Tigin muotoilutuotteet

Leikkaukset sekä kampaukset
Iiris
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1260
Liittynyt: 21 Maalis 2006, 19:25

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Iiris »

^^ Mä kyllä suihkutan suoraan hiuksiin ja on lempituotteeni tällä hetkellä. Mutten hahmota, miten sen saisi kuivissa hiuksissa toimimaan. Itse suihkutan märkään tukkaan ja föönaan. Siten lopputulos itselläni kuohkea.
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).
Georgina
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 195
Liittynyt: 01 Tammi 2008, 19:09

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Huomasin, että minulla taitaa toimia parhaiten se, että suihkautan pari kertaa kämmeniin, hieron pyyhekuivaan tukkaan ja föönaan. Mutta määrän kanssa saa olla tosi tarkkana, ettei lähmää. Kokeilin myös kuivaan tukkaan, mutta teki rasvaisen näköiseksi. Föönatessä toimi kyllä erinomaisesti.
evergreen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1688
Liittynyt: 14 Maalis 2012, 18:59

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja evergreen »

Onko kellään kokemusta Small Talkin eri versioista? En ole varma, onko siitä edes oikeasti olemassa eri versioita, mutta kaikkialla (myös täällä, inci-osiossa) inciksi annetaan jotain tämän tapaista:

AQUA (WATER/EAU), VP/DMAPA ACRYLATES COPOLYMER, CYCLOMETHICONE, POLYQUATERNIUM-37, DIMETHICONE, DIMETHICONOL, STYRENE/BUTADIENE COPOLYMER, PARFUM (FRAGRANCE), HEXYL CINNAMAL, LINALOOL, POLYSORBATE 60, SIMMONDSIA CHINENSIS (JOJOBA) SEED OIL, PROPYLENE GLYCOL DICAPRYLATE/DICAPRATE, CETEARYL ALCOHOL, PPG-1 TRIDECETH-6, C12-15 ALKYL BENZOATE, HELIANTHUS ANNUUS (HYBRID SUNFLOWER) OIL, PANTHENOL, BACOPA MONNIERA EXTRACT, CINNAMIDOPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE, BUTYLENE GLYCOL, HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED ACID, METHYLISOTHIAZOLINONE, METHYLCHLOROISOTHIAZOLINONE.

Nyt hiljattain myynnissä olleet (ja tälläkin hetkellä olevat) purkit ovat kuitenkin inciltään erilaisia kuin tuo. Niissä ei ole ollenkaan dimethiconea, vaan ainoa silikoni on dimethiconol, joka on myöhemmin listassa kuin tuossa yllä olevassa incissä. Myös öljyt ovat muistaakseni vähän enemmän loppupuolella. Onko mulla silmät sekaisin, vai onko tän inci muuttunut? Millä incillä varustetusta Small Talkista teillä on kokemusta?
1cFii, oma väri.
NekoNeko
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 862
Liittynyt: 05 Kesä 2006, 00:09

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja NekoNeko »

Olen ollut erittäin tyytyväinen Tigin Straighten Out -suoristusvoiteeseen. Ohjeen mukaan tuote levitetään pyyhekuiviin hiuksiin, föönataan suoraksi ja "lukitaan" suoristava vaikutus raudalla. Itse olen antanut hiusten kuivua laineille vapaana ja suoristanut sitten hiukset - toimii hyvin. Tuotteessa on melko tehokas kosteussuoja, luonnonkihara tukka ei pörröönny tai ala taipua töihin kävellessä vaikka ilma on kostea. Hiukset jäävät pehmeiksi ja tuoksuvat miedosti hedelmäiselle. Suosittelen lämmöllä!
Hang out the chick habit
Horros
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1878
Liittynyt: 04 Touko 2010, 22:48

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Horros »

^Kokeilin itsekin tuota kun kyllästyin jo kauan käytössä olleen Sleek Mystique-lämpösuojan lähmäävään vaikutukseen (hiukset menevät nopeasti "makkaroille", ellei niitä harjaile vähän väliä). Straighten outissa tätä vaikutusta ei ole, ja hiukset tuntuvat myös pysyvän pitempään puhtaan näköisinä. Itse tökötti on myöskin jotenkin kiinteämpää, ei niin lurpsakkaa kuin Sleek Mystique, joten käsiä ei tarvitse pestä niin jynssäten. Straighten outin tuoksusta tuli mieleen heti se L'orealin pinkissä pullossa oleva suoristusvoide (onko sitä enää edes olemassa?), tuoksu on enemmän perushiustuotetta muistuttava kuin tigimäisen hedelmäkarkki/jälkiruokahenkinen. Tuoksu ei kuitenkaan jää hiuksiin, ja hyvä näin.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.
SC
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 483
Liittynyt: 24 Kesä 2009, 11:06

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja SC »

Bed Head sarjan Hair Stick For Cool people on yllättävän kätevä ja vahaksi tuoksuu hyvälle. En tiedä kuuluisiko sitä sitten käyttää liimapuikon tapaan kuten muoto antaa ymmärtää, itse olen ainakin vain hieronut käsiä siihen ja sitten laittanut hiuksiin.
1aFMii, kasvatus käynnissä
<3 TT, vauvashampoo, kookosöljy
Varjotar

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Varjotar »

Mulle täydellisesti sopinyt Bed Head Foxy Curls contour cream alkaa vähetä eikä sitä näy enää kampaamon hyllyssä.. :-\
Mitä tilalle?
Mirkka
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 282
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 23:51

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Mirkka »

Varjotar kirjoitti: Mulle täydellisesti sopinyt Bed Head Foxy Curls contour cream alkaa vähetä eikä sitä näy enää kampaamon hyllyssä.. :-\
Mitä tilalle?
Hm? Kyllä mä sitä oon vielä nähnyt kampaamoissa (asun Tampereella) ja netistäkin saa tilattua. Tarkoitithan tätä: http://www.lookfantastic.com/tigi-bed-head-foxy-curls-contour-cream-200ml/10364907.html ? Onkohan tuo sitten poistumassa?
Margot
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1383
Liittynyt: 23 Heinä 2007, 23:34

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Margot »

Mulla oli useampikin Tigin muotoilutuote joskus vuosia vuosia sitten, mutta nykyään olen ihan pihalla valikoimasta. Mitkäs niillä nykyään on suosituimmat ja tykätyimmät tuotteet? Erityisesti kiinnostaisi, onko jotain superhyvää tuotetta kiharoiden (kiharruspuikolla) alle?
Marie Corelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2355
Liittynyt: 10 Loka 2010, 18:05

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Marie Corelli »

TIGIltä on tullut uusi muotoilutuote, joka on pyöreässä pullossa kuten Small talk, mutta pullo on keltainen. Onko joku jo kokeillut? Sokoksella on myynnissä.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)
evergreen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1688
Liittynyt: 14 Maalis 2012, 18:59

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja evergreen »

^ Moottoriturpa..? :D Olisi voinut kiinnostaakin, ellei loistaisi UV-valossa, geez! 0_0

(15 vuotta sitten Eiffel 65:n Bluen tahtiin teinidiskossa hyppinyt minä kyllä saattaisi hyväksyä, mutta ei, ei.)
Viimeksi muokannut evergreen, 28 Tammi 2015, 21:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1cFii, oma väri.
Husky
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2022
Liittynyt: 12 Syys 2006, 09:04

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Husky »

Ominaisuuksiltaan vaikuttaa tlsi näppärältä tuotteelta ja olen ihan tolkuttoman kyllästynyt luottotuotteen Small talkin tuoksuin. Ja kuinka usein sitä nyt uv- valossa oleskelee..... ;D
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.
Marie Corelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2355
Liittynyt: 10 Loka 2010, 18:05

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Marie Corelli »

^Minä en ole kokeillut Small Talkia, koska monet kokeilemistani TIGIn tuotteista eivät ole toimineet minun tukassa ja sitten ne tuoksut ärsyttävät. Hohtaakohan tuo muuten päivänvalossakin?
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)
evergreen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1688
Liittynyt: 14 Maalis 2012, 18:59

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja evergreen »

Husky kirjoitti: Ominaisuuksiltaan vaikuttaa tlsi näppärältä tuotteelta ja olen ihan tolkuttoman kyllästynyt luottotuotteen Small talkin tuoksuin.
Munkin ainoa ongelma Small Talkin kanssa on se tuoksu. En vaan usko että tuo Motor Mouth tuo paljon helpostusta asiaan, kun sen tuoksuksi kerrotaan blueberry muffin, ja Small Talkissahan se on blueberry, heh... Eivät kovin uusille urille lähteneet.
1cFii, oma väri.
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Triina »

Mulla on pitkä ja muistorikas Tigi-menneisyys, mutta viimeiset vuodet olen mennyt oikeastaan muilla sarjoilla. Tigi on mun mielestö/mulle parhaimmillaan lyhyissä hiuksissa ja nyt on sellaiset taas&nbsp; :)

Tilasin Bed Head Hard to Get -vahan ja Candy Fixations -sarjan Totally Baked -hiusmarengin (mikä nimi!) ja Sugar Shockin. Hard to Getin olen ennenkin omistanut ja tykkäsin siitä, ainoastaan vähän turhan äitelä vesimelonin tuoksu mietityttää. Se on kuitenkin tosi hyvä viimeistelytuote.

Kahdesta muusta olen lukenut kommentteja, mutta lisääkin saa kertoa. Lähinnä haluaisin tietää, millainen Totally Baked on ilman föönausta vs. föönauksen alla ja kuiviin tai kosteisiin hiuksiin laitettuna?
Vastaa Viestiin