L'Oreal-hiusvärit

Keskustelua hiusväreistä, värjäämistekniikoista, kaikesta asiaan kuuluvasta
Kissatukka
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 132
Liittynyt: 29 Maalis 2007, 23:27

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja Kissatukka »

lillamilla kirjoitti: Kävin hypistelemässä näitä purkkeja mutta kauppaa ei tullut. Mikä ihme siinä on kun täällä vaaleista sävyistä tarjolla on vaan sitä kullankeltaista ja keskivaaleaa. Seuraan muiden esimerkkiä ja valitan asiasta maahantuojalle: tuhkansävyjä ( ja muutenkin lisää väriskaalaa ) Suomen naisille ja heti. 
Mäkin taidan valittaa. Oon tosin innostunein kaikista strawberry blonde -sävysistä eniten, mutta ärsyttää kun vaaleille hiuksille ei löydy mitään valinnanvaraa.
Inna

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja Inna »

On tosiaan vaihtelevaa  miten värit pysyy.

Mää olin tosi tyytyväinen suklaan ruskeaani. Se kesti tosi hyvänä ekat viikot ja sen jälkeenki ihan kiva. Sanoisin että 6 viikkoa väri pysy, pesen joka toinen päivä. Ja muutaman pesun jälkeen ei väriä enää juurikaan näkyvästi  lähteny. Eli ei pyyhe värjäytyny kuivatuksen jäljiltä. Juhannukseksi pitäs uus väri laittaa. Harkitsen nyt creme glossin ja poly colorin välillä..

Harmaiden peittävyys vaihtelee värien välillä. Jos en aivan väärin muista, huurteisessa tummasuklaassa joku 70 %. Mun harmaat pysy piilossa kunnes juurikasvu pilkisti.
Kronia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2144
Liittynyt: 07 Helmi 2007, 08:22

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja Kronia »

Värjäsin eilen hiukseni Mahonginruskealla sävyllä ja olen oikein tyytyväinen tulokseen! Kaksi purkkia riitti oikein hyvin hiuksiini, joissa on siis alaselkään yltävät pidennykset. Väri on tasainen ja kiiltävä, tarttui hyvin kiinni, eikä omien ja pidennyshiusten värissä näy eroa.
“Another belief of mine: that everyone else my age is an adult, whereas I am merely in disguise.” -Margaret Atwood
babei
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 315
Liittynyt: 23 Heinä 2006, 15:46

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja babei »

Oon värjännyt vaaleanruskealla (500), ja tulos ei mullakaan todellakaan ole ollut vaaleanruskea, vaan tummanruskea. Onko tuo huurteinen tummasuklaa (tjsp) punertavaan päin taittuva?
Vaaleahkoja raitoja lämpimän ruskealla pohjalla. Hiukset jonkin verran yli BSL. Otsis ja sivuilta kerrostetut. Luonnonkiharaa, mutta suoristan fanaattisesti.
Inna

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja Inna »

Tummasuklaa kuvaa mun mielestä hyvin kyseistä väriä. Eli ei ainakaan mulla mitenkään erityisemmin "punottanut", vaikka useimmat värit niin tekee.. Ihanan tumma ruskea tuloksena.  :)
Prisku

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja Prisku »

tänään värjään tummanruskealla! toivottavasti ei mene pikimustaksi.

Edit. Ja mustaksihan se väri meni.Kyllä se neljässä viikossa on haalistunut ruskeaan.Seuraavaksi vaan astetta vaaleampi sävy.
Muuten oon tykänny.
Viimeksi muokannut Prisku, 10 Kesä 2009, 22:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elluli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1584
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 15:36

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja Elluli »

Täytyypä ostaa seuraavaksi tätä. Muistan et joskus aiemmin oon käyttänyt tummanruskeaa ja se pysyi hyvin. Erityisesti hyvä kiilto ja värin hyvä tuoksu (mustaherukka tms?) jäi mieleen. Väri oli kyllä aluksi liian tumma mut vaaleni sitten viikossa sopivaksi..
Hiusten kasvattelua ja parasta mahdollista hoitoa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Pidennyshiukset kiinnostaa myös
beachbunny
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 647
Liittynyt: 31 Heinä 2006, 23:15

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja beachbunny »

Prisku kirjoitti: tänään värjään tummanruskealla! toivottavasti ei mene pikimustaksi.
No miten kävi? Mä värjäsin Creme Glossilla- Tummanruskea, ja melkeen mustaks meni!

Nyt on kolmisen viikkoo kulunu ja se alkaa vähän haalistua, mut on niin tiukkaa kevytväriä et pientä tyvikasvua on alkanu tulla tietenki, toisin ku yleensä kevytvärien kanssa ei näin käy.

Olin edellisellä kerralla värjänny Creme Glossilla, muistaakseni sävy Huurteinen tumma suklaa, ja siitäkin tuli sellanen mustanruskee, mut hiukset oli todella upeet ja kiiltävät, säily aika pitkään sellasina.
Sitten yritin värjätä tällä Tumman ruskeella pelkästään tyven mut jotenki vaan jämähti koko tukkaan nyt sitte liian musta sävy  ???

Nyt oon sitte kovasti pessy sitä ja kuhan se tossa viel viikon, ehkä kaks haalistuu niin laitan siihen tollasta Colorance ph 6,8 kevytväriä sävy Aubergine, joka on aina ollu sellanen kiva jännä punaviolettiin vivahtava sävy ja laatu on ihanan pehmee, siitä mä tykkään noissa kampaamosarjoissa.

Muutenkin, näissä markettin väreissä mua on aina häirinny sellanen merkillinen "kova" tunne mikä tulee hiuksiin ja päänahkaan. Niin- ja päänahassa mulla on ollu ny pitkään pieniä rupia ja sellasta kovaa hilsettä. Ei kuitenkaan kutinaa.

En missään nimessä aio enää värjätä millään markettien tuotteilla.
Prisku

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja Prisku »

Vastasinkin jo,eli meni sinimustaksi aluksi.Sitten parin viikon jälkeen haaleni tummanruskeaksi,tai kyllä tässä hieman musta vieläkin vivahtaa.Plussaa kestävyydestä ainakin :D Nyt värjäsin tyven sitten sävyllä 'ruskea',ja onnistui hyvin.Ei menny mustaksi.
Eleven
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 771
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 20:22

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja Eleven »

Ongelma! Hiusteni oma sävy on tummanvaalea, mutta pituudet on värjätty sävyllä 10.01. Haluaisin koittaa ruskeita hiuksia (Castingissa sävy 415 Huurteinen Tummasuklaa), mutta en tiedä, saanko enää sen jälkeen omaa vaaleaa väriäni takaisin. Onko kenelläkään kokemusta, miten tumma kevytväri haalistuu vaaleissa hiuksissa?
Once you compare the sorrow of real life to the joy of an imaginary one, you will never want to live again - only to dream forever.
deko
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2744
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 18:14

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja deko »

Vendela kirjoitti: Onko kenelläkään kokemusta, miten tumma kevytväri haalistuu vaaleissa hiuksissa?
Huonosti.

Vaikka kevytväripaketeissa luvataan että "väri kestää 24 pesua" niin se siinä parissa kuukaudessa korkeintaan kulahtaa ja jää kulahtaneen väriseksi, ei lähde kokonaan pois. Älä leiki tukanvärilläsi jos et ole valmistautunut ylläreihin. Blondiin palaaminen on vähintäänkin vaivalloista oli päälle laitettu väri kevyttä tai kestoa. (ja castingin 415 on lähes musta) lisäksi jos pohja on 10.01 ja ajattelit laittaa tummanruskean kevytvärin päälle niin ajattele uudestaan: ei välttämättä peitä kunnolla, varmista paketista minkävärisille hiuksille se väri sopii (tai varaudu taas ylläriin ;D).
this too shall pass.
Margot
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1383
Liittynyt: 23 Heinä 2007, 23:34

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja Margot »

Onko kukaan kokeillut sitä Iced Latte -sävyä (nro 713)? Miltä näytti päässä?

Edit: Eihän sitä näköjään edes myydä Suomessa. ::) Mistäköhän olen keksinyt, että myytäisiin?
Viimeksi muokannut Margot, 29 Elo 2007, 16:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ninamia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 410
Liittynyt: 29 Syys 2006, 09:17

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja Ninamia »

Viimeiset 3 kertaa värjännyt tällä ja olen kyllä tyytyväinen. Ei tarvitse värjätä kuin tyvikasvu, koska ei haalistu.  Edes kesäauringossa ei haalistunut. Mulla on ollut toiseksi tummin tummanruskea, onkohan se tuo Huurteinen suklaa. Luonnostaan hiukset on keski/tumman ruskeat. Tuntuu olevan myös melko hellävarainen hiuksille.
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe
Margot
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1383
Liittynyt: 23 Heinä 2007, 23:34

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja Margot »

Laitoin nyt sitten minäkin palautetta siitä, ettei 7-8-tasoisia sävyjä ole tarjolla Suomessa. Mainitsin erityisesti tuon Iced Latte -sävyn. Sitä olisi tosi kiva päästä joskus kokeilemaan. Toivottavasti muutkin siitä kiinnostuneet jaksavat laittaa palautetta.

lorealparis.neuvonta@fi.loreal.com
Eleven
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 771
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 20:22

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja Eleven »

^ Laitoin myös palautetta, sormet ristissä  ;).
Once you compare the sorrow of real life to the joy of an imaginary one, you will never want to live again - only to dream forever.
Vastaa Viestiin