Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Withering
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 915
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 15:46

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Viesti Kirjoittaja Withering »

Humppasusi kirjoitti: ^Hmm. Muistankos ihan väärin, mutta hakiko asiakkaita jossain ketjussa ja oli valmis maksamaan korvausta heille? :o
Juu-u.  ;D Mutta asiaan: en ole leikkauttamassa. Kesällä saa kasvaa vapaasti.
Luna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1946
Liittynyt: 25 Heinä 2006, 00:04

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Viesti Kirjoittaja Luna »

En leikauta kesätukkaa, ellei kesätukaksi lasketa näillä näkymin toukokuussa tapahtuvaa latvojen tasoitusta  :D Kesällä tukka samaa tyyliä kuin muulloinkin, värjään varmastikin pari kertaa koko pituudet kun väri alkaa muuten haalistua ja alta puskea keltaisen sävyä. Mahdollinen ruskeaksi värjääminen saa odottaa syksyyn, ettei tuore värinmuutos sitten niin haalistuisi auringossa.
Inotti
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 338
Liittynyt: 20 Loka 2006, 17:49

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Viesti Kirjoittaja Inotti »

Mulla on jo nyt aika kesätukka, kun on niin lyhyt ja kevyt. Kesällä sitten kasvatellaan tukkaa, kun ainakin minulla kasvaa silloin tukka huomattavasti nopeammin. :) Tietty takatukkaa leikataan, pois sitämukaa, kun sitä tulee liikaa. (Yritän kasvattaa polkkamallia)
hiukset: 1bFii Hiuskriisi<br />Hiusmittauksia
purppura
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1735
Liittynyt: 28 Touko 2006, 11:36

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Viesti Kirjoittaja purppura »

Minä taidan jättää leikkaamatta. Kesällä pidän usein hiuksia sellaisilla sykeröillä kiinni, niin ihan turhaan leikkaan. Kesällä pitää mun mielestä olla sellanen luonnonlapsi.&nbsp; ;D
calypso
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2457
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 11:49

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Viesti Kirjoittaja calypso »

En leikkaa. Ei ole koskaan ollut tapana leikata kesäksi lyhyempää, hiusmuutokseni eivät ole millään tavalla kytköksissä vuodenaikoihin, kuun kiertoon tai planeettojen sijainteihin&nbsp; ::)
Magdalena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 588
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:43

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Viesti Kirjoittaja Magdalena »

Withering kirjoitti:
Humppasusi kirjoitti: ^Hmm. Muistankos ihan väärin, mutta hakiko asiakkaita jossain ketjussa ja oli valmis maksamaan korvausta heille? :o
Juu-u.&nbsp; ;D Mutta asiaan: en ole leikkauttamassa. Kesällä saa kasvaa vapaasti.
Ja saattaapi lähestyä vaikka yksärillä. ;) Nooh, saattaisinpahan mä olla vaikkas parturoitavana, jos lyhkäseen haluaisin palata.
"Kun kuulin siitä, oli liian myöhä. Oli järki mennyt syksyn myötä."
Nemain
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 248
Liittynyt: 29 Touko 2006, 01:29

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Viesti Kirjoittaja Nemain »

Varsinaista kesätukkaa en leikkauta, mutta pitääpä harkita jos tasaisi latvoja vähän reippaammin. Kesällä hiukset kuitenkin tuntuvat kasvavan nopeammin takaisin.
1bFii
Manicure - raha parantaa
Haylie
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 180
Liittynyt: 23 Elo 2006, 20:52

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Viesti Kirjoittaja Haylie »

En varmaankaan. Pitää yrittää kasvatella tätä tukkaa. Tosin joskus alkukesästä pitää käydä tasauttamassa ja otsista ehkä vähän lyhyemmäksi ottaa. Värjäile en, koska aurinko vaalentaa/haalistaa tukkaa kuitenkin ihan kivasti.
1bMii
jeppu
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 375
Liittynyt: 10 Helmi 2007, 16:23

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Viesti Kirjoittaja jeppu »

En nyt varsinaisesti kesätukkaa leikkaa, mutta latvoja voisi käydä siistityttämässä kesäksi ja otsatukkaan voisi leikkauttaa jotain vähän uutta mallia&nbsp; :)
1c M ii BSL
sininen kissa
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 287
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 09:52

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Viesti Kirjoittaja sininen kissa »

En todellakaan. Enää ikinä!!!&nbsp; :o
1a Mii. Liukkaat ja lasimaiset, vaalennetut solisluumittaiset hiukset. Kasvatusta BSL:ään. Lempisarjat XZ ja Joico.
Seela
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 832
Liittynyt: 26 Tammi 2006, 12:02

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Viesti Kirjoittaja Seela »

calypso kirjoitti: En leikkaa. Ei ole koskaan ollut tapana leikata kesäksi lyhyempää, hiusmuutokseni eivät ole millään tavalla kytköksissä vuodenaikoihin, kuun kiertoon tai planeettojen sijainteihin&nbsp; ::)
Hihiiii&nbsp; ;D Juu ihan samoilla linjoilla. Sitäpaitsi mulla kun on kasvatus käynnissä niin eipä olisi liiemmin järkeä leikata kesäksi lyhyitä hiuksia varsinkaan kun hiukseni kasvavat kesäisin tuplavauhtia.
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.
Ilyasviel
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1299
Liittynyt: 21 Marras 2006, 17:59

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Viesti Kirjoittaja Ilyasviel »

En leikkaa. Sama pää kesät talvet&nbsp; ;D
hunaja
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 54
Liittynyt: 02 Marras 2006, 14:53

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Viesti Kirjoittaja hunaja »

Huomenna olis kampaaja, siihen mennessä täytyisi päättää. Tekisi mieli kyllä vähän pätkäistä, alkaa tukka olemaan mun makuuni turhan pitkä. Toisaalta taas raidat näyttää kivemmiltä tässä pidemmässä tukassa.
marenki
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1837
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 02:00

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Viesti Kirjoittaja marenki »

En leikkaa, syksyllä voi trimmata. Minusta kesätukka on pitkä, siinä on aavistuksen hamppuiset latvat ja se vaan on rennosti. Latvat saa olla ihan luvan kanssa vaaleammat kuin muu pää, vaikka mulla koko pää on sama väriä myöten kesät talvet.
olivia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 512
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 15:16

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Viesti Kirjoittaja olivia »

En vaan yritän kovasti kasvatella.
Breathe me.
Vastaa Viestiin