L'Oreal-hiusvärit

Keskustelua hiusväreistä, värjäämistekniikoista, kaikesta asiaan kuuluvasta
alessia
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 99
Liittynyt: 06 Helmi 2006, 10:18

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja alessia »

cinzie kirjoitti: Eihän tossa sarjassa ole mitään 7 tai 8-sävyisiä värejä? Ei ainakaan kaupassa näkynyt silmään, mutta muuten kiinnostaisi tuota kokeilla.
On kyllä tosi kumma juttu ettei ole noita sävyjä ollenkaan. Vaaleista hyppää suoraan tositummiin. Luulisi että juuri Suomessa olisi kysyntää noille keskivaaleille.
deko
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2744
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 18:14

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja deko »

^ pistetäänpäs TAAS palautetta L'Orealille! Kun tarpeeksi moni ystävällisesti tiedustelee ja toivoo niin ehkäpoä joskus...

palaute/info-osoite: neuvonta@fi.loreal.com

Itsekin tuota vaaleiden värien puuttumista ihmettelen, Suomi on kuitenkin blondien luvattu maa eikä kaikki halua sitä yhtä ja samaa kullanvaaleata vaan vähän tummempiakin blondisävyjä.
Viimeksi muokannut deko, 13 Huhti 2007, 14:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
this too shall pass.
Inna

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja Inna »

Onko ketään, joka olisi kokeillut mahonginruskeaa 550? Onko kovinki punainen?  Olin menossa ostamaan huurteista tummasuklaata, mutta eihän niitä ollu. Ja pihistelemään ku on alettu, ni tarjouksesta oli ostettava ja valitsin sit sen mahongin.. Tosi fiksua.. ;D
Vapuks aattelin päähän pistää, ku sit ois seuraavana viikonloppuna kavereitten häät. Saa nähä pääsenkö mukaan..  ;)
Haalistuuko väri paljo muutaman pesun jälkeen?
neena

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja neena »

^ Minä värjäilin eilen hiukset juurikin tuolla mahonginruskealla. Aiemmin hiukset oli tummanruskeat. Tosi nätti sävy tuli  :-* Ei ole yhtään liian punainen, vaikka itsekin sitä pelkäsin. En ole vielä pessyt hiuksia, joten en osaa sanoa tuosta haalistuvuudesta mitään. Tätä samaa sävyä tulen varmaan käyttämään myös ensi värjäyskerralla.
Viimeksi muokannut neena, 13 Huhti 2007, 21:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Inna

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja Inna »

Kiitos vastauksesta! Mullaki tummanruskea tukka, joten pannaan väri harkintaan. Kaveri jo ilmottautu ostamaan, jos en ite käytä. Mulla kun tahtoo nuo punasensävyt haalistua hetkessä. Mut kehujes jälkeen.. hmm.. uskaltaisinkohan kokeileen  :-\
Rory
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1731
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 17:17

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja Rory »

Minä värjäsin eilen ekaa kertaa tällä merkillä, sävy on kullanvaalea. Aikaisemmin mulla oli kultakupari- ja vaaleita raitoja. Raidat mielestäni näkyvät kivasti vieläkin ja hiusten väri vaaleni/kirkastui mukavasti. Olen ihan tyytyväinen. Pakko oli jotain väriä laittaa, kun kaupan sovituskopissa tukka näytti niin väsähtäneen väriseltä...
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

Mä laitoin sitä tummanvaaleaa kuparimahonkia päähän tänään.. Tuli tummempi mitä osasin ajatella, ihan kiva kumminkin. Jotenkin vaan en odottanu että ihan näin tummaks vetäis, joltain punertavalta keskiruskealta tää musta enempi vaikuttaa kun tummanvaalealta, mut eihän näistä ikinä tiiä..
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
ilona
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 469
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 15:01

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja ilona »

Laitoin eilen päähäni Creme Glossin ruskean ja nyt tukka on lähes musta ja värikin on ihan epätasainen, yeah! Saas nähdä haalistuuko yhtään.
deko
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2744
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 18:14

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja deko »

Palautteeseen tuli tänään vastaus. Toivoin siis Suomeenkin tummuusasteita 7 ja 8 koska nyt kartta hyppää suorraan 9 -> 6. Ja vastaus oli että Suomessa ei nämä tummanvaaleat oikein käy kaupaksi ja sen takia niitä ei ole otettu. Laittaa viestiä kuitenkin eteenpäin ja ehkä joskus. Eli tummanvaalean toivojat pistäkää kilttiä tiedustelua lorealin neuvontamailiin...

Meedioita siis ovat. Miten tiedetään että tummanvaaleat eivät mene kaupaksi jos niitä ei tarjota?
this too shall pass.
palekastro
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 571
Liittynyt: 15 Marras 2006, 01:37

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja palekastro »

Kaupasta sävy vaaleanruskea, vastapestynä ja märkänä tukka tummanruskea. Nää on taas varmaan näitä ku haalistuu parissa pesussa "oikeaan" sävyyn. Ei tosin yhtään haittaa tummanruskeanakaan ku sekin sopii mulle niin hyvin.

Edit: Kuivana tukka on itseasiassa mustanruskea. Miten tää voi olla mahdollista?!
Viimeksi muokannut palekastro, 17 Huhti 2007, 20:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
lumimansikka

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja lumimansikka »

deko kirjoitti: Palautteeseen tuli tänään vastaus. Toivoin siis Suomeenkin tummuusasteita 7 ja 8 koska nyt kartta hyppää suorraan 9 -> 6. Ja vastaus oli että Suomessa ei nämä tummanvaaleat oikein käy kaupaksi ja sen takia niitä ei ole otettu. Laittaa viestiä kuitenkin eteenpäin ja ehkä joskus. Eli tummanvaalean toivojat pistäkää kilttiä tiedustelua lorealin neuvontamailiin...

Meedioita siis ovat. Miten tiedetään että tummanvaaleat eivät mene kaupaksi jos niitä ei tarjota?
Jep, samantyyppinen vastaus tuli meikäläisellekin. Niitä ei tarjota, koska niitä ei kuulemma kysytä. Sanoi välittävänsä viestiä maahantuojalle. Kysyin samalla myös ylipäänsä L'Orealilta tuhkaan taittuvia värejä, ja niissä on sama juttu kuin tummanvaaleissa, eli että ne eivät ole menneet kaupaksi Suomessa. Jos seuraa tämän palstan keskusteluita, niin yhtä paljon varmasti olisi kysyntää tuhkanvivahteisille väreille kuin lämpimillekin.
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja Mena »

sanna365 kirjoitti: Kaupasta sävy vaaleanruskea, vastapestynä ja märkänä tukka tummanruskea. Nää on taas varmaan näitä ku haalistuu parissa pesussa "oikeaan" sävyyn. Ei tosin yhtään haittaa tummanruskeanakaan ku sekin sopii mulle niin hyvin.

Edit: Kuivana tukka on itseasiassa mustanruskea. Miten tää voi olla mahdollista?!
Se haalistuu siitä kyllä muutamassa pesussa. Mä kysyin tota silloin asiakaspalvelusta mut en muista vastausta. Se liittyi jotenkin siihen että ammoniakki on korvattu jollain muulla.
MinnieMouse
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1117
Liittynyt: 06 Maalis 2006, 17:38

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja MinnieMouse »

Paras markettiväri!  :) Olen testannut muutaman paketin mustanruskeaa ja tummanruskeaa ja aion käyttää Creme Glossia jatkossakin. Pysyy mielestäni paljon paremmin kuin muut L`Orealin värit.
Deadly Nightshade
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 960
Liittynyt: 06 Touko 2006, 12:04

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja Deadly Nightshade »

MinnieMouse kirjoitti: Paras markettiväri!  :) Olen testannut muutaman paketin mustanruskeaa ja tummanruskeaa ja aion käyttää Creme Glossia jatkossakin. Pysyy mielestäni paljon paremmin kuin muut L`Orealin värit.
Mitenköhän toi mustanruskea tai tummanruskea mahtaisi tarttua n. 7-6 -asteiseen maantienharmaaseen tukkaan? Ja mahtaisikohan haalistua siitä pian kamalaksi?
Moonflower
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 565
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 17:22

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja Moonflower »

Hallonnikas kirjoitti: Mä laitoin sitä tummanvaaleaa kuparimahonkia päähän tänään.. Tuli tummempi mitä osasin ajatella, ihan kiva kumminkin. Jotenkin vaan en odottanu että ihan näin tummaks vetäis, joltain punertavalta keskiruskealta tää musta enempi vaikuttaa kun tummanvaalealta, mut eihän näistä ikinä tiiä..
Samanlaisia kokemuksia täälläkin, laitoin samaisen värin tänään ja tummuus yllätti. Ja olisin odottanut ehkä punaisempaa tulosta, tämä kun on mun mielestäni sellainen ruskeanpunainen. Tykkään kyllä tästäkin ihan, ja aikaa myöten varmasti vielä vaalenee. Ei tästä silti tainnut vakioväriä tulla, kun hakusessa olisi sellainen astetta vaaleampi. Eli siis palautetta L'Orealille lähtee niistä puuttuvista sävyistä, jotka ei muka menisi kaupaksi täällä vaaleiden suomalaisten keskuudessa  ::).
Vastaa Viestiin