Tigin muotoilutuotteet

Leikkaukset sekä kampaukset
keesha
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1682
Liittynyt: 01 Elo 2008, 10:20

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja keesha »

Ophelia kirjoitti: Meinasin tilata myös Sugar Dustin, mutta tossa purkissa on tavaraa yksi gramma 0_0, mikä on 14 g vähemmän kuin viimeaikoina käyttämässäni L'Anzassa. Onko toi jotenkin tosi erilaista kuin muut hiuspuuterit, vai millä tää ero selittyy?
Tuo puuteri on kyllä todella kevyttä ja hienojakoista pulveria. Se jotenkin muuttuu kiteisemmäksi päässä kun sen on sirotellut (vaikea selittää, tuntuu vähän kuin olisi sokeria kaatanut päähän). Tuo kyllä nostetta jonkun verran, mutta ei toimi yhtä hyvin kuin esim. tähän asti käyttämäni Got2Be:n puuteri. Voisin kuvitella, että vähän hennompaan hiuslaatuun ja lyhyempään tukkaan toimisi paremmin. Plussaa siitä, että ei tee yhtä tahmaista tunnetta päänahkaan kuin tuo Got2Be.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.
nysimum
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 370
Liittynyt: 23 Joulu 2011, 11:05

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja nysimum »

Sugar Dust on ainakin mun kuontalossani toiminut ihan hyvin. Se on tosiaan todella hienojakoista ja jämähtää (hyvällä tavalla) ja kohottaa ihan hyvin. Koko päivää efekti ei kylläkään pysy.

Curls Rock Amplifier (uusi) sen sijaan ei kyllä toimi yhtään. Siinä on ihan liikaa silikonia, että se nimensä mukaisesti vahvistaisi kiharoita tai laineita. Lisäksi se helposti yhdistettynä muihin muotoilutuotteisiin hajoaa sellaiseksi valkoiseksi hötöksi ??? Todella ällöttävän näköistä. Kai sillä voisi jotain pörröjä siloitella, mutta ei se kyllä muuten yhtään tee mitä lupaa... Foxy Curls Contour Creamista voisin sanoa oikeastaan ihan samat sanat. Siinä tosin on tosi ihana tuoksu.

Eikä Foxy Curls -muotovaahtokaan saa minulta pisteitä, ei oikein Tigi tunnu hallitsevan näitä kiharatuotteita ainakaan loivalle kiharalle ::) Ihanan sitruunainen tuoksu tässäkin kyllä, mutta voi jestas että hiukset kyllä menee ihan järkyttävän kuivaksi takkukasaksi tästä kun vain näyttääkin fööniä, yöh.

After Party tekee aika pitkälti sen,  mitä lupaakin: silottaa pörröt ja tuo kiiltoa. Mutta en nyt silti tiedä onko ihan hintansa arvoinen, esim. latvasuojaksi välttäisi varmaan ihan yhtä hyvin se liukkari ;D
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
– Daniil Harms: Uusi anatomia
cilla
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 117
Liittynyt: 15 Syys 2008, 22:02

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja cilla »

Oon tekemässä pientä tilausta beautybayhin ja aattelin tilata Sugar Shockin, oikeastaan sugar dustin tilalle. Tuo puuteri on sinänsä kiva tuote, mutta ei pysy kovin kauaa ja toisekseen kun se on niin hienojakoista, puolet tuotteesta tuntuu leijailevan ilmoihin. En kyllä osta uudestaan.
Jonsu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2334
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 20:21

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Jonsu »

Oon harmitellut kun Big&Biggeriä ei enää saa niin olisikohan Totally Bakedista korvaavaksi? Lyhyeen tukkaan siis föönaukseen?
nysimum
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 370
Liittynyt: 23 Joulu 2011, 11:05

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja nysimum »

Ophelia kirjoitti: Mäkin tilasin Sugar Shockin siinä toivossa että voisin pestä hiukset illalla, antaa kuivua ja aamulla vaan suihkia tuota, mutta ei se kyllä ihan toimi. Sain aikaiseksi likaiset näköiset ja tuntuiset hiukset.
Sama... :/ Kokeilen nyt vielä niin, että suihkutan sitä kämmeniin ja hieron sitä kautta hiuksiin, suoraan suuttimesta tulee ihan liikaa tavaraa kerralla.
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
– Daniil Harms: Uusi anatomia
Yayah
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 85
Liittynyt: 17 Huhti 2008, 02:51

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Yayah »

^Onko Sugar Shockin suutin kunnossa? Oma pulloni suurin välillä tukkeutuu, jolloin sieltä tulee hienojakoisen sumupilven sijaan iso märkä ruiskaus, jolloin tuote ei kertakaikkiaan toimi. Asia korjaantuu pullon suutin pesemällä, tarvittaessa myös sisäpuolelta (suutinosa lähtee irti). Voi tietty olla, että teillä tuollaista vikaa ei ole, mutta kerron nyt kuitenkin tästä ominaisuudesta niillekin, jotka tuotteen hankkimista ehkä harkitsevat.

Edit. Noin puoli pulloa käytetty ja olen ihan kypsä suuttimeen. Tuotetta ruiskuaa kuin paloletkusta. En saa suutinta enää toimimaan, vaikka  miten pesisin ja liottaisin. On ollut pakko alkaa laittaa tuotetta käsien kautta. Harmi, muuten hyvä tuote. Ehkä seuraavan pullon kohdalla on parempi onni.
Viimeksi muokannut Yayah, 17 Huhti 2012, 02:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
nysimum
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 370
Liittynyt: 23 Joulu 2011, 11:05

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja nysimum »

^ Tuote on siis ihan uusi, joten ei ollut suutinkaan ehtinyt tukkeutua.

Mutta täytyy kyllä vetää edelliset pahat sanani takaisin! :o Annoin Sugar Shockille tänään uuden mahdollisuuden "no kokeillaan nyt vielä kerran, sit kyllä lähtee myyntiin" -hengessä. Kannatti antaa, olen myyty :l

Lähtötilanne oli sanalla sanoen haastava. Olin värjännyt äitini luona keskiviikkoiltana hiukseni ja unohtanut tietty ottaa mukaan omat hoitoaineet, joten tukka oli silikonikyllästetty lehmännuolaisu. Lisäksi olin keskiviikkona vielä laittanut kuiviin latvoihin öljyä yöksi unohtaen, että torstaina on aamusta alkaen lämminvesijakelu poikki, enkä pysty pesemään hiuksiani jääkylmällä vedellä. Se hyvä puoli täysin öljy&silarilätsähtäneessä tukassa on, että se ei myöskään kiharru yhtään, joten lyhyetkin hiukseni ylsivät ponnarille ;D Sillä strategialla mentiin myös perjantai, enkä siis ole tähän hetkeen mennessä pessyt hiuksiani.

Ajattelin siis, että pieleen mennyt Sugar Shock -yritys ei haittaa, koska hiusten pesu olisi edessä tänään joka tapauksessa. Suihkutin tällä kertaa vähän kauempaa, jolloin suihketta toki menee laajemmallekin kuin vain tyveen, mutta menkööt nyt sitten. "Tökin" hiuksia koholle (sormilla päänahkaa pitkin kohti päälakea) ja tuputtelin ihan tyveen vielä Sugar Dustia, ja harjasin kuivuttua kevyesti vielä TT:llä ettei jäisi mitään likaisen näköisiä kohtia. Tukasta tuli ihan huikean kuohkea ja kiva <3 Jos tää on tällainen vielä muutaman tunnin kuluttua, en taida tänäänkään pestä kuin latvat :D
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
– Daniil Harms: Uusi anatomia
cilla
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 117
Liittynyt: 15 Syys 2008, 22:02

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja cilla »

Mäkin olen nyt käytellyt muutaman kerran Sugar shockia ja kyllä sen nyt voin julistaa kaiketi parhaimmaksi tuotteeksi, jota olen kokeillut. Erikoista on myös se, että tykkään siitä tuoksustakin tosi paljon, kun yleensä en pidä mistään muotoilutuotteiden tuoksuista.

Ystävältäni sain Superstar muotoilusuihkeen, mutta tuon shockin jälkeen se ei tunnu tai siis näy enää missään :D
Pitäisi kyllä kokeilla sitäkin vähän lisää, koska luulen, että voisin pitää myös siitä....
Firestarter
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 395
Liittynyt: 17 Loka 2007, 11:56

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Firestarter »

Millainen inci tuossa sugar shockissa on? Olen käyttänyt pitkään Redkenin woolshakea,tuoksu vähän tökkii joten tuosta voisi saada korvaaajan jos vain on ainakin alkoholiton.
Ropelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1788
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 15:53

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Ropelli »

Firestarter kirjoitti: Millainen inci tuossa sugar shockissa on? Olen käyttänyt pitkään Redkenin woolshakea,tuoksu vähän tökkii joten tuosta voisi saada korvaaajan jos vain on ainakin alkoholiton.
Sugar Shock on syönyt seuraavia juttuja:

Water (aqua/ eau)
PVP
Magnesium Sulfate
Sucrose
Glyserin
PEG- 17 Dimethicone
Polysorbate 20
Phenoxyethanol
Oleth- 20
PEG- 40 Hydrogenated Castor Oil
Caprylyl Glycol
Fragrance (parfum)
Methylparaben
Disodium EDTA
Aminomethyl Propanol
Methylisothiazolinone
Butylphenyl Methylpropional
Citral
Coumarin
Hexyl Cinnamal
Limonene
Linalool

Mä ostin tässä taannoin Sugar Shockin ja olen kyllä tykännyt! Tästä taisi tulla yksi vakkarimömmö mun hiustuotteisiin ja tuoksu on kivan sokerinen, muttei liian hyökkäävä.
\\\"Games doesn`t make people violent, lag does\\\"<br /><br />http://mommyairlines.vuodatus.net/
Firestarter
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 395
Liittynyt: 17 Loka 2007, 11:56

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Firestarter »

^
Kiitos paljon! Pakko varmaan saada tuo mahdollisimman pian, toivottavasti toimii omassa tukassa yhtä hyvin kuin Woolshake!
Saga G.

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Saga G. »

Hei,
voisko joku kertoa tumpelolle...
Mulla on tigin curly muotovaahtopullo. Mitenpäin tätä pulloa pitää pitää, kun ottaa vaahtoa? Aikaisemmin mulla on ollut wellan pullo ja se piti olla alassuin ettei kaasut karkaa. Tästä Tigin suuttimesta en osaa ottaa selkoa.
Iiris
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1260
Liittynyt: 21 Maalis 2006, 19:25

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Iiris »

keesha kirjoitti:
Ophelia kirjoitti: Meinasin tilata myös Sugar Dustin, mutta tossa purkissa on tavaraa yksi gramma 0_0, mikä on 14 g vähemmän kuin viimeaikoina käyttämässäni L'Anzassa. Onko toi jotenkin tosi erilaista kuin muut hiuspuuterit, vai millä tää ero selittyy?
Tuo puuteri on kyllä todella kevyttä ja hienojakoista pulveria. Se jotenkin muuttuu kiteisemmäksi päässä kun sen on sirotellut (vaikea selittää, tuntuu vähän kuin olisi sokeria kaatanut päähän). Tuo kyllä nostetta jonkun verran, mutta ei toimi yhtä hyvin kuin esim. tähän asti käyttämäni Got2Be:n puuteri. Voisin kuvitella, että vähän hennompaan hiuslaatuun ja lyhyempään tukkaan toimisi paremmin. Plussaa siitä, että ei tee yhtä tahmaista tunnetta päänahkaan kuin tuo Got2Be.
Sugar Dust on kai neljäs kokeilemani hiuspuuteri ja omaan makuuni kyllä huonoin. :( Mulla siis ohut, olkapääpituinen tukka, eikä tuolla saa siihen eloa, ellei kopistele sitä ankarasti päähän. Totta, ettei lähmää (kuten esim Osis tosi helposti), mutta on kyllä omaan makuuni aika turha tuote.
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).
princess
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 820
Liittynyt: 28 Huhti 2006, 12:32

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja princess »

Jonsu kirjoitti: Oon harmitellut kun Big&Biggeriä ei enää saa niin olisikohan Totally Bakedista korvaavaksi? Lyhyeen tukkaan siis föönaukseen?
Samaa kyselen täälläkin: onko noi yhtään samantyylisiä?
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree
Liina
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 228
Liittynyt: 07 Huhti 2008, 12:51

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Liina »

Mun mielestä Big&Biggerissä oli paljon enemmän pitoa ja tuuheuttikin enemmän kuin Totally Baked. Totally Baked on huomattavasti helppokäyttöisempi kun ei korputa niin voimaakkaasti, mutta muuten vähän mitäänsanomaton tuote ollu mulle ainakin. Tuoksu on kyllä aivan ihana.
1aFii Hiukset piikkisuorat ja lasimaiset, paljon pyörteitä. Pituus vaihtelee lyhyestä polkasta olkapäille. Suosikkeja: Faith in Nature sh&c, Forme muotoilutuotteet
Vastaa Viestiin