L'oreal Synchrone Soft Wave

Keskustelua muun muassa permanentista, rastoista, pidennyksistä
Eydie
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1796
Liittynyt: 04 Helmi 2006, 14:57

Vs: L'oreal Synchrone Soft Wave

Viesti Kirjoittaja Eydie »

Noniin, mulla on aika varattuna tähän käsittelyyn ensi kuulle. Puhelimessa mua kovasti varoiteltiin ettei tästä käsitteystä tule niitä laineita ilman, että itse teen ne joka aamu. Ei mua puristelu haittaa ollenkaan, kun oma hius on niin suora ettei siihen meinaa saada viittä minuuttia pidemmäksi aikaa mitenkään volyymia.

Haussa mulla on lähinnä lisävolyymi, kun ohuet hiukseni menevät aina päätä myöden ja kaipaan muunlaista olemusta. Kyllähän nuo lainekampaukset tässäkin ketjussa houkuttaa, mutta en usko, että itselleni sellaista kuitenkaan saa. Parempi odottaa vähän, jos käsittely pääsisikin yllättämään iloisesti. Kunhan ei tule perinteistä permanttia tai mummopehmennystä, niin mä olen jo puoliksi tyytyväinen :)
Luna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1946
Liittynyt: 25 Heinä 2006, 00:04

Vs: L'oreal Synchrone Soft Wave

Viesti Kirjoittaja Luna »

Kävin kampaajalla kyselemässä tästä käsittelystä ja näyttämässä tukkaani ja hyvältä vaikuttaa  :) Sanoi että on hyvä jos alla on käsittelyjä jottei ole niin liukas ja lasimainen, muttei kuitenkaan ole kuiva ja hamppuinen. Olen nyt tehnyt itseni kanssa sopimuksen, kun saan muutaman vaativan homman tehtyä niin varaan ajan käsittelyyn. Mukavasti lisämotivaatiota tylsiin hommin  :)
menna

Vs: L'oreal Synchrone Soft Wave

Viesti Kirjoittaja menna »

Alkoi himottamaan tuommoinen käsittely! Kuulostaa tosi hyvältä. Olen ihan valmis rutistelemaan hiuksia aamuisin hätäponnarin kyhäämisen sijaan, se on pieni vaiva hiusten eteen jotka näyttäisi vähän paremmilta.

Mutta mistäköhän löytyisi kätevimmin kampaamot, jotka näitä tekee?(Hki) Vakkarikampaajalla kun ei ole lorealia...
kaarina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 955
Liittynyt: 27 Marras 2007, 13:34

Vs: L'oreal Synchrone Soft Wave

Viesti Kirjoittaja kaarina »

Onko kellään kokemuksia tästä käsittelystä vaalennettuun tukkaan?
Mul on hiuksissa raidat ja yks vaalennus, et ei nyt mitenkään kovin montaa käsittelyä... Tämä kiinnostaa kovasti, mutta en raaskisi kuitenkaan pilata hiuksiani.
Luna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1946
Liittynyt: 25 Heinä 2006, 00:04

Vs: L'oreal Synchrone Soft Wave

Viesti Kirjoittaja Luna »

^Kampaaja jolta kävin kysymässä käsittelystä sanoi että on hyvä jos alla on käsittelyjä niin tuloksesta tulee usein parempi (pysyvämmät kiharat) Tietty jos on oikein huonokuntoinen niin silloin ei varmasti kannata, mutta jo mielestäsi kunto on ok ja sulla on hyvät hoitotuotteet käytössä niin rohkeasti vaan  :)
Minako
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 572
Liittynyt: 21 Heinä 2006, 13:31

Vs: L'oreal Synchrone Soft Wave

Viesti Kirjoittaja Minako »

banana kirjoitti: Onko kellään kokemuksia tästä käsittelystä vaalennettuun tukkaan?
Mul on hiuksissa raidat ja yks vaalennus, et ei nyt mitenkään kovin montaa käsittelyä... Tämä kiinnostaa kovasti, mutta en raaskisi kuitenkaan pilata hiuksiani.
Ks. tästä ketjusta  http://juurikasvu.org/smf/http://localhost/\/viewtopic.php?p=352548#p352548
kaarina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 955
Liittynyt: 27 Marras 2007, 13:34

Vs: L'oreal Synchrone Soft Wave

Viesti Kirjoittaja kaarina »

Kiitoskiitos... Oonhan mä tän ketjun lukenu kokonaan läpi jo aiemmin, mutten muistanu et vaalennuksista tässä yhteydessä oli puhuttu...  :)

Luulenkin siis että voisin uskaltaa kokeilla, silkkistä tukkaa kun en edes halua tavoitella. Huolestuttaa vain tukan mahdollinen katkeaminen tai myöhemmin tapahtuva mureneminen!
Minako
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 572
Liittynyt: 21 Heinä 2006, 13:31

Vs: L'oreal Synchrone Soft Wave

Viesti Kirjoittaja Minako »

Mulla ei tosiaan raidat katkeilleet, kärähtäneet tms., tosin päällyosa hiuksista ei kihartunut yhtä hyvin kuin muu tukka - en tiedä johtuiko se hiusten huonommasta kunnosta vai kampaajan käyttämästä esikäsittely-/suoja-aineesta raidoitetuille alueille.

Tuota ainetta on kolmea eri vahvuutta, kannattaa mainita aiemmista käsittelyistä/värjäyksistä kampaajalle niin hän voi valita miedompaa ainetta vaurioituneisiin kohtiin. En tiedä sitten tehtiinkö mun käsittely liian miedoilla aineilla, koska laineet tosiaan suoristuivat aika pikaisesti (ja toisaalta hiuksiin ei myöskään jäänyt yhtään permismäistä haperoisuutta/hapsottamista kiharoiden suoristumisen jälkeen, which was nice :))
Livia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1714
Liittynyt: 11 Syys 2007, 16:32

Vs: L'oreal Synchrone Soft Wave

Viesti Kirjoittaja Livia »

Onkos Eydie jo käynyt käsittelyssä? Tai Luna? Olisi kiva saada kommentteja ja kuvia :)
Eydie
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1796
Liittynyt: 04 Helmi 2006, 14:57

Vs: L'oreal Synchrone Soft Wave

Viesti Kirjoittaja Eydie »

^Mä valitettavasti siirsin käsittelyä muutamalla kuukaudella eteenpäin, kun tuli värjäysprojektia ja muuta eteen. Eli mun tuloksia on ihailtavissa/kauhisteltavissa vasta huhtikuussa.
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: L'oreal Synchrone Soft Wave

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Uih. Kuulostaa ihanalta käsittelyltä. Ja nuo kuvat ovat niin lääh tuolla ekalla sivulla. Ehkä ensi talvena voisin itsekin harkita tuota. Nyt kasvattelen, kun jäi vauhti päälle  :)
dripple

Vs: L'oreal Synchrone Soft Wave

Viesti Kirjoittaja dripple »

Onko näitä soft wave käsittelyjä yleisesti saatavilla kampaamoissa..? Vaiko vain jonkun tietyn kampaamoketjun kampaamoissa? Kiinnostaisi kovasti tuollainen, nyt kun hieman lyhensin hiuksia... haluaisin tuuheutta ja hius on sen verran taipuisa että jo nytkin siihen saa lainetta puristelemalla sitä aamuisin kosteana.

Saa suositella kampaamoakin jos joku tietää Jyväskylästä sopivaa paikkaa ;)
Viimeksi muokannut dripple, 04 Huhti 2008, 09:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Minako
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 572
Liittynyt: 21 Heinä 2006, 13:31

Vs: L'oreal Synchrone Soft Wave

Viesti Kirjoittaja Minako »

Dripple, Synchrone on L'orealin palvelu joten periaatteessa L'oreal-kampaamoista pitäisi löytyä, mutta muista ei.
Neriana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2417
Liittynyt: 28 Maalis 2008, 13:48

Vs: L'oreal Synchrone Soft Wave

Viesti Kirjoittaja Neriana »

On se niin jännä juttu.. :)

Itselläni on juuri tuon näköiset hiukset luonnostaan, ja tulen niiden kanssa hulluksi  ;D
Plus ajattelen aina että ne ovat todella epäsiistin näköiset ja yritän pakonomaisesti suoristaa niitä..
(en tarkoita että ovat rumat, itse näen omassa päässäni ne sellaisena möykkynä..)

Antaisin tyyliin mitä vain, jos saisin suorat, sileät hiukset..

Plus että hoitoon uppoaa todella rahaa.. Kuvissa olevat hiukset ovat ihan kivat, sillä oikeasti hänellä on suora ja sileä hius.. Mutta kun hius on oikeasti luonnonkihara niin se sitten tuollaisillakin laineilla vaan töröttää ja ei asetu mihinkään.. Plus näyttää miljoona kertaa kuivemmalta kuin Kuvan hiukset..

*kade*
dripple

Vs: L'oreal Synchrone Soft Wave

Viesti Kirjoittaja dripple »

Voi tsiisus :'( Meikäläinen sitten koetti ottaa tuota soft wave käsittelyä ja kävin ihan kampaajalla paikan päällä näyttäytymässä ja kysyin sopiiko sen mun hiuksille jne. Kaksi kampaajaa sanoi että se on melko sama kuin tavallinen permis ja rullaustekniikka vaikuttaa siihen onko se kuinka kestävä jne. Varasin sitten ajan ja yllätys yllätys, rullia laittanut kolmas kampaaja alkoi kauhistella aionko tosiaan ottaa tuon softwave käsittelyn ja että hän ei ainakaan takaa sitä että tulos pysyy edes kahta päivää. Ja kertoi tapauksia missä ihmiset ovat tulleet takaisin seuraavana päivänä valittamaan ettei tukassa näy mitään. No, mitäs siinä sitten rullat päässä tekemään kuin annoin sitten laittaa tavallista permanenttiainetta, tosin kakkosvahvuutta eli ei ihan tujuimpaa. Tuloksena on sitten hiukset missä tyvi kiharaa ja latva joko suoraa tai kummallista takkua. Ja kaiken huipuksi kampaaja leikkasi lopuksi hiuksiani "latvoja tasoittaakseen" ja jouduin leikkauttamaan ne heti uusiksi koska hän jätti sinne tänne pidempiä tupsuja. Lisäksi vasemmalla puolella päätä näkyy kosteana sellainen outo lovi minkä tarkoitus jäi hämärän peittoon.

Olen niin pettynyt että :'( Tukasta lähti kaiken lisäksi väri pois ja pituudestakin aika reilusti. Ja vielä maksoin tuosta lystistä yli 100 euroa. Ja annoin laittaa permisainetta jotta kihara muka pysyisi... hah, näytän siltä että olisi luonnonkiharat mitä on koetettu suoristaa latvoista.
Vastaa Viestiin