L'Oreal-hiusvärit

Keskustelua hiusväreistä, värjäämistekniikoista, kaikesta asiaan kuuluvasta
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

^ Mulla toi väri on nyt haalennut semmoiseksi punertavaksi vaaleanruskeaksi jos sisällä keinovalossa katsoo.. ulkona se sitten loistaakin ihan kunnolla punaisena. ::) Mulla kun on vanhoja raidanjämiä vielä tuolla latvassa niin ne näyttääkin yllättäen vähän vihertävän, ainakin kun sisällä katsoo.. vaikuttaa mun mielestä vähän oudolta kun kumminkin tuo väri on ihan selkeästi punasävyä sisältävä..  ;D
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
Kultamarja

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja Kultamarja »

Kokemuksia niiltä jotka ovat tottuneet/kokeilleet myös  L'Oreal Preferencea? Millainen Casting Creme Gloss on suhteessa tähän?
Viimeksi muokannut Kultamarja, 27 Huhti 2007, 14:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Inna

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja Inna »

Huurteinen tummasuklaa päässä, odottelen kuumeisesti viel vartin ennenku pääsen pesemään. Toivottavasti lopputulos ois hyvä, niin tästä tulis uus suosikki. Väri oli älyttömän riittosaa. Yleensä on kiikunkaakun saisko laittaa kaks purnukkaa päähän, nyt riitti yks loistavasti. Alottelin värinlaiton taas pihistellen, mut lopussa loruttelin jo ihan märkään tukkaan minkä ehin.

Oisko jollain jo kokemuksia värin kestosta? Lupailivat jopa 8 viikkoa?


Pikku lisäys: Lopputulos on ihana! Toivottavasti väri ei paljoa haalistu, ois nyt niin hyvä! Vappua odotellen..
Viimeksi muokannut Inna, 28 Huhti 2007, 22:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tiiti2
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 496
Liittynyt: 03 Huhti 2006, 23:09

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja tiiti2 »

^Kyllä tämä tuntuu haalistuvan siinä missä vanhakin Casting. Itse värjäsin 5.5 sävyllä vajaat pari viikkoa, enkä uskaltanut pitää väriä pituuksissa kuin suositellut 5 min. Jo nyt vaaleista raitakohdista väri on hiipumassa pois. Pian voisi rohkeasti kokeilla ostamaani 4.15 sävyä, ja tällä kertaa laitan värin koko päähän täydeksi vaikutusajaksi. Uskoisin, että tällä värillä on vaikeaa jollei mahdotonta saada aikaan tukan "mustumista", jossa latvoihin kerrostuu väriä ja tyvi on vaaleampi.

Minusta näiden sävytteiden kestossa oleellista on pesujen määrä. Sävy kestää sen 20+ pesua, joten koska pesen joka päivä saa kuukausittain sävyttää. Mutta toisaalta mielestäni yli sentin tyvikasvu on jo pahan näköinen, joten kerran kuussa tapahtuva värjäys on joka tapauksessa tarpeen. Jatkuvan kampaajalla ramppaamisen sijaan olen nyt päättänyt kokeilla useammassa sävyssä tätä Castingia, joka (toisin kuin muut sävytteet) tuntuu peittävän harmaat hiukseni.
2bFii, olkapäille, tyvessä oma väri ja raitoina 9.0
Paulina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 866
Liittynyt: 02 Kesä 2006, 15:44

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja Paulina »

Mun mielestä tän väri alkukiilto on vertaansa vailla. Laitoin muutama päivä sitten taas tuon Huurteisen suklaan ja kyllähän se kiiltää ihan törkeästi  ;D. Viimeksi väri pysyi n. kk hyvänä. Yritän pitkittää värin kestoa vaahtosävytteillä, koska tämä väri on kuitenkin "demi-permanent", niin en tiedä onko hyvä lätkiä tukkaan muutaman viikon välein. Varsinkin päältä väri (yleensäkin) tuntuu kulahtavan nopeasti. Johtuu varmaan siitä, että siinä on vähemmän kestovärikertymää.
palekastro
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 571
Liittynyt: 15 Marras 2006, 01:37

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja palekastro »

Kultamarja kirjoitti: Kokemuksia niiltä jotka ovat tottuneet/kokeilleet myös  L'Oreal Preferencea? Millainen Casting Creme Gloss on suhteessa tähän?
Preference kulahti parissa pesussa, nykyinen Casting CG on pysynyt hyvin. Mun tukka on tosin huonohkossa kunnossa.
tiiti2
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 496
Liittynyt: 03 Huhti 2006, 23:09

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja tiiti2 »

Värjäsin eilen sävyllä 4.15 Huurteinen suklaa. Laitoin värin 20 min ajaksi koko päähän ja lopputulos on aivan mainio, ei mennyt yhtään liian tummaksi. Vaaleat raidat kuultavat edelleen vaaleampina alta. Sävy on mieluinen, viileä ruskea jossa on myös jotain vivahdetta taviksesta perusruskeasta. Satunnaiset harmaat hiukset peittyivät ja yksi väripaketti riitti pitkiin hiuksiini. Tosi tyytyväinen olen. Laittaessa hajukin oli siedettävä eikä väri valunut tippaakaan.
2bFii, olkapäille, tyvessä oma väri ja raitoina 9.0
Inna

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja Inna »

Ekan pesun jälkeen kiiltää edelleen.. Eikä väriäkään lähtenyt pesuveteen juurikaan. Tosin yön aikana tuli tyynyliina värjättyä, ku menin kosteille hiuksilla uinumaan..
LaMaariah
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 191
Liittynyt: 13 Joulu 2006, 18:22

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja LaMaariah »

Tota Loreal Casting creme gloss tänään kattelin, mutta päädyin kuitenkin ostamaan sävyn nro 14 eli tummanruskean. Ks. väri kuitenkin näyttää mulla jostain syystä aivan mustanruskealta, mikä on pelkästään hyvä!  ;) Uudemmasta versiosta ohimennen kysyin myyjältä, mutta hän ei osannut kertoa siitä muuta kuin sen että on ilmeisesti vanhempaa kestävämpi. Tätä samaa nyt toitotetaan jokaisessa mainoksessa.  ;D Pakko sitten itse kokeilla. Vähän kyllä nyt harmittaa että se jäi ostamatta kun kaikki Lóréalin värit olis ollu -20 % - joku kanta-asiakasetu siis.
Värjäämään!  :-*
1CMii, mustanruskeat kevytvärjätyt vyötäröpituiset hiukset
Satine
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 442
Liittynyt: 18 Joulu 2006, 22:39

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja Satine »

Tätä on tosi ihana levittää hiuksiin kun on niin riittoisaa ja paksua ainetta! Väri ei valu ja tuoksuukin ihan mukavalle. Tosin tän sarjan 6asteinen sävy ei kyllä oikein tehny odotettua vaikutusta hiuksiin kun alla oli punainen väri.
Only a vampire can love you forever
erksu

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja erksu »

Värjäilen eilen tolla vaaleimmalla sävyllä (900, kirkas vaalea), koska oli tullut entisen tilalle... Tykkäsin entisestä enemmän, nykyinen ei poistanut tyvikasvua yhtään, mutta muuten hius vaalentui o.O Ja tyvessähän minä pidin sitä ½ tuntia...
tiiti2
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 496
Liittynyt: 03 Huhti 2006, 23:09

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja tiiti2 »

^^Casting Creme Gloss ei todellakaan valu lainkaan, joten plussaa helposta käytettävyydestä. Viikko sitten värjäsin 3.00 tummanruskealla ja väri on hyvä, aito tummanruskea. Jostain syystä kestovärillä 3.0 on helposti "mustunut ruskea", josta en tykkää yhtään. Castingilla tulee hyvä väri, jossa on tummuutta mutta sävy on edelleen ruskea eikä yhtään musta.

Käytän viikottain K-Pak rekkua, joka syö Castingin väriä tosi nopeaan. Raitakohdista huomaa eron ennen ja jälkeen rekun laiton. Itse olen siis joutunut värjäämään tosi usein. En ole kuitenkaan halunnut lopettaa rekun käyttöä, koska sitä on monta tuubia jemmassa ja se toimii tähän tukkaan kuin häkä.
2bFii, olkapäille, tyvessä oma väri ja raitoina 9.0
Inna

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja Inna »

Nyt on kuukausi siitä kun huurteisen tummasuklaan päähäni laitoin. Ja ihan hyvä väri vieläkin. Tottakai haalistunut, mutta tasaisesti. ja näyttää ihan kivalta edelleen. Oikeastaan kesää kohti vähän vaaleampi on vaan hyvästä.  :)
lillamilla
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1316
Liittynyt: 09 Kesä 2006, 22:54

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja lillamilla »

Kävin hypistelemässä näitä purkkeja mutta kauppaa ei tullut. Mikä ihme siinä on kun täällä vaaleista sävyistä tarjolla on vaan sitä kullankeltaista ja keskivaaleaa. Seuraan muiden esimerkkiä ja valitan asiasta maahantuojalle: tuhkansävyjä ( ja muutenkin lisää väriskaalaa ) Suomen naisille ja heti. 
2a /b F ii. Hunajanvaalea, lapaluille yltävä hennon kiharainen tukka. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

Laitoin äidilleni tuon huurteisen tummasuklaan reilu viikko sitten. Näytti todella hyvältä luonnostaan tummanruskeassa tukassa, toi eloa ja kiiltoa kivasti. Ainut vaan että harmaiden peittävyys ei ole ihan sitä luokkaa mitä on mainostettu, kyllä niihinkin tarttui jonkunverran, eli hiukset näyttivät jännästi raidoitetuilta loppujen lopuksi. Tuota väriä vaan lähti/lähtee todella paljon pois melkein joka pesukerta..vielä eivät kuulemma ole haalistuneet ihan hirveästi, mutta ei varmaan kestä kunnollisena edes kolmea viikkoa kun äitee pesee lyhyen tukkansa joka toinen päivä ja tämän lisäksi vielä kostuttelee ja muotoilee aamuisin.
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
Vastaa Viestiin