L'oreal Synchrone Soft Wave

Keskustelua muun muassa permanentista, rastoista, pidennyksistä
Choko
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 102
Liittynyt: 27 Touko 2009, 22:42

Vs: L'oreal Synchrone Soft Wave

Viesti Kirjoittaja Choko »

^ Kiitos tiedosta! Tuntuu ihan kohtuuhintaiselta käsittelyltä ja kuvailusi perusteella juuri sellaiselta, jota haluan - volyymia ja helppohoitoisuutta lasimaisiin hiuksiin. Jes!  :ts
1a F ii, luonnollinen väri maantienharmaa, jossa vähän punapigmenttiä<br />...haluu taipuisat tummanruskeet hiukset...
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: L'oreal Synchrone Soft Wave

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Liina kirjoitti: ^Kävin Espoon Leppävaarassa Salon Simplessä, maksoi leikkauksen kanssa 89 €.

Nyt käsittelystä on kulunu 10 viikkoa. Kiharasta tuli tosiaan tosi löysää enkä ole sitä kauheesti kiharalla pitänyt. Mun tukka on niin lasimainen, että vaatii vahveman aineen, jos haluu oikeesti kiharen tukan. Tukka näyttää kuitenkin huomattavasti tuuheammalta ja kampaukset pysyy niin paljon paremmin. Hius on kuivanu nyt kesällä aika paljon, mutta on tää paljon hellävarasempi kuin aikasemmat permikset. Leikkautin kuivia latvoja pois ja hankin kosteuttavan naamion niin niiden avulla hiukset kihartuu taas paremmin.
Mites nykyään sun kikkurat jakselee, onko mitään enää jäljellä?
Liina
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 228
Liittynyt: 07 Huhti 2008, 12:51

Vs: L'oreal Synchrone Soft Wave

Viesti Kirjoittaja Liina »

Wellan Headlines -käsittelystä on nyt 4 kk. Hiuksissa on edelleen taipusuutta ja kuohkeutta. Nyt kun aurinko ei porota, niin hiusten kuivuuskin on helpottanu. Juurista tuuheus alkaa häipyä, sen huomaa varsinkin otsatukasta. Mitään juurikasvurajaa ei kuitenkaan käy. Oon ollu niin tyytyväinen käsittelyyn, että aion ottaa uuden 1-2 kk päästä, ehkäpä vieläkin isommilla rullilla.
1aFii Hiukset piikkisuorat ja lasimaiset, paljon pyörteitä. Pituus vaihtelee lyhyestä polkasta olkapäille. Suosikkeja: Faith in Nature sh&c, Forme muotoilutuotteet
Matilda

Vs: L'oreal Synchrone Soft Wave

Viesti Kirjoittaja Matilda »

Mua kiinnostais tämmönen käsittely ihan kamalasti, mutta en tiedä uskallanko koskaan ottaa.&nbsp; :-[ 0_0
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: L'oreal Synchrone Soft Wave

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

^Tervetuloa joukkoon&nbsp; ;) Tuohan ei ole yhtä voimakas käsittely kuin tavallinen permis, eli ei pitäisi kuluttaa hiusta yhtä paljon.
Matilda

Vs: L'oreal Synchrone Soft Wave

Viesti Kirjoittaja Matilda »

pinkpepper kirjoitti: ^Tervetuloa joukkoon&nbsp; ;) Tuohan ei ole yhtä voimakas käsittely kuin tavallinen permis, eli ei pitäisi kuluttaa hiusta yhtä paljon.
Totta. Mutta jos se menee jotenkin pilalle muuten, niin sitten itkettää. :'D
Ehkä minä vielä joku kaunis päivä uskaltaudun.
Matilda

Vs: L'oreal Synchrone Soft Wave

Viesti Kirjoittaja Matilda »

I did it! =)

Kävin pari viikkoa sitten ottamassa tuon käsittelyn. Oon tykänny tosi paljon, ja mielestäni käsittely onnistui kohdallani oikein hyvin. Kuulin vaan, että L'oreal on lakkauttanu tuon aineen tekemisen, joten sitä ei ilmeisesti kovin pitkään enää saa...
Choko
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 102
Liittynyt: 27 Touko 2009, 22:42

Vs: L'oreal Synchrone Soft Wave

Viesti Kirjoittaja Choko »

^ Mitä ihmettä? Onko siinä jotain myrkkyä?&nbsp; :P

Mä kävin kysymässä yhdeltä, tutulta kampaajalta rakennekäsittelyä, mutta se sano, että ei mun hiuksiin kannata tehdä, koska ne on liian pitkät (pari senttiä alle olkapäiden) eli tulos olisi nolla. Ja lisäksi, kun latvoissa vähän vanhaa permistä ja vaaleita raitoja, niin tulos olisi kuiva hamppukasa...

Toinen kampaaja sanoikin sitten, että eiköhän me jotain keksitä ja varasin ajan. Nyt hirvittää, kun en tiedä yhtään mitä tuleman pitää...toivottavasti ei tule mitään katastrofia...

Kumma kun kampaajat tuntuu sanovan, että pitkiin hiuksiin ei kannata tehdä rakennekäsittelyä, mutta silti kuulee tutuilta, kuinka heidän pitkähiuksiset tuttunsa on käynyt ja on niin kivannäköset, laineikkaat hiukset. Yhteen tutuntutun kampaajaan otin yhteyttä ja kyselin käsittelystä, mutta ei suostunut mulle tekemään...ei edes omalla vastuulla, kun ei kuulema kannata turhaan tehdä. En käsitä.&nbsp; ???
1a F ii, luonnollinen väri maantienharmaa, jossa vähän punapigmenttiä<br />...haluu taipuisat tummanruskeet hiukset...
Liina
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 228
Liittynyt: 07 Huhti 2008, 12:51

Vs: L'oreal Synchrone Soft Wave

Viesti Kirjoittaja Liina »

^Se myös riippuu siitä mitä haet. Tyvikohotusta ei noin pitkiin hiuksiin saa, mutta taipuisuutta ja tuuheutta kyllä. Aineissa on miedompi tuote myös käsitellyille hiuksille, mutta ehkä kampaajat on sitä mieltä, että sen teho ei sitten riitä juurten käsittelyyn.

Otin joulukuussa taas rakennekäsittelyn (Wella Headlines, vastaa L'orealin käsittelyä). Edellisestä käsittelystä oli 7 kk. Hiusten pituus korvan ja olkapään välimaastossa. Nyt rullaus tehtiin pienimmillä ja toiseksi pienimmillä ontelopuolilla ja nisko isoilla permisrullilla (eli astetta suuremmilla kuin viime kesänä). Annettiin vaikuttaa 19 min (5 min kaemmini kuin viimeksi) lämmössä ja aineen vahvuus oli C (coloured) eli miedompi kahdesta.

Tulos oli vielä parempi ja luonnollisempi kuin viimeksi, tosin kihara on niin löysää, ettei sitä tule juuri kiharalla pidettyä. Antaa kuitenkin tuuheutta ja helpottaa laittamista ja kampausten pysymistä paljon. Latvat kuivahti jonkin verran, mutta nyt kun niitä vähän leikattiin niin hiukset on taas pehmeät. Säännöllinen kosteuttava tehohoito on tarpeen, mutta rakennepaikkausta hius ei juurikaan kaipaa. Ihmeen vähän kyllä rasittaa hiuksia vaikka on kaksi rakennekäsittelyä ja vielä kestoväri päällekkäin. Varsinkin nyt pipoaikaan ihan lättätukan pelastus.
1aFii Hiukset piikkisuorat ja lasimaiset, paljon pyörteitä. Pituus vaihtelee lyhyestä polkasta olkapäille. Suosikkeja: Faith in Nature sh&c, Forme muotoilutuotteet
Luscious
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1227
Liittynyt: 06 Marras 2006, 15:05

Vs: L'oreal Synchrone Soft Wave

Viesti Kirjoittaja Luscious »

^Choko pitkät hiukset ei tahdo pysyä taipuisina hyvin, varsinkin jos hiuslaatusi on paksu ja raskas.
Jos kerrostat hiuksiasi niin laineet pysyisivät paremmin.
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...
Choko
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 102
Liittynyt: 27 Touko 2009, 22:42

Vs: L'oreal Synchrone Soft Wave

Viesti Kirjoittaja Choko »

No niin, nyt on käsittely hiuksissa. Kampaaja teki jonkun L´orealin hydrowave käsittelyn, joka oli sillekin ihan uusi. Katteli ohjekirjasesta mallia rullien laittoon yms...&nbsp; ::)
Mulla on keskipaksut hiukset, mutta yksittäinen hius on tosi ohut ja liukas. Aikasemmat permanentit on pysyneet tosi hyvin.

Tulos on aika jännä enkä oo ihan tyytyväinen. Kun oon pessyt hiukset, ne on kiharat kuin permanentissa, vaikka kihara on vähän suurempaa. Kun hiukset kuivuu, ne latistuu ja kiharasta tulee sen näköinen, kun mä olisin ottanut permiksen puol vuotta sitten eli "vähän lässähtänyt/juurista suora" +&nbsp; latvat kiharampaa...&nbsp; :-[ Noh, pääasia kai on, ettei tullut mitään hirveää afroa, mutta ei tää nyt hiusten laittoa paljon helpommaksi tehnyt, mikä oli siis tavoite. Wash and go...in my dreams.
1a F ii, luonnollinen väri maantienharmaa, jossa vähän punapigmenttiä<br />...haluu taipuisat tummanruskeet hiukset...
Liina
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 228
Liittynyt: 07 Huhti 2008, 12:51

Vs: L'oreal Synchrone Soft Wave

Viesti Kirjoittaja Liina »

^Juuri tuollainen käsittely on munkin ohuessa ja liukkaassa tukassa. Pakko laittaa aina pesun jälkeen. Mulla parantaa kuitenkin kampausten pysyvyyttä tosi paljon ja lisäksi saa hiukset tuntumaan vähän tuuheammilta, joten jatkan tyytyväisenä volyymikäsittelyjen ottamaista.

Kunnon kiharaa mä saan vaan kunnon permiksellä, missä on sitten permiksen ongelmatkin (kuivuus, latvojen rispaantuminen, rakenevaurioituminen ja juurikasvu). Ei sekään ole huono vaihtoehto, kunhan siihen asennoituu jo ennen permiksen ottamista.
1aFii Hiukset piikkisuorat ja lasimaiset, paljon pyörteitä. Pituus vaihtelee lyhyestä polkasta olkapäille. Suosikkeja: Faith in Nature sh&c, Forme muotoilutuotteet
Vastaa Viestiin