Mop (modern organic products)

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja Triina »

Cleanissa on kyllä sulfaatteja, mutta niitä miedompia, eli se on SLS-vapaa. Mä tykkäsin siitä lyhyempien hiusten kanssa, mutta nykysiin se vähän kuivattaa ja takuttaa. On kuitenkin todella hyvä shampoo noin yleisesti ottaen, eikä vie pahemmin väriä.
kuku
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 992
Liittynyt: 07 Kesä 2008, 10:26

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja kuku »

Onkohan hydrating ja c-curl shampoilla paljon eroa? Tekis mieli hydratingin loputtua tilata c-curl shampoo. Mulla kestää muuten yks tommonen 300ml shampoopullo ainakin 10kk. :D 
2a F ii – Iho: kuiva
SannaS
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 751
Liittynyt: 05 Kesä 2009, 20:08

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja SannaS »

Kuukauden ollut Hydrating käytössä ja aivan ihanaa shampoota  :l Tykkään tuoksusta ja tuntuu että pitää kytätä litran pulloa että paljonko se on jo vajonnut se pinta... Eilen kokeilin etten laita hoitoainetta ollenkaan perään, shampoon jälkeen kun tuntuu hiukset niin hoidetuilta ja kosteutetuilta. Tulos oli hyvä! Aamulla hiukset oli kiiltävät, todella pehmeät ja sileät. Aivan ihanat siis, ei tarvinnut letille taiteilla niitä tänä aamuna mutta veikkaanpa että olis saanut väkertää hetken niin oudon liukkaan tuntuisia hiuksia. Siis jos on kiire tai muuten vain voi välillä jättää hoitiksen laittamatta kun tuolla pesee :)
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.
Caudealis
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 636
Liittynyt: 01 Maalis 2008, 12:31

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja Caudealis »

Voisiko MOPin Hydrating jotenkin korvata O&H:a? Mua ärsyttää, kun en ole löytänyt tuolle korvaajaa. Onhan tuota ainakin kovasti kehuttu... Vai onko Hydrating jotenkin lätsäyttävämpi? O&H:sta tykkäsin juuri siksi, kun siinä oli sitä rakennepaikkaustakin vähän samassa, toisin kuin esim. Bumble&Bumblen Creme de Cocossa, joka on kyllä tosi hyvä kosteuttaja, mutta se jämäkkyys jää puuttumaan.
kuku
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 992
Liittynyt: 07 Kesä 2008, 10:26

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja kuku »

^ oon kokeillut O&H sekä hydratingin, ja hydrating on kyllä lätsäyttävämpi! O&H:sta en tykännyt koska se ei oikein tehnyt hiuksille mitään, hiukset tuntuivat sen jälkeen kuivilta. Hydratingilla tulee ihanan pehmeät ja kiiltävät hiukset, se ei kuitenkaan lätsäytä liikaa, ei paina kiharoita alas tms. Mutta miten olisi Mill Creekin "rekku"? :) Tuo on kyllä aika usein lopussa Iherbistä.

http://www.iherb.com/Mill-Creek-Keratin ... /6603?at=0
2a F ii – Iho: kuiva
Caudealis
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 636
Liittynyt: 01 Maalis 2008, 12:31

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja Caudealis »

^

Kiitos infosta!  :) En mä varsinaisesti rekkua kaipaa O&H:n tilalle, vaan juuri sellaista hyvää perushoitoainetta, jota voisi käyttää hoitavampana naamiona ja co-pesuun ja vaikka jätettävänäkin. Voisihan tuota hydratingia kyllä kokeilla, ei se varmasti huonoa ainakaan ole, kun on niin suosittu.  :)  Eikös siinä ollut vähän silikonia, vai muistanko väärin? Mietin vain soveltuvuutta siihen co-pesuun...
SannaS
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 751
Liittynyt: 05 Kesä 2009, 20:08

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja SannaS »

^Hydrating shampoossa ei ole silikonia, mä käytän säännöllisesti vain sitä. Hydrating hoitista olen käyttänyt testipullon verran ja se jää kyllä kovasti paljon shampoon varjoon. Siinä on aavistus silikonia, mutta jotenkin mulle jäi sellainen mielikuva ettei sillä ole co-pesussa merkitystä. Oon pessyt EHS Mustikkahoitiksellakin ja siinä lienee suhteessa vähän enempi silikonia ja tulos on ollut hyvä.

Hydrating shampoo on juuri sellainen todella kosteuttava shampoo joka jättää pehmeät ja kiiltävät hiukset, ja tuntuu ettei hoitoainetta tarvisi ollenkaan... Rakennepaikkaavuudesta en tiedä mutta hyväntuntuiset hiukset sillä mulle tulee. O&H:sta minäkään en tykännyt ja harmitti kun joskus tulin sitä ostaneeksi 750ml tweenin. Se ei tuntunut tekevän hiuksille mitään, karheutti vaan, Hydrating jättää ihan eri tuntuiset hiukset.
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.
Kukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 921
Liittynyt: 04 Heinä 2007, 08:39

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja Kukka »

Nyt on opittava että MOP hydrating-shampoo tulee kuulua talvivalikoimaani. Päässäni oli kuivaa hilsettä, johon bepanthen+aloe+avokadoöljy-muhittelu ja hilseshampoolla pesu tehonnut ollenkaan. Pesin sitten muutamia kertoja hydratingilla ja hoitsikkana Joicon K-pak, muhittelussa Joicon K-pak normihoitsikka+öljy, ja hilse on poissa! Kukka &nbsp;<3 Hydrating.
cenadra
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 306
Liittynyt: 02 Maalis 2011, 01:32

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja cenadra »

Käytin ennen C-System-hoitoainetta pitkissä muhituksissa (n. 1h) ja se toimi siinä ihan hyvin. Ei tullut mikään maailman siloisin tulos, mutta kiva silti.
Sitten kerran kiireessä kokeilin ihan lyhyellä vaikutusajalla, n. 1-2 minuuttia ja hiuksista tuli aivan ihanan sileät! En ole koskaan saanut millään pikahoitoaineella niin sileät ja pehmeät hiukset. Tämän voisin ostaa litran kokoisenakin! :)

C-System-shampoota en ole kokeillut, mutta tekisi tosi kovasti mieli. Varsinkin kun kaikki kehuu, että jo shampoopesun jälkeen tuntuu, että olisi laitettu hoitoainetta. Sopisi hyvin mun kuivahkolle tukalle. :)
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.
Pähkinä
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1502
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 15:25

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja Pähkinä »

Osaako kukaan vinkata mistä Hydrating-shampoota saisi livenä Helsingin seudulta?
cenadra
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 306
Liittynyt: 02 Maalis 2011, 01:32

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja cenadra »

Tilasin Travel Kitin MOPia, jossa oli myös tämä paljon kehuttu C-System Hydrating-shampoo ja kokeilin sitä tänään ensimmäistä kertaa.

En ymmärrä, miten tämä on niin paljon kehuttu ja usein kuullut sanottavan, että tuntuu kuin tämän jälkeen olisi jo hoitoainetta laittanut. Mulla tukka jäi tosi karheaksi ja takkuiseksi ja likaisen tuntuiseksi ja ei yhtään hoidetun tuntuiseksi. Mielestäni esim. Nivean Intense Repair-shampoo pesee paljon pehmeämmin ja hiukset jää pehmeämmäksi.&nbsp; :o
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.
kuku
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 992
Liittynyt: 07 Kesä 2008, 10:26

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja kuku »

^ Höh, millaset hiukset sulla on? Mulla toi nimittäin on tosi hoitavan tuntuinen, mutta pesee juuri sopivasti ja levitäin vain tyveen ja päänahkaan.. Mulla on siis kuivat (johtuen blondauksesta ym.) ja kiharahkot hiukset mutta näiden MOP hydratingien ansiosta hiukset on paljon pehmeämmät, sileämmät, kiiltävämmät eikä kuivuuttakaan ole enää lähes yhtään! Ja mun mielestä taas Nivea IR shampoo on paljon pesevämpi :D
2a F ii – Iho: kuiva
cenadra
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 306
Liittynyt: 02 Maalis 2011, 01:32

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja cenadra »

Mullakin on vaalennetut, kuivat ja luonnonkiharat. :D
Se hoitis on kyllä tosi kivan tuntuista, sitä ennen ollut täysikokoinen purkkikin.
Täytyy vielä kokeilla tota shampoota, jos tää on vaan alkukankeutta. ;D

Mukana tuli noiden lisäksi myös&nbsp; C-System Clean Shampoo, C-System Pomade, C-System Moisture Complex ja
C-System Reconstruct ja odotan paljon pääseväni kokeilemaan myös noita!
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.
kuku
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 992
Liittynyt: 07 Kesä 2008, 10:26

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja kuku »

Noo toivottavasti shampoo alkais toimimaan! :D Ja kerro sitten mitä oot tykännyt noista muista Mopin tuotteista, etenkin Moisture complex kiinnostaa!
2a F ii – Iho: kuiva
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Mop (modern organic products)

Viesti Kirjoittaja Mena »

Mä en ole koskaan ollut kiinnostunut MOPin tuotteista. En tiedä sen suurempaa syytä että miksi. Nyt sain sitten MOP C-System Hydrating -hoitoaineen ja olen käyttänyt sitä parina päivänä putkeen muutaman minuutin vaikutusajalla ja laittanut jätettäväksi Alba Botanicaa. Ensimmäisen kerran jälkeen mun hiukset oli loivilla kiharoilla. Toisen kerran jälkeen mun hiukset on ihan kiharat. :l Mä luulin ettei näistä enää tulisi kiharoita, mulla on siis luonnonkiharat hiukset mutta hennaamisen jälkeen ne on suoristuneet niin että hyvä kun enää laineille menevät. Ihanaa kun tukka ei ole enää yhtään liru vaan näyttää todella paljon paksummalta kun menevät ihan kikkuralle. Jää kyllä ehdottomasti käyttöön!
Vastaa Viestiin