L'Oreal-hiusvärit

Keskustelua hiusväreistä, värjäämistekniikoista, kaikesta asiaan kuuluvasta
nomB

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja nomB »

osaako kukaan sanoa, miten näiden värien kanssa kannattaisi toimia kun hiusten tummuusaste 5, oma tyvi 7, niin miten värjäys (esim. sävyllä 5) kannattaisi tehdä?  :P  ;D
Dracobrah

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja Dracobrah »

Ostinpas itekin tänään kaks purkkia tummanruskeaa ja laitettiin äsken. Rintsikkapituuden ylittäneeseen tukkaan ei mennytkään kun yksi purkki ja väristä tuli silti tasanen! Ihmeen riittoisaa...
Väristä tuli oikeastaan musta, joka vivahtaa ruskeaan enemmän kun päinvastoin, mutta eipä haittaa minua. Innolla odotan kuinka kauan tämä väri kestää kun pesen pari tai korkeintaan kolme kertaa viikossa hivukset...
Viimeksi muokannut Dracobrah, 30 Syys 2007, 12:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ninamia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 410
Liittynyt: 29 Syys 2006, 09:17

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja Ninamia »

^ on kyllä riittoisaa, yksi pakkaus riittää munkin rintsikkapituiseen tuuhennettuun tukkaankin juuri.
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe
Satine
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 442
Liittynyt: 18 Joulu 2006, 22:39

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja Satine »

On kyllä todella riittoisaa, ja ihanan kermainen koostumus on tosi helppo levittää hiuksiin. Juuri tuossa viikko sitten värjäilin tällä pääni. Käytössä oli sävy 600, itselläni on n. 5-sävyluokkaa olevat hiukset. Mitään vaalenemista ei ole havaittavissa, tuotteessa ei kuitenkaan vetyperoksidia taida olla ollenkaan. Mutta juurikasvua tuolla sai piiloon peitettyä sopivasti.
Only a vampire can love you forever
katajainen
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 343
Liittynyt: 15 Heinä 2007, 13:06

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja katajainen »

Onko noi vaaleanpunaisessa pakkauksessa olevat castingit sitä vanhaa sarjaa, kun lähikaupassa näyttäs olevan vaan niitä.
1cCii,18.6.2010 pituus 34cm
Petu

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja Petu »

XXX      HEI KAIKILLE!!!  XXX

Olen uusi ja olen saanut RUTKASTI neuvoja ja niksejä, ISO kiitos niistä.

Tein tässä vähän aikaa sitten "vanhanaikaiset" eli ideana oli laittaa tummaan värjättyyn pohjaan raitoja = ORANSSIT. Ei siis nätin kupariset mikä oli ideana, liian vahva aine (been there before  ;D).. sitten vaikea päätös yrittääkö vaalentaa fiksusti vai tummentaa takaisin... Hmm VAALENTAA!!! Kyllähän sen olisi TAASKERRAN PITÄNYT onnistua. Kierre oli viikonloppuna melkoinen, tulos: ihan nätti väri mutta jotenkin sai jo ennestään vaalean naamani näyttämään entistä kalvakkaammalta. EI HYVÄ. Hiukset tehiksistä huolimatta huusivat apua eikä yhdenainoata vaalentavaa väriä olis uskaltanut näyttääkään. SIIS: Tummemmaksi takaisin. Kolmen kestovärin (Koska olen ääliö enkä uskonut heti ensimmäisen keston jälk. teitä että se ei tule tarttumaan) jälkeen muutamat raidat (=kuolleet karvat) olivat edelleen vaaleat. Siis viimeisenä toivona suoraväri ja NAPS! Tarttui. Tietenkin. Niinhän täällä väh. sadassa viestissä lukee että suoraväriä jos ei kesto pidä!!!  ;D

Nyt siis asiaan: Mitä luulette, onko tarttuvuus tällä cg:llä samaa luokkaa, siis tarttuuko tollaseen pilattuun tupsuun? Vai pitäytyäkö color pulsessa kunnes tupsujen kunto paranee...  Olisko apuja? Olen aiemminkin värjännyt tällä cg:llä ja totaalisen rakastunut kys. väriin, muttei viitsis ostaa jos ei kuitenkaan tartu... kaikki värit on AIEMMIN tarttunu päähän hyvin, ei enää. Kiitos idioottimaisen päähänpiston.  Hmmm... seuraavaks haluaisin punaisen tukan..  :)
Janell

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja Janell »

Mulla oli vähän aikaa sitten pää täynnä vaaleita raitoja. Kyllästyin niihin ja halusin vaihtelua. Ja kun on vihreetsilmät niin aattelin et punanen sopii hyvin. Iskin sit päähän ton sävyn vaalea punakupari ja ainakin mun hiuksiin tarttu tois hyvin ja tuloksena on tosi kaunis punanen. Mutta ei kuitenkaan liian punanen, vaan just sopiva mun makuun :D
Dracobrah

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja Dracobrah »

Sairaskissa, näyttäs kehite-emulsiossa olevan vetyperoksidia mikäli on pakkausselosteeseen uskominen...
No mutta, nyt oon pessyt kolmesti värin laiton jälkeen eikä vieläkään merkittävää haalenemista kyllä huomaa enkä edes kauheesti käytä mitään värinsuojatuotteita vaikka pitäs. Jänskättää että jättääkö jopa näkyvää juurikasvua...!
katajainen kirjoitti: Onko noi vaaleanpunaisessa pakkauksessa olevat castingit sitä vanhaa sarjaa, kun lähikaupassa näyttäs olevan vaan niitä.
Eikös pelkkä Casting ole se vanha sarja ja Casting Creme Gloss se uusi? Korjatkaa jos meni pöpelikköön...
Viimeksi muokannut Dracobrah, 10 Kesä 2009, 22:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
palekastro
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 571
Liittynyt: 15 Marras 2006, 01:37

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja palekastro »

Jee, 400 Ruskea ja mustaks taas meni. Tosin mulla on sellainen hieno musta hiuslisäke, voin taas hetken käyttää sitä :D
Laureen
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 732
Liittynyt: 21 Elo 2006, 11:34

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja Laureen »

Crème Glosseissa pitäisi olla joitakin uusia, suklaisia sävyjä. Onko kukaan vielä kokeillut niitä?
pippuri
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 197
Liittynyt: 16 Loka 2006, 08:29

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja pippuri »

Laitoin perjantaina tuon  535 sävähdyttävän suklaan.

Mulla on 5-asteinen pohja ittelläni joten tulos oli sellainen lämpimän ruskean sävy.
Se nelosen suklaaväri oli hurjan tumma ja siihen verrattuna luulin tästäkin, että tulisi hieman tummempi kuin mitä tulikaaan...
2aFii
LaBimba

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja LaBimba »

sanna365 kirjoitti: Jee, 400 Ruskea ja mustaks taas meni. Tosin mulla on sellainen hieno musta hiuslisäke, voin taas hetken käyttää sitä :D
Heh, sama ongelma mullakin. Mut oon huomannu, et tätä melkein mustaa väriä on helpompi värjätä kotona kun jotain 5-asteista ruskeeta; tätä väriä kun ei saa pilattua liian tummaksi värjäämällä.  :D

Värin esittelykelpoisessa kuosissa säilyttäminen on ongelma, johon toistaseks ainoa toimiva ratkaisu on ollu jatkuva suoravärien kanssa läträäminen.  :-\
erksu

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja erksu »

Kellään kokemuksia sävystä 5.35 (ruskea kultamahonki tjn.) ?

Voisiko joku vähän auttaa: oma tukka on tummanvaalea ja päälle on värjäilty castingin vaaleilla 8-sävyillä (<-niinkuin kuvasta näkee) ja ajattelin nyt kokeilla ruskeaa ja juuri tuota 5.35. Sisältää kuitenkin vähän kullan ja mahongin sävyjä, että minkälaista on odotettavissa, kun tukka tällä hetkellä kuitenkin aika vaalea? (tosin tyvi reilu 2-3cm) Meneekö punaiseksi?
octagon
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 408
Liittynyt: 27 Helmi 2007, 15:45

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja octagon »

Laitoinpa kesän jäljiltä latvoista epämääräisen kellertäväksi menneeseen tukkaan sävyn 930, kirkas kullanvaalea. Tulos ei valitettavasti ole vaaleaa nähnytkään. Oma hiustenväri on 8-vaaleusastetta, mutta tämä kyllä selvästi tummensi yleisilmettä, minusta hiukset näyttää nyt lähinnä haalean kuparinvaaleanruskeilta. Toivottavasti lähtee äkkiä pois.
Livia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1714
Liittynyt: 11 Syys 2007, 16:32

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja Livia »

Alkoipa kiehtomaan tuo huurteinen tummasuklaa :P Se ei siis ole punaiseen taittava? Mietityttää vain se kevytvärin kestävyys, itsellä kuitenkin on nyt 4-asteinen ruskea hiuksissa, että eikai se kovin vaaleaksi edes voi mennä. Hirveää pohdintaa, kun ensi viikolla on kampaajalle aika ja tarkoitus olisi laittaa raitoja. Ja ostin jo tummanruskean, joka sitten on se sama vanha mustanruskea tässä päässä eikä haalistu pois. Melkein pakko pistää raitoja, jos haluaa vähänkään eri sävyä. Että värjäisinkö tuolla huurteisella tummasuklaalla ja laittaisin raitoja, vai värjäänkö tummanruskealla ja joskus myöhemmin tuolla tummasuklaalla... Vai jättäisinkö raidat kokonaan pois ja antaisin kampaajan laittaa nätin ruskean sävyn. Voi tätä kotivärjääjän arkea&nbsp; ::)
Vastaa Viestiin