Tigin muotoilutuotteet

Leikkaukset sekä kampaukset
Orange

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Orange »

Totally Baked on totisesti helppokäyttöisempi kuin B&B! Korppuefektiä ei lainkaan. Vaahto on pehmeää eikä geeliinny kuten B&B.
Tuuheutus on mielestäni samaa luokkaa. B&Bssä oli ehkä enemmän pitoa, mutta se asia korjaantuu kun suihkaisee lakkaa.

Ei yhtään huono tuote minulle tämä Totally Baked! Hiukseni siis pitkät, ohuet ja lasimaiset ja kaipaan erityisesti tuuheuttavaa tuotetta föönauksen alle.

Tuoksu taas oli B&Bssä parempi, Totally Baked on liian leivosmainen mielestäni, mutta onneksi ei tarttunut hiukseen kovin voimakkaasti.
garme
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 403
Liittynyt: 16 Helmi 2009, 22:36

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja garme »

Kampaaja käytti mun hiuksiin taannoin Candy Fixations -sarjan Mega Whip -vahaa/voidetta, ja piti hankkia sitä heti itsellekin. Tää on todella ihanaa ainetta. Näyttää ja tuntuu käsissäkin tosi kivalta, ja erottelee ja antaa pituuksiin sopivasti kiiltoa. En välitä käyttää yleensä vahoja, koska ne lähmää ja rasvoittaa liikaa. Oon kuitenkin kaipaillut jotain kiiltovoidetta jämäkämpää tuotetta erottelemaan ja siloittamaan pörröjä, ja tää sopii mulle kuin nakutettu. Ei lähmää edes otsista! Tuoksu on tigimäiseen tapaan makea, mutta ei ainakaan mun makuun mitenkään ällö. Purkissa on myös aika paljon tavaraa, ja veikkaan että tämä kestää mulla pienen ikuisuuden, jos ei mene pilalle ennen sitä.
iHerb alekoodi: FEW484
Horros
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1878
Liittynyt: 04 Touko 2010, 22:48

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Horros »

En pikaisesti hakemalla löytänyt inciä, mutta ainakin joillain tätä taisi olla: onko Sleek Mystique Haute Iron Sprayssa alcohol denat.?
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja wilma »

^ En ole nyt ihan 100% varma mutta taisi olla neljäntenä incissä. Tuo ei ollut kyllä yhtään kuivattavaa, edes joka päiväisessä käytössä ja ihmettelinkin kun huomasin alcohol denatin incissä.

Pitäisikin itseasiassa ostaa tuota, kun edellinen on päässyt loppumaan. Mulla meni hetken aikaa ennenkuin opin käyttämään sitä, lähmää aika helposti jos suihkii liian läheltä tai liikaa. Kosteaan tukkaan laitettuna maltillisesti kuitenkin aivan täydellinen tuote, jos haluaa supersileät ja pehmeät hiukset.
Viimeksi muokannut wilma, 27 Kesä 2012, 15:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jekku
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 277
Liittynyt: 03 Marras 2007, 05:06

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Jekku »

Tulipa taas ostettua Tigiä Ideaparkin Minimanista, tällä kertaa mukaan lähti Superstar blow dry lotion ja Queen for a day, 15 e/kpl. Hienoa että Tigiä saa nykyään halpahalleistakin, hinnatkin niin kohtuullisia ettei enää viitsi ulkomailta tilata.  :) Mutta tuntuu se kyllä vähän hassulta kun ostoskorissa on Tigiä ja tyyliin vessapaperia ja muita päivittäistavaroita.  :D
Evela
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 84
Liittynyt: 18 Touko 2012, 12:27

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Evela »

Sain vihdoinkin käsiini Tigin Sugar Shockin ja Totally Bakedin, jotka ovat jo pitkään olleet ostoslistalla.

Sugar Shockia olen kokeillut vasta kertaalleen. En uskaltanut lähmäämisen pelossa kauheasti suihkia sitä hiuksiini, joten ehkä siitä johtuen vaikutuskin jäi aika vaisuksi. Ensi kerralla täytyy ruiskia reippaammin. Tuoksu on aika makea, mutta mielestäni mukava sellainen.

Totally Baked toimii oikeastaan juuri siten kuin olin kuvitellutkin. Toivoin tuotteelta käsiteltävyyttä ja tuuheutta ja niitä sain. On toiminut kohtuullisesti myös ilman föönausta. Iso miinus kuitenkin tuoksusta! Sitruunamarenkipiiras kuulostaa teoriassa hyvältä, mutta käytännössä tuoksu on ällömakea ja saa itselleni aikaan lähinnä yökkirefleksin ::) Onneksi tuoksu tuntuu laimenevan hiuksissa aika nopeasti - tai sitten siihen turtuu.   
Iherbin alennuskoodi ensitilaajille: NEN947
Amber
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 418
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 20:36

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Amber »

Nappasin Hairlekiinistä Sugan shockin matkaan ja aika jännähän tämä on. Saa mukavasti kyllä tuuheutta hiuksiin, mulle tuli tuota suihkiessa sellanen surffilainetukka, joka tosin lässähti parin tunnin päästä mutta rutistelemalla ja pöyhimällä sen sai takaisin. Suihkin tosin ehkä vähän liikaa kun innostuin :D
silikooni
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 157
Liittynyt: 18 Syys 2010, 22:53

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja silikooni »

Superstar- kiinteen hävittyä markkinoilta tilasin CheapSmellsistä Love Peace & Planetin Free ur mind-kiinnettä ja ihastuin! Paljon hienojakoisempi suihke kuin Superstarissa ja todella hyvä pito muutamalla suihkauksella ja hiuksiin jää tosi hyvä kiilto. Tässähän ei ole mitään keinotekoisia hajusteita, vaan tuoksuu luontaisesti kirsikalle ja mantelille ja tykkään tuoksusta kirsikan ystäväna. Tuoksu haihtuu kyllä melko nopeasti.
Koodilla JIB015 $10 alennus iHerbin ensitilaajille.
Iiris
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1260
Liittynyt: 21 Maalis 2006, 19:25

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Iiris »

garme kirjoitti: Kampaaja käytti mun hiuksiin taannoin Candy Fixations -sarjan Mega Whip -vahaa/voidetta, ja piti hankkia sitä heti itsellekin. Tää on todella ihanaa ainetta.
Onko tämä lähinnä silottava tuote, vai saako sillä aikaiseksi myös kuohkeutta? Ja onko sulla pitkä vai lyhyt tukka, ohut vai paksu? Sori kyselyikä, mutta yritän hahmottaa tuon tuotteen toiminta. :D
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).
Tristy

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Tristy »

Mullekin sitten päätyi Totally baked ja Sugar shock. Sugar shockille en oikein lämpene. Tuntuu, että mun hyvin ohuille hiuksille ei vaan oikein sovi nämä kuiviin hiuksiin laitettavat aineet. Tämä jää vain koppuroisiksi ja takkuisiksi osioiksi, enkä tiedä huomaanko mitään varsinaista tuuheuttavaa vaikutusta, ehkä hetkellisesti. Lisäksi tuoksu on aivan järkyttävän karsea imelä vaniljakookoslöyhkä. Voi olla, että tämä jää käyttämättä tuon hajun takia, koska en vaan voi sietää mitään vaniljaan tai kookokseen vivahtavaa.

Sain Big & Bigger -vaahdolla aina aikaiseksi kauhean takkupesäkkeen ja Totally baked on mielestäni paranneltu versio BB-vaahdosta. Tämä tuo tuuheutta, ei karheuta liikaa, eikä tosiaan takuta ollenkaan. Ei tällä ehkä mitään megatuuheutusta saa, mutta ihan tyytyväinen olen. Tuoksu ei tässä mua haittaa yhtään, vaikka onkin aika makea sitruunainen.

Sain näiden mukana Tigin Large round brushin ja se on tosi hyvä! Saa kivasti nostetta tyveen ja hiuksen pinta jää nätin näköiseksi.
Iiris
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1260
Liittynyt: 21 Maalis 2006, 19:25

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Iiris »

^ Eikös tuota Sugar Shockia voi laittaa myös kosteisiin hiuksiin ja föönata sitten? Oletko kokeillut niin?
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).
Tristy

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Tristy »

^ Täytyy tosiaan kokeilla vielä märkiinkin hiuksiin, en ole vielä testannut. Se voisi vähän auttaa tuohon hajuongelmaankin.
Marie Corelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2355
Liittynyt: 10 Loka 2010, 18:05

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Marie Corelli »

Minä ainakin laitan Sugar Shockia kosteisiin hiuksiin ja föönaan sitten. Minulla ainakin toimii sillä tavalla hyvin.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)
Aridith
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2767
Liittynyt: 04 Heinä 2012, 16:23

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Aridith »

TIGI Rockaholic Rock My World Stellar Smoothing Cream, onko kukaan kokeillut tätä? Tarvitsisin silottavaa tavaraa omaan lettiin vaalennuksen tuomaa pörröisyyttä tasoittamaan. Purkin kokokin olisi 100ml joten sen saisi koneeseen käsimatkatavaroissa :D. TIGI Bed Head Candy Fixations Glaze Haze Smoothing Serum olisi toinen kivan oloinen vaihtoehto, mutta hintaa huomattavasti enemmän.
Viimeksi muokannut Aridith, 02 Syys 2012, 14:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Luonnonvaalea pellavapää - Pääosin omaa väriä ja muutamia raitoja - BSL mittainen (leikattu 08/21), lasimainen hiustyyppi - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

^ Minä ainakin olen just noita kumpaakin tuotetta kommentoinut aiemmin tässä ketjussa, sivulla 91.
Vastaa Viestiin