Mop (modern organic products)

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Humppasusi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1026
Liittynyt: 28 Tammi 2006, 17:48

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja Humppasusi »

^Näinhän se oli, Desilasta löytyi! Ostin ehkäpä viikko sitten ja silloin oli vielä monen monta jäljellä.
1cMiii Suosikkituotteet XZ-sarja kokonaisuudessaan. Kasvatan omaa väriä takaisin.
jeppu
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 375
Liittynyt: 10 Helmi 2007, 16:23

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja jeppu »

Lauris kirjoitti: Ostinpa sitten Hairlekiinin tarjouksesta Hydrating-shampoon ja hoitiksen.
Millainen tarjous?  :)
Itseasiassa ostin juuri tällä viikolla ensimmäistä kertaa Hydrating-shampoon ja hoitiksen, en ole vielä ehtinyt edes kokeilla, mutta tänään on vihdoin pesupäivä, ihanaaa  ;) Jos noista tykkään niin voisin sitten mennä hamstraamaan lisää jos hyviä tarjouksia löytyy  :P
1c M ii BSL
Senda

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja Senda »

Olen nyt viikon verran käyttänyt hydrating shampoota ja moisture complex hoitoainetta (ostaessani ne luulin hankkivani hydrating hoitista, kun en tienny tuosta toisesta enkä osaa näköjään lukea... :-\). Shampoo on vaahdonnut mulla ihan hyvin, mutta erityisen kosteuttavaa vaikutusta en ole huomannut, ja lisäksi hiukset takkuavat vaahdotuksessa ja niitä irtoaa melko paljon. Hoitoaine on ihan ok, vaikka vielä sileämmästä lopputuloksesta pitäisin.. Vertailukohtana on tigin moisture maniacit, joita olen melko kauan käyttänyt (750ml pötikät). Mopeilla lopputulos siis ihan ok, mutta täytyy sanoa, että pidän enemmän MM:stä, joiden kanssa ei ole ollut mitään ylläkuvattuja ongelmia.
Moonflower
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 565
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 17:22

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja Moonflower »

paula kirjoitti:
Lauris kirjoitti: Ostinpa sitten Hairlekiinin tarjouksesta Hydrating-shampoon ja hoitiksen.
Millainen tarjous?  :)
Veikkaisimpa, että tästä on kyse:
Lauris kirjoitti: Hgin Forumin Hairlekiinissa MOPin isoja pulloja Hydrating shampoota ja hoitista & Moisture Complex -hoitista 2 pulloa 32 euroa.
jeppu
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 375
Liittynyt: 10 Helmi 2007, 16:23

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja jeppu »

^ Oi, kiitoksia kiitoksia!  :)

Kokeilin tänään ensimmäisen kerran hydrating shampoota+hoitista, ja olen kyllä ihan tyytyväinen  :) Hiukset ovat tosi kiiltävät, pehmeät ja ilmavat, vaikka kuivuessa tuntuikin jonkin verran raskailta. Kyllä näitä voisi jemmata lisääkin jos tarjouksella kerran saa  :P
1c M ii BSL
Lauris
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 255
Liittynyt: 22 Elo 2006, 11:54

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja Lauris »

^^Jep, juuri tuo tarjous :)
Nuppu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1175
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 12:31

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja Nuppu »

Jos joku helsinkiläinen on samassa tilanteessa kuin minäkin eli ei tarvitsisi kuin tuota Hydrating-hoitista (tai jotain muuta tarjouksen tuotteista, mutta vain yhden pullon), niin voitaisiin lyöttäytyä kimppaan  ;) Yksärillä voi ottaa yhteyttä.

Mulle MOPin Clean on kyllä ehdottomasti sopivampi kuin tuo Hydrating. On ihanaa, kun shampoo pesee kunnolla puhtaaksi  ja voi sitten huoletta muhitella tehiksiä  ;) Hydratingin jälkeen taas en ainakaan itse voi juuri muuta laittaa kuin jonkin kevyen pikahoitiksen.
Viimeksi muokannut Nuppu, 02 Maalis 2007, 09:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
J. Doe
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 789
Liittynyt: 20 Loka 2006, 14:12

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja J. Doe »

Lauris kirjoitti: Hgin Forumin Hairlekiinissa MOPin isoja pulloja Hydrating shampoota ja hoitista & Moisture Complex -hoitista 2 pulloa 32 euroa.
On se niin väärin. :( Ei-helsinkiläisenä saa tilata LF:stä pikkuiset Hydratingit ja maksaa niistä ~33 erkkiä, kun toiset hakevat isoja pulloja samalla hinnalla… Toivottavasti ovat sitten hintansa väärtejä, huomenna pääsen testaamaan!
Fantti
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1056
Liittynyt: 22 Syys 2006, 13:58

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja Fantti »

Onko kokemusksia mixed green shampoosta? Onko mopilla hyvää tehistä? Mua ei hydrating shampoo vakuuttanut tai clean.
Mischa
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 286
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 09:55

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja Mischa »

Fantti kirjoitti: Onko kokemusksia mixed green shampoosta?
Mixed greens on sellainen ihan OK perusshampoo mielestäni. Tuoksu on musta pahempi kuin muissa MOPeissa ja muut shampoot miellyttää mua henk.koht enemmän, mutta mielipideasioita :)
1b M ii
Piitu
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 122
Liittynyt: 26 Marras 2006, 14:33

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja Piitu »

Fantti kirjoitti: Onko mopilla hyvää tehistä?
Mulla on extreme moisture tehis, ja on hyvää. Kosteuttaa erinomaisesti ja hiuksiin tulee aivan ihana kiilto, vaikkei tietääkseni silikoneja sisälläkään. Raikkaasta tuoksusta myös tietenkin plussaa :)
1bMii
Fantti
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1056
Liittynyt: 22 Syys 2006, 13:58

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja Fantti »

Ajattelin ottaa moisture ja protein tehikset. Mitä nämä pitää sisällään, onko toinen kosteuttava ja toinen rakennepaikkaava? Ja kuinka usein voi käyttää ettei läsäytä.
Susse
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 297
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:22

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja Susse »

Mulla on ollut lekat sekä clean + moisture complexista että hydrating sh + hydrating hoitis. Mun päälle noi hydratingit on paaaljon paremmat - enkä oo edes vielä älynnyt koikeilla kahdella vaahdotuksella, täytyykin heti huomenna kokeilla. Clean on musta shampoona ihan ok mutta moisture complex ei ollut tarpeeksi kosteuttavaa mulle. Varmaan puolet pullosta käytinkin sitten CO-pesuihin.
J. Doe
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 789
Liittynyt: 20 Loka 2006, 14:12

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja J. Doe »

Nyt on Hydrating shampoo ja hoitis testattu. Onneksi olin lukenut nämä MOP-ketjut kunnolla läpi ja oppinut, että shampoo vaatii kaksi vaahdotusta toimiakseen kunnolla. Ellen olisi tätä tiennyt, olisin äkkiä tuominnut toimimattomaksi shampooksi. Se kun ei ekalla pesulla vaahdonnut eikä tuntunut muutenkaan pesevän hyvin. Tokalla pesulla vaahtosi jo kunnolla. Annoin shampoon vaikuttaa kolmisen minuuttia. Huuhdellessa jo tuntui tukka tosi hyvältä. Kuten joku muukin totesi, tukkaa tuntui olevan puolet enemmän! Takkuja ei ollut yhtään ja tukka tuntui muutenkin tosi kimmoisalta ja paksulta eikä yhtään littanalta. Hoitis sai vaikuttaa kolmisen minuuttia. Huuhdoin sen pois haalealla vedellä ja loppuvaiheessa kylmällä vedellä. Latvaan laitoin pyyhekuivauksen jälkeen nokareen Altimaa, en muuta.

Tukka on vielä kostea, saa kuivua vapaasti. Mutta kylläpä tuntuu jo nyt hyvältä!  Tunne on aivan erilainen kuin silikonilla kiillotettu tukka, vaikka sekin omassa lajissaan toki tuntuu hyvältä. Tukka tuntuu nyt oikeasti kosteutetulta. Hius tuntuu myös vetävän aika kovasti laineille ja siitä aina tiedän, että tukka on tykännyt saamastaan käsittelystä. Jotenkin hirmu liikuttavat mokomat pikkukiharat. :)

Kiitoksia tälle palstalle, jonka ansiosta löysin Mopit! Siirtyvät ehdottomasti suosikeikseni. Ilman teitä olisin edelleen siinä uskossa, että Tigi on parasta mitä hiuksilleen voi tarjota…
Satine
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 442
Liittynyt: 18 Joulu 2006, 22:39

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja Satine »

Mulla kävi tolla Clean shampoolla sillee että takaraivolle tuli pesun yhteydessä iso takkupallo. ikinä ennen ei oo minkään shampoon kanssa käynyt niin
toivottavasti toimis mulla kuitenkin, ei väriä vienyt kyllä yhtään pois!
Only a vampire can love you forever
Vastaa Viestiin