Tigin muotoilutuotteet

Leikkaukset sekä kampaukset
SH
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2728
Liittynyt: 26 Touko 2007, 08:50

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja SH »

^Mä haluaisin käyttää tuon tarjouksen, mutta oisin kans ostanu noita out of stockeja :/
Mikähän olis hyvä voide/ tuote kiharrinpuikon alle vaalennettuun suoraan hiukseen? Entä mikä lakka tai muu suihke toimivin kiharan päälle?
SH
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2728
Liittynyt: 26 Touko 2007, 08:50

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja SH »

Kiva, kiva: huomasin eilen, että tarjous on vielä voimassa ja candy fixationeita oli tullut lisää, joten pistin tilauksen vetämään. Mitään ilmaista juttua ei tullut koriin automaattisesti ja lisäämällä yhden ylimääräisen candyn, oli tuote normihintainen. Ajattelin, että kaippa se sit kommenttiboksissa viimeistään maksun jälkeen ilmoitetaan, että minkä haluaa lahjaksi, vaikka vähän epäilytti, ettei tuote näkynyt tilausvaiheessa. Noh, laitoin asiasta meiliä ja ajattelin, että ehtivät joka tapauksessa reagoida siihen ennen kuin lähettävät paketin, mutta ei. Olivat lähettäneet paketin salamannopeasti ja mitään kaupanpäällisiä ei ole kuulemma tulossa  :# Ihan toimiva kampanja siis  :ts
Miia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 830
Liittynyt: 25 Helmi 2007, 17:21

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Miia »

Testasinpa tuota Sugar Shockia myös kosteaan tukkaan, mutta ei toiminut läheskään yhtä hyvin tyvikohottajan kuin kuivaan tukkaan. Ehdottomasti kuivan tukan tuote. Edelleen kuitenkin olen aivan innoissani tästä, ei tarvitse herätä aamulla pesemään hiuksia, vaan voin pestä illalla ja kohottaa aamulla kuivan tukan! Vihaan föönausta ja mun hiukset eivät yhtään tykkää siitä.

Pitäisi vielä löytä jokin tuuheuttava jätettävä tämän kanssa käytettäväksi. Ehdotuksia? Superstarin jätettävä hoitsikkasuihke?
SH
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2728
Liittynyt: 26 Touko 2007, 08:50

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja SH »

Mikähän tigiltä olisi paras puikkokiharien alle suoraan heikkokuntoiseen hiukseen? Ensin siis tarkoitus föönata ja sitten kihartaa.
Lila
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4933
Liittynyt: 01 Huhti 2008, 11:07

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Lila »

Sugar Shock on kyllä mainio tuote. Ostin sitä Redkenin Wool Shaken tilalle ja täyttää saman tehtävän. Ei tosiaan lähmää helposti ja sokerituoksu on minusta kuitenkin miellyttävämpi kuin tuo Wool Shaken saippuainen myskituoksu, joka on minusta todella päällekäyvä hiustuotteen tuoksuksi.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.
Neo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1104
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:01

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Neo »

Mä tilasin ja tänään saapuikin Totally Bakedin ja Sugar Dustin. Katotaan osaanko mä käyttää niitä, mun muotoilutuotteet on tähän asti ollut lähinnä suoristavia ja siloittavia..                           

edit. Sugar dust testattu, antaa kyllä kuohkeutta hiuksille! Mulla on paksut, painavat, karheat hiukset ja mielestäni melko pieni määrä tuuheutti tehokkaasti. 
Viimeksi muokannut Neo, 19 Marras 2011, 22:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
SH
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2728
Liittynyt: 26 Touko 2007, 08:50

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja SH »

Mä en saa sugar shockia toimimaan. Lähmäsi kun laitoin suoraan pullosta kuivaan tukkaan eikä kohottanut käsien kautta laitettuna. Ehkä kokeilen tänään uudestaan toisen päivän tuotteena. Olisin halunnut myös Totally bakedin, mutta luulin saavani sen kylkiäisenä, joten otin creative geniuksen toiseksi tuotteeksi, mutta jäinkin sitten kokonaan ilman Totallyä.
Miia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 830
Liittynyt: 25 Helmi 2007, 17:21

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Miia »

^Itse en ole saanut Sugar Shockia lähmäämään, vaikka kuinka lotraisin. Mulla on kuitenkin ohuet ja hennot hiukset. Toimii edelleen aivan mainiosti! Oon ottanut kohotusta tehostamaan vielä kevyen tupeerausliikkeen heti suihkimisen jälkeen. Kuivuu sitten muotoonsa. Toimii mukavasti tuon sormilla pöyhimisen lisäksi.

Koska olen aamulaiska, piti mun nyt ostaa tuohon rinnalle vielä käytettäväksi Superstarin Leave-in -hoitsikkasuihke, jottei vahingossakaan tarvitse tehdä aamulla mitään ylimääräistä. Suihkuttelen sitä illalla kosteaan tukkaan, tuo samalla jämmäkkyyttä ja ilmavuutta hiuksiin. Aamulla sitten Sugar Shock tyviin ja valmis :) Sietääkin tulla jo onnistuneita tukkaostoksia, ostokseni ovat olleet viimeaikoina tukkapuolella aikamoisia susia.
Neo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1104
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:01

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Neo »

Totally Baked tuo hyvin kiharat esiin, olen siis parina aamuna kastellut hiuksia hieman vedellä ja sen jälkeen puristellut tuota hiuksiin. Kestävät ja kauniit kiharat, mutta tuntuvat siltä kuin tosiaan jotain sokerimömmöä olisi kaadettu eli  karheahkot, ei ehkä kuitenkaan tahmeat onneksi.
Retro

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Retro »

Olisikohan jollakulla jo käyttökokemusta Mega Whipista?  :)

Olen nyt viikon-pari käyttänyt Sugar Shockia, lähinnä ilman fööniä, ja tykkään kyllä. Tekee hiukan rakennetta juuriin hierottuna, muttei tahmaa tai jää koppuraiseksi. Tuoksukin tuntuu häviävän tästä tukasta suht nopsaan. Parhaimman tuloksen (föönittä) olen saanut suihkimalla tuota kämmeniin, hieromalla käsistä pyyhekuivaan tukkaan ja antamalla sitten kuivua itsekseen. Toimii yllättävän hyvn myös toisen päivän tukassa.
pindu

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja pindu »

Mikäs olisi samanlainen korvaava tuote Tigin Uptight -muotoilusuihkeelle jonka valmistus on lopetettu?
Juuri pääsi viimeinen pullo loppumaan, oli ihan paras tuote pysyviin kiharoihin..
Ophelia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 365
Liittynyt: 12 Elo 2008, 14:49

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Ophelia »

Mäkin tilasin Sugar Shockin siinä toivossa että voisin pestä hiukset illalla, antaa kuivua ja aamulla vaan suihkia tuota, mutta ei se kyllä ihan toimi. Sain aikaiseksi likaiset näköiset ja tuntuiset hiukset. Kaiken lisäksi tosta pullosta hajosi pumppu toisella käyttökerralla... jos saan Rockaholic Groupien joskus käytettyä niin siirrän siitä pumpun tohon. Toisen päivän tukkaan tuo toimii kuitenkin ihan hyvin, ja tuoksuu kivalta, joten ei ihan hutiostos onneksi ollut.

Meinasin tilata myös Sugar Dustin, mutta tossa purkissa on tavaraa yksi gramma 0_0, mikä on 14 g vähemmän kuin viimeaikoina käyttämässäni L'Anzassa. Onko toi jotenkin tosi erilaista kuin muut hiuspuuterit, vai millä tää ero selittyy?
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Hilippa kirjoitti: Eli onko kellään kokemuksia Rockaholic Rock My World Stellar Smoothing Creamista?
Itsellä on nyt: olen käyttänyt tuota Rock my worldiä ja myös ihan vastikään ostamaani Candy fixations Glaze hazea ja ero omissa hiuksisa on ainakin selkeä. Siis onhan nuo jo koostumukseltaan erilaisia tuotteita, mutta myös silikoneilla ja silikoneilla on näköjään eroa eli kaikki silikonimössöt eivät suinkaan toimi mun hiuksissa.

Rock my world ei tunnu tekevän hiuksille oikein mitään (siis nimenomaan sileyden kannalta, joka on mulle se tärkein juttu). Tuoksukaan ei ole siinä erityisen hyvä. Glaze haze on sen sijaan mahtava! Ihan pikkiriikkinen tippa riittää tekemään hiukset aivan ihastuttavan pehmeiksi ja tuoksu on ihanan ällömakean sokerinen (omaan makuuni siis ihanan makea :) ). Glaze hazen annostuksen kanssa pitää tosin olla todella tarkkana, koska se lähmää helposti.
Yayah
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 85
Liittynyt: 17 Huhti 2008, 02:51

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Yayah »

Tämä pitäisi oikestaan laittaa ketjuun hyvän/oudon/pahan hajuiset tuotteet, mutta laitetaan tähän, kun kysymys on tämän ketjun tuotteista. Korjailtu versio.

Postissa saapui Tigi Bed Head Candy Fixations- sarjan  Totally Baked, Glaze Haze ja Sugar Shock. Jälleen kerran tuli todistetuksi ettei näin tuoksunirson ihmisen pitäisi ostaa sokkona kirjoittaa liian hätäisiä arvosteluja. Tuoksut vaikuttivat ensi nuuhkaisulla halvan esanssisilta, mutta käytössä niistä löytyy miellyttäviä vivahteita. Tuoksuja on turha yrittää eksaktisti kuvailla, koska kaikki tuoksuvat sokeriselta, ja jokaisella on omat mielleyhtymänsä, miltä.

Glaze Hazen ostin tuoksun toivossa, koska arvasin, että se koostumukseltaan vastaa Girltoysia,  jota minulla on vuosikymmenten tarpeiksi, mutta jonka tuoksuun olen ehtinyt kyllästyä. Tuoksusta tulee mieleen vaahtokarkki ja se on mieto. En usko että Glaze Hazelta löytyy kummoisia hoitavia ominaisuuksia, mutta tämä sopii jopa Girltoysia paremmin  sen puutteen korjaamiseen, mikä samassa paketissa tulleelta hoitikselta puuttuu, eli sellainen muovinen tunne tai kalvo hiuksiin. Jossain taulukossa väitettiin, että Catwalk Sleek Mystique -hoitis vastaa poistunutta Catwalk Headshottia, mutta se muovisuus on kyllä Headshotissa omaa luokkaansa.

Sugar shock ei tuoksu miltään syötävältä, vaan joltain karkkihajuvedeltä, ja tuoksu on hiuksissa tujakka. Toimii vähän kuin kevyt pumppulakka. Jos tätä esim. suihkuttaa hiusten päälle, ne jäävät siihen asentoon, kunnes ne harjaa. Totally Bakedin tuoksuun en pettynyt, se tuoksuu sitruunamuffinilta. Käyttöominaisuusksita en vieläkään osaa paljon sanoa, mutta kuin että kostean ilman ja harjaamisen  jälkeen hiukset olivat hallitsematon pörrökasa, mitä kai myös tuuheiksi hiuksiksi kutsutaan.
Viimeksi muokannut Yayah, 19 Tammi 2012, 13:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Marie Corelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2355
Liittynyt: 10 Loka 2010, 18:05

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Marie Corelli »

Tigit olivat näköjään tulleet Sokoksen valikoimiin. Ostin kokeiluun Sugar Shockin ja olen täysin ihastunut siihen  :l. Epäilin ensin rahojeni menneen hukkaan, koska Tigin tuotteista on enemmän huonoja kuin hyviä kokemuksia, mutta tuo toimii. Tuoksustakin tykkään.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)
Vastaa Viestiin