Tigin muotoilutuotteet

Leikkaukset sekä kampaukset
Iiris
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1260
Liittynyt: 21 Maalis 2006, 19:25

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Iiris »

Ihana nimi.  ;D
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).
Neo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1104
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:01

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Neo »

tuo on mullakin jatkuvan harkinnan alla, eli jos jollakin on tuo niin kertokaa  :)
tenn
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 702
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 20:25

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja tenn »

^ Haulla löytyy pari kokemusta tuosta tuotteesta ;)
Magda
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 663
Liittynyt: 25 Loka 2006, 23:11

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Magda »

Mä olen pariin kertaan tainnut laittaa kommenttia tuosta, mutta kerrataan. Tuoksuu samalle kuin strawberry lemonade body tuotteet. Koostumus on "kevyt nestemäinen liukaste". Olen aina käyttänyt jonkun muun tuotteen yhteydessä joten en osaa sanoa kuinka toimisi yksin. Tuosta kiillosta en osaa sanoa mitään, mutta silottaa hyvin.
Una libra de cadera, no es cadera<br />Dos libras de cadera, no es cadera<br />Tres libras de cadera, no es cadera<br />Tu la tienes gorda, por eso te ves buena
Eulaalia
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 156
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 06:39

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Eulaalia »

^Tuo sisältää melkolailla erilaisia öljyjä, joten varovainen annostelu ettei hiukset lähmäänny.
Magda
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 663
Liittynyt: 25 Loka 2006, 23:11

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Magda »

Silikoniselta vaikuttas tuo superficial

cyclopentasiloxane, phenylpropyldimethylsiloxysilicate, dimethiconol, c13-c14 isoparaffin, phenyl trimethicone, dimethicone, ethyl macadamiate, c12-15 alkyl benzoate, panthenol, persea gratissima (avokado) oil, simmondsia chinensis (jojoba) seed oil, helianthus annuus (sunflower) seed oil, limnanthes alba (meadowfoam) seed oil, caprylyl methicone, bis-phenylpropyl dimethicone, glycine soya (soyabean) oil, triticum vulgare (wheat) germ oil
Una libra de cadera, no es cadera<br />Dos libras de cadera, no es cadera<br />Tres libras de cadera, no es cadera<br />Tu la tienes gorda, por eso te ves buena
Inotti
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 338
Liittynyt: 20 Loka 2006, 17:49

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Inotti »

Varoitus. Nyt tulee tyhmä kysymys. Ajattelin nyt vain, että mahtaakohan tuo Small talk kuluttaa hiusta? Kun tekisi mieli laittaa joka pesun jälkeen, kun tekee mun tukasta niin kiiltävän ja pehmoisen että.&nbsp; :-* En nyt ole kuitenkaan ihan varma, uskaaltaako sitä käyttää niin usein vai kuluuko hiukset pahasti, jos käyttää lähes joka päivä... Auttakaa tyhmää.
Entäs miten on tigin (tai muiden merkkien) vahojen kanssa? Kuinka paljon ne kuluttavat tukkaa? Ei varmaankaan yhtä paljon kuin föönaaminen tai lakat?
hiukset: 1bFii Hiuskriisi<br />Hiusmittauksia
Puhina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 394
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:00

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Puhina »

En ymmärrä miten se voisi kuluttaa hiusta? Siis mikään muotoilutuote. Lakat kuivattaa alkoholin takia, mutta nuo vahat tmv ei kyllä mun mielestä pahaa hiukselle tee. Muistaa vaan käyttää säännöllisesti syväpuhdistavaa shampoota niin lähtee kertymät hiuksista pois :)
Husky
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2022
Liittynyt: 12 Syys 2006, 09:04

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Husky »

Mä olen käytellyt Small Talkia silloin tällöin jätettävän tapaan, antanut kuivua ja sitten vaan käynyt harjaamassa ne koppurat pois. Onhan siinä silikonia aika paljon, että siksi en sitä joka päivä laita. Mutta en tosiaan oikein näe miten se voisi kuluttaa, varsinkin jos ei föönaile.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.
Eleonora
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2149
Liittynyt: 22 Tammi 2007, 00:25

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Eleonora »

^kyllä mäkin sitä vähän niinkuin jätettävänä käytän, eka " oikea " jätettävä, sitten tippa small talkia ja letille yöks. Aamulla tukka on ihana.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.&nbsp; Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.
Husky
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2022
Liittynyt: 12 Syys 2006, 09:04

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Husky »

Joo, samoin mäkin teen eli ensin suihkin jotain jätettävää ja sitten small talkia perään. Testailin kyllä föönata tuon avulla mutta se tulos ei tosiaan ollut niin hyvä. Ehdoton luottotuote tuo mulle.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.
Surrur
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 507
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 09:48

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Surrur »

Olipas ihana tajous Tukholman PUB-tavaratalossa, osa Tigin tuotteita oli 149kr/ 1 tuote tai 249kr/ 2 tuotetta! Siihen kuului esim. Hard to get, Superstar neste + suihke, Melon head- pesuaine.. Teki mieli ostaa 4 tuotetta mutta onneksi poikaystävä muistutteli rahojen rajallisuudesta&nbsp; :-[

Päädyin sitten Masterpiece-lakkaan ja Superstar- nesteeseen.
Teki mieli ostaa Afterparty, mutta tuumin, että jos se on enemmän silottava, se sopii ehkä paremmin vähän pidemmälle hiukselle (oma tukka tosiaan n.10 cm), mitä sanotte?
Hard to get:n meinasin myös ottaa, mutta muistelin jonkun kommentoineen sen olevan&nbsp; tosiaan niin hard to get, ettei saa edes purkista ulos&nbsp; ;D
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Triina »

Superstar-suihkeeni on viettänyt lomaa viimeiset kuukaudet, kun hiukset venähtivät niin pitkiksi ettei sen noste oikein riittänyt ja käyttö oli muutenkin hankalaa. Nyt kun tukka on lyhyt (pisimmät haivenet eivät yllä edes leukapieliin), aine tuntuu taas tosi kivalta. Suihkiminen on helppoa, kun ei tarvitse tähtäillä kummemmin, tuki riittää, mutta ei ole lainkaan koppura, föönaaminen on helppoa ja kiiltoakin tulee kivasti. Olen yhdistänyt tähän pienen tipan Superstar-nestettä tuomaan lisää pehmeyttä ja paksuutta ja toimii erinomaisesti. Siiten vaan vahalla pöyhimistä ja siloittelua sinne missä tarvitaan ja ruiskaisu lakkaa päälle, niin kampaus on siisti koko päivän.
Tristy

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Tristy »

Mä olen käyttänyt samaa yhdistelmää ja ovat kyllä tähän astisista parhaat ohuille hiuksilleni. Tosin hiukseni ovat paljon pidemmät kuin sinun (yli olkapäiden), mutta mielestäni etenkin tämä suihke on ihan huippukamaa tuuheuttamiseen ja tyvien kohotukseen. Sopii siis mielestäni pidemmällekin hiukselle. HG-tuotteitani ehdottomasti :)
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Triina »

Tristy kirjoitti: Mä olen käyttänyt samaa yhdistelmää ja ovat kyllä tähän astisista parhaat ohuille hiuksilleni. Tosin hiukseni ovat paljon pidemmät kuin sinun (yli olkapäiden), mutta mielestäni etenkin tämä suihke on ihan huippukamaa tuuheuttamiseen ja tyvien kohotukseen. Sopii siis mielestäni pidemmällekin hiukselle. HG-tuotteitani ehdottomasti :)
Varmasti sopii monelle pidempihiuksiselle, mutta omat haiveneni ovat ohuuden lisäksi mallia veltot ja liukkaat, joten pitoa pitää olla reilusti.
Vastaa Viestiin