Tigin muotoilutuotteet

Leikkaukset sekä kampaukset
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Triina »

Tulee sellaisena räkäklimppinä, limaisena klönttinä, joka yrittää näyttää vähän vaahdolta. Sama juttu muistaakseni muillakin.

Lusterizerin kimalteet eivät juuri hiuksissa näy kuin korkeintaan positiivisesti, mutta käsissä kyllä (hivenen samanlaista kuin Creative Genius -aineessa) ja siksi se on tällaiselle hiplaajalle ihan mahdoton tuote. Sormet glitterissä koko ajan.
NekoNeko
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 862
Liittynyt: 05 Kesä 2006, 00:09

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja NekoNeko »

Cerise kirjoitti: Miten kaytatte Shine Junkieta? Kosteisiin vai kuiviin hiuksiin, ennen vai jalkeen
foonauksen/suoristuksen? Ostin tuon viime viikolla mutta en ole oikein paassyt
perille miten tuo toimii.
Mä olen käyttänyt Shine Junkieta sekä föönauksen alle kosteisiin hiuksiin että kuiviin hiuksiin silottamaan latvoja. Toimii erinomaisesti kummallakin tavalla.
Viimeksi muokannut NekoNeko, 05 Maalis 2007, 23:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hang out the chick habit
Cerise

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Cerise »

^ Mahtaisikohan kayda suoristuksen alle?
Peachtwist
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1103
Liittynyt: 22 Loka 2006, 18:20

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Peachtwist »

Aquatar kirjoitti:Laitoin tänään pitkästä aikaa tukkaan Big&biggeriä ja huomasin että siinähän lukee että volumizing foam. No ei mulla kyllä mitään vaahtoa siitä tule ??? Semmoista tahmeaa litkunestettä vaan. Pitäiskö sen oikeasti olla vaahdon muodossa kun tulee ulos purkista? Siinähän on samanlainen pakkaus kuin Acon puhdistusvaahdoissa ja niistä kyllä tulee vaahtoa kädelle vaikka näyttääkin pullossa nesteeltä.. Tuleeko muilla B&B:n omistajilla siis oikeesti vaahtoa vai myöskin ihan nestemäisenä?
Mäkin ensin ihmettelin, että millaista tuon pitäisi olla, sillä mun Big&Bigger oli tosi löysää vaahdon ja nesteen sekoitusta. Tuo ongelma kuitenkin hävisi, kun irrotin sen pumppu-osan ja pesin se hyvin lämpimällä vedellä. Sen jälkeen mun Big&Bigger on toiminut tosi hyvin ja tuollaista jämäkämpää vaahtoa on paljon helpompi levittää hiuksiin, eikä kädet ole aina levityksen jälkeen niin tahmaiset.

Muistaakseni edellisessä Tigin muotoilutuotteet- keskustelussa oli juttua tästä ja muillakin oli Big&Bigger ollut todella löysää.
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

^Sama juttu, mullakin tuli enimmäkseen pelkkää litkua ja vain aavistus vaahtoa siitä purkista, mutta suuttimen pesu lämpöisellä vedellä auttoi. Nyt tulee paremmin vaahtoa.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
NekoNeko
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 862
Liittynyt: 05 Kesä 2006, 00:09

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja NekoNeko »

Cerise kirjoitti: ^ Mahtaisikohan kayda suoristuksen alle?
Hmmm...enpä tiedä. Mä varmaan sekoittaisin Shine junkieta johonkin muuhun tuotteeseen, ja suoristaisin sitten. Ehkä se yksinään on hieman liian raskas tai rasvainen.

Mulla on aivan kamala hinku hommata Ego Boost ja Small talk. Ego boost on ilmeisesti aika silottava latvasuoja...? Muistelisin tutkailleeni sen inciä joskus eikä se vaikuttanut aivan kuralta. Miltähän se mahtaa tuoksua? Small talk antaa vissiin hieman tukea föönauksen alle? Antaako se kiiltoa?
Hang out the chick habit
Aquatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2352
Liittynyt: 04 Joulu 2006, 20:31

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Aquatar »

Peachtwist kirjoitti: Mäkin ensin ihmettelin, että millaista tuon pitäisi olla, sillä mun Big&Bigger oli tosi löysää vaahdon ja nesteen sekoitusta. Tuo ongelma kuitenkin hävisi, kun irrotin sen pumppu-osan ja pesin se hyvin lämpimällä vedellä. Sen jälkeen mun Big&Bigger on toiminut tosi hyvin ja tuollaista jämäkämpää vaahtoa on paljon helpompi levittää hiuksiin, eikä kädet ole aina levityksen jälkeen niin tahmaiset.
Tuohan oli hyvä vinkki, täytyykin pestä suutin tänään, kiitoksia :)
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

^Minulla Ego Boost toimii myös hyvin ja tuoksustakin olen samaa mieltä bj_always86:n kanssa, sellainen makea karkkimainen tuoksu. Tykkään myös pumppupullosta tosi paljon, kätevä.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
-kata-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1390
Liittynyt: 11 Touko 2006, 15:53

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja -kata- »

Aikasemmin haukuin HardHead lakkaa, että siinä ei ois pitoa yhtään ja haju on ihan kamala, mutta nyt jostain syystä se onkin alkanut toimimaan. Olen saanut sillä voimakasta pitoa ja tuoksukaan ei yhtään töki!! Siis mitähän mä oikein aikasemmin höpisin, en enää tajua  ::) ...
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)
Luna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1946
Liittynyt: 25 Heinä 2006, 00:04

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Luna »

Aquatar kirjoitti: ^ No tuota vähän pelkäsinkin. Mulla on vaaleat hiukset joten ei ne varmaan hiuksissa erottuis ollenkaan mutta mustia takkeja löytyy joten niissä varmaankin :( Perunpa siis puheeni ja en taida hankkia vaikka muuten varmaan hyvä tuote oliskin, kammottaa hiukan ajatus glitterkauluksesta ng:n jälkeen vaikka uskoisin että tässä ne ei niin glittermäisiä olekaan ::)
Mulla on vaaleat hiukset ja Lusterizerin hiput ei näy yhtään hiuksissa vaikka minkälaisessa valossa etsisi. Villakangastakkini hupussa näkyy tarkkaan katsottuna pientä hopeista "hilettä", ehkä ne on sitten Lusterizeria.
pinkfrank
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 338
Liittynyt: 19 Huhti 2006, 14:45

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja pinkfrank »

NekoNeko kirjoitti: Mulla on aivan kamala hinku hommata Ego Boost ja Small talk. Ego boost on ilmeisesti aika silottava latvasuoja...? Muistelisin tutkailleeni sen inciä joskus eikä se vaikuttanut aivan kuralta. Miltähän se mahtaa tuoksua? Small talk antaa vissiin hieman tukea föönauksen alle? Antaako se kiiltoa?
Mun nenään Ego Boost tuoksuu semmoselle makealle ompulle. Tosi kiva tuoksu, ja ihan käypä tuote noin muutenkin.

Ja joo, ST antaa kevyesti tukea ja mukavan kiillon. Lisäksi on tosi riittoisaa ja sitä voi käyttää kuiviinkin hiuksiin.
Marge
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 605
Liittynyt: 13 Maalis 2006, 19:51

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Marge »

Aquatar kirjoitti: Minkälaisia ne kimallehippuset on Smoothing lusterizerissa?
Ostin joskus Elvital nutrigloss jätettävää jossa oli myöskin jotain kimalteita ja niitä oli sitten niska ja vaatteet täynnä, jäi sitten käyttämättä koko purkki :-\ Eli onko ne miten suuria ja variseeko tai tarttuu niskaan?
Mun mielestä mä näen ne tummissa hiuksissani  :) Mut siis tosi pieniä ne on ja näkyy lähinnä sellasena kiiltona eikä yksittäisinä hippuina, mut käsiin ne mulla ainakin tarttuu, vaikka räpläisin hiusta kuivanakin. En oo vaatteista hoksannut edes katsoa, että näkyykö niitä.
NekoNeko
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 862
Liittynyt: 05 Kesä 2006, 00:09

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja NekoNeko »

Eli siis mulla on ostoslistalla taas kaksi tuotetta lisää. Täytyypi kerätä taas käyttämättömiksi jääneitä juttuja ja laittaa myyntiin että mahtuu uudet purkit hyllyyn :)
Tuoksuuko Ego boost samalta kuin joku muu Tigin tuote?

Tigeissä on kyllä onnettomat pumput/annostelijat! Mulla on Uptight tukossa, samoin Bigger&bigger...mitähän vielä? Catwalk pumppulakka meni tukkoon. Shine Junkiessa ja Boy toysissa on muuten vaan onnettomat annostelijat. Huoh.

Mulla ei kyllä koskaan varissut Smoothing lusterizer hartioille tai tarttunut käsiin, en huomannut kertaakaan mitään sellaista. Hohti vaan kevyesti tummissa hiuksissa.
Viimeksi muokannut NekoNeko, 06 Maalis 2007, 22:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hang out the chick habit
Aquatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2352
Liittynyt: 04 Joulu 2006, 20:31

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Aquatar »

Jipii B&B toimii! Pesin pumpun oikein kunnolla ja pumppasin vettä läpi ja johan vaahtoaa :D Varmaankin paljon miellyttävämpää myös levitellä hiuksiin tuossa muodossa.
Peachtwist
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1103
Liittynyt: 22 Loka 2006, 18:20

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Peachtwist »

^ Mäkin olin innoissani silloin kun sain oman B&B:ni vaahtoamaan kunnolla  :) Ja kunnon vaahdon levitys on tosiaan paljon helpompaa ja tuotteen saa hiuksiin tasaisemmin.
Vastaa Viestiin