Tigin muotoilutuotteet

Leikkaukset sekä kampaukset
Aridith
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2767
Liittynyt: 04 Heinä 2012, 16:23

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Aridith »

Jes! Taidankin pistää tilaukseen, alkaa hiukset olla taas niin pitkät, että kaipaan vähän pöyheyttä :D.
Luonnonvaalea pellavapää - Pääosin omaa väriä ja muutamia raitoja - BSL mittainen (leikattu 08/21), lasimainen hiustyyppi - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.
Sassy
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 698
Liittynyt: 01 Tammi 2010, 18:35

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Sassy »

Tigin Small Talk on ollut kyllä tosi kiva yllättäjä pitkien hiusten latvoissa. Kovinkaan moni Tigin tuote ei ole toiminut haluamallani tavalla, mutta Small Talk on ehdottomasti kivoin "latvasuoja" arkikäyttössä johon olen törmännyt. Tuote samalla erottelee kerroksia, kevyesti tuo ilmavuutta ja selvittää hamppuhiukset. Toimii niin kosteaan kuin kuivaan hiukseen, föönillä ja ilman. Ihan mahtava! Vain tuoksu voisi olla hieman neutraalimpi  :)
Sans élégance de coeur, il n'y a pas d'élégance.
- Yves Saint-Laurent
Avatar
NarnianQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4895
Liittynyt: 16 Marras 2006, 16:23

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja NarnianQueen »

Tajuan After Partyni olevan jo seitsemän vuotta vanha  :-[ Ei se mitään, hyvin vielä tulee tavaraa... Ei mitään vikaa koostumuksessa tai tuoksussakaan.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii Mid-back
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Triina »

Tigi kestää kyllä säilyvyyttä erinomaisen hyvin, erittäin iso plussa muotoilutuotteiden kanssa, kun ne ovat niin riittoisia. Tosin säilöntäaineitahan on sitten runsaasti...
korkkiruuvi
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 219
Liittynyt: 11 Joulu 2015, 01:24

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja korkkiruuvi »

Tigin lakkoja voi kyllä suositella jos tuoksut eivät häiritse tai niistä jopa tykkää. Ja niitä voi käytellä hyvinkin hitaalla tahdilla loppuun. Annoin varmaan lähes kymmenen vuotiaan Hard Head -lakan äidille kun en ole enää vuosiin tarvinnut ollenkaan, tuoksu ja koostumus ja teho ei ole mennyt miksikään. 

Maxxed Out ja Hard Head olivat pitkän aikaa luottotuotteitani muotoilutuotteiden satunnaiseen ja/tai juhlakäyttöön. Säännöllisessä käytössä olisivat kuluneet liian nopeaan tahtiin hintaansa nähden. Silloin kun vielä käytin lakkaa olin joko ilman tai käytin sitä kerralla paljon, että varmasti pysyi tupeeraus. ;D Masterpiece on hyvä, jos kevyempää pitoa kaipaa, Maxxed Out on se kaikkein kovin pito ja Hard Head em. väliltä.
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

Kaipasin kiperästi uusia muotoilutuotteita ja päädyin tilaamaan Tigiltä Small Talkin, Totally Bakedin ja Sugar Shockin.

Oon kokeillut noita kaikkia vasta kerran, mutta olen aika vakuuttunut. Tänään laitoin vähän kosteaan tukkaan ensin Small Talkia ja perään Totally Bakediä ja kuivasin hiukset kuivaajalla ja hiuksiin tuli tosi kivasti rakennetta ja paaaljon tuuheutta. Small Talkista en kauheasti osaa sanoa kun oli tuolla alla, mutta ainakin se levittyi hiuksiin tosi kivasti kun on sellaista silikonisen tuntuista ja liukasta (ei silti tuntunut yhtään lähmäävältä). Laitoin ensin tuota ja annoin vähän aikaa hiusten kuivua ihan siltään ennen kun laitoin Totally Bakedin ja föönasin, ja kyllä se Small Talk ehkä tuntui jotenkin vähän "turvottavan" hiuksia.

Ensin pelkäsin, että laitoin liikaa Totally Bakediä kun hiukset tuntui alkuun kuivatessa vähän tahmeilta, mutta se tahmeus hävisi sitten kyllä. Hiuksiin tulee sillä paljon rakennetta mutta ne ei silti tunnu mitenkään hirveän karheilta tai takkuisilta ja muotoilurauta liukui hiuksissa vielä ihan kivasti kun tein kiharoita. Kiharoista tuli myös paljon napakammat ja jotenkin siistimmät. Jotenkin vähän pelkäsin, että tuon kaltaiset tuotteet tekee hiuskista liian karheat ja pörröisen näköiset, mutta vaikka hiukset tuntuu käteen karheammilta (ei silti miltään korpuilta) niin ne on kiiltävämmät ja näyttää tosi pehmeiltä.  :-* En sitten tiedä onko se kiilto ja pehmeys (pörröttömyys) enemmän Small Talkin ansioita, mutta joka tapauksessa nämä yhdessä toimii ihan loistavasti! Tuntu hiuksissa on ehkä vähän sellainen kun niissä olisi kauttaaltaan kevyesti jotain joustavan pidon antavaa hiuslakkaa (tai samanlaista rakennetta kun olisi juuri värjännyt hiuset kestovärillä mutta efekti on voimakkaampi ), eli lakkaa ei tarvitse edes käyttää, pysyy taatusti ilmankin kun tuossa tuotteessa itsessään on jo niin paljon pitoa. Tosi hyvä hennoille hiuksille ja tuntuu kuin hiuksia olisi paljon enemmän, erinomainen kiharoiden alle.

Sugar Shockin suutin ei ole ehkä kaikista parhain, se ruiskii vähän epätasaisesti ja liikaa yhteen kohtaan, mutta vaikuttaa muuten ihan pätevältä. Ajattelin, että tää voisi olla hyvä seuraavana päivänä hiusten laitosta jos kampaus pääsee vähän lässähtämään niin tällä saa taas nostetta tukkaan. Toimii, mutta en itse tykkääkään näin "märästä" tuotteesta kuiviin hiuksiin, koska mun hiukset on osittain vähän kiharat (päällimäiset hiukset on vähän kiharat ja pörröiset ja muut suoria, en tiedä mitä niille on tapahtunut kun ennen olivat kiharat kauttaaltaan ;D ) ja jos niihin laittaa jotain märkää niin alkavat herkästi elämään omaa elämäänsä. Käytän silti taatusti välillä kuivissa hiuksissa kun ei kuitenkaan tee pörröä (ennemmin päinvastoin vaikka tuokin rakennetta ja tuuheutta), mutta voisin kokeilla myös kosteisiin.
Viimeksi muokannut Memmuuh, 01 Helmi 2016, 11:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
3b F ii
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

Testasin Sugar Shockin kosteisiin hiuksiin ja se toimii niin vähän samaan tapaan kuin tuo Totally Baked, mutta Totally Baked on ainakin omaan käyttööni parempi, tuo ehkä vähän enemmän sellaista "pehmeämpää" rakennetta, vähentää pörröä ja helpompi levittää hiuskiin tasaisesti (vaikka mä kyllä hoidan sen pörrön aina vielä muotoiluraudalla).

Mutta mitä huomasin tuon Sugar Shockin kanssa, niin tää voisi olla tosi hyvä tuote kiharoille hiuksille kosteaan tukkaan käytetettynä jos kiharoita haluaa korostaa. Mulla tosiaan on nykyään päälimmäiset hiukset kiharat ja alta melkeinpä piikkisuorat ja tämä sai nuo kiharat osat vielä paljon kiharammiksi. En tiedä miltä mun kiharat näyttää nykyään jos antaisin niiden kunnolla kihartua, koska kuivaan hiukset niin että ne vähän siinä samalla suoristuu ja siitä huolimatta noi kiharat osat jäi nyt tosi kiharoiksi.

En tiedä kyllä mikä hitto mun hiuksia nykyään vaivaa (ennen olivat tosiaan kauttaaltaan kiharat vaikka alahiuksissa se kihara on kyllä aina ollut vähän loivempaa) kun lookki nyt hiusten kuivauksen jälkeen kun kuivasin hiukset pää ylösalaisin (kiharat meni "rikki" kun möyhensin ja haroin hiuksia samalla) oli näiden kahden risteytys:

Kuva Kuva

Jälkimmäisen kuvan päällisosaksi siis vaihdettaisiin vähän tuollainen pidempi Anita Hirvonen-pöheikkö ja alahiukset piikkisuoriksi. WTF?!? ;D
3b F ii
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

Olen rakastunut uudelleen Tigin Control Freak seerumiin!&nbsp; <3

Senhän mä jo tiesin, että se on föönin ja raudan kanssa käytettynä hyvä apu suoristukseen ja pitää hiukset tosi hyvin suorana suojaten myös kosteudelta. En kuitenkaan ole ennen kokeillut käyttää sitä melkein märkään tukkaan reilulla kädellä ja antaa hiusten kuivua itsekseen. Mun hiukset on siis luonnonkiharat ja aika pörröiset ja tuon kanssa hiukset kuivuu tosi suoriksi, sileiksi ja kiiltäviksi (kun kampaa hiukset seerumin laiton jälkeen siihen asentoon mihin haluaa niiden jäävän) verrattuna siihen minkälaiseksi ne kuivuu itsekseen ilman tuota seerumia. Tämä helpottaa mun hiustenlaittoa niiiiin paljon, enkä uskonut että millään aineella mun hiukset olisi ilman suoristusrautaa tuon näköiset kun mitä tuolla seerumilla tulee! Tuo aine siis kuivuu hiuksiin vähän sellaiseksi "korpuksi", jonka voi sitten hiusten kuivuttua puristella liikkuvammaksi ja hiukset on sitten ihan normaalin tuntuiset. Kuivuttua melko suorat hiukset, kiiltoa, ei pörröä ja pysyy!&nbsp; <3&nbsp; Ei tarvi käyttää suoristusrautaa kun kevyesti muutamasta kohdasta, kun ennen on aina pitänyt käydä tarkkaan pienissä osioissa koko pää (paitsi ne ihan alahiukset jotka jostain syystä ei kiharru ;D ).

Mä tosin käyn siis suihkussa yleensä aina alkuillasta ja hiukset kuivuu suht nopeasti, niin on ennen nukkumaan menemistä ihan kuivat.
Viimeksi muokannut Memmuuh, 09 Marras 2016, 15:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
3b F ii
lynx
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3032
Liittynyt: 01 Syys 2006, 15:32

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja lynx »

Tigillä on ainakin Citymarketeissa jotain halvempaa markettisarjaakin. Sarjassa on shampoita ja hoitoaineita sekä jotain muotoilutuotteita. Tigin muotoilutuotteet ovat mun mielestä todella hyviä, vaikkei sarja muuten enää olekaan niin pinnalla, joten päätin kokeilla tuon markettisarjan hiuslakkaa. Ja tämä on kyllä ihan ei jatkoon -osastoa. Tuoksu on tuttu jostain muusta Tigin hiuslakasta, mutta pullo on ihan onneton. Suihke ei tule hienojakoisena vaan pissiä roiskii kylppärin kattoon ja puoli metriä pään ohi, kun sillä koittaa kampaustaan kohentaa. Tuntuu että sisältö on sinänsä ihan ok, mutta pullo pilaa sen. Pläh.
Linoa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 849
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 22:15

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Linoa »

Reilu vuosi viime kirjoituksesta, oliskohan jo aika... :D

Sain jo varmaan vuosia sitten näytepakkauksia Tigin Candy fixations tuotteista ja nyt mä sitten aukasin ekan näytepussukan, Glaze Hazen! Tais lurpsahtaa pikkasen liikaa kämmeneen ainetta, mutta voi vitsi miten sileäksi latva tuli. Innostuin niin, että taidan käväistä viereisessa kampaamo outlet-liikkeessä, josko sielä olis hyvään hintaan Glaze hazea..&nbsp; ;D Tigiä muuten en ole käyttänyt vuosiin..
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja Triina »

Onko kokemuksia Joyride Texturizing Powder Balmista? Kuvauksen mukaan on voidemaista, mutta kuivuessaan puuterimaiseksi uuttuvaa ainetta, joka lupaa rakennetta ja pitoa ja pohjan muulle muotoilulle, sisältää myös lämpösuojan. Mä en oikein saa kiinni siitä, onko tämä nyt lintu vai kala ja mitä se oikein tekee, miten käyttäytyy hiuksissa. Käyttäjät ovat sekä kehuneet että haukkuneet lyttyyn ja osan mukaan rasvoittaa pahasti.
kaarina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 955
Liittynyt: 27 Marras 2007, 13:34

Vs: Tigin muotoilutuotteet

Viesti Kirjoittaja kaarina »

Apua! Tigin Creative Genius on näköjään lopetettu, eikä sitä löydy muualta kuin Amazonista aivan törkyhintaan. Mikä sopisi korvaavaksi tuotteeksi? En ole millään muulla tuotteella saanut samanlaista lopputulosta kuin tällä.&nbsp; :( Eli jämäkkä, tuuhea, terveen näköinen, kimmoisa hius. Aikamoisen tömäkkää tämä oli, mutta sekoitin sitä 50-50-suhteella Small Talkin kanssa ja föönasin pyöröharjalla kuivaksi. Toimi mahtavasti polkkatukassa.

Tuotesuosituksia lötkölle, pitkälle tukalle? Kaipaan tuuheutta, ilmavuutta, tekstuuria ja paksuutta erityisesti tyveen pään päälle. Hiuslaatuni on ohut, kevyt, käsittelemätön. Kärsin hiustenlähdöstä. Kampaajani mukaan hiusta on kuitenkin paljon, vaikka se onkin yksittäin ohutta ja löysää/pehmeää. En ole varma, uskonko häntä.&nbsp; :D Föönaan hiukseni kuivaksi joka pesun yhteydessä eli parin päivän välein, ja etsin jotain uutta tuotetta föönaamiseen. Suihkeet eivät ole riittäviä, vaan haluan jotain jämäkämpää. Creative Genius olisi täydellinen, mutta ei sentään 50 punnan arvoinen.&nbsp; ;D
Vastaa Viestiin