L'Oreal-hiusvärit

Keskustelua hiusväreistä, värjäämistekniikoista, kaikesta asiaan kuuluvasta
MerGirl
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2819
Liittynyt: 25 Heinä 2006, 22:33

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja MerGirl »

^ Ostin omani Cittarista, Anttiloissa ja Sokoksissakin on.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”
Sinimusta
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1534
Liittynyt: 05 Marras 2009, 09:42

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja Sinimusta »

^^Olisiko sinulla kuvaa tuosta väristä omassa päässä? Minua kiinnostaisi kovasti  O:) Tuhkataittoiset värit tuntuvat tekevän kasvot harmaiksi, joten yritän etsiä jotakin 8 asteista joka ei ola niin tuhkataittoinen.

EDIT: Katselin tätä:
http://www.lorealparis.fi/hiusvarit/vari/830.aspx

Onko tuosta kokemusta? Epäilen, että tuo Syoss on liian oranssi, kun haikailen luonnollista sävyä.
Viimeksi muokannut Sinimusta, 14 Heinä 2012, 20:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Heiku
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 163
Liittynyt: 22 Tammi 2011, 19:01

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja Heiku »

^ Mulla on nyt tuolla sävyllä värjätyt hiukset ja ei se kyllä alkuksi ollut vaaleata nähnytkään (ja pidin päässä vain 10 minuuttia), vetää siis todella paljon tummemmaksi ja aika tuhkaiseksi. Tykkäsin kuitenkin väristä tosi paljon kunhan alkujärkytyksestä toivuin ja kun lisäksi raidoitin päälyosan CCG 1021-sävyllä niin tukasta tuli todella kiva, sellainen luonnollinen kullanvaalea, aikalailla tuon avattaren tasoinen on nyt n. kuukauden jälkeen värjäyksestä :)
LP_Alice

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja LP_Alice »

Sinimusta kirjoitti: EDIT: Katselin tätä:
http://www.lorealparis.fi/hiusvarit/vari/830.aspx

Onko tuosta kokemusta? Epäilen, että tuo Syoss on liian oranssi, kun haikailen luonnollista sävyä.
Ainakin mulle aika mitäänsanomaton väri. Ei vaalentanut omaa väriä ollenkaan, muttei tummentanut vaalennettuakaan. Mitenkään erityisen kultainen tuo ei mun mielestä ole, riippuikohan omasta 7.0 pohjasta, mutta väri oli enemmän sellainen  ginger, kuin kultainen. Vaalennetussa hiuksessa (ihan platinanvaaleassa) näytti kultaisemmalta, mutta ei kyllä mielestäni tummentanut sinne kasitasoon (tai sitten vain haalistui todella nopeasti).
Sinimusta
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1534
Liittynyt: 05 Marras 2009, 09:42

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja Sinimusta »

No voi harmi  :( Uskallankohan sitten tuon laittaa... Millähän sitten olisi 8 tasoista mahdollissesti kultaista sävyä?
Heiku
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 163
Liittynyt: 22 Tammi 2011, 19:01

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja Heiku »

Garnierilla on vastaavalla sävynumerolla oleva mousseväri, siitä en kyllä tiedä että käyttäytyykö samalla tavalla kuin tuo lorkun mousse. Ja jos en nyt ihan väärin muista, niin muistaakseni pähkäilin tuota omaa mousseani ostaessa tuon moussen ja lorkun excellencen 8.31:sen välillä. Näitä löytyi ainakin täältä perähikiältä anttilasta, joten luulis olevan myös muissa kaupungeissa myynnissä :)
Sinimusta
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1534
Liittynyt: 05 Marras 2009, 09:42

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja Sinimusta »

^Luulen, että on aika samanlainen  :-X Ainakin mitä olen vaahtoväreistä kuullut.
fantsuu

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja fantsuu »

Onko poly colorin pähkinä ja castingin sävähdyttävä suklaa 535 lähellä toisiaan? Aatelin koittaa kun poly colorissa ei kiilto pysynyt kun pari päivää.
Sinimusta
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1534
Liittynyt: 05 Marras 2009, 09:42

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja Sinimusta »

^Ei minulla ainakaan pysy kiilto tukassa millään värillä. Itse haen kiiltoa kiiltotuotteilla. Hiustenhoitopuolella muistaakseni oli keskustelu aiheesta.
Memi
Haiven
Haiven
Viestit: 34
Liittynyt: 20 Huhti 2008, 12:45

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja Memi »

Okei, mun piti viihtyä mun "ombre hairissa" mutta empäs viihtyny, pistin värinpoiston jälkeen tukkaan CCG:n sävyn 550. Ja tästä tuli aivan punanen! Juuret varsinkin oikein loistaa punasta, enkä tykkää yhtään, hain enemmänkin ruskeen sävyä pienellä punasella vivahteella :( Nyt tai viikon päästä jos vedän (jos uskallan...) tähän jonkun suklaanruskeen päälle niin peittääköhän se tota punasuutta yhtään?

edit: voinko siis laittaa tän 550 päälle 412 vai pitääkö mun suosiolla pistää vaikka 513 ja kärsiä että siitä tulee liian tumma
Viimeksi muokannut Memi, 03 Elo 2012, 20:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1b M ii

leuka - hartiat - olkapäät - APL - BSL - midback
Heiku
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 163
Liittynyt: 22 Tammi 2011, 19:01

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja Heiku »

^Miksi et vois laittaa 412:sta? Sehän on tummempi kuin tuo 550 joten tottakai sen voit siihen päälle laittaa :)
Memi
Haiven
Haiven
Viestit: 34
Liittynyt: 20 Huhti 2008, 12:45

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja Memi »

Oho ajattelin taas nää väärin päin :D Joo tosiaan siis, vaalemman haluaisin eli 513! Mutta ehkä mä tyydyn suosiolla vaan tohon nelosasteiseen. En kyllä tiiä mitä tukka siitä sanoo kun koko ajan rääkkäilen mut hei, en haluu olla punapää :D
1b M ii

leuka - hartiat - olkapäät - APL - BSL - midback
Heiku
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 163
Liittynyt: 22 Tammi 2011, 19:01

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja Heiku »

^ Tuolla 412 tulee myös aika punertava jostain syystä,oon värjänny sillä ite sekä myös muutama kaverini on ja kaikilla on tullu enempi lämmin ku kylmään taittava tumman ruskea :) Mutta se tuossa värissä on positiivista, että siitä tulee noin nelosasteinen väri kun taas esimerkiksi 400 on melkein musta.
Memi
Haiven
Haiven
Viestit: 34
Liittynyt: 20 Huhti 2008, 12:45

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja Memi »

Kiitos. Sitten vielä sellanen kysymys että kuinkakohan pian voi värjätä hiukset uudelleen kun eilen pistin tämän 550. Vaikuttaako se uuden värin pysyvyyteen tms. värjäänkö hiukset huomenna vai viikon päästä?
1b M ii

leuka - hartiat - olkapäät - APL - BSL - midback
Salamanteri
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 330
Liittynyt: 07 Elo 2008, 14:00

Vs: L'Oreal-hiusvärit

Viesti Kirjoittaja Salamanteri »

Se punertavuus voisi kyllä hälvetä askorbiinihappokäsittelyllä ja/tai syväpuhdistavalla muhittelulla. Suosittelisin ensin haalistamaan nykyistä väriä kun on vielä tuoreena niin sitten ei välttämättä tarvitse laittaa niin tummaa siihen jos et välttämättä tahdo.
Luonnonkihara 7-8-asteinen käsittelemätön hiuksisto, kasvatus käynnissä. Nyt lyhyt polkka, tavoitteena solisluumitta. Pääasiassa käytössä luonnonkosmetiikkaa.
Vastaa Viestiin