Tigin muotoilutuotteet

Leikkaukset sekä kampaukset
evergreen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1688
Liittynyt: 14 Maalis 2012, 18:59

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja evergreen »

^ Mulla ei ole Totally Bakedia ollut, mutta Sugar Shock oli musta ihan hirveää. (Eipä tästäkään toki hyötyä ole, mutta sanotaan nyt, kun ei ole tainnut tulla ketjuun aiemmin laitettua.) Kyllä sillä jotain rakennetta sai, mutta lähinnä lähmäistä korppua. Ja siis se haju... Se on kyllä äklöistä äklöin ja leviää kuin vahvin parfyymi.
1cFii, oma väri.
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Triina »

^Joku muukin taisi sanoa samaa, mutta sitten taas oli monia tosi hyviä kokemuksia, joten ei se auta muuta kuin kokeilla... Mä kaipaan tuotteella tekstuuria muutoin valuvaan ja liukkaaseen, ohueen hiukseen ja toivottavasti tuo toimisi mulla. Voimakas tuoksu ei haittaa itseäni useinkaan, mutta muiden kannalta ja töissä se on tietty aika huono juttu.

kaarina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 955
Liittynyt: 27 Marras 2007, 13:34

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja kaarina »

Sugar Shock - eikö tämä olekin se "sokerisuihke"? Hirvein kokeilemani tuote ikinä... Se vain liimasi hiukseni koviksi klimpeiksi, joita ei voinut kuvitellakaan harjaavansa / föönaavansa / käsittelevänsä mitenkään -> olisivat varmaan menneet poikki. Annostelulla ei väliä, aina sama lopputulos. Uskoisin, että tuote sopii paremmin karhealle ja vahvalle hiuslaadulle, joka ei säikähdä kovempaa käsittelyä. Myös ainoa tuote, joka on jäänyt minulta käyttämättä. Yleensä keksin huonolle tuotteelle jonkun kikan, jolla sen saa käytettyä, mutta tämä on poikkeus.

Totally Baked puolestaan on tosi kiva, mutta vaatii muistaakseni föönauksen. Jos sen levittää kosteaan tukkaan ja antaa kuivua vapaasti, niin se lähmää tai ainakin jää vähän tahmeaksi, jolloin sen vaikutus on päinvastainen, kuin olisi tarkoitus (eli litistää tukan, vaikka se käteen tuntuukin vähän paksummalta). Mutta sillä kyllä saa kivasti puristeltua laineita tokan päivän tukkaan föönaamattakin, kun alla on jo muita muotoilutuotteita ja haluttu tuuheus. Tuote, jonka ostaisin uudestaan. Muistuttaa muotovaahtoa, mutta on täyteläisempää eikä tunnu samalla lailla kuivattavalta, ei sähköistä. Parempi lopputulos tulee, jos antaa hiusten vähän kuivua ennen tuotteen levitystä ja föönausta.

Hiuslaatuni on hento, pehmeä ja laineikas, helposti muotoutuva. Kokemukset ajalta, kun minulla oli (pitkä) polkkatukka.

Edit. Lisään vielä, että ehdottomasti parhaiten olen itse saanut lyhyeen polkkatukkaan tekstuuria ja tuuheutta hiuspuutereilla. Tuon Tigin sokerisarjan puuteri on aika kevyttä. En ostaisi uudestaan, lähinnä siksi, että marketeistakin saa ihan toimivia hiuspuutereita halvemmalla. :)
Viimeksi muokannut kaarina, 23 Helmi 2015, 14:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
cilla
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 117
Liittynyt: 15 Syys 2008, 22:02

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja cilla »

Heh mä oon taas tykänny Sugar Shockista ja tilasinkin juuri sitä toisen putelinkin. Myös se tuoksu on tosi kiva mun mielestä ja joskus suihkutan sitä tukkaan vähän vaan sen vuoksikin  ;D En oo koskaan havainnu mitään korppuuntumisefektiä. Mulla on suht paksu ja tuuhea tukka, johon tuo kyllä tuo ihan kivasti vielä lisätuuheutta.

Ophelia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 365
Liittynyt: 12 Elo 2008, 14:49

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Ophelia »

Mulla Totally Baked toimii kyllä ihan hyvin ilman föönaustakin, tosin käytän tuon lisäksi aina jotain suolasuihketta joten en oikein osaa sanoa kuinka hyvin se toimisi ihan yksinään. Käytän tuota siis pyyhekuiviin hiuksiin ja annan kuivua itsekseen, välillä vähän pöyhin sormin. Ja mun mielestä Totally Baked tuntuu tosi kevyeltä verrattuna perinteisiin muotovaahtoihin.
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Triina »

Totally Baked testattu ja tuntuu oikein kivalta. Tällä saa hyvin muhkeutta ja rakennetta hiuksiin. Laitoin vain turhan paljon: pursotin huoletta samanlaisen kökkörän kuin muotovaahtoa, mutta tämä ei ole yhtään niin kuohkean ilmapitoista vaan hiuksiin meni paljon enemmän tavaraa. Föönatessa tuntui kuin olisi siirappia kuivannut, mutta lopputulos oli kuitenkin tosi hyvä. Voin kyllä kuvitella, että tämä on kastuessaan ja yön jälkeen liiskana... Levitettäessä kiharat nousivat esiin, joten lupaava siltäkin osin, pitää kokeilla niiden puristeluun.
Marie Corelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2355
Liittynyt: 10 Loka 2010, 18:05

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Marie Corelli »

Ostin alennusmyynnistä Creative Genious-geelin, jota testasin tänä aamuna. Levitin geeliä kosteisiin hiuksiin ja kuivasin hiustenkuivaajalla. Sain tuuhean tukan ja tuuheus on pysynyt koko päivän, eikä tuoksukaan ärsyttänyt. Pieni määrä riitti. Tigin tuotteet eivät ole yleensä toimineet minulla kovinkaan hyvin, joten tämä oli positiivinen yllätys.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

Oon nyt käyttänyt jo useamman kuukauden ajan Superstar Queen for a day tuuheuttavaa suihketta ja tykkään kovasti! Suihke on helppo annostella ja levittää hiuskiin (vertaa superstar föönausneste joka oli entinen vakkarini). Antaa tosi kivasti tuuheutta, mutta jättää hiukset tosi luonnollisen tuntuisiksi. Tätä voi myös kerrostaa kivasti kun kuivaa hiukset ensin melkein kuiviksi, laittaa lisää ja kuivaa loppuun. Ero on huima ilman suihketta ja sen kanssa, mutta hiukset tuntuu silti aika samalta. Toimii myös kuiviin hiuksiin kun sitten föönaa sen suihkeen kuivaksi. On myös riittoisaa.

Verrattuna siihen föönausnesteeseen tämä jättää hiukset luonnollisemman tuntuisiksi ja on helpompi käyttää, mutta vaikutus on mielestäni melko sama, tietty käytetystä aineiden määrästä riippuen. Nää toimisi yhdessä varmaan tosi kivasti. Rakastan myös näiden tuotteiden tuoksua! :)
3b F ii
kaarina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 955
Liittynyt: 27 Marras 2007, 13:34

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja kaarina »

^^ Minäkin tykkään Creative Geniousista! Ensimmäisen kerran ostin tätä kymmenen vuotta sitten, ja nyt on kolmas pullo menossa - on tosi riittoisaa. Pullon muotoilu on kyllä aika kehno ja korkki on vähän erikoinen... Helppo hukata, muuten kyllä ajaa asiansa ja pitää suuaukon puhtaana. Tuote itsessään kuitenkin tosi kiva. Antaa kuohkeutta. Jostain syystä en edes muista, miltä tämä tuoksuu, vaikka käytän melkein päivittäin.  0_0 Tigiksi aika outoa.

Teen samalla lailla, eli laitan märkään tukkaan ja föönaan harjan kanssa kuivaksi. Aika samanlainen lopputulos kuin muotovaahdolla, paitsi että kampaus kestää paremmin seuraavaankin päivään, kun tuote on tehokkuudestaan huolimatta aika "kevyt". Ei liiskaannu yön aikana pilalle, siis. Mulla on leukamittainen polkka, ja tässä pituudessa (ja lyhyemmässä) toimii tosi kivasti, mutta pitkään tukkaan ei toiminut. Pitkän tukkani tämä liimasi katkeileviksi tikuiksi... Ei onnistunut harjan kanssa föönaaminen.  :P Käytin pitkällä tukalla yhden pullon niin, että sekoitin kämmenellä tätä ja jotakin marketin sileyttävää lotionia, jonka nimeä en nyt muista, ja sillä lailla sain toimimaan ilman liimatikku-efektiä.
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Triina »

Totally Baked on ollut tosi kiva. Se sopii hyvin föönauksen alle, antaa kuohkean ja pehmeän lopputuloksen ilman minkäänlaista korppuefektiä. On riittoisaa ja helppo levittää, kunhan ei laita liikaa. Kuten jo ensikokeilulla uumoilin, tämä sopii myös todella mainiosti ilman fööniä kiharoiden puristeluun ja ryhtiä tuomaan. Oma luonnonkiharani pomppaa selvästi esiin tätä käytettäessä ja hiuksiin tulee massaa. Me like.
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Triina »

Uusi viesti, uusi tuote. Olen siis tykännyt Candy Fixations -sarjasta paljon ja löysin Mega Whip -vaahtokarkkimuotoiluvoiteen tosi edullisesti (5,90), niin ostin sitten senkin. Makeaa, vähän öljymäisen liukasta ainetta, jota ohjeen mukaan pitäsi levittää kuviin hiuksiin keveää tukea, kiiltoa ja erottelua antamaan.

Onko muilla kokemuksia tästä, miten toimii ja millaisiin hiuksiin? Toimisikohan tuo yhdessä jonkin mattavahan tai vaahdon kanssa estämään liian pörröinen ja karhea lopputulos kuitenkaan latistamatta tai rasvoittamatta? Pyrin aina tuomaan kampaukseen rakennetta ja tukea, mutta lopputulos on usein myös karvainen.
kaarina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 955
Liittynyt: 27 Marras 2007, 13:34

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja kaarina »

^ Mulla on ollut tuotakin, jos tuo on siis se purkki, jossa on vaahtopursotteen näköinen kierrekansi? Mun mielestä sekin on ihan kiva tuote. Käytin sitä viimeistelyyn - teen / tein yleensä aina niin, että ensin möyhin ja pöyhin ja föönaan tukan mahdollisimman isoksi, ja sitten siistin sitä vähän hillitymmän kuohkeaksi jollain tuotteella. Siihen ainakin tuo sopii hyvin, ja otsatukan muotoiluun myös! Ihmeellisen paljon sitä kyllä saa läästiä tukkaan, että mitään tapahtuu.

Kiitos, että muistutit tuotteen olemassaolosta, pitää varmaan tilata jostain uusi purkki. Mistä sitä sai noin halvalla?
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Triina »

^Paikallisesta Hiustalon liikkeestä, taisi olla outlet-hylly. Verkkokaupassa ei näy olevan, mutta ainakin täällä Turussa noita on ollut runsaasti hyllyssä jo pitkään. Jos liike löytyy läheltä (ovat yleensä aina Cittarien yhteydessä), niin kannattaa mennä vilkaisemaan, muitakin edullisia tuotteita siellä oli.
Aridith
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2767
Liittynyt: 04 Heinä 2012, 16:23

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Aridith »

Nyt kun hiukset on taas venähtäneet iski kauhea hinku tilata pullo Candy Fixations Totally Bakedia. Se on ollut toistaiseksi ainoa tuuheuttava tuote, joka toiminut ja kerrostunut kivasti hiukseen ilman lähtätahmatukkaa. Kuuluuko nää candy fixationssit vielä valikoimaan?
Luonnonvaalea pellavapää - Pääosin omaa väriä ja muutamia raitoja - BSL mittainen (leikattu 08/21), lasimainen hiustyyppi - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Triina »

Kuuluu kyllä, mä olen niitä hiljattain hehkuttanut tässäkin ketjussa. Helmikuussa ostin Totally Bakedin.

Vastaa Viestiin