Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
kotiparturi

Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Viesti Kirjoittaja kotiparturi »

Oletko leikkauttamassa kesätukkaa? Jos olet, niin miten lyhyttä ajattelit?
Euphoria

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Viesti Kirjoittaja Euphoria »

Nyt on pakkokin leikkuuttaa jonkun lainen kesätukka, että näytän siistiltä valmistujaisjuhlissani. Pituudesta en vielä tiedä, sillä tukka on ennestään jo lyhyt. Toivon, että malttaisin vähän kasvattaa tätä välillä, sillä alkaa tympiä jo näin lyhyt malli.
Viimeksi muokannut Euphoria, 21 Maalis 2007, 22:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ilona
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 469
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 15:01

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Viesti Kirjoittaja ilona »

Hmm.. Enpä ole pohtinut asiaa, mutta nyt kun luin otsikon rupesi kauheasti houkuttamaan joku lyhyempi malli :P. Ehkä leikkautankin, mutta vasta myöhemmin keväällä.
Minni
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 777
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 14:39

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Viesti Kirjoittaja Minni »

Mulla ei ole koskaan ollut tapana leikkauttaa kesätukkaa. Päinvastoin kesällä annan tukan kasvaa ja muotoilen sitä todella harvoin. Yleensä pidän tukan kiinni, jottei se hiosta niskaa. Kesäisin myös venytän värjäysvälejä, koska punaruskea sävy haalistuu auringossa joka tapauksessa. Loppukesästä menen sitten parturiin siistimään tukkani.
Moonflower
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 565
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 17:22

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Viesti Kirjoittaja Moonflower »

Ei ei, ei kesätukkaa. Vaikka se ehkä vähän ristiriitaista, tai ainakin epäkäytännöllistä, onkin niin kesällä mulla pitää olla pitkä tukka, talvella (ehkä) voisi nipsaista vähän lyhyemmäksikin. Mun kesätukka saa liehua vapana ja pitkänä, ei erityisemmin laitettuna tai tiukkaan malliin leikattuna. Se tuo mulle jotenkin ihan erityisen kesäfiiliksen, kuuluu mun kesään. Taidan olla vähän outo  :D.
Humppasusi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1026
Liittynyt: 28 Tammi 2006, 17:48

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Viesti Kirjoittaja Humppasusi »

^Heh, mulla on sama. Vaikka tämä onkin aika karvalakki kesäisin, niin silti sen pitää heilua vapaana ja mahdollisimman luonnollisena 8) Kuivimpia latvoja nipsaisen varmaan kesän jälkeen. Värjäyksetkin jätän syksymmälle.
1cMiii Suosikkituotteet XZ-sarja kokonaisuudessaan. Kasvatan omaa väriä takaisin.
Miracle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2154
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 13:24

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Viesti Kirjoittaja Miracle »

Tuskinpa leikkautan kesätukkaa. Vaikka varmasti kesällä pitkä tukka tuntuu kuumalta ja hiostavalta ajoittain. Mutta en mä raaski mun pitkistä hiuksista luopua ja jos vaikka 10cm leikkaisin pois, niin eipä se tohon ongelmaan auttais juuri ollenkaan. Kesällä kyllä oon kolme viikko Turkissa lomalla, joten voi olla että loman jälkeen on kärsineet latvat leikattava pois.
lynx
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3032
Liittynyt: 01 Syys 2006, 15:32

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Viesti Kirjoittaja lynx »

Oonks mä ainut kelle tulee tästä kotiparturista vähän jänskät pervostalkkerivibat? Oon varmaan ::) Siis mies, joka on halukas parturoimaan tyttöjä kotonaan ja tuntuu muutenkin kovin kiinnostunelle naisten hiustenleikkuusta...
Kikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2669
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:10

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Viesti Kirjoittaja Kikka »

Juu vähän samat epäilyt, että kotiparturi ainakin haluaisi täältä kovasti asiakkaita itselleen :)
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli
Efva
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 869
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:36

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Viesti Kirjoittaja Efva »

lynx kirjoitti: Oonks mä ainut kelle tulee tästä kotiparturista vähän jänskät pervostalkkerivibat? Oon varmaan ::) Siis mies, joka on halukas parturoimaan tyttöjä kotonaan ja tuntuu muutenkin kovin kiinnostunelle naisten hiustenleikkuusta...
Sama tuli mieleen.
Humppasusi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1026
Liittynyt: 28 Tammi 2006, 17:48

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Viesti Kirjoittaja Humppasusi »

^Hmm. Muistankos ihan väärin, mutta hakiko asiakkaita jossain ketjussa ja oli valmis maksamaan korvausta heille? :o
1cMiii Suosikkituotteet XZ-sarja kokonaisuudessaan. Kasvatan omaa väriä takaisin.
nanai
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 374
Liittynyt: 08 Helmi 2006, 08:11

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Viesti Kirjoittaja nanai »

Mirre kirjoitti:
lynx kirjoitti: Oonks mä ainut kelle tulee tästä kotiparturista vähän jänskät pervostalkkerivibat? Oon varmaan ::) Siis mies, joka on halukas parturoimaan tyttöjä kotonaan ja tuntuu muutenkin kovin kiinnostunelle naisten hiustenleikkuusta...
Sama tuli mieleen.
Minullekin tuli outoja viboja tästä. Profiilin mukaan kotiparturi on 34 v mies ::)
I'm a tree that grows hearts
One for each that you take
You're the intruders hand
I'm the branch that you break
Twinkley
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4590
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:23

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Viesti Kirjoittaja Twinkley »

No kyllähän miehiäkin on partureina. :) Ei sitä nyt heti pahinta kannata odottaa, ennen kuin toisin todistetaan. Eli kukas lähtee mannekiiniksi? ;)

En varmaan ole leikkaamassa kesätukkaa, varmaan lyhennän ennen ylppäreitä hieman, että tämä on sitten siisti.
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com
Säde
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 471
Liittynyt: 21 Helmi 2007, 21:13

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Viesti Kirjoittaja Säde »

Aion leikkauttaa siistin polkan (alkaa olla jo vähän ylikasvanut) ja toivon että aurinko vaalentaa ettei tarvitsisi värjätä.
heijji
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 309
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 13:55

Vs: Kysely: oletko leikkauttamassa kesätukkaa?

Viesti Kirjoittaja heijji »

Minäkin ajttelin ylppäreihin vähän leikkauttaa, ehkä olkapäämittaan. Saa nyt nähdä.
Ylikasvanut pixie omalla 8- asteisella värillä. Kasvatus käynnissä, tavoitteena hartiamitta.
Vastaa Viestiin