L'Oreal-hiusvärit

Keskustelua hiusväreistä, värjäämistekniikoista, kaikesta asiaan kuuluvasta
Chloe
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 524
Liittynyt: 30 Maalis 2007, 10:03

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja Chloe »

Onko kellään kokemusta sävystä Butterscotch 834? Näyttää jotenkin tosi ihanalta, mutta pelkään että tulisi liian punertava tai tumma..
Margot
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1383
Liittynyt: 23 Heinä 2007, 23:34

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja Margot »

Tuotahan ei myöskään myydä Suomessa. En sitten tiedä, saisko jostain netistä kohtuuhinnalla hiusvärejä.
Chloe
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 524
Liittynyt: 30 Maalis 2007, 10:03

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja Chloe »

^No niinpä tietysti :'(. Pitääpä laittaa palautetta...
Eleven
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 771
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 20:22

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja Eleven »

^ Ei kannata ajatella liian toiveikkaasti, sain juuri palautetta kyseiseltä firmalta ja kertoivat välittävänsä terveiset eteenpäin, mutta että näillä näkymin ei näitä sävyjä ole tulossa Suomeen.
Once you compare the sorrow of real life to the joy of an imaginary one, you will never want to live again - only to dream forever.
tiiti2
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 496
Liittynyt: 03 Huhti 2006, 23:09

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja tiiti2 »

Hih, mä varmaan hyljin hiusvärejä. Mulla Casting Creme Gloss pysyy hyvänä vain kolmisen viikkoa. Värjätessä satunnaiset harmaat peittyvät hyvin, mutta kolmen viikon tietämissä harmaat alkavat kuultaa läpi. Nelosasteiset ruskeat tuntuvat välillä tuoreenakin liian vaaleilta. Tummanruskea (300) on oma vakisävyni, mutta viime aikoina olen vaihtelun vuoksi käyttänyt paljon 4-tason Castingia ja Poly Coloria. Sama hiipuminen tapahtuu Poly Colorillakin.

Harmaat hiukset saan siis pysyvämmin peittoon vain kestoväreillä. (Värien suhteen olen sekakäyttäjä, eli aina kampaajalla käydessäni laitetaan kestoväriä ja käyntien välillä sävytän itse kotona.) Ihan kateeksi käy, kun toisilla pelkkä tyven sävytys riittää. Toisaalta mun tukassa ei ole pelkoa siitä, että latvoihin kertyisi rumat värikerrostumat...
2bFii, olkapäille, tyvessä oma väri ja raitoina 9.0
Margot
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1383
Liittynyt: 23 Heinä 2007, 23:34

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja Margot »

Vendela kirjoitti: ^ Ei kannata ajatella liian toiveikkaasti, sain juuri palautetta kyseiseltä firmalta ja kertoivat välittävänsä terveiset eteenpäin, mutta että näillä näkymin ei näitä sävyjä ole tulossa Suomeen.
Minä sain saman vastauksen. :(
Viimeksi muokannut Margot, 07 Maalis 2009, 15:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
katajainen
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 343
Liittynyt: 15 Heinä 2007, 13:06

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja katajainen »

Britti-sivuilla oli vaikka mitä ihania sävyjä joita ei suomesta saa esim. aivan ihana luumu  ja just aikasemmin mainittu iced latte oli todella kaunis väri. Pitää minunkin laittaa heille postia, että kaikki parhaat värit puuttuu  :-\
1cCii,18.6.2010 pituus 34cm
pipsu
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 174
Liittynyt: 01 Syys 2007, 16:02

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja pipsu »

Minäkin olen kaipaillut noita 7 sävyjä, kun värjätessä  tummanvaalealla (600) menee aina niin tummaksi. Eilen sitten näin Stockmannilla (Oulu) sävyt 724 Vanilla Caramel ja muistaakseni 713 Iced Latten. Tuosta Vanillasta olen satavarma, sillä se on juuri himoitsemaani sävyä. Kertookahan kun kerkeätte noita kokeilemaan, itsellä kestää vielä pari kuukautta ainakin.
Feel the burn.
Margot
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1383
Liittynyt: 23 Heinä 2007, 23:34

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja Margot »

No mitä ihmettä? :o Juurihan ne vastasi ainakin mulle ja Vendelalle, ettei noita sävyjä ole tulossa.

Edit. No jo on kumma. Nyt on kaupoissa sävyä 724, vaikka just väittivät, ettei 7-8-sävyjä tule. ::) Muut uutuudet oli 530 ja 535.

Peräkkäiset viestit yhdistetty. :) -Hunis
Viimeksi muokannut Margot, 03 Syys 2007, 19:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
alessia
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 99
Liittynyt: 06 Helmi 2006, 10:18

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja alessia »

Margot kirjoitti: No mitä ihmettä? :o Juurihan ne vastasi ainakin mulle ja Vendelalle, ettei noita sävyjä ole tulossa.

Edit. No jo on kumma. Nyt on kaupoissa sävyä 724, vaikka just väittivät, ettei 7-8-sävyjä tule. ::) Muut uutuudet oli 530 ja 535.

Peräkkäiset viestit yhdistetty. :) -Hunis
Missä nettisivuilla näihin uusiin väreihin pystyy tutustumaan? Voi että olen tummempia vaaleita odottanut!  ;D Mutta tosi outoa tuo niiden asiakaspalvelu.  ???
Chloe
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 524
Liittynyt: 30 Maalis 2007, 10:03

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja Chloe »

FairyTale
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 854
Liittynyt: 18 Loka 2006, 15:45

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja FairyTale »

^tuolla sivuilla oli nätti vaaleahko sävy, 810 pearl blonde, ainakin kuvassa kutakuinkin sitä mitä olen hakenut. Täytynee käydä kaupassa mallaamassa sitä tai uutta sävyä preferencessä (california 8)
1b M ii
Moonflower
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 565
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 17:22

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja Moonflower »

FairyTale kirjoitti: ^tuolla sivuilla oli nätti vaaleahko sävy, 810 pearl blonde, ainakin kuvassa kutakuinkin sitä mitä olen hakenut. Täytynee käydä kaupassa mallaamassa sitä tai uutta sävyä preferencessä (california 8)
Tätä sävyä ei vaan taida olla Suomesta saatavilla. Edellisellä sivullahan puhuttiin, että  7-8-tasoisia sävyjä ei ole tänne rantautunut kahta hiljattain ilmestynyttä 7-tason sävyä lukuunottamatta. Pitää toivoa, että pikku hiljaa muutkin vaaleahkot sävyt löytäisivät tiensä tänne.
FairyTale
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 854
Liittynyt: 18 Loka 2006, 15:45

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja FairyTale »

^joo luin kyllä, ja sitä vähän pelkäsinkin :P. Toivossa on kuitenkin hyvä elää, ja tosissaan toi preferencen uusi on varmaan aika lähelle samaa vaaleusluokkaa. Pitää varmaan munkin laittaa lorealille sähköpostia, jos ne vaikka tajuais, että kysyntää täällä olisi :)
1b M ii
Margot
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1383
Liittynyt: 23 Heinä 2007, 23:34

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja Margot »

Jos joku näkee sitä Iced Latte (713) -sävyä myytävän jossain Tampereella, niin pliis, vihjaiskaa. Tekee mieli katsastaa se, vaikkei sitä mun tämän hetkiseen päähän voikaan laittaa.
Vastaa Viestiin