Tigin muotoilutuotteet

Leikkaukset sekä kampaukset
Jadey
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 439
Liittynyt: 23 Elo 2006, 17:13

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Jadey »

^^mulla on ollut alusta asti B&B sellaista litkun ja vaahdon sekoitusta. Nyt se on muuttunut vielä litkumaisemmaksi, joten täytyykin pestä tuo suutin.

Ensituntuna Smoothing lusterizeriin takana ja tekee kyllä minkä lupaa. Sileät, pehmeät ja kiiltävät hiukset tuli. Ja tuoksu on tässäkin ihana. :)
Pelätä ei saa jos tahtoo milloinkaan onnen saavuttaa
pinkfrank
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 338
Liittynyt: 19 Huhti 2006, 14:45

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja pinkfrank »

Eilen kampaaja käytti mun hiuksiin Superstar Queen for a Day:ta, ja pitihän se samantein lisätä ostoslistalle. Kivasti antoi tukea ja tuoksui mahtavalta.

Pörrötykseen käytettiin S-Factorin Creamy Molding Waxia, ja siitä en oikeen välittänyt. Vaikka Tigin sivuilla sanotaan, että tuo lisää kiiltoa hiuksiin, niin mulla jäi kyllä ihan mataksi. Kiiltävämpi tulos tulee jopa Hard to Getillä, vaikka sen kuuluisi ilmeisesti olla mattavaha. Tuoksu tossa Molding Waxissa oli kyllä muiden S-Factoreiden tapaan aika nami.

S-Factorin suoristusrautasuihkeessakin oli ihana tuoksu, ja tosi hyvä sumumainen suihku. INCI taitaa olla vaan pelkkää silikonia, joten en pelkän tuoksun takia tosta kyllä maksaisi suomen (tai edes nettikauppojen) hintoja. Mutta ehkä jos jostain tosi halvalla saa...  ;D
Euphoria

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Euphoria »

Mitkä Tigin tuotteet sisältävät lämpösuojan? Millä nimellä lämpösuojat incissä ovat? Yritin etsiä haulla, muttei löytynyt tuota tuotelistaa.
NekoNeko
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 862
Liittynyt: 05 Kesä 2006, 00:09

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja NekoNeko »

En tiedä toimiiko haku arkistoituihin ketjuihin, mutta tällainen lista oli edellisissä muotoiluketjussa sivulla 54 :)

Control Freak Serum
Dumb Blonde -shampoo
Dumb Blonde Reconstructor
Headrush
Health Goddess
Power Trip
Small Talk
Superstar
Smooth & Shine
Spritz & Shine
Sexed Up -hoitoaine
Fast Fixx leave-in
Hang out the chick habit
Euphoria

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Euphoria »

^Kiitos. Superstar ja Sexed Up minulta löytyykin, joten en tarvitse lähteä shoppailemaan, jos sen suoristusraudan ostan.
Minni
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 777
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 14:39

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Minni »

Sain tänään käsiini S-Factorin smoothing lusterizerin ja XXL-harjan. Tulivat Lookfantasticista sellaisessa isossa boksissa, mikä oli täynnä hopeista joulukuusenkoristenauhaa. ::) Pieni sotku ennen kuin sain kaivettua laatikosta nuo tuotteet. :D Laatikon kyljessä lukikin "Xmas smoothie", joten tuo pakkaus on joulun ajalta.

Asiaan: Tuo harja on just hyvän kokoinen pitkien hiusten föönaamiseen! Kuivaharjoittelin äsken, mutta huomenna se pääsee kunnon testaukseen. Smoothing lusterizer tuoksuu herkulliselta mansikalta. :P Siinä oleva hohde on todella hienojakoista, käsissä sen huomaa. En kuitenkaan huomaa mitään kimallusta keskiruskeissa hiuksissani. Täytyy seurailla paitojen kauluksia, käytän kuitenkin aika paljon mustia paitoja. :-\
tenn
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 702
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 20:25

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja tenn »

Joskus viime ketjussa oli puhetta siitä saako noita Tigin harjoja pienempää kokoa kuin XXL mistään. Lookfantasticista löysin tällaisen, "TIGI BLACK HARDCORE CERAMIC BRUSH - MEDIUM". Ehkä kuitenkin turhan kallis (10,95£) ja onhan tuontapainen jo itsellä ennestäänkin olemassa. Tuon ja Camera Readyn saisi yhteishintaan 14.95£, eli kannattavampaa ostaa ne yhdessä jos noita tarvitsee :)
Lyx
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1666
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 19:29

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Lyx »

Minäkin sorruin ostamaan Smoothing Lustreizerin eikä kyllä kaduta! Kävin keskiviikkona kampaajalla joka laiitoi sitä tukkaan ennen kuivaamista ja lopputulos oli kyllä vähintä'nkin mahtava; pehmeä, siloinen ja kauniisti kiiltävä. Tuoksukin on varsin hurvaava. :-*
Tuo taitaa kyllä antaa jonkunnäköistä hienoista tukea, sillä tukka pysyi tosi kivasti kiharalla vielä seuraavankin päivän vaikkei se kovin jämäkältä tuntunutkaan. ???
crema
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 198
Liittynyt: 09 Loka 2006, 01:11

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja crema »

tennari kirjoitti: Joskus viime ketjussa oli puhetta siitä saako noita Tigin harjoja pienempää kokoa kuin XXL mistään. Lookfantasticista löysin tällaisen, "TIGI BLACK HARDCORE CERAMIC BRUSH - MEDIUM". Ehkä kuitenkin turhan kallis (10,95£) ja onhan tuontapainen jo itsellä ennestäänkin olemassa. Tuon ja Camera Readyn saisi yhteishintaan 14.95£, eli kannattavampaa ostaa ne yhdessä jos noita tarvitsee :)
Itse ostin tuon harjan koska kampaaja sai sillä aivan mielettömän kaunista jälkeä aikaan mun hiuksissa. Onhan se vähän tyyris, mutta toisaalta oli kyllä niin nätti ja kiiltävä lopputulos että oli pakko tilata samanlainen itsellekin. En tosi ole vielä ehtinyt itse kokeilemaan taitojani tuon kanssa, mutta eiköhän tuolla harjalla hyvän lopputuloksen saaminen onnistu minunkin taidoillani :)

edit: Joo. En kyllä valitettavasti ole yhtä taidokas kuin se kampaaja. T: suorana sojottava pörröpää
Viimeksi muokannut crema, 15 Maalis 2007, 04:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ilona
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 469
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 15:01

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja ilona »

Onko kenelläkään mitään niksiä siihen, miten ehkäistä BB:n aiheuttamaa korputtamista. Minulle se ainakin jättää lähes aina johonkin päin hiuksia sellaisia kovia kohtia, mihin ei auta oikein mikään muu kuin pesu. En siis uskalla harjata tai kammata hiuksia kun olen laittanut Big&biggeriä, koska pelkään että se vain katkoo hiuksia.
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

^Jotkut täällä ovat kertoneet sekoittavansa tuota johonkin muuhun muotoiluaineeseen, jolloin ei korputa niin paljon, ainakin Tigin Small Talk + BB -yhdistelmää on muistaakseni joku käyttänyt. Arkistoidusta Tigin muotoilutuotteet -ketjusta löytyy joitain vinkkejä esimerkiksi parilta vikalta sivulta, kannattaa selata ketjun loppuosaa varmaan enemmänkin läpi jos siellä on enemmänkin vinkkejä: http://juurikasvu.org/smf/index.php?topic=591.855 Toivottavasti saat BB:n toimimaan! :)
Viimeksi muokannut Hunajapupu, 16 Maalis 2007, 11:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
Magda
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 663
Liittynyt: 25 Loka 2006, 23:11

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Magda »

Toinen vaihtoehto korppuuntumisen estämiseen on laittaa, jotain "öljymäistä" alle ja sitten BB:tä. Itse olen laittanut Superficialia ja se toimii aika hyvin. Vielä paremmin toimii Kerastasen oleo relex öljy. Tosin, jos tarkoitus on saada todella pöyhkeät hiukset, öjy vähän latistaa sitä.
Una libra de cadera, no es cadera<br />Dos libras de cadera, no es cadera<br />Tres libras de cadera, no es cadera<br />Tu la tienes gorda, por eso te ves buena
ilona
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 469
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 15:01

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja ilona »

Joo, mä olen itsekin kirjotellut siitä, että toimii paremmin kun sekoittelee muihin, mutta siihen miten sen saa yksinään toimimaan ei taida olla mitään kikkaa&nbsp; ???. Noh, pitää jatkaa kokeiluja.
Iiris
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1260
Liittynyt: 21 Maalis 2006, 19:25

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Iiris »

Olen tainnut täälläkin joskus haukkua Creative Geniusta, mutta tällä hetkellä se onkin mulla päivittäisessä käytössä.&nbsp; ::) On kyllä tosi pehkottava, mutta kun laittaa vähän ja tukka hieman pidempi, niin föönaus onnistuu senkin kanssa. Ja lopputulos on aika jämäkkä, mikä on iloinen asia tällaiselle lasihiuksiselle. En varmaankaan tulisi ostaneeksi toiste, mutta ainakin nyt voin käyttää tuotetta - jossain vaiheessa olin aikeissa heittää sen pois. :P
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).
Jadey
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 439
Liittynyt: 23 Elo 2006, 17:13

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Jadey »

Onkohan kenelläkään kokemuksia vielä tästä tuotteesta:

Kuva

"Tigi Bedhead Superficial Smoothing Liquid for shiny silky hair is a highly concentrated formula that will give you a diamond like shine while helping to protect your locks. Bling it on!!! Strawberry Lemonade fragrance."


Beautybayssa siis oli tämä tuote, Suomesta ei ilmeisesti vielä vähään aikaan tule saamaan.
Pelätä ei saa jos tahtoo milloinkaan onnen saavuttaa
Vastaa Viestiin