Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Vera
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 193
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 19:27

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Viesti Kirjoittaja Vera »

En ole leikkauttamassa; ikuinen kasvatusprojekti käynnissä ;) Tosin latvat alkaa tuntua kuivilta, niitä pitää toki tasoitella. Välillä kyllä tekisi mieli leikkauttaa joku ihana, lyhyt malli, mutta kun mulla on niin kauan ollut lyhyet hiukset, niin en oikein nyt raaski.
petomaani

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Viesti Kirjoittaja petomaani »

Tuli pätkäistyä pituudesta semmoset 5 cm pois. Pirtsakampi versio entisestä; joten kai tätä voi kesätukaksi sanoa :D tykkään aika lujasti mallista, etuhiukset ovat pitkät, sivut lyhyet, samoin niska. Hieman poikamaisempi kuin entinen malli.. Vois tätä pikkasen tietty kasvattaakin, ennen kuin seuraavan kerran pätkäsee.. :)
Riia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 811
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 19:13

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Viesti Kirjoittaja Riia »

En leikkaa, pitkästä kuontalosta en luovu kuin pakon edessä! Mulla on aina ollut pitkät hiukset lukuunottamatta lukiossa sattunutta mielenhäiriötä, jolloin leikkautin parin sentin siilin, värinä kirkas punainen ::) Siinä oli kesätukkaa koko mun loppuelämäksi!
Miehelle leikkaan aina kesätukan, parin millin siilin, oli vuodenaika mikä hyvänsä ;D
Kutrit: Alaselkään ulottuvat, tummat ja muutamalla punaisella raidalla tehostetut, kuivat, karkeat ja luonnonkiharat.
Cabello

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Viesti Kirjoittaja Cabello »

Nyt on tulossa talvi, mutta voisin puhua ihan yleisesti kesätukan puolesta. En siis leikkaa ikinä mitään kesätukkaa, sillä kasvattelen tälläkin hetkellä. :)
scarface

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Viesti Kirjoittaja scarface »

Ei tullu tääläkään leikattua, mutta näin syksyn tullen tää kasvattelija on alkanut haaveilla terhakasta, lyhyestä rokkitukasta :)
Batsy

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Viesti Kirjoittaja Batsy »

Ei tullut kesätukkaa vaan nyt syksyn tullessa alkoi kaipaamaan vähän väriä ja rakennetta puolipitkään basic tukkaan. Lähti polkaksi ja vaalee väri vaihtui oranssiksi :)
zzww
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 431
Liittynyt: 29 Maalis 2010, 12:18

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Viesti Kirjoittaja zzww »

en edes ajatellut kesähiuksia,sillä yritän kasvattaa ainakin alaselkään saakka hiuksia. Loppukesästä värjäsin tummeksi ja leikkasin alle sentin kuolleita latvoja pois.
Kirjoitin nimesi taivaalla,mutta tuuli pyyhki sen pois.Kirjoitin nimesi hiekkaan,mutta aallot pyyhkivät sen pois.Kirjoitin nimesi sydämmeeni ja ainiaan siellä pysyy.Joka ilta kun suljen silmäni,tulet uniini.

http://lovinglife92.blogspot.fi/
versicolori
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 277
Liittynyt: 17 Loka 2011, 15:07

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Viesti Kirjoittaja versicolori »

Kuumottaisi leikkauttaa huoleton puolipitkä kesätukka ja kokea pitkästä aikaa keveät latvat ja viileä ilmavirta niskassa, vaikka yleensä kaikissa mielikuvissani kirmaan pitkissä hiuksissa valoisina kesäöinä  :D  En erityisemmin tykkää nykyisestä latvojen värityksestä, joten ei olisi mikään menetys päästä eroon väristä, mutta pituuden menettäminen kirpaisisi. Kesään on vielä hetki, joten antaa hiusmuutosten hautua.
Jennq
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 59
Liittynyt: 02 Maalis 2013, 15:58

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Viesti Kirjoittaja Jennq »

En, mutta ajattelin kyllä värjätä kesätukan :D vaalentelen pikkuhiljaa, toivon mukaan jossain vaiheessa kesää olisi vaaleanruskea blondeilla latvoilla... :)
http://lifewithjennq.blogspot.fi
Uusin hiusaiheinen postaus 3.12 TRESemméstä!
SC
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 483
Liittynyt: 24 Kesä 2009, 11:06

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Viesti Kirjoittaja SC »

Kesätukka tulee mulla olemaan taas siilimittainen, nyt on jo kerennyt kasvamaan lyhyeksi pixieksi, mutta vaalennus vaati veronsa ja pitää siksikin jo trimmata.
1aFMii, kasvatus käynnissä
<3 TT, vauvashampoo, kookosöljy
piste
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 523
Liittynyt: 16 Joulu 2012, 10:53

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Viesti Kirjoittaja piste »

En. Kasvatus on meneillään enkä halua yhtään takapakkia. On tää muutenkin ihan tarpeeks kamalaa :D Ei mutta siis, mun pulisongit on niin ylikasvaneet että ne ylettyy lähes leukaluuhun asti ja sit ne on niin leveät että näytän siltä kuin mulla olis korvalaput :T (<-- tuo on sarkastista taputusta niille korvalapuille) Tjaa, ei se korvalappulook ole niin paha kuin ehkä annan olettaa. Kyllä tää tässä menee :D Kun nyt on tänne asti päästy niin en rupea hetken mielijohteesta leikkaamaan.

Toivon mukaan kesällä mulla on jo polkka tai jopa hartioille :l Niskatukka jo hipoo hartioita, aika karmivaa...
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Viimeksi olen oikean kesätukan leikannut kesällä 2010, kun hiukset pätkäistiin olkapäämittaan. Sen jälkeen en ole kertaakaan käynyt kampaajalla vaan kasvattanut hiuksia ja itse vain latvoja tasannut.

Tänäkin vuonna "kesätukan" leikkaus siis tarkoittaa minulla tylsästi lupaa napsaista pari senttiä pois (jos latvojen kunto sitä vaatii) :P
kaksisarvi
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 141
Liittynyt: 04 Touko 2011, 11:54

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Viesti Kirjoittaja kaksisarvi »

Ei tule mullekaan lyhyempää kesätukkaa, mutta toivon kovasti, että saisin jotain aurinkoraitoja sen sijaan. :)
muori Pippuri
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3826
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 11:35

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Viesti Kirjoittaja muori Pippuri »

Kyllä, solisluumittaan olisi tarkoitus. Vaalennuksen vauriot alkaa näkymään vasta nyt ja latvat sojottaa ärsyttävästi... ei auta kuin lyhentää kymmenen senttiä, tulee luonnontaipuisuuskin taas paremmin esille.

Siitä ne taas kasvaa...
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Viesti Kirjoittaja Triina »

Ei kesätukkaa oikeastaan, mutta ensi viikolla saa lähteä reipas pätkä latvoista. En kestä kuivaa ja heinämäistä, pahasti haaroittunutta latvaosaa. Tuntuu, että meikäläisen pää ei vain pysty kasvattamaan bsl-mittaa pidempää, kun siinä kohtaa latva alkaa silmissä rapistua&nbsp; :(
Vastaa Viestiin