Tigin muotoilutuotteet

Leikkaukset sekä kampaukset
crema
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 198
Liittynyt: 09 Loka 2006, 01:11

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja crema »

Sain juuri lookfantasticin tilauksessa Masterpiece-lakan ja himottaisi päästä kokeilemaan pian, mutta eihän tota pirun purkkia saa auki millään! Ei voi olla ärsyttävämpää... >:(
Anissa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2364
Liittynyt: 06 Joulu 2006, 16:34

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Anissa »

Oon ihastunut vaan enemmän ja enemmän Spritz&Shineen.Laitan sitä yleensä ennen suoristusrautaa ja sillä tulee ihanan sileä ja kiiltävä tukka.Laitan yleensä vähän Redkenin Outshine Polishing Milkiä pituuksiin sen jälkeen ja muuta muotoilua tämä pää ei tarvitsekkaan.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.
Deanna

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Deanna »

Minä tykkäsin myös alussa hirveästi Spritz & Shine:sta, ja tykkäisin vieläkin muuten, mutta vahva tuoksu on alkanut häiritsemään niin pahasti etten enää oikein pysty käyttämään sitä. Pitänee laittaa pullo myyntiin..  :-\
Piitu
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 122
Liittynyt: 26 Marras 2006, 14:33

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Piitu »

Mulla on ollu vaan vähän aikaa satunnaisessa käytössä Manipulator-vaha, ja nyt jo on alkanut häiritsemään sen tosi voimakas kookoksen haju. Aluksi tuntui tuoksuvan ihan hyvälle, mutta nyt tuntuu että liika on liikaa. Taitavat kaikki Tigit olla yhtä voimakkaasti hajustettuja, mikä on ihan hyvä asia -> hillitsee mua haalimasta niitä enempää :D
1bMii
Ippa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 476
Liittynyt: 14 Maalis 2006, 20:06

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Ippa »

Yritin haulla etsiä, mutta tulokset olivat laihoja. Eli hankin juuri Tigin Spoil me -suihkeen. Tykkään pehmeänkuohkeasta tyylistä hiuksissa ja toivon apua tästä tuotteesta. En kuitenkaan tunnu saavan tästä irti ihan kaikkea. Miten käytätte tuotetta? (Haku paljasti kuitenkin sen, että monen juureksen aarrekammiosta kyseinen tuote löytyy. :))
Lafanque

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Lafanque »

Täytyy jälleen kerran kehaista S Factorin Flat iron shine spray Heat defender tuotetta. Redkenin Spray starchin ohella aivan ehdottomasti toinen lemppari lämpösuojaavista suoristavista suihkeista. Siis tekee todella voimakasta kestävää kiiltoa, jättää hiukset kestävän kauniin suoriksi, ja hiukset näyttää ja tuntuu terveiltä ja todella pehmeiltä. Ihan loistava tuote kertakaikkiaan. S Factorin muotoilutuotteet on mun tukalle kyllä todella erinomaisia, Chic shinen käyttö on tosin nyt jäänyt aavistuksen vähemmälle koska en oikein jaksa innostua sen lakkamaisesta koostumuksesta, mutta upeaa kiiltoa se kyllä luo. Smoothing lusterizerin pienen pienet kimallehippuset hohtaa mustassa tukassa todella kauniisti, ja ko. tuote muotoilee hiuksia niin mahtavan luonnollisesti ja jättää hiukset todella pehmeiksi ja kiiltäviksi. Redkenin Outshinen ja Lush whipin ohella lempparivoiteitani.

After partya sipaisin pisaran tukkaan tänään, oi kun on herkullinen tuote ja toimii täysin moiteettomasti. Silottaa todella tehokkaasti ja jättää hiukset silkkisen pehmeiksi. Mm. Creative geniuksen ja Control freak serumin käyttö on nyt jäänyt hieman vähemmälle, mutta tekis mieli ostaa varastoon jo uusi CF seerumi sillä tuo on kyllä aivan huippua tälle tukalle, kiillottaa ja silottaa hyvin luonnollisesti ja kevyesti. Shine junkieta sipaisin eilen päähän, sen kanssa ei tee koskaan mieli enää suihkauttaa kiiltosuihketta kun kiillottaa itsessään jo niin tehokkaasti. Normaalisti siis laitan aamuisin eka lämpösuojatuotteen jonka jälkeen suoristus, tän jälkeen voidemaista tuotetta ja lopuksi kiillottavaa suihketta. Fashionistan Spritz& shinea käytän nykyisin pelkästään viimeistelevänä tuotteena. Sitä on kiva yhdistää Smooth& shineen, hyvä combo.
Tristy

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Tristy »

Kokeilin tänään ensimmäistä kertaa Smoothing lusterizeria ja olipas todella positiivinen kokemus. Teki hiukset todella pehmeiksi, kiiltäviksi ja sileiksi. Kimallehippusia en huomannut, mutta hiukseni onkin vaaleat niin ei taidakaan näkyä niin hyvin. Tuoksukin on hauska, eikä jää liian voimakkaana hiuksiin. Mulla on tätä vain minipullo, mutta laitan ehdottomasti täysikokoisen ostoslistalle. Redkenin Satinwear sai tästä kilpailijan ;)
Webekhet

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Webekhet »

Mä kokeilin perjantaina Superstaria yksinään, ja oli ihan positiivinen kokemus. Yleensä olen yhdistänyt sen joko Small talkiin tai Big & biggeriin, mutta nyt kun tuo päänahka on temppuillut niin paljon, niin jätin juuren ilman muotoilutuotteita, ja laitoin tuota Superstaria pelkästään pituuksiin ja latvoihin. Tuuheutta ei mitenkään mainittavasti tuonut, mutta jätti hiukset föönauksen jälkeen mukavan ilmaviksi ja kevyiksi. Tosin takutti taas melkoisesti, ja jo lauantaina hiuksista oli kadonnut kaikki kiilto ja tuntuivat aika karheilta. Tänään hiukset ovat yhtenä rastana niskassa, en eilen viitsinyt ruveta niitä selvittelemään vaan hipsin kohta suihkuun muhittelemaan tehiksiä ja selvittelen ne sitten.
Magia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4169
Liittynyt: 30 Tammi 2007, 18:05

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Magia »

Tykkäilen Control freak seerumista, silottaa, kiillottaa ja suoristaa hyvin. Big&biggerista pidän myös, kohottaa tyveä hyvin, mutta korputtaa aikalailla. Ihanat tuoksut ja pakkaukset molemmissa.  :D
Jadey
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 439
Liittynyt: 23 Elo 2006, 17:13

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Jadey »

Lafanque kirjoitti: Täytyy jälleen kerran kehaista S Factorin Flat iron shine spray Heat defender tuotetta. Redkenin Spray starchin ohella aivan ehdottomasti toinen lemppari lämpösuojaavista suoristavista suihkeista. Siis tekee todella voimakasta kestävää kiiltoa, jättää hiukset kestävän kauniin suoriksi, ja hiukset näyttää ja tuntuu terveiltä ja todella pehmeiltä. Ihan loistava tuote kertakaikkiaan. S Factorin muotoilutuotteet on mun tukalle kyllä todella erinomaisia, Chic shinen käyttö on tosin nyt jäänyt aavistuksen vähemmälle koska en oikein jaksa innostua sen lakkamaisesta koostumuksesta, mutta upeaa kiiltoa se kyllä luo. Smoothing lusterizerin pienen pienet kimallehippuset hohtaa mustassa tukassa todella kauniisti, ja ko. tuote muotoilee hiuksia niin mahtavan luonnollisesti ja jättää hiukset todella pehmeiksi ja kiiltäviksi. Redkenin Outshinen ja Lush whipin ohella lempparivoiteitani.
Kuulostaa hyvälle tuo S Factorin lämpösuojatuote. Mulla on ollut hankintalistalla juuri tuo Redkenin Spray starch, mutta saa nähdä nyt kumpaan kallistun. Himottais niin hankkia Smoothing lusterizerkin ::)

Mä tykkään hirveesti tuosta Chic shinesta. Tuo kiiltoa, pitoa ja tuoksuu herkulle. Itsekään en lakoista ole kauheasti perustanut, ja en käyttänyt niitä juuri koskaan ennen tätä. Mutta Chic shinea rakastan :-*
Pelätä ei saa jos tahtoo milloinkaan onnen saavuttaa
sadelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 389
Liittynyt: 21 Maalis 2006, 21:14

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja sadelma »

Cockysta on tullut ihan mun lemppari! :-* Yleensä käytän sitä yksinään, mutta joskus laitan Big&Biggeriä juureen ja Cockya muualle. Toimii loistavasti molemmilla tavoilla. Oikealla annostuksella ei tarvitse pelätä lätsähtänyttä rasvatukkaa.

Yksi ikävä puoli aineessa kuitenkin on; föönausharjaa saa olla pesemässä useammin, kun ainetta tarttuu hiuksista harjaan ja harja näyttää pian siltä kuin sitä ei olisi pesty moneen vuoteen... Toisaalta hyvä, tuleepahan ainakin pestyä säännöllisesti.
1bFii
Minako
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 572
Liittynyt: 21 Heinä 2006, 13:31

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Minako »

sandra kirjoitti: Cockysta on tullut ihan mun lemppari! :-* Yleensä käytän sitä yksinään, mutta joskus laitan Big&Biggeriä juureen ja Cockya muualle. Toimii loistavasti molemmilla tavoilla. Oikealla annostuksella ei tarvitse pelätä lätsähtänyttä rasvatukkaa.
Mä tykkään Cockystä myös. Laitan yleensä puolikuiviin hiuksiin, föönään pää alaspäin, taivutan hieman latvoja ja laitan vahalla + lakalla paikoilleen. Cockyssä on kyllä ihana ananaksen tuoksu ja se tuo mun lasihiuksiin kaivattua "karheutta" ja käsiteltävyyttä. Pidoltaan se on musta parempi kuin esim. Tigin Superstar, Frisky tai L'anzan Bodifying Liquid (joista tykkään kyllä myös).
jeppu
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 375
Liittynyt: 10 Helmi 2007, 16:23

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja jeppu »

Kuinka pitkissä hiuksissa tuo Cocky toimii? Muo on kauheasti kiinnostanut tuo, kun muotoiluvoiteet ym. toimii hyvin mun hiuksissa vaikka melko pitkät ovatkin.
1c M ii BSL
Magia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4169
Liittynyt: 30 Tammi 2007, 18:05

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Magia »

Minäkin olisin Cockystä kiinnostunut. Tuuheutta tukkaan kaipaisin, B&B sitä kyllä antaa, mutta kuivattaa ja korputtaa hiuksia niin ikävästi, ettei usein viitsi käyttää.
sadelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 389
Liittynyt: 21 Maalis 2006, 21:14

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja sadelma »

Mulla on vaan vähän vajaa olkapäämittaiset hiukset, mutta ainakin tässä pituudessa Cocky toimii vielä hyvin. Tuuheuttaa ja antaa rakennetta. Cocky tuntuu paljon hellävaraisemmalta Big&Biggeriin verrattuna, koska se ei korputa yhtään.
1bFii
Vastaa Viestiin