaajakäynnin jäljiltä hyvässä kunnossa, varmaan vasta kesän jälkeen leikkautan hiukset seuraavan kerran malliinsa, ihan rahatilanteenkin vuoksi pitää säästellä kampaajakäynneissä. Ennen kesää pitää kyllä tehdä värille freessausta kun juurikasvu näkyy muuten pahasti, muutama hiusväripakkaus löytyy kaapista niin varmaan niitä tulee käytettyä.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
Sheppa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1044
Liittynyt: 14 Loka 2006, 18:13

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Viesti Kirjoittaja Sheppa »

Nooouh en leikkaa, vasta äiskä napsaisi mun latvoista sentin pois (annoin sille viivottimen ja sanoin että max sentti pois ;D). Kesän saa ainakin mennä sillä leikkelyllä, yritän olla poissa auringosta jottei letti (tai iho) kärsisi turhaan. Tai sitten huivi, lätsä tms. päähän.
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.
Furtiva

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Viesti Kirjoittaja Furtiva »

En aio leikata. Kävin vain viikko sitten leikkaamassa kuivat pois, joten nyt näillä pitäisi pärjätä syksyyn asti. Itse laitan ehkä jotain kevytväriä välillä.

Kesätukista puhuttiin silloin kun olin lapsi, jolloin tukkaani saatettiin oikeasti lyhentää ihan vain kesän kunniaksi. Sen jälkeen olen lasten lisäksi kuullut vain miesten leikkaavan kesätukkia, naisten harvemmin.

Kesäkampauksiin sen sijaan aion siirtyä, sillä kesällä mun tukka on lähes koko ajan nutturalla takaraivolla, jotta niskakin saa osansa auringosta. Jotenkin vaan pitkä ja raskas tukka tuntuu kesällä aukinaisena liian tunkkaiselta ja ahdistavalta. Talvella taasen tukka voi olla melkein koko ajan auki.
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

Enpä taida.. tai näin ainakin luulen. ;D Kasvatella tässä yritän kovasti, mutta kun vähän väliä erehdyn pläräämään hiusten muotoilu- osion lyhyttukkakeskusteluja niin hirveesti tekis mieli mennä ja pätkäistä karvalakki pois. Oon ollu kahden vaiheilla tän asian kanssa jo varmaan vuoden ja tuskastuttanut kaikki kyselemällä että mikä väri, millainen malli, lyhyt vai pitkä... kaikilla on kumminkin niin eroavat mielipiteet (paitsi väristä) että en tiedä mitä uskoisi. Toiset sanoo että lyhyt sopii paremmin ja toiset vannoo pitemmän nimeen, itse haahuilen siellä välillä edestakaisin. Se on joko pitkä tai lyhyt, medium saa mut hulluksi!  ;D
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
Kultamarja

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Viesti Kirjoittaja Kultamarja »

Nope. Olen niitä ihmisiä jotka kulkevat samalla tukalla koko vuoden...ja parikytvuotta putkeen. Ei hyvää kannata vaihtaa.
J. Doe
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 789
Liittynyt: 20 Loka 2006, 14:12

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Viesti Kirjoittaja J. Doe »

^ Samis. Sama tukka kesät talvet. Kesällä ehkä pidän tukkaa enemmän kiinni.

Lapsena meidät aina kerittiin kesäksi, oli vissiin olevinaan lapsen pellavapää helppohoitoisempi lyhyenä. Kesän tukka sitten sai kasvaa villinä ja vapaana ja voi sitä itkua, kun aina syksyllä ennen kouluja vietiin kampaajalle! Aina tuli se sama pottakampaus, halusi tai ei! ::)
Allegra
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1016
Liittynyt: 23 Maalis 2007, 15:42

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Viesti Kirjoittaja Allegra »

En aio mitään varsinaista kesätukkaa leikata, mutta muutosta hiuksiin on tulossa kuitenkin. Tänään leikataan huonoja latvoja pois ja vaihdetaan vähän väriä  :) Tarkoitus on saada luonnollisemman värinen ja terveemmän näköinen tukka. Kesän kanssa sillä ei kuitenkaan ole mitään tekemistä  :D
deko
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2744
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 18:14

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Viesti Kirjoittaja deko »

Isälleni leikkaan perinteisen kesätukan - 4 mm asemasta päätä myöten. Itse yritän pitää tukan hengissä kesän yli mahdollisimman pitkänä.
this too shall pass.
Cerise

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Viesti Kirjoittaja Cerise »

Yleensa leikkaan vahintaan muutaman sentin latvoista pois kesaksi, mutta nyt
on kasvatus kaynnissa niin jaa leikkaamatta.
tiiti2
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 496
Liittynyt: 03 Huhti 2006, 23:09

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Viesti Kirjoittaja tiiti2 »

Täti kirjoitti: Lapsena meidät aina kerittiin kesäksi,
*tyrsks* Sama juttu, minä raukka sain polkkatukan joka kevät. Kummallista kansanperinnettä!
2bFii, olkapäille, tyvessä oma väri ja raitoina 9.0
Kissatukka
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 132
Liittynyt: 29 Maalis 2007, 23:27

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Viesti Kirjoittaja Kissatukka »

Kaveri leikkasi mulle jo pitkähkön polkkatukan. Nätti on, mutta vähän hirvittää, että paljon kasvatettavaa vanhaan tukkaan on. Tää siis syntyi vähän vahingossa, kun kaveri innostui...
Allegra
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1016
Liittynyt: 23 Maalis 2007, 15:42

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Viesti Kirjoittaja Allegra »

Kyllä mullekin melkein kesätukka tuli nyt kun pituudesta lähti puolet pois  :'(

Ihan kivan näköinenhän tää nyt on, ei siinä mitään, mutta takaisku kasvatusprojektille. Oli pakko leikata, kun sinettituuhennus kidutti oman tukan ihan kamalaksi.
Vastaa Viestiin